En dan nog even heel kort; Wat ben ik blij dat al die meiden, die blijkbaar gewoon leugens vertellen en niet eerlijk voor hun mening uit durven te komen, op een ander forum zitten. Heb het gelezen hoe er over ons, "de musketeers" wordt gesproken, en daar hebben we dan alles al die tijd mee gedeeld. Wat ontzettend achterbaks. Ik hoop jullie echt NOOIT meer tegen te komen. Sap
Heej meiden, Zo, eindelijk aangekomen bij het huis van mijn schoonouders. Lenhard is naar het ziekenhuis en heeft mij en Jayna hier afgezet, zodat ik Jayna op bed kon leggen. Die heeft eerst weer half uurtje gehuild, maar heeft nu gelukkig wel door dat het na 1 keer troosten genoeg is geweest en gaf het toen op. Trieste boel hier hoor, kom ik binnen, staat het bed van mijn schoonvader in de kamer, zijn horloge op het kastje...pfffff...wat is het leven soms toch hard. Hij krijgt dus nog een laatste keer vocht via het infuus, maar omdat zijn calcium steeds te hoog is en de kanker zo snel groeit dat ze het met medicatie niet meer lager kunnen krijgen, moet hij wel 3 a 4 liter vocht binnen krijgen om dat calcium kwijt te raken. Nou dat lukt natuurlijk nooit. Het komt er op neer dat ze dus niks meer kunnen doen, hij morgen of zondag terug naar huis komt en dan uiteindelijk uit zal drogen en in coma zal raken, mocht hij niet eerder al een hartstilstand krijgen. Zo oneerlijk dat hij nu nog zo moet lijden. Als hij teveel pijn heeft, houdt de HA hem thuis slapende. Het duurt hooguit nog een maand.......dan is Lenhard zijn papa kwijt en Jayna haar lieve opa, kan het niet geloven! Bedankt dat jullie zo met me meeleven. Ga zo even wat eten bestellen want dat heb ik ook nog niet gedaan vanavond. liefs Semmi
Ach gossie Semmi.......ben er even stil van hoor. Ik leef zo met jullie mee en kunnen ze het niet anders dan.....dat wachten dat hij uitgedroogd is en coma raakt, dat kan je toch niemand aandoen. Wat oneerlijk zeg. Dikke knuffel van ons.
Semmi; ooh meid wat vreselijk. Ik vind het zo erg dat mensen in deze tijd nog moeten lijden. Hoe raar het ook klinkt, ik hoop echt dat je schoonvader snel rust zal vinden. Dit heeft hij niet verdiend. Heel veel sterkte. Dikke knuffel van ons.
Anders kunnen ze het niet doen, want dan is er sprake van euthanasie en dat wil hij zelf niet. Ze houden hem dus wel slapende, mocht het niet meer dragelijk zijn. Nog bedankt voor het doorgeven van mn sms Kel!
Nu weer oppervlakkig?!?!?!? Moet niet gekker worden! Ben wel benieuwd waarom nou weer oppervlakkig! Groetjes van R( mijn inmiddels mistery name op t zweefteef forum)
Het gaat mij nu echt allemaal te ver. Ik vind het heel jammer dat het zo gelopen is. We hebben toch veel gedeeld en dat heb ik als heel waardevol ervaren toen. Zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik geen zin om te kiezen voor de ene of de andere groep. En ik voel me eigenlijk bij geen van beiden groepen echt prettig. Ik zal af en toe her en der nog wel eens kijken hoe het met jullie allemaal gaat.
Mag ik alsjeblieft zelf bepalen wanneer ik nog iets post? Ik maak vrij baan voor je hoor.... van mij heb je geen last meer.
Robine speciaal voor jou ik vind jou een ZWEEFTEEF! ten 1ste lul jij over ons op hyves samen met sweetangel en dan waren wij scheinheilig. Voor de rest heb ik geen benaming voor jou...... Sappie voor jou hetzelfde ook jij lult over ons jij dan niet de novembermama's maar wel mij en Keejbie! ook al met sweetangel! Als jullie dan zulke grote meiden zijn stuur dan een pb met al je frustratie naar ons op! Heel jammer dat ik toen der tijd zoveel met jullie gedeeld heb, voor nu gezien verloren tijd! De mensen die zich voor het andere forum willen aanmelden dit moet via pb anders worden er geen nieuwe leden meer aangenomen! Robine heeft de link al geplaatst.
Channie leer eens een keer schrijven......... kan jou pbtje ook nog kopieren hoor die je naar mij schreef, maar ik doe niet zo laag.......... het is schijnheilig met een lange ij en daarna een ei
Misschien moet je eerst eens een cursus nederlands gaan volgen voordat je een bericht plaatst. En dat forum van jullie daar willen we niet eens bijhoren ! Dus kssssssst opzouten !
jeetje hee gaat lekker hier kom op zeg laten we het een beetje gezellig houden diegen die hier willen schrijven doen dat en anders niet ook goed maar moet dat dan op zo,n manier zo verpest je het voor een ander sorry hoor