November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiden heb even een vraagje aan jullie. Ik kom ergens niet uit en heb jullie advies nodig.

    Wij gaan over 2 weken naar Frankrijk. Het is ongeveer 10 uurtjes rijden geloof ik. Ik weet dus niet waar ik Daynah in moet zetten.....maxi cosi of de autostoel. Ik wil morgen de autostoel wel proberen, maar mijn moeder gebruikt hem dus alwel de autostoel, maar dat is voor korte afstanden en ik zie dat Daynah eigenlijk nog te klein ervoor is.
    Alleen lijkt mij als ik de maxi neem dat het ook weer niet zo goed voor haar ruggetje is om minimaal 10 uur zo gebogen te zitten.

    Begrijpen jullie me een beetje?

    Ik kijk sowieso even hoe het morgen gaat met de autostoel, maar ben even benieuwd wat jullie zouden doen.

    Fajah: hoe had jij het gedaan? Geloof de autostoel toch? Ging dat goed?

    Alvast bedankt.

    lfs
     
  2. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Hoi hoi,

    He Kel; ik weet niet precies wat voor autostoel je hebt maar die van ons kan ook in de ligstand, dat is dan misschien wel handig dan hoeft ze niet zo lang echt recht te ziiten. Maar Daynah kan toch echt al supergoed zitten?

    Fajah; en was het barbequen lekker? En wat lief dat Yorben al kusjes geeft.

    Sens; veel plezier op de bruiloft vandaag ! Is Jaime haar humeur alweer wat beter ;) ?

    Robine; goed dat je hebt gewonnen ! Op naar ronde 2. Ben blij dat je de schoentjes goed hebt ontvangen.
    Veel plezier morgen in Zaanstad. Ben er nog nooit geweest.

    Lydia; en alweer een beetje bijgekomen van gisteravond en vanochtend ;) . Heb je lekker van het zonnetje genoten?

    Mirandao: is het gelukt met de 3 kids? Lijkt me idd behoorlijk druk.

    Hier was het vandaag ontzettend warm maar niet heel veel zon, dan weer wel en dan weer niet. Morgen nog warmer dus dat beloofd wat.
    Lieke is al met haar derde slaapje bezig vandaag. :confused: Nou, ik vind het wel ff lekker, even heerlijk niets doen.

    Vanavond op visite bij vrienden, is altijd weer gezellig.

    Tot morgen meiden,

    Liefs Sap
     
  3. Semmi

    Semmi Fanatiek lid

    25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heej meiden,

    Fijn dat we hier weer met het overgebleven clubbie gezellig verder kunnen kletsen!

    Kom effe posten tussen alle hectiek door. Iedereen ligt hier zowat na het eten op de bank te slapen, na een vermoeiende nacht en dag.
    Jayna werd vanacht wakker toen wij naar bed gingen omdat ik bij haar slaap. We gingen pas om 1 uur naar bed vanacht, schoonmoeder stortte gister compleet in toen ze uit het ziekenhuis kwam. Ze beseft nu echt dat ze zich los moet maken van hem. Jayna was vervolgens tot 3 uur vanacht wakker....pfffff.....
    Vanmiddag is mijn schoonvader thuis gekomen per ambulance. Samen met zijn broers heeft lenhard hem binnen getild, moeilijk moment vond ik dat. Gelukkig heeft hij nu geen pijn. Krijgt morfine en slaapt veel.
    Straks komt lenhard´s zus waar wij en zijn broers geen contact me hebben en dus al lang niet gezien hebben. Wel even confronterend dus, maar wel goed dat dat nu vast gebeurd.

    Sensee: inderdaad goed weer voor die bruiloft zeg,maar ook wel wat benauwd of niet? Hier tenminste wel, erg plakkerig weer en bewolkt.
    Hopelijk slaapt je meissie vanacht beter.

    Mirandao: hoe is het oppassen gegaan vanmiddag? Was wel druk of niet?

    Fajah: heeft de BBQ gesmaakt? mmmmm zou ik ook wel weer es zin in hebben? Aaaah en Yorben kusjes geven dus, wat lief!

    Robine: veel plezier morgen in zaanstad. lekker toeristisch dagje dus. Lekker toch zo met je gezinnetje! En jill dus helemaal happy met dr schoenen, effe spammen he zodra je ze ze past! ;)

    Kelly: weer valt hier inderdaad wat tegen he, kan er nu met je over mee praten nu ik zo ducht bij je in de buurt ben ;) !
    Wat betreft de autostoel: Die van ons kan ook in slaapstand en dan zit jayna daar beter in dan in de maxi cosi. denk dat dat voor daynah ook goed gaat, want ze kan inderdaad goed zitten toch?

    Sappie: Lieke ook al 3 slaapjes gedaan vandaag.....Jayna ook, maar die moest natuurlijk wat inhalen van afgelopen nacht....haha...

    Nou ga oma aflossen, want die is jayna aan het bezighouden...

    fijne avond

    liefs
     
  4. Robine

    Robine VIP lid

    8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel ik zou ook voor de autostoel kiezen, in de maxi zit ze zo opgesloten aangezien ze al wat langer is geworden. En in de autostoel zitten ze wat meer rechtop. Zit er geen ligstand op dan? Wel toch? Zou gewoon de grote stoel nemen. Mag ook vanaf een maand of 8-9 of 9 kg ofzo toch? Volgens mij wanneer ze goed zitten mag je die stoel gebruiken en aangezien Daynah zit als een prinsesje.........


    Semmi: Het beste met elkaar! Sterkte in deze moeilijke dagen.....xxx
     
  5. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Lastig Kelly maar kan best zijn dat ze over 2 weken niet meer te klein ervoor is (gaat zo snel nu). Maxicosi kan op zich wel maar moet je wel vaak stoppen onderweg. Dan is de autostoel handiger.

    Wat zwaar Semmi. Confrontatie met zijn zus kan idd maar beter nu. Sterkte.

    Ik ga gauw weer naar buiten, veel te mooi weer hier.
     
  6. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Hoi allemaal,

    Ik zou idd ook even proberen Kel. Wij hebben vorige week de maxicosi nog gebruikt naar Texel, maar Jesse vond er geen zak meer aan. Als hij wakker was, zat hij steeds achterom naar ons te kijken. Dus afgelopen maandag gelijk het autostoeltje erin gezet. Hij weegt nog geen 9 kilo, maar hij kan prima zitten. En hij vindt het prachtig! Hij was er gewoon stil van. Die van ons kan, net wat Sap zegt, in ligstand. Voor lange afstanden ideaal.

    Fajah: lekker bbq. Is het zonnetje nog tevoorschijn gekomen? Hier is het vanmiddag wat bewolkt geworden.

    Sens: hihi, Jaime haar dag niet. Vanavond vroeg naar bed, kan ze vannacht lekker bijslapen. En niet jij uitslapen morgenochtend (of is ze uit logeren omdat je naar de bruiloft bent).

    Robine: Joehoe, weer bewonnen! Gefeliciteerd hoor. Ben heel vroeger weleens naar de Zaanse Schans geweest, maar daar weet ik erg weinig meer van. Je hebt gelijk hoor, Jill moet even van de Hollandse cultuur snuiven. Wij zeiden laatst ook: zullen we eens naar Volendam gaan met Jesse.

    Mirandao: je zal wel bekaf zijn met 3 kids erbij. Ik merk altijd dat ik het veel vermoeiender vind als mijn nichtjes geweest zijn dan wanneer je zelf met je eigen kind in de weer bent.

    Semmi: ik denk ook veel aan jullie. Dikke knuffel.

    Sap: Lekker soms als ze zoveel slapen he. Dan heb je ook wat tijd voor jezelf. Veel plezier bij je vrienden vanavond.

    Ik ben wel weer beetje bijgekomen. Vanochtend om half 8 zat ik al beneden en dat doe ik echt nooooooit in de weekenden. Maar Jesse zat zo onwijs te roepen en mijn ouders sliepen hier, dus ben ik er maar uitgegaan. Stond ik begin van de middag broodje voor ons allemaal te maken, gaat de bel... Stond mijn zus met 2 kids voor de deur. Die was op weg naar haar schoonmoeder in Haarlem (ze wonen zelf in Roermond), en er stond zoveel file vanwege Dance Valley dat ze maar even bij ons langskwam. Erg gezellig zo onverwachts. Toen ze allemaal weg waren, ben ik ook maar effe naar bed gegaan, gelijk met Jesse. Jesse heeft maar liefst 3 uur en een kwartier liggen slapen, ik heb hem om 17.45 uur maar wakker gemaakt! Maar hij is nog steeds moe, dus zo maar even in bad, flesje en naar bed.

    Vanavond rustig aan. Morgen maar kijken om iets leuks te gaan doen.
     
  7. Onze stoel kan in ligstand, dus ik denk dat ik er ook wel uit ben. Morgen gewoon proberen en we zien wel. We willen nl ook niet al te vaak stoppen onderweg.

    Semmi: Heftig allemaal hoor wat je meemaakt. Nogmaals heel veel sterkte in deze moeilijke dagen.

    Lydia: Ahhh gezellig van je zus om even langs te komen toch, blijf jij ook een beetje wakker ;) . En je heb gelijk om vanavond lekker niks te doen en mss lekker op tijd naar bed.

    Sap: Veel plz vanavond bij jullie vrienden.....enne geen haaltje meer van een sigaret heh.

    Mirandao: Heb je de dag overleefd....hihihihihi.
     
  8. Zo heej pagina 700 alweer.....gaat snel.
     
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.143
    2.858
    113
    Dames,

    Ik doe deze op slot en zal een nieuw topic openen.
    Dit nieuwe topic is bestemd voor meiden die op een positieve manier mee willen doen.
    Degene die in dat nieuwe topic, op wat voor een manier dan ook, onrust probeert te stoken wordt direct verwijderd van Zwangerschapspagina.

    Klik hier om naar het nieuwe topic te gaan

    Jan.
     

Deel Deze Pagina