November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Meld je er dan ook niet aan als je er niet bij wilt horen! Vooral jij sap...cursus domheid heb jij niet meer nodig om je 4 keer aan te melden met hetzelfde mailadres!
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief


    HEY HEY HEY Hou mij er fijn even buiten ja... Wat mensen tegen mij op hyves zeggen mogen ze ten eerste ZELF WETEN en ten tweede HEB IK OVER NIEMAND GELULD.
    Als je zo goed hyves berichten kan natrekken, kijk je dan ook naar mijn antwoorden? Jeetje :rolleyes:
     
  3. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Edit Moderator: Bericht verwijderd


    hahaha wederom verkeerd geschreven channie! Nog 1 kans heb je! Verknal t niet he!
     
  4. Nou ja lekker is dat allemaal zeg.
    Laat hier alleen nu de mensen komen die gezellig willen zijn......
     
  5. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Heb jou antwoorden ook gelezen hoor sweetangel... het ging er hetzelfde aan toe als bij jullie toen der tijd ofzo iets...en bij sap ging het over keejb met haar hehehe!
     
  6. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    keebj met haar?
    leuk, waar heeft ze haar?
     
  7. Alvast bedankt als hier een slot op gaat. Goed gedaan hoor....
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Is dat dan lullen?
    Dat is toch een FEIT? :rolleyes:
    Dat zie je wel terug hier in t topic... Dus niks gelul, lullen is iets wat je achter iemands rug omdoet... Aangezien iedereen alles kan lezen op hyves, lijkt t me dat niemand wat te verbergen heeft!
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Oh ja sorry dames dat ik hier inbreek :)
     
  10. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    kelly ik vind dat ook laten we ophouden hier mee of doe het pb anders gaat deze zo dicht en hebben we dan wat
     
  11. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Neeh tuurlijk niet maar nog steeds niets tegen ons zelf zeggen..kon ook via pb! dan was dit allemaal niet nodig geweest. Ik heb hier toen mijn zegje gedaan en mijn pb naar Robine verstuurd en het daarbij gelaten. En ik ga dus niet op hyves over een ander lullen.
     
  12. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    wat kom je hier nog doen dan channie?
     
  13. Sorry hoor Channie maar wil je het even allemaal via een pbtje doen. Je komt toch nooit meer, hier wordt gewoon gezellig gedaan en dat kan dus blijkbaar niet met jou erbij!
     
  14. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Veel plezier hier damens, hoop dat het nog gezellig kan worden hier met allesweter Robine hier. Wel een klein clubje he die jullie nog gezellig vind...
     
  15. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Nouu ik ben geen novembermama, ik ben een inbreker... Maar ik vind t toch wel gezellig 8)
     
  16. Het is hier ook gezellig
    dus ik begrijp het allemaal niet zo meer!
     
  17. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoe kleiner hoe beter........wij zijn nl erg gesteld op dure kleding voor de beebs, een hoog eq en iq( als je niet weet wat dat is, ff opzoeken maar dan) en verder houden we graag contact met een select gezelschap en daar hoor jij NIET bij, NU niet en NOOIT niet!
     
  18. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Ik praat vanaf nu alleen nog maar met de mensen die thuishoren op dit forum bij de novembermama's. En vanaf nu alleen weer over de leuke dingen en onze kleine kindjes.
     
  19. Ik ga alleen nog maar met mensen praten die normaal kunnen doen en die het gezellig vinden om hier te kletsen en de rest is over en uit.
     
  20. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    ookal is de clubje kleiner maak niet uit qua gezelligheid toch
    ik ga naar bed weltrusten en tot morgen
     

Deel Deze Pagina