Trutje: Ik zal er wel overheen gelezen hebben, maar wat heeft Brent precies dan? En wat kan de oesteopaat eraan doen?
Hihi zover ik weet ben ik nog niet incontinent maar weet natuurlijk niet hoe het zit als ik ga rennen.
Ik hoop echt dat het een regeldagje voor haar is, want we hebben haar in bedje gelegd en wat denken jullie..... huilen, hoewel meer jammeren en aandacht vragen. Je zou toch zeggen dat ze een keer moe wordt. Fajah: Mannen, maak je niet te druk hoor het ligt echt niet aan jou. Hij zal ze dag wel niet hebben gehad. En idd jij zit 24 uur met die kids. Robine: Knap hoor. Moet toch kunnen naar Hengelo anders stop je onderweg voor de zekerheid. Ik ben helemaal nog niet ver geweest met Daynah. Alleen nog maar hier in de omgeving. Trutje: Ik hoop dat Brent er snel bovenop komt. Meiden ik ga nog ff bankhangen. Lfs Kelly
Hoi, Nou ik zit hier nu echt peentjes te zweten hoor. Terwijl dat ik het eerder weer zo koud had, en een zere strot echt niet normaal meer, hoop dat t snel overgaat zeg. Heb koorts opgenomen en heb 39c koorts best heftig dus, ach we overleven t wel weer. Ben wel een beetje benauwd ook door die zere keel. Bah Bah Bah. Verder Rick natuurlijk hele dag thuis vandaag, kan je echt niks hebben hoor, was blij dat ie op bed lag, arm kind! Fajah: Hier was t vanavond ook heibel in de tent. Twan komt thuis van zijn werk, ik vraag wil jij om boodschappen gaan, nou zeg daar komt toch een hele klaagzang, ik heb de hele dag gewerkt en maar zuchten en blazen, nou dan heb ik t al gehad heh. Ga veel liever zelf dan hoor! Maar ja ben er echt niet toe in staat. Met veel moeite ging die dus weg, komt ie terug, zegt ie heh heh eindelijk thuis! Ja zeg wat denk je als ik altijd boodschappen moet halen, kom nou zeg. Inmiddels is de lucht wel weer geklaard hoor. Maar af en toe...........grrrrr Gister ben ik om 21.30 mijn bed ingedoken, toen heeft ie weer wel de laatste fles gegeven dat dan weer wel heh........ Trutje hopen dat t beter gaat met Brent. Door: Veel sterkte meid in deze moeilijke dagen! En ik hoop op een goede vlotte tweede zwangerschap voor je! Sweetangel: Bedankt voor het berichtje over Door. Kel: Balen zeg van Daynah daar word je idd doodmoe van heh. Robine: Hier ook vreselijk last van incontinentie, sta vanavond op hup zo weer een plasje in mijn broek, erg vervelend. Veel succes met hardlopen. Angela de kids bij jou ook eten op school en op de psz, Rick mag morgen, wel jammer kan m zelf niet brengen. Is altijd zo leuk, ze doen dan nog liedjes zingen en trommelen, zo lief om te zien.......aan oma de eer! Sens: Mooi geworden hoor de hal boven, beetje late reactie maar beter laat dan nooit, lekker dat Jaime het zo goed doet meid! Sap: Superverleidster Lieke, heb Timo laten kijken maar hij word er nog niet warm of koud van haha. Channie: Nog feli met je verjaardag ben echt laat met reacties sorry, jij ook al wallen onder je ogen, ik zou ook wel s heerlijk willen blijven slapen, morgenochtend ga ik terug mijn bed in hoor, ben toch niet veel van plan, heb vandaag met mijn koortshoofdje de badkamer en WC gedaan, ja de kabouters doen het niet voor me. Conny: Nog feli met Werner. Hoe gaat het bij jullie? Leuk zeg zo'n digitaal fotolijstje wel jammer van jouw kado....... Annemonique: Gewoon voeden dan zoals je t eerst deed hoor, als Kyllian daar beter op reageert.........gewoon doen! Pim: bij jullie ook alles ok zo te lezen. Charissa wat zielig zeg van dat kindje, lijkt me erg raar, en dan gelijk opereren je moet gewoon blij zijn dat je n gezond kind op de wereld zet tegenwoordig. Ben wel bang dat ik Timo aansteek maar misschien valt het wel mee, maar niet teveel knuffelen. Ga de laatste voeding geven en dan weer zweten of rillen in bed Doeggg. Lfs. Saskia.
Nou, ik heb ff een simpel bannertje in elkaar geflanst niet je van het, maarja voor nu kan t er ff mee door. Fajah: Soms zou je die mannen echt achter het behang kunnen plakken he. Denk dat wij net zo hard, als t niet al harder is, moeten werken als zij, ook al zijn wij gewoon thuis. DE kids moeten verzorgd worden en genoeg aandacht krijgen en het huishouden zal ook gedaan moeten worden. Hopenlijk had je man vandaag gewoon even niet zijn dag en is morgen weer alles gewoon, succes en lucht maar lekker je hart hier Channie: Heerlijk he dat douchen met je moppie. Jordy vindt het ook zo lekker en t is een stuk handiger als in badje doen vind ik zelf. Vandaag toevallig samen met Linsey Jordy in badje gedaan, maar vindt dat nu echt 3x niks meer Robine: Ik miste je gisteravond inderdaad ook al, maar dacht al die is bekaf Kan me voorstellen dat het je even tegenviel, het incontinente heb ik gelukkig niet, tenminste niet tijdens het lopen enzo, maarja echt gerend heb ik dan ook nog niet. Wel goed dat je het hebt volgehouden, hoe dan ook! Petje af! Balen van het beeldscherm hopenlijk kun je er morgen weer gewoon op met een nieuw scherm voor je Is wat als je "verslaafd" bent he Wat de afstand in de maxi-cosi betreft, als dat eens voorkomt zal dat echt geen probleem geven, je doet t toch niet dagelijks en dan een keer of 3 per dag Komt vast helemaal goed, veel plezier bij je vriendin! Trutje: Ok dan ben ik benieuwd zeg, gelukkig heeft de ostepaat zelf goede hoop, dus ook met Brent gaat het vast helemaal goedkomen Kelly: Niet moe te krijgen dus die kleine Dayna, hopenlijk kunnen jullie vannacht wel slapen Albert heeft Jordy net de laatste fles gegeven, dus wij gaan ook zo naar bed. Slaap lekker allemaal en tot morgen! Liefs Angela.
Saskia: Veel beterschap! Hopenlijk heb je een goede nachtrust en voel je je morgen al ietsje beter Kaily heb ik van psz afgehaald, maar Linsey heeft vrijdag de kerstviering. Hier mogen wij niet meer bij zijn, maar op de psz was dit wel altijd. Heb zelf nog nooit kans gehad om mee te gaan ivm de zaak, hier lag de eer dus ook altijd bij oma, en ze genoot daar ook echt van Slaap lekker!
Robine: Brent is een beetje een huilbaby aan het worden. Niet zo vrolijk als dat ie hoort te zijn. Zie onderstaande quote. De osteopaat voelt aan waar het knelt en probeert dat los te krijgen. Ik geloof dat ik het daarmee wel enigszins verwoord... Hij huilt nog steeds... vanaf 18.00u al non-stop... en zo gaat dat dus met enige regelmaat, soms zelfs hele dagen lang. De CB-arts zei dat het krampjes waren en dat is het deels ook, maar er is dus meer aan de hand.
goeiemorgen, Trutje:wat vervelend dat Brent steeds huilt,maar het manneke kan er ook niks aan doen,hopelijk gaat het verbeteren bij de osteopaat. Saskia:beterschap meid. Ach die mannen die klagen altijd dat ze zoveel moeten doen,maar wij doen net zoveel hoor.ik weet wel dat hij soms dag en nacht moet rijden en dat hij dan moe is,maar ik ben ook weleens moe en kan dan niet in mn bed omdat ik 2 kids heb heh.en huishouden gaat ook door en al die andere dagelijkse dingen. ik ga nog even trug in mn bedje terwijl de kids ook nog slapen. tot later.
Zo hier weer een vermoeide Channie ... Giovanna kwam om 2 uur vannacht alweer..en om 5 uur omdat ze krampjes had zo zielig..ze kon niet poepen..en me moeder zei dat als ze dat had moest ik haar maar tempraturen dan kwam het meestal wel op gang. Nou ik dat gedaan tegen een uurtje of 7 en ja hoor half 8 zat haar broek vol en nu is ze weer haar vrolijke zelf. Nou wij moeten om 09.50 bij de arts op het consultatiebureau komen ben benieuwd wat ze weegt! en natuurlijk hoe groot ze is Daarna even met me mams kerstboodschapjes doen. Druk dagje word dat dus.
channie:is idd waar dat als de baby niet kan poepen om even te temperaturen. als ik dat bij yorben doe begint hij al te poepen als ik de thermometer er nog maar in doe hahahah.
ik heb dus niet meer geslapen,want er was er eentje aan het roepen dat hij wakker was Yorben ligt nog steeds te slapen vanaf 7 uur.
Nou dit is echt niet normaal hoor. Daynah was gisteren best wel vervelend en hangerig heh. Om 22.30 kreeg ze nog een voeding 8cc en om 23.00 uur kwam alles er weer uit. Zo zielig. Hup alles verschonen nieuwe pyjama aan en om 0.00 heeft ze 40cc naar binnengewerkt en om 0.30 uur viel ze in slaap..... EINDELIJK. Ze werd pas wakker om 06.30 uur . Echt lekker hoor. Hebben wij ook ff bij kunnen tanken. Om 07.00 uur sliep ze weer en ze slaapt nu nog. Moet ook haast wel heh als je gisteren bijna niet heb geslapen. Sas: Heel veel beterschap. Rust lekker goed uit. Vandaag heb ik een kerstborrel van me werk. Ik ga Daynah meenemen dan heb ik gelijk iedereen in 1x te pakken, kunnen ze allemaal haar bewonderen. Dadelijk ff wat boodschappjes halen en nog wat kerstkado's. Mijn auto gaat rare kuren vertonen, zijn we niet blij mee. Gisteren deed ie het ff weer, nadat iemand hem had nagekeken en vanmorgen deed ie weer raar volgens Sabino. Ach er komt toch een nieuwe auto aan, maar hij moet het nog wel ff volhouden hoor. Ga ff een bammetje eten. Tot laterzzz Lfs Kelly
Eventjes heel vlug want moet zo weer weg. Net met Lieke naar het cb geweest voor de vaccinaties. Zoooo zielig. 2 prikken, in ieder beentje 1. Huilen.......maar nu ligt ze te slapen. Ze vroegen of ze krachtvoer kreeg , zo gegroeid. Ze woog 27-11 4090 gram en 53cm. Nu 21-12 weegt ze 4840 gram en is 56cm ! Was heel goed ! Gelukkig maar. Ga haar nu naar mn ouders brengen en dan straks om 13.00 bruiloft tot vanavond 20.30, dus valt mee. Kom vanavond mss nog even kijken. Liefs sap
Goedzo Lieke! Hard groeien! Dan wordt je net zo groot als mama Volgens mij komen FV babies vrijwel nooit zo veel aan in zo'n korte periode. BV babies daarentegen wel, die mogen dat ook. Vreemd he, dat BV-ers zo veel voorrechten hebben op FV-ers. Robine, welke Hengelo ga je heen? GLD of OV? Als je hier zo dicht in de buurt komt dan nodig ik jou en Sappie hierbij uit voor een bakkie leut! Lijkt me hartstikke gezellig. En als je wilt kan je meisje wel bij Brent in bed effe slapen. Vinden ze vast wel gezellig. Ik had me gisteren voorgenomen om om de 3-3,5 uur te voeden. Het lukt me niet. Brent meldt zich 's ochtends altijd vaker en als hij weer zo huilt dan kan ik niets anders dan toegeven. Hij was ook gelijk stil en slaapt nu al weer 1,5 uur. Ik zou niet weten hoe ik die tussentijden langer kan krijgen. Tips? Ideeën? graag!
mogguh ik durf het bijna niet te zeggen maar Jaime heeft geslapen vanaf half twaalf gisteravond tot acht uur vanochtend . We hebben haar maar wakker gemaakt en ze slurpte zo 140cc op en ging weer slapen Nu ligt ze nog op 1 oor. Gister had ze wel al weer meer gedronken. Ze zit nu op bijna 850 per dag. Misschien wordt het tijd om over te stappen naar 5 voedingen ofzo? Trutje ik wist niet dat FV baby's niet zoveel groeien. Is dat echt zo? Jaime is in dezelfde tijd ook ongeveer 700 gram gegroeid. Ik schat haar nu op 4400 gram. Tussentijden langer krijgen ja wij gingen dus wel echt rekken in het begin. Dan huilde ze wel wat maar dan liep ik even met haar door huis langs de kunst of bij een lamp. Ook net even iets langer laten huilen in haar bedje max 10 minuten, en vreselijk tutten bij het verschonen van de luier...kamertje laten zien, wat kletsen, dat soort dingen. En een pinkie geven of wil Brent die niet? Sap ahh hoop niet dat Lieke te veel last krijgt van dr prikken. Grappig want Jaime is nu ook 56 cm alleen die weegt geen 4800 gram hoor. Veel plezier met de bruiloft vandaag! Kelly dat klinkt idd als slaap inhalen! Wel balen dat ze dan ineens zo spuugde. Zo zielig is dat. Veel plezier met de kerstborrel! Onzeker meisje mannen! Ze kunnen echt soms grrrr zijn. Als hij thuiskomt heeft hij vrijaf maar jij bent 24/7 bezig. Saskia knap maar snel weer op! Ik ga nog ff wat opruimen. Chiel was eigenlijk vrij maar moet toch nog even werken. Balen want ik wilde boodschappen doen. Tot later!
Robine: wat goed van je, sportieveling! Komt vast snel weer goed met je conditie. Erg he, die incontinentie. Heb er ook last van gehad maar sindsdien wat bekkenbodemoefeningen gedaan en dat helpt wel. Ik haal nu meestal de wc op tijd Wel belangrijk dat je die eerst doet en dan pas met buikspieroefeningen begint, anders kan de incontinentie erger worden. Sappie: wow, Lieke is zeker goed gegroeid! Zal ze Bastian wel veel te klein vinden met z'n 51,5 cm... Ik heb hem ook haar verleidingsfoto laten zien. Zijn reactie: 'gaïe!'.... ik denk dat dat wel positief is Kelly: heerlijk he, zo lang slapen! Balen van je auto, is meteen zo duur Channie: lang leve de termometer! Trutje: hopelijk helpt het, de behandeling bij de osteopaat. Fajah: mannen... Beterschap Saskia! Bastian is al 2 dagen en nachten aan het jengelen. Het ging zo goed de afgelopen tijd maar nu is het weer helemaal mis. Hij wil niet in zijn bedje, begint na een paar minuten al te huilen. Terwijl ik hem soms vast in slaap erin leg Hij wil ook telkens drinken en valt dan na 5 minuten in slaap. Dan wil ik hem wegleggen en wordt ie weer wakker en begint te huilen. Daarna beginnen de krampjes, die zijn in alle hevigheid terug. Kortom, we zijn allemaal van slag. Sinds het bezoek aan het cb... :x Het goede nieuws is dat zijn luieruitslag minder wordt Als dit zo doorgaat stuur ik hem ook naar een osteopaat. Hij is namelijk ontzettend beweeglijk, maait continu met zijn armpjes, beweegt met zijn lijfje, trappelt met zijn beentjes en heeft het erg druk met van alles. Echt wonderbaarlijk dat hij niet meer slaapt, ik word al moe als ik naar hem kijk. Bij het cb zeiden ze alleen dat hij 'zeer wakker en alert' is. Dat vind ik nogal een understatement
Oh ze groeien wel hard en komen ook aan in gewicht maar over het algemeen (pin me er niet op vast, is me hier op het CB verteld) komen babies die bv krijgen meer aan (in het begin niet maar later wel) en groeien ze ook harder. Zal heus niet bij elk kind opgaan Ik probeer op dezelfde manier te rekken maar Brent maalt daar niets om. Vanmiddag gaik het anders proberen, dan stop ik em eerst heel lang in bad! Normaalgesproken vindt hij dat heerlijk. Kijken of dat wel werkt. Wandelen werkt ook want dan slaapt ie toch. Misschien doe ik dat ook nog wel...
Panda hoe vaak voedt je Bastian per dag? Kan het zijn dat je heel vaak kleine beetjes geeft? Dan krijgt zijn lijfje niet echt rust (deed ik nl ook een tijdje) en dan blijven ze wakkerder en voelen ze zich wel moe. gebruikt hij een speentje?
Ah ok ik wist dat niet joh.Nou ja we gaan het zien. Volgens die link die jij neergezet had wordt Jaime 177 dus..hihi. Vervelend dat het rekken zo niet lukt. Jaime huilde eerst ook wel en dan gewoon even laten huilen. Panda balen dat je het ritme weer kwijt bent. En dat sinds het bezoek aan de geitewollen! . Hoop dat ie snel weer in het ritme zit. Nog even een vraagje..zien jullie beebs hun eigen handen al en pakken ze al hun voeten die ze dan in hun mond stoppen? Een vriendin van mij vroeg of Jaime dat al doet... Nou ik weet van niks. Soms kijkt ze wel even naar haar hand, maar ze is er niet door geobsedeerd ofzo. En haar voeten laat ze echt links liggen. Toevallig dat een collega van Chiel hetzelfde aan hem vroeg vandaar dat ik dacht, moeten ze dat nu al doen? Doen jullie beebs dat al?