November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ga dit soort berichten ook consequent negeren en morgen een pb sturen naar een mod of ze hier niet iets aan kunnen doen. Blocken die handel oid. Ze willen niet meer hier komen en komen toch om nog even te schelden e.d. Ga toch kletsen over ons op dat forum. Mij interesseert het geen reet zolang wij het hier maar gezellig hebben en dat hebben we dus weg ermee.

    Sens
     
  2. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb de dames of moet ik zeggen dameNs uit mijn hyves verwijderd. Het woord vrienden is niet op zijn plaats.
     
  3. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Alsof de dames die hier zitten het hele groepen gebeuren hebben geïnitieerd. Jammer Pim.
     
  4. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hihi :)
     
  5. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Channie kun je niet gewoon daar blijven ipv onze gezelligheid te verstoren. You have made your point allright.
    Need to say more?
     
  6. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En volgens mij mag je niet werven voor een eigen forum hier op de site. Heb al een pb gestuurd naar een mod!
     
  7. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo en nu is het over.Pb is naar een mod gestuurd. Nu weer gezellig kletsen. Weg met het gezeur.

    Ik ga slapen nu. Was gezellig vanavond met onze vriendne. Ze verklapten dat ze een jongen krijgen. Ik had nog een doos kleren maar dat gaat dus niet door aangezien Jaime meest rose heeft..whaahaaa.

    Ach heb mn zwangerschapskleding gegeven aan haar. Met haar pratende blijft het toch bijzonder als er zo'n mensje in je buik zit. De heren aan tafel keken ons ook verdwaasd aan terwijl wij maar van de ene herkenning in de andere vielen. In een woord BIJZONDER.

    Liefs Sens
     
  8. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Goedemorgen allemaal,

    Het zonnetje schijnt hier al volop dus het beloofd een mooie dag te worden, heerlijk.

    Sens; wat leuk dat het zo gezellig was met je vriendin. En idd het blijft bijzonder heh zo'n klein beebje in je buik.

    Semmi: hoe gaat het bij jullie? Moet echt steeds veel aan jullie denken. Nogmaals een hele dikke knuffel.

    Verder weet ik het al niet meer...hihi.

    In ieder geval welkom terug voor mam2003 ! Leuk dat je erweer bent.

    Ik spring zo onder de douche en ga dan lekker de tuin in, genieten. heerlijk.

    Spreek jullie later meiden,

    Allemaal alvast een heel zonnig weekend !

    Liefs Sap
     
  9. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Morning,

    Het was laat gister en Jaime besloot vanochtend om half zes wakker te worden :confused:. Ze heeft daarna nog even geslapen maar kwart over acht was het genoeg. Ben best moe maar ja. Chiel ligt nog op één oor.

    Lekker weer is het vandaag heh dames! Nog plannen allemaal voor het weekend? Wij gaan vandaag misschien even naar de Maarsseveenseplassen. Op tijd eten en dan ga ik naar de bruiloft van mijn collega. Ze heeft het iig wel getroffen met het weer. Mooi voor haar!

    Sap veel plezier in de tuin!

    Verder niet veel te melden. Ik kom later nog wel even kijken.

    Liefs Sens
     
  10. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    idd mooi weer ik krijg zo 3 kids erbij de familie is bij hun de tuin aan het doen dus pas ik op hun dus wordt druk maar jah het weer zit mee dus lekker naar buiten iedereen een mooie dag toegewenst
     
  11. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Mogge,

    Same here Sense. Wij waren om 22.40 uur thuis, mijn ouders stonden om 23.10 uur op de stoep. Dus gezellig nog wijntje gedronken, lag ik om 1 uur in bed, komt meneer om 6 uur!
    Dus beetje brak vandaag, maar daar komen we ook wel weer doorheen. Het weer maakt een hoop goed.

    Ik ga ook lekker genieten van de zon!
    Veel plezier Sap, Sense ook. Veel plezier op de bruiloft!

    Kom later nog wel terug.
    Lydia
     
  12. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    hier is het bewolkt vandaag,maar wel warm.

    sens:veel plezier op de bruiloft,ze treffen het zeker.

    lady ice:jij dus ook een gezellige avond gehad?

    wij gaan vanavond bbq-en
    hebben net vlees gehaald.

    fijne dag allemaal.
     
  13. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Veel plezier Lin op de bruiloft! Hier valt t weer vies tegen, t is winderig en niet lekker warm. Heb vanmorgen getennisd en gewonnen in de dames enkel, op naar ronde 2 dus :) Ergens komende week weer spelen. John en ik spelen ook nog ergens samen komende week, gaan we weer de prijzen in de wacht slepen net als de vorige keer ;)

    Sap: Bedankt voor de schoentjes.Super dat je ze hebt gevonden voor me!
    Jill is er erg blij mee :)

    Lydia: Ook een kort nachtje gehad dus. Slaapt Jesse nog wel een beetje overdag of is hij steeds wakker tot de avond? Ik vind deze tijd veel zwaarder met een baby dan in t begin hoor. Toen sliepen ze nog veel vaker en langer door en ook weer opnieuw na een fles. Nu is t wakker zijn en wakker blijven............ben ook toe aan een flinke nacht doorslapen. Misschien brengen we Jill nog wel een keer een nachtje bij opa en oma om weer eens een hele dag uit te kunnen slapen.


    Morgen gaan we eens een kijkje nemen bij Zaanstad( de Zaanse Schans) lekker toeristisch. Iemand al eens geweest? Schijnt best leuk te zijn. Molentjes, klompen, de eerste AH, en veel japannertjes. Hahahah. Moeten Jill toch eens aan de Hollandse cultuur laten wennen he!?

    Ga ff douchen.

    Tot later.

    Liefs Robine
     
  14. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hier ook net vleed gehaald voor de bbq lekker met mannetje en kids
     
  15. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goed dat je gewonnen hebt robine,wat kan je allemaal winnen volgende keer?
     
  16. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mirandao: hebben jullie lekker weer dan? Vele plezier bij de BBQ vanavond, geniet ervan met je mannetjes :)

    Fajah: Je kan waardebonnen winnen, meestal voor een sportzaak oid. Winnaars rond de 25-35 euro, dus altijd leuk.
     
  17. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heeeeee,

    Robine lekker dat je weer op weg bent om prijzen te winnen!
    Zaanse Schans ken ik niet maar zullen idd vast veel japannertjes zijn..hihi. En groot gelijk heb je met een nachtje uit logeren, uitslapen is er echt niet meer bij heh. Brrrrrr.

    Mirandao veel plezier met de bbq! Hier is het weer omgeslagen veel wolken helaas.

    Fajah ook aan de bbq! Hoe is het weer bij jou nu dan?

    Lydia nog brak? Vanavond op tijd naar bed heh.

    Pff Jaime is echt vervelend vandaag. Drammen en doen. Komt vast ook doordat ze zo weinig heeft geslapen vannacht. Ze ligt nu gelukkig eindelijk wel te slapen maar ze was echt strontvervelend daarvoor..

    Ik ga nog ff op de bank hangen t'is niet veel vandaag...

    Liefs Sens
     
  18. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sens:hier is het wel zeer warm/benauwd,maar geen tot weinig zon.
    maar bbq kan best,hij staat al aan nu,dus gaan er zo aan beginnen lekker vroeg maar dat maakt niet uit.

    ga nu yorben uit zn bedje halen,hij kan kusjes geven heel schattig als hij dat doet.
    als ik hem in bed leg smakt hij met zn mondje en als ik mn mond naar zijn mondje doe smakt hij weer echt heel lief .....*smelt*.......!
     
  19. Halloooooooooooooooooooooooo allemaal,

    Ben er ook weer even. Nu net thuis. We zijn even wezen kijken in Gouda. Leuke stad. Ik vond het weer hier tegenvallen. Staat best een wind, nu niet meer echt hoor en veel bewolking. Hoop morgen op beter weer, dan is de planning om even naar Scheveningen te gaan en even lekker op het terras zitten. Sabino is nu de auto aan het wassen, want die is zooooooo smerig.

    Daynah slaapt deze week echt weinig hoor (op de dag dan) Zou het een sprongetje zijn ofzo? En vanmorgen kon ik haar achter het behang plakken. Alleen maar hangen wilde ze.

    Nu even wat reacties.

    Fajah: lekker bbq, alleen met het gezinnetje of met nog meer mensen? Geniet er lekker van.

    Sensee: Lekker aan het luieren dus vandaag en vanavond de bruiloft. Veel plz alvast ben benieuwd hoe je kunstwerk in smaak valt.
    En Jaime ook vervelend......mss dan toch het weer ofzo.....

    Mirandao: Jij ook al aan de bbq. Lekkerrrrrrr.

    Robine: Suc6 met de tennis en jullie gaan zeker winnen....ik voel het.....
    Ben weleens in Zaanstad geweest een paar keer, maar alleen omdat er familie woont, dus verder ben ik niet geweest weet dus ook niet of het leuk is, jullie zullen vast opvallen tussen de japannertjes....hihihi veel plz.

    Lydia: Hoe was het gisteren, was het leuk? En ja....uitslapen kan niet meer..........wel balen hoor dat hij zo vroeg kwam. Gewoon lekker relaxen vandaag.

    Sap: Schijnt bij jullie wel het zonnetje?

    Verder kan ik niet meer teruglezen.

    Iedereen een lekker weekend en hoop op meer zon.

    Ahhhh hoor Daynah niet meer dus die ligt te pitten....heerlijk. Ga maar vast een wasje draaien.

    Tot laterrrrrrrr

    lfs kelly
     
  20. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Volgens mij is hier een aller laatste waarschuwing wel op zijn plaats!

    Ontopic graag!

    Het beheer is inmiddels op de hoogte van de gang van zaken hier.

    Elmo
     

Deel Deze Pagina