November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb je ook gelijk in en het is niet zoveel bijlezen allemaal.

Ik vind het goed zo hoor met dit groepje.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    even voor de duidelijkheid.
    ik heb nooit met iemand aanvaringen gehad,en daarom post ik op 2 forums.maar dat word door de meesten denk ik niet in dank afgenomen zal dan wel nergens meer posten.?
    ik heb met jullie allemaal het beste voor en we hebben zoveel samen gedeeld.vind het heel jammer,maar ik kan niet kiezen tussen 2 forums.post ik bij de één is de ander weer boos snappen jullie?
    goed jammer maar weet het ook niet wat ik moet doen.
    zeggen jullie blijf posten dan zal ik dat wel doen,maar zo niet dan ga ik jullie verlaten.
    het is aan jullie?

groetjes

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Fijn dat Annemonique en Brennie hier blijven, gezellig!

Vind het zo achterbaks dat mensen stiekem via PB anderen voor een ander forum vragen. Net wat Robine zegt, wij zijn altijd eerlijk geweest over meetings enzo En mensen die zich hier afmelden liegen er maar in om, erg jammer hoor.
    Diegne die het nieuwe forum stiekem gestart zijn, maken er 2 groepen van, waardoor sommigen het gevoel hebben buiten de boot te vallen. Zij zeten de meiden van de laatste meisjesmeeting neer als apart groepje die niks me andere te maken willen hebben, wat absoluut niet zo is!

Dus Brennie en Annemonique, jullie zijn zeker zeer welkom. Mam 2003 leuk dat je er ook weer bent!

En nu moet ik me echt bezig gaan houden met wat belangrijk is....mijn schoonvader. ....

tot gauw meiden, houd jullie op de hoogte!

liefs

4. mirandao

mirandao Actief lid

2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    semmi heb je goed er zijn andere dingen waar je aan moet denken toch die zijn belangrijker hoe gaat het nu ?

panda ja met 8,5 maand maar bij de 1 eerder en ander later daus het kan wel hoor

bij romira kun je al goed de 2 boven tanden zien dus ze heeft er nu 4 2 onder 2 boven

zo patatjes zitten al in de pan nog even 3 uurtjes weken zo en dan weekje niks

5. Sem: Je heb helemaal gelijk. Je schoonvader gaat voor die achterbakse mensen, die liegen waarom ze niet meer posten. Wens je nogmaals sterkte toe en je weet je kan altijd bellen als je in de buurt bent en je wilt er even uit.

Mirandao: Zo Romira heeft al veel tandjes zeg. Daynah heeft er nog steeds maar 2. Boven zie ik echt nog helemaal niks.

Fajah: Keuze is aan jou. Ik ben niet degene om te zeggen dat je niet mag komen. Iedereen mag komen op dit forum.

Ga even beginnen met koken. Daynah slaapt weer, dus als ze wakker is kan ze lekker eten.

Liefs kelly

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou meiden ik ben terug van de dierenarts. Niet zo leuk want de arts denkt aan een auto immuun ziekte. Een ernstige vorm van.
    Door dus dat eerdere met zijn poot waar antibiotica niet hielp, vorige keer die plek op zijn poot aan de binnenkant en nu dus zijn andere voet (het is echt tussen alle tenen ontstoken) en plekjes op zijn kin :cry: .
    Ik moet dinsdag naar de universiteit afdeling katten, dermatologie. Ze kunnen dan verder onderzoeken adhv bloed en een weefselmonster of hij dat echt heeft. Al zei mijn dierenarts dat ik er wel ernstig rekening mee moet houden. Nu goed hij komt daar als hij dat heeft, dus niet meer vanaf. Moet dan medicijnen nemen zijn hele leven nog. Maar hetpunt is dus dat het vaak zulke sterke medicijnen zijn (ook voor kanker) dat hij dan niet meer in de buurt van Jaime mag komen omdat als hij gaat likken aan haar bv dat weer gevaarlijk is voor haar. Hij zei daarbij dat je dat soort medicijnen niet met de blote hand mag geven omdat ze ook voor mij dan gevaarlijk zijn. Hij zei dat dat zo lastig is dat ik daar niet aan zou moeten beginnen. Tussen de regels door betekent dat dus dat ik hem dan moet laten inslapen. Ik vind het zo erg zit nu weer met de tranen in mijn ogen.

Heb mijn kat gehaald toen ik net op mijzelf ging wonen en toen was ik bijna 21. Heb zo lang alleen gewoond en zoveel aan hem gehad.
    Maar goed misschien is het beter er niet over na te denken nu en gewoon maar dinsdag af te wachten.

Mirandao lekker patat. En idd wat jij schrijft de sprong is met 8,5 maand zo rond die tijd dan.

Semmi ik sluit mij wederom bij je aan. Maar nogmaals bij de juli mama's ging het precies hetzelfde las ik. Hadden er ook een paar een pb gekregen om ergens anders mee te kletsen.

Fajah volgens mij heb jij ook niet al te aardige dingen gezegd volgens mij. Ik vind dat erg jammer. Ik ben volgens mij altijd eerlijk geweest over hoe ik over de zaken denk.

Kel chiel moest naar de kapper terwijl ik bij de dierenarts was. En hier ook zo benauwd...morgen en zondag nog weer benauwd heh. En daarna weer regen...

Panda idd met 8,5 maand de sprong.

Annemonique blijf toch gewoon gezellig! Ik heb je mail gelezen en begreep wat je bedoelde.

Robine idd dat shoppen en dan nog iets idd over dat duur shoppen dat gaat nergens over, dus hoe bedoel je niet alles lezen? Whaahaaa
    Hoe is het met je mams?

Lydia moest wel lachen om je opmerking...kunnen we reageren op iedereen en zijn sneller klaar..hihi.
    Ah vis is zoooo lekker. Wat balen dat je man dat niet lekker vindt! Ik kan je het recept wel mailen of hier op het forum zetten. Is ook met pesto en room culinair (laat sonja het maar niet horen).

Nou meiden ik ga ff nog wat opruimen want bezoek komt over een uurtje of wat.

Ik kom later nog even kijken.

Liefs Sens

7. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Ok meiden, jullie willen eerlijkheid? Dan krijg je eerlijkheid !

Ik ben 1 van diegenen die hier nog meeleest, in eerste instantie omdat ik toch geinteresseerd ben hoe het met jullie en de kleintjes gaat. Natuurlijk ben ik menselijk en ook nieuwsgierig of/wat er over mij geschreven wordt.

Ik ben niet via pb voor een ander forum gevraagd !

STIEKEM een ander forum begonnen? Hoezo? We hoeven elkaar toch niet alles te vertellen, zoals bijvoorbeeld of er een minimeeting is?

Zoals al eerder geschreven is, hebben sommige mensen een betere band met elkaar dan met anderen, dan mag je elkaar toch apart ontmoeten, apart bellen, apart msn'en; en dan zou je niet met elkaar op een ander forum mogen schrijven? Spreekt elkaar tegen hoor !

Ik schrijf mee op het andere forum, heb me op dit forum nooit onder een schuilnaam of zo aangemeld, ook gelijk gezegd dat ik wel geinteresseerd zou blijven.

Ik was nieuwsgierig wat Annemonique geschreven had over haar redenen dus ik had haar berichtje ontvangen. Dit is mijn EERLIJKE MENING die ik haar geschreven heb. Als meiden zich hierna aangesproken voelen, dan kan dat. Ik wilde tactisch zijn, wat dus hetzelfde is als dingen voor je houden, wat dus blijkbaar gezien wordt als liegen. Ben ik het niet mee eens. Maar goed, hierbij mijn eerlijke mening waarom ik me hier niet meer thuis voel, maar anderen wel en daarom heb ik me teruggetrokken zodat de meiden die het wel goed met elkaar kunnen vinden, hier zijn:

Hoi Annemonique,

Bedankt voor het doorsturen van je mail. Ik snap het wel hoor. Ik weet van mezelf ook dat ik 1 van diegenen ben die niet eerlijk gezegd heeft op het nov.forum waarom ik gestopt ben. De reden die ik noemde, niet goed in mijn vel, klopt wel helemaal, maar is niet de hoofdreden waarom ik gestopt ben. Waarom ik niet gewoon gezegd heb dat ik bijvoorbeeld Senseemillia soms een onruststoker en Robine soms oppervlakkig vind? En dat ik daarom niet meer spontaan berichtjes kan schrijven? Tja, dat vond ik te bot en niet nodig, omdat dit alleen maar discussie oproept die ik niet meer nodig vond. En er zijn blijkbaar genoeg meiden op het nov.forum die mijn mening over die 2 meiden niet delen.

8. Iedereen mag schrijven waar die wilt. Maar waarom moet er over geliegd worden.....Hoe oud zijn we zeg?

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Je bent niet wijs jij. Ga toch lekker weg zeg.
    Mensenkennis heb je iig niet.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:ik heb niemand aangesproken of zwart gemaakt hoor,heb alleen gezegt dat ik de sfeer sinds de eerste aanvaring toen met channie is veranderd meer niet.
    heb aan niemand een hekel maar sindsdien is het forum flop geworden als iemand niet had gepost werd de een of ander weer achterdochtig heb me verder ook nooit ergens mee bemoeit dus zou niet weten wat voor onaardigs ik heb gezegt dan?en over jou al helemaal niet toch?

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Volgen smij ging het echt niet zozeer om het een keer niet posten. Lees maar even terug. Het was dat het de aanwezigen opviel dat er ineens veel minder gepost werd op momenten dat er normaal wel een post was van iemand. Achteraf is duidelijk waarom, omdat er een ander forum was. Ik las ook net dat je je verplicht voelt om hier te posten. Als dat zo is moet je het vooral niet doen. Laten we het gewoon vanaf nu gezellig houden want ik ben er klaar mee nu. Als prof onruststoker.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En ik zeg er nog een ding over en ga dan consequent dit soort onderwerpen negeren. Ik vond het juist van jou jammer Conny dat je wegging! Heb je altijd sympathiek gevonden en vond/vind het oprecht rot voor je dat je je niet goed voelt. Als dat tenminste zo is.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:even voor de duidelijkheid,ik voelde me toen idd verplicht te posten met al dat gezeik rondom toen,want als er niet gepost werd werden er achterdochtig,dus ja ik voelde me toen ook verplicht en er ongemakkelijk bij.maar heb me er verder niks van aan getrokken,want wou niemand kwetsen.
    we kennen elkaar nu allemaal al zolang en ik vind het jammer dat er groepen zijn ontstaan daarom hoop ik dat jullie ook begrijpen waarom ik sinds 5 juli ook bij een ander forum post(ik wist niet eens dat er een ander forum was en die was er al een poosje)
    toen ik een pb kreeg van iemand of ik daar ook kwam posten heb ik dat gedaan ,want zoals ik eerder zei heb ik met die anderen ook nooit onenigheid gehad dus waarom zou ik dan niet bij 2 posten begrijp je?
    laten we nu niet steeds iedere pagina met gezeik verder gaan.

14. EVEN WAT ANDERS KREEG EEN SMS VAN SEMMI MET HET VOLGENDE:

HE KELLY. BEN NU ONDERWEG. SCHOONVADER KRIJGT LAATSTE INFUUS, DAARNA KUNNEN ZE NIKS MEER DOEN. HIJ HEEFT HOOGUIT NOG EEN MAAND ZEI DE ARTS. LIEFS SEMMI.

Dit is pas vervelend en rot.

Semmi we denken aan je. Ik vind het heel rot voor jullie en wens jullie ook heel veel sterkte en je weet het als je er even uit wilt je kan altijd langs komen.

liefs Kelly

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi heel veel sterkte...ook ik denk aan jullie.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dat is geen leuke sms van Semmi. Vreselijk. Ik hoop dat het niet een maand hoeft te duren vol pijn.
    Sem en Lenhard veel sterkte.

Liefs Sens

17. Ik hoop het ook voor hem en zijn familie......lijkt me vreselijk die pijn. Ik vind het echt zo treurig.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb het gezien bij de moeder van een vriend van mij en ook bij mijn collega. Het is niet leuk maar als het zo lang duurt met zoveel pijn dat gun je niemand. Het is echt een nare ziekte.

19. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    semmi en familie..heel veel sterkte!

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bah afschuwelijk Semmi. Zoals de anderen al zeggen, hoop dat hij niet teveel pijn krijgt.

Deel Deze Pagina