Semmi; Kan me voorstellen dat het zielig is zo'n prikje en dat ze dan zo moeten huilen. Leuk zo'n bijeenkomst met de gym, hebben wij begin januari van de yoga. Ben ook erg benieuwd naar alle beebs. Charissa; Wat zielig dat Noah geen anus heeft ! Gaat het met een operatie wel helemaal goedkomen? Heb geen idee of je met bv ongi wordt. Volgens mij duurt het dan wel langer voordat het weer begint. Trutje; Yes, kerstpakket ! Dat wordt bakken.. . Door; nogmaals veel sterkte van mij ! Fijn dat je zo goed met de gyn hebt kunnen praten. Fajah; leuk je haar ! Sens; wat drinkt Jaime toch goed ! En ze begint nu echt goed door te slapen heh ! Veel plezier bij je ouders. Pim; Emme is echt een voorbeeldig meisje heh ? ! Heerlijk hoor ! En wat ben je fanatiek geweest vanochtend. Doe ik ook wel eens hoor, ben je verder voor heel de dag klaar. Kan niet verder teruglezen.. Vandaag bij mn ouders geweest, ze hebben een slagerij, dus altijd druk met deze dagen. Ik help ze dan altijd. Lieke was mee, dus erg gezellig. Morgen bruiloft van de buren. Gaan we vanavond met de andere buren een grote boog maken van balonnen, wordt vast leuk ! Morgenvroeg eerst om 09.15 naar het cb voor Lieke haar inenting. Hoop dat ze er niet ziek van wordt ivm de bruiloft die we hebben. Ze gaat naar mn ouders. Mocht het echt niet gaan dan gaan we gewoon eerder naar huis. Weet niet wanneer ik weer kan komen posten. Tot later.... Sappie
Succes met de enting morgen Sappie! Wat een dotje is je Lieke ook op de foto's. Ze wordt elke dag mooier en mooier. Ze kijkt ook zo mooi helder uit haar dopkes. Die verleidelijke... we moesten er gisteren hartelijk om lachen. Leuk trouwens, die foto's van de andere yoga-ers he? Ik was superverrast. kreeg zo maar mail van Y. Heb je voor mij misschien het adres van degene die het laatst bevallen is? Ik ben dat nl. kwijt... Brent is echt veranderd in een paar dagen tijd. Een sprongetje gemaakt denk ik Nog steeds wel krampjes maar niet meer continu en zo veel en dat krijsen is dus ook over. Hij lacht en giebelt ook echt naar alles nu. Ik ben erg verliefd op em <3 Ben zo benieuwd of de osteopaat nog iets kan betekenen vanavond...
Door heel veel sterkte! we denken aan je. Wat een leuk kerstpakket Trutje!. Fijn dat de bloeduitslag in orde was Charissa! en hopelijk is de operatie van dat jongetje goed gegaan. Ah wat zielig dat ze zo ging huilen Samira! en ik denk dat je wel moet bellen als ze boven de 38 graden hebben?! Gezellig morgen een bruiloft Sappie! en dat zal toch allemaal wel goed gaan met de inenting!. Vanmiddag met mijn "schoonma" wezen shoppen voor Lisa, ze had echt wat kleertjes nodig en nu hebben we het meeste in maat 62 gekocht, dat zal nog wel ruim zitten maar ze is nu 56-57 cm dus 56 zal ze niet lang meer aanhebben, ik was nog nooit bij de baby-afdeling van H&M geweest maar wat een leuke spulletjes en hier in Zoetermeer was er erg veel afgeprijsd! echt superkoopjes we zijn zo leuk geslaagd eerst nog bij een ander zaakje wat gekocht, voor een paar dingetjes 35 euro kwijt! het was wel al druk in de winkels!. Ik heb ook een nieuwe pinpas binnengekregen, ik had er een foto van Lisa op laten zetten was een aanbieding voor 5 euro!.
hoi hoi, charissa; kan wel gewoon hoor, ongesteld worden ik ben het afgelopen vrijdag geworden . ik had ook gehoopt dat het wat langer uitbleef maar helaas. door en man; heel veel sterkte met het verwerken nog, en iig fijn dat jullie zo'n goed gesprek hebben gehad. semmi; ik heb nog geen ervaring met een enting dus kan er niks over zeggen, wat ik wel heb gehoord van de arts bij het cb is dat het verstandiger was om gelijk al een zetpil te geven en na zoveel uur nog 1(staat op de bijsluiter na hoeveel uur) zodat ze geen koorts krijgen (boven de 38,5 is het koorts daarvoor verhoging) en dus ook minder last hebben. daarnaast verminder je hierdoor de kans op koortsstuipjes. bij h&m hebben ze toch pas vanaf mt 62 babykleertjes of ook kleiner? ben benieuwd. gr saskia
er werd net beneden aangebeld dus ik neem op; "de kerstman" dus ik geef hem aan mijn vriend (ik herkende de stem niet ) was het mijn collega die het kerstpakket kwam brengen! erg aardig van hem! er zaten allerlei tapashapjes in, wijn enz. altijd weer leuk
Zo de kerstboodschappen hebben we maar weer in huis, op een paar kleine dingetjes na die je vers in huis moet hebben. wat was het nu al druk in de C1000 zeg, niet normaal. Dat zal nog wat worden de komende dagen. ben blij dat wij het grootste deel al in huis hebben. En die Jayna maar slapen in die drukte. Ze slaapt nu nog steeds, zal straks wel weer komen voor een voeding. Ik zal haar straks nog even temperaturen en als ze nog steeds verhoging heeft, dan maar even een zetpilletje om inderdaad de koorts voor te zijn. @ Sappie veel plezier op de bruiloft morgen en succes bij de inentingen. Hopelijk krijgt Lieke er geen last van @ Trutje, wat fijn dat het beter gaat met Brent. Mooi is dat he, dat lachen en giebelen om alles! @ Femmy: ja super he die kinderafdeling bij de H&M. Wij hebben sinds een tijdje ook een H&M en ik heb er al een hoop voor Jayna gekocht. Helemaal nu met al die korting. Veel shirtjes zijn maar 5 euro, en leuk dat ze zijn! @ Melliemel, nog bedankt voor je advies wat betreft de koorts! Nou ik ga nog even verder surfen, aangezien Jayna nog lekker slaapt, dan neem ik het er nog maar even van. Liefs Sämira
Oh ja, ik had het verder nog niet gemeld, maar ik kan niet op de meeting komen helaas. Mijn man moet dan voor een CT scan naar het UMCG in Groningen, dan laat ik hem liever niet alleen gaan, toch weer spannend altijd. Dus inderdaad maar foto's plaatsen dames! Liefs Sämira
Volgens mij kun je de vervolgstoelen er ook weer op plaatsen. Leuk kerstpakket Trutje! Semmi, jammer dat je niet op de meeting kunt komen, maar snap dat je met je man meegaat. Sappie, succes met de prikjes morgen en veel plezier op de bruiloft vd buren. Vanavond komen vrienden op bezoek. Gewone visite, geen kraamvisite, leuk! Pim Pim
Ik weet niet wat er met Daynah aan de hand is maar ze heeft praktisch niet geslapen vandaag en ze is alleen maar hangerig als ze dan bij mij ligt dan valt ze in slaap leg ik haar in haar bedje dan wordt ze wakker. Nu is Sabino weer haar aan het troosten. Ben dus nergens aan toe gekomen vandaag. Ga zo ff een blokje om doen. Even een frisse neus halen zeg. Ben er gewoon kapot van. Semmi: Ach wat zielig dat prikje, maar het is voor een goed doel moeten we maar denken. Charissa; Wat zielig van Noah. Komt het allemaal wel goed? Sappie: Veel plezier op de bruiloft. Femmy: Ahhh lekker gewinkeld dus en een kerstpakket altijd leuk toch. Zo meiden ga ff een blokje om doen. Kom later weer ff kijken. Lfs Kelly
@ Pim, haha inderdaad leuk weer eens gewone visite i.p.v. kraamvisite. veel plezier! @ Kelly, goed van je dat je nu even de tijd voor jezelf neemt door een blokje om te gaan. Lijkt me inderdaad erg vermoeiend als Daynah bijna niet geslapen heeft vandaag. Hopelijk gaat het snel beter Jayna ligt nog steeds te slapen. Ga haar nu maar wekken voor de voeding, anders wordt het vanavond zo laat, tot later!
Ik ben dus bij de osteopate geweest en er blijkt toch meer aan de hand te zijn dan ik in eerste instantie dacht. Het heeft allemaal met hetzelfde te maken: mijn lange, zware bevalling. Hij heeft hierdoor zijn middenrifje en nekje ontwricht. Hij overstrekt zichzelf ook nog eens... Bij zijn nekje uit het zich door zijn verkeerde houding (hij slaat zijn hoofd scheef naar achteren) en bij zijn buikje in een heel gespannen hard buikje met veel krampjes. De sluitspiertjes werken door de ontwrichting niet goed. Van heel hard gekrijs ging zijn huilen over naar zacht gejammer tijdens de behandeling. En toen ik er weg ging was hij weer hard aan het huilen. Hij is nog niet gestopt... Ik heb effe lekker meegedaan... Nu moet het gauw wat beter gaan met hem...
Hey dames, Hier ook een druk dagje geweest, vanmorgen eerst de logopedie geweest, toen Linsey naar school gebracht, met Kaily en Jordy doorgereden naar mijn moeder om even op visite te gaan. Na school van Linsey gegeten en de laatste kerstcadeau's in huis gehaald en vanavond de laatste boodschapjes in huis gehaald. Nu eindelijk dus eigenlijk tijd voor mezelf, en nu ligt Jordy dus al de hele tijd te miepen maarja dat moet papa nu maar even op zich nemen Sweetangel: Bedankt voor de maten binnenkort eens kijken of ik iets in elkaar krijg gezet Ook bedankt voor het plaatsen van de reactie van Door, vindt het echt lief van je dat je ons op de hoogte brengt! Lieve Door: Ook ik denk echt heel vaak aan jullie en kleine Neil* Heel veel sterkte voor jou en Jan! Trutje: Voor jou kan de kerst dus beginnen, lekker pannekoeken eten tijdens een spelletje Jee, ik blijf er versteld van staan hoe ze dat allemaal kunnen weten en voelen. Hopenlijk gaat het nu snel beter met Brent, moet je nu nog een keer terug gaan of was t voor Brent ook 1malig? Veel succes ermee! Fajah: Leuke kleur! Charissa: Ik heb zelf de maxi-cosi cabriofix en volgens mij is het ook alleen voor de cabrio. Hier de link van waar ik t heb besteld: http://www.baby-walz.com/neu/SyEngine.p ... Position=9 Ik was superblij met mijn gewone kinderwagen, maar nu ben ik erachter dat t maar een groot onding is Loodzwaar en onhandelbaar :x Hij is wel fijn om mee te wandelen, maar niet om mee te nemen in de auto enzo. Hoop dat ik het onderstel nog heb voor 5 januari, stuk handiger! Gelukkig dat de bloeduitslag goed was en ook hier alweer een paar dagen weer mijn ongi, en niet zo'n klein beetje heb er wel gelukkig geen buikpijn bij. Met bv KAN het zijn dat je ongi langer wegblijft, maar je kan ook wel gewoon ongi worden, dat zal ieder lichaam voor zich zijn. Ow jeetje zeg, lijkt me erg voor jullie vriend en zijn vrouw en natuurlijk ook voor de kleine Noah zelf Semmi: Ocherm de eerste prikjes, vind ik ook altijd zo zielig Hoe is t met de verhoging? Volgens mij moet je bellen boven de 39 graden, maar weet dit even niet zeker. Misschien inderdaad even een zetpilletje geven, dat wil nog wel eens helpen. Jammer dat je niet kan komen, maar zeker begrijpelijk joh, inderdaad belangrijker dat je met je vriend meegaat! Sappie: Heb je vandaag dus even lekker gewerkt? Beviel t je? Wel fijn dat je Lieke dan kan meenemen he. Heel veel plezier op de bruiloft morgen. En veel succes morgen op het cb en met de prikjes. Femmy: Lekker wezen shoppen, leuk joh! Wat leuk van die pinpas zeg, had ik nog nooit van gehoord. Leuk van die collega zeg haha, wel lief dat hij het je is komen brengen zeg. Pim: Veel plezier met de visite. Kelly: Misschien een regeldagje voor Dayna? Maar zo'n dag maakt je inderdaad kapot he Nou, ik ga ook nog snel heen en weer surfen, misschien nog tot later en anders tot morgen Liefs Angela.
Charissa: zie nu net dat de link je alleen naar de hoofdpagina brengt daar klik je in ieder geval op nederlands (of een andere taal natuurlijk als jij dat wil ), dan klik je bovenin op: op pad, dan op: autostoeltjes (rechts) en dan daaronder op maxi-cosi. Als je dan helemaal naar beneden scrolled zie je een foto van buggy met maxi-cosi erop, die klik je dan aan. Als t niet lukt hoor ik t wel
alledrie de mannen liggen te slapen,eindelijk. Yorben heeft om 19u zn fles gehad en daarna in zn bedje. en Jaaron wou ik ook in bed doen want die was een beetje lastig,niet normaal en druk vandaag. mn man was dus thuis vanavond en chagrijnig echt erg,niks was goed en kortaf doen naar mij. en de oudste was zo druk en dat kon hij helemaal niet hebben.hij werd boos en riep nog het een en ander naar mij dat hij nooit rust heeft enzo......nou ja ik zit 24 uur per dag met 2 kids hoor,dus wie heeft hier nou nooit rust? hij heeft nog nooit iets moeten doen zeg, ik doe het altijd alleen. was zo verdrietig,in plaats dat hij dan eens wat waardering geeft omdat ik het allemaal alleen doe,maar nee je krijgt van alles naar je kop geslingerd. hij is ook om 20 uur in zn bed gegaan(lees met de deuren smijten) zonder nog iets tegen mij te zeggen! vraag me nu eigenlijk af wat ik verkeerd heb gedaan.maar tzal wel aan mij liggen zeker? wou even mn hart luchten hoor meiden sorry.heb een potje zitten huilen net. ik ga nu ook richting mn bedje.hopelijk slaapt hij zodat hij niet weer tegen me begint zeg! weltrusten.xxx
Kelly ik had vandaag precies hetzelfde met Giovanna..misschien de leeftijd? een fase ofzo? Ze zijn tenslotte even oud...ik kon haar dus ook het bed niet in krijgen en ze wou ook echt niet slapen..tot ze bij mama lag ja dan wil ze wel. Nu ligt ze er overigens wel in en wel slapend. Heb lekker voor het eerst met haar gedoucht vandaag..nou ze genoot helemaal echt leuk dat doen we vaker! Hopelijk slaapt ze vanavond weer een beetje in na de fles. Waar is Robine dan ? Heb haar nog niet gezien op de site vandaag. Of ik moet er overheen gelezen hebben.
Hi allemaal, Ben eindelijk boven na gisteren hardlopen . JEETJE WAT VIEL DAT TEGEN!IK BEN OP DE EERST PLAATS INCONTINENT TIJDENS T RENNEN EN OP DE TWEEDE PLAATS IS MN CONDITIE VER BENEDEN HET 0 PUNT GEDAALD. Volgens het schema(www.hardloopschema.nl) moest ik 3x 10 minuten rennen, maar na 8 minuten was ik op en moest ik wandelen, wel maar een paar minuten maar toch. Nou ja al met al heb ik afwisselend met wandelen en rennen 25 minuten echt gerend! Vrijdag mag ik weer, jippie ik barst nu van de spierpijn dus ben benieuwd of t gaat lukken. Dat incontinent zijn is echt klote hoor,weet ook niet of dat nog over gaat. Voelde t bij de eerste aanzet al stromen terwijl ik net geplast had voor t weggaan. Hebben jullie hier ook last van? Toen wilde ik dat dus vertellen op t forum hier dat ik sportief was geweest, kom ik boven, scherm van de pc zwart en met geen mogelijkheid meer aan de praat te krijgen! Packerd Bell gebeld, was pas 1 jaar en 2 weken oud onze pc, maar je raadt t al, helaas pindakaas niks aan te doen, net 2 weken buiten de garantie! Ben flink uit mn panty gegaan, maar t mocht niet baten, we moeten een nieuwe aanschaffen. Nu zit ik dus op een klote laptop te typen wat voor geen meter gaat, maar morgen hebben we ws een nieuw scherm aangezien we vandaag geen tijd hadden om er een te scoren! t Wordt in ieder geval geen Packerd Bell! Nu ff de reacties in t kort voor zover ik alles nog weet! Sensee: Ik ga idd mee de 5e janu! Goed zo dat lijstje. Kom je ons halen bij de parkeerplaats? Kel: Naaper met je banner.Lol. Hij is wel leuk! Trutje: Wanneer komen er nieuwe Brent foto's, ben erg benieuwd hoe hij er nu uitziet! Pim: Ik heb em van Avent die sterilisator en doe em 8 minuten op 800watt En de riem voor de maxicosi is op de achterbank erg kort, maar voorin hebben we riem zat! Sap: Je ouders zullen t wel druk hebben zo met de feestdagen in de slagerij, arme beestjes......(kan jij ook niks aan doen natuurlijk) Semmi: Wat zielig die prikjes bij Jayna, zit er nu al tegenop bij Jill Fajah: Wat een leuk kapsel en wat een mooie foto's van je mannetjes bij de kerstboom en op bed. Erg lief. Femmy: Ook weer in bezit van een kerstpakket, altijd leuk Verder weet ik t ff niet. Ga mn bad opzoeken en daarna mn bedje, morgen spreek ik jullie wel weer op t forum, helaas is t ff niet anders en kan ik niet vaak forummen vanwege t scherm, hopelijk is t euvel morgen verholpen. Oja nog een vraagje(alweer - Hebben jullie al een afstand afgelegd met de kleine van 2x 2 uur in de auto op 1 dag? Ik wil volgende week naar mn vriendin in Hengelo toe met de auto en Jill, maar dan zit ze dus 2uur in de maxicosi , dan is ze er een paar uurtjes uit en dan zit ze er weer 2 uur in. Kan dit kwaad denken jullie? Tot morgen! Liefs Robine
Angel79: waarschijnlijk gaat het een aantal sessies kosten maar de osteopate heeft goede hoop dat het wel goed komt.
Channie, ik ben er weer Als je ook wilt hardlopen kijk dan op www.hardloopschema.nl dan kun je een voor jou op maat gemaakt schema volgen! Succes! Wel prettig als je niet incontinent bent zoals ik