Leuk hoor die foto's van Brent! Hij heeft nu al een hekel aan die camera hahahah hij denkt zeker daar heb je mams alweer. Ik heb ook een foto geplaats van min of meer haar eerste lach haar..is moeilijk hoor zo'n foto maken!
hahaha leuke foto's Trutje! en dat moet een mooi moment geweest zijn Channie! haar eerste lachje! super Klinkt lekker een ijstaart van een itiliaanse ijsboer Sens!. Ik ben vanmiddag mee geweest naar de 1e echo van mijn zus! we hebben een mooi klein mensje gezien hoor! echt super, eerst lag het stil en daarna ging het bewegen, tot zover ze kon zien was alles goed!.
WAt een lief kereltje is Brent! Fem die ijstaarten zijn ook echt super. Je stelt hem zelf samen. Ik geloof dat wij chocola hebben, wittevrouwenijs (zo heet onze wijk, een lekker ijsje is dat..hihi), iets met nootjes en caramel ofzo en nog een soort ijs. dan kun je zelf ook garnering kiezen etc. Jummieeeeee. Leuk zeg dat je mee was met de echo van je zus. Ging je niet weer heel je zwangerschap zelf beleven en terugdenken wow hoe snel is het gegaan? Channie feli met de lach van Giovanna. Nu een foto maken heh..hihi. Mijn brulaapje had ontzettend honger. Eten op en naar bed. Ze ligt heerlijk in dromenland nu!
Trutje, wat goed dat de osteopaat je al een stukje op weg heeft kunnen helpen. Ga je er nu vaker naar toe? En wat is Brent al groot! Meiden, wat groeien jullie beebs allemaal enorm. Emme is nog maar 51 cm. en woog vorige week 3500 gram. Een echt ukkie nog. Maat 56 is nog aan de ruime kant hier! Maak me er geen zorgen om hoor, ze doet het lekker. Fajah en Saskia, mannen :x :x ! Robine, goed zo je hebt gelopen! Balen van je incontinentie. Heb er zelf geen last van. Nog meer bekkenbodemspieren doen maar. Balen van je compu! En ik zou gewoon in de auto stappen met Jill voor die rit hoor. Een keertje moet kunnen toch? Sens, klinkt lekker de ijstaart! En wat fijn dat Jaime doorslaapt. Ben vanmiddag naar de kerstlunch op kantoor geweest. Was enorm gezellig! Leuk om iedereen weer te zien en te spreken. We hebben als kerstpakket een 'pluim' gekregen (cadeaubon) en een uitkering van netto 500,-- . Geweldig! Gisteravond een gezellige avond gehad met onze vrienden. Ze hebben ons verteld dat ze gaan trouwen! Erg leuk voor ze. Maar een extra fles wijn (en daarna nog één) met ze open getrokken....... om 02.00 uur lagen Alex en ik flink aangeschoten in bed. En wat heerlijk he om deze dagen voor kerst zo lekker thuis te zijn. Echt genieten! Pim
Zo dat is helemaal luxe dat je hem zelf kan samenstellen, waarom hebben we dat hier niet ben gek op itiliaans ijs!. Ja daar dacht ik zeker over na, wat een wonder allemaal en dat we nu onze kleine al hebben hier! het blijft allemaal ongelofelijk hoor! en je maakt tijdens een zwangerschap zoveel mee dat is ook niet niks.
Hihi Pim die pluim had ik twee jaar terug gehad! Erg leuk. Welke is het? En die 500eutjes is lekker meegenomen zeg. Femmy kan mij dat zo voorstellen dat je dat echt weer helemaal beleefd. Ik denk soms nog wel eens terug aan de eerste echo, was niet leuk met al die bloedingen, maar als je dan zo'n kleine frummel ziet. Geweldig. Oh en die ijswinkel het ijs kan tot een uur vervoerd worden..hahha. www.lekkerijs.nl
had je zoveel bloedingen? lijkt me ook niet prettig nee! bij mij was de 1e echo niet inwendig. bedankt voor de site, zal wel niet slim zijn om te gaan kijken
Ja tien dagen ofzo. Ik was zwanger van een tweeling, eentje is vertrokken daarom had ik zoveel bloed... . Gelukkig is lieve Jaime gebleven..
Oh ik had ook de groene! Wilde eigenlijk gaan zeevissen..hahah. Maar dat is er niet van gekomen. Heb een mooi bronzenbeeldje ervan gehaald.. En 1 kg Pim ik ben jaloers! Ik was een halve kilo aangekkomen...hoe dat nu weer kan
Ik kijk nog wel even wat ik er mee ga doen. Genoeg leuke dingen om uit te kiezen. Hmm een halve kilo erbij, da's niet de bedoeling natuurlijk ! Pim
Wat een leuke foto's weer! Hier ook de eindejaarsuitkering binnen, salaris was lekker vroeg deze maand! Ben maar gelijk naar de Prenatal gegaan hihi. Heb een badsteun gehaald en nog wat rompers in een grotere maat. Heb mn kerstpakket vanmiddag ook opgehaald, was niet echt heel bijzonder, gewoon een standaard kerstpakket Iemand nog een rode badhanddoek nodig? IJstaart...yummie ik krijg trek!
Had het nog nooit gehoord maar dat zou een hele goede verklaring zijn! Bloeden is namelijk alweer opgehouden, alleen nog wat zeurderig in de onderbuik. Had dus zelf totaal niet aan eisprong gedacht (hoe voelde dat ook alweer ). Pim: Bastian is ook nog maar 51,5 cm hoor. Ze vonden 'm maar klein op het cb. Nou moe. Kan hij toch niets aan doen dat hij korte beentjes heeft Sensee: ik ben soms ook ineens weer een halve kilo zwaarder, is volgens mij gewoon vocht ofzo. De dag erna is er dan namelijk soms ineens weer anderhalf af. Nog 6 kilo te gaan... Hihi Trutje, wat een heerlijk kereltje is het toch! Channie: jippie, 1e lachje! Bastian begint ook, alleen nog niet echt tegen mij. Wel tegen mijn voorhoofd. IJstaart, mmm... ik heb net een oliebol op.
Heej dames, Nou nadat Jayna vandaag zo onrustig is geweest en alleen maar bij mj wou zijn, is ze om 5 uur in slaap gevallen en heb ik haar in d'r bedje gelegd. Ik ben even boodschappen gaan doen terwijl mijn man thuis bleef en dacht dat ze alweer beneden zou zijn als ik terug kwam, maar nee hoor, die sliep nog steeds. Wij maar even een pizza tje in de oven gedaan en eerst gegeten en nu slaapt ze nog steeds! Dus even tijd om te reageren.... @ Fajah: erg vervelend inderdaad die typische mannentrekjes! Ik merk zelf hoe druk ik het 24 uur per dag met die kleine meid heb, alles draait om haar. Ik doe het graag, maar er blijft weinig tijd over voor jezelf. En jij met een peuter er bij hebt het nog veel drukker, da's meer dan een fulltime job! Mannen begrijpen dat nou eenmaal niet. Hier ook eentje die laatst shagggie was omdat de vaatwasser nog niet uitgeruimd was toe ie thuis kwam. Dan zegt is dat niet, maar gaat heel demonstratief op staan ruimen met en hoop kabaal...grrrrrrr :x @ Trutje: wat een leuke foto's van Brent! @ Pim, Mooi dat de kerstluch zo gezellig was. lekker he die eindejaarsuitkering, heb 'm ook net binnen, jippie! @ Sense, mmmmm ijstaart dat klinkt errug lekker! @ Femmy, het is inderdaad een wonder allemaal. Die 9 maanden gaan ook zo snel.Leuk dat je mee was met je zus. Mijn buurvrouw is ook zwanger en steeds als ik haar verhalen hoor, denk ik aan mijn zwangerschap terug en kan me haast niet voorstellen dat Jayna al die tijd in mijn buik heeft gezeten. Zo dat was het even voor nu. Ik zag trouwens dat jullie kindjes goed groeien allemaal. Jayna doet het gelukig ook goed. Is geen hele harde groeier, maar doet het netjes volgens het gemiddelde. Ze weegt nu 4530 gram en is 58 cm lang. Lange meid dus. Vooral haar bovenlichaam lichaam. Truitjes maat 56 zijn allemaal te kort, 62 past ze al makkelijk, maar die broekjes zijn nog net iets te lang. Nou ik ga eens bij mijn meisje kijken, het is weer tijd om te eten, anders wordt het vanavond weer zo laat. Ze plant het weer lekker, haha. Tot later.
Zo ben ik weer ff. Kerstborrel was gezellig. Ze hebben het bij Kunst & Kitch gedaan. Was ik nog nooit geweest en heb best mooie dingen zien staan . Ze hadden een kerstman voor de kinderen en die deelde de kado's uit voor de kinderen. Daynah heeft alleen geslapen. Begrijp het soms niet hoor als er zoveel lawaai is dan slaap ze als een roos. Iedereen vond haar zo lief en leuk en ze zeiden allemaal "jeetje wat een hoop haar" . Ja dat weet ik.... Angel: Nee heb nog niks gedaan met psp. Dat komt pas na de feestdagen allemaal, denk ik pas, maar het lijkt mij echt leuk om te doen. Trutje en Channie: Wat een leuke foto's zeg en Trutje nu al zijn middelvinger... hihihihi Pim: Oooow lekker hoor een wijntje daar snak ik ook naar. Ga ik ook wel doen hoor met Kerst dan maar de fv geven. Annemonique: Ik heb ook me bonus binnen gekregen en was super tevreden ermee. Morgen ook maar eens langs Prenatal. Ik wilde ook zo'n badsteun gaan kopen. Hij is geloof ik in de aanbieding heh? Nou meiden ik ga ff wat eten en Daynah troosten die is aan het huilen. Kom later weer ff kijken. Lfs Kelly
Ja heb diegene van de aanbieding gekocht. Ze hadden alleen geen lime groene meer, dus het is een witte geworden. We gaan het over een half uurtje uitproberen. Wordt ook de eerste x voor hem in het badje ipv de tummytub