November 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by pim, Oct 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jee snel beter worden hoor!
    en de meeting is 5 januari heh dus je hebt mazzel ;)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh hihi ja idd. Heb zelf ook nog even gekeken. Kwam voor mijzelf uit dat ik 13 januari weer aan het werk moet. Nu is dat een zaterdag en dan werken ambtenaren niet dus dan de maandag...echter....volgens pz moet ik pas 22 januari aan het werk. Ook prima hoor, stuur je het ff schriftelijk ter bevestiging.
    Deze dame neemt nog een week extra verlof dus 29 januari begint het echte leven pas echt weer...

3. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    We hebben weer een nieuw scherm! Zal morgen even op iedereen reageren, ga nu mn bedje in! Heb zojuist ff mn salaris op internet bekeken van deze maand en toch wel weer lekker 800 euro netto extra! t Onderwijs is zo slecht nog niet ;) en dat voor niks doen...........lol

Tot morgen

Liefs Robine

4. Dat is eigenlijk ook wel zo heh. Ach ik zie wel nu hoe het gaat met afgekoeld gekookt kraanwater.

Zo Daynah had al 2,5 dag niet gepoept en ik dacht al ze is zo stil opeens en ja ik zie die beentjes omhoog gaan en persen joh. Nou die luier was gewoon te klein heh. Ze kon gewoon opnieuw in bad en gelijk weer een nieuw pyjamaatje aan. Dit is nu al de 3e keer.

Hebben jullie dat ook dat ze weleens helemaal van boven tot onder vol poep zitten en dat er een aantal dagen tussenzit dat ze weer poepen.

Ik ga ook me bedje opzoeken. Morgenochtend naar het cb, dan gaan ze haar ook meten enzo en verder checken. Ben benieuwd.

Robine: Fijn dat je weer een scherm heb.

Tot morgen en weltrusten.

Lfs Kelly

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Nou, hier volgt de reacties voor de afgelopen week. Ik lees altijd wel mee (tijdens bv) maar kan dus niet makkelijk tegelijk gaan reageren. Zodra ik aan begin, zie ik ook andere dingen die gedaan moeten worden, of Moira heeft aandacht nodig.

Een aantal van jullie hebben leuke banners! Lief van Sweetangel om de banners te maken. Ben zelf een Adobe Photoshop persoon. Grappig dat er overal forums voor bestaan. Ga straks kijken of er een photoshop forum bestaat.

Channie: Hoop dat je lekker genoten heb van je verjaardag. Heb je veel visite gekregen? Rijbewijs halen … poeh, meid. Gerben heeft ongeveer 2 jaar geleden zijn rijbewijs gehaald (3 keer scheepsrecht). Per les was het geloof ik 60 euros, en dat was het goedkoopste toen de tijd. Niks is goedkoop tegenwoordig. Ik hoop dat je wel een kan vinden die redelijk geprijsd is meid. Lief de foto van Giovanna en haar paddenstoelen jasje. Hoe is het nu met Giovanna? Heeft ze haar draai weer gevonden? Grappig dat je een plas melk op de grond voor de bedje van Giovanna. Heeft ze echt ver gespuugd zeg! Over dat tempen, wist ik nog niet. Volgende keer maar even proberen als Moira nog niet gepoept heeft en het wil ook niet vorderen. Je eerste lach van Giovanna. Gaaf he?

Trutje: De foto van Brent op je MSN profiel is echt geweldig! Mooi dat je dat heb kunnen vastleggen! Brent al rond 6 kilo. Dat gaat goed zeg! Melk als slagroom, dat heb ik ook denk ik. Jeetje wat een verslag van de osteopaat zeg. Hoe gaat het nu met Brent? Iets beter als gisteren? Het komt helemaal weer goed met Brent hoor! Lief die foto van Brent in de armen van Opa.

Angela: Heerlijk dat Jordy nu gewoon doorslaapt he? Ik heb begrepen dat je de eerste 6 weken de nageltjes niet mocht knippen, en vijlen eigenlijk ook niet. Ik vijl het stiekem ook anders is het gewoon niet te doen.
    Was de verjaardag van je schoonvader leuk? Zeker laat geweest of niet? Leuke website die van Bon Prix. Heb even gekeken, en ze zijn ook wel leuke kleren, en 65 euros voor 3 kledingstukken is niet gek! Je hebt PSP onder de knie zie ik. Leuk jou banner met de kids erop! Leuk de foto van Jordy en Kaily. Hoe is het nou met Kaily? Eet ze nu weer goed? Jordy is ook lekker gegroeid binnen 3 weken! Helemaal geweldig! En de gyn nog zorgen over Jordy maken toen ie nog in je buik lag! Nee gisteren niet echt goed geslapen met Moira … ze kwam gewoon eerder en vaker. Ach ja, even kijken wat vanavond oplevert.

Jacq: Ik loop soms ook achter de feiten aan hoor! Sommige dagen kom ik echt nergens aan toe. Neem je wel tijd voor jezelf? Ik moet me dagelijks streng toe praten hoor, want volgens mij doe ik ook teveel, althans ik probeer te veel te doen waardoor ik savonds gewoon helemaal kapot bent.

Sämira: je haar staat je goed meid! Weer wat anders … groot gelijk! Was het leuk met je schoonouders afgelopen zaterdag? Zo das lekker alvast een vakantie plannen voor volgende jaar. Grand Canaria, ben er nooit naar toe geweest. Ben je er al naartoe geweest? Alweer gewerkt lees ik. Gelukkig viel het wel mee, de eerste keer. Kan me voorstellen dat je weer snel naar huis wilde gaan om Jayna weer in je armen te kunnen sluiten. Jammer dat je niet naar de meeting kan komen, maar groot gelijk dat je met je man meegaat hoor. Is het iets ernstigs Sämira?

Kelly: Hoe is het met Daynah? Ik maak Moira ook niet meer wakker midden in de nacht hoor. Ze komt maar wanneer ze wat wil. Kan ik ook lekker van slapen. Je schreef dat je altijd afgekolfde melk meenam als je naar de stad ging. Hoe verwarm je de melk dan? Daynah geniet ook lekker van haar bad als ik dat zo zie op de foto! Volgens mij genieten de kleintjes echt met het bad-matrasje he? Jammer dat ze (zh) Daynah hebben bijgevoed met de fles. Bij Moira kwamen ze mij vragen hoe ik wilde dat ze Moira gingen voeden, met een fles of met een cupje. Ik had gekozen voor een cupje, ben echt blij, want Moira drinkt heel goed van de borst nu. Ik heb er helemaal geen problemen mee gehad. Trouwens, Moira doet haar moeder ook na, ze slaapt ook met haar mond open. Zodra ze wakker is wil ze gelijk aan de borst, dus de droge keel wordt gelijk weer nat . Zo Daynah is ook goed aangekomen! Zag trouwens vandaag bij de CB ook een baby die net ze veel haar had al Daynah. Heel apart zeg! Moira heeft van de dagen waar ze heel lang en goed slaapt, andere dagen slaapt ze weinig, en is ze veel wakker. Hoe is het nou met je auto?

Femmy: Als je twijfelt over de bv, zou ik Lisa gewoon een keer meenemen naar de CB tijdens weegspreekuur. Dan kan je zien of Lisa genoeg binnenkrijgt. Een andere indicatie is het aantal plasluiers per dag. Mooi de foto met het stuiplachje van Lisa. Knap dat je het op camera heb weten vast te leggen. Mij lukt het niet. Leuk de fotos van Lisa op je website. Lisa geniet echt van het badderen of niet? Kan Lisa nu ook al duimen? Of blijft het bij sabbelen? Hoe gaat het met ‘niet’ roken? Hou je het nog vol? Heb je de fotolijstje al binnen? Het is echt leuk hoor. Alleen we hebben het niet echt nodig dus we gaan het doorgeven aan Gerbens ouders. Kunnen wij elke keer nieuwe fotos van de kleine op de kaart zetten zodat ze altijd de nieuwste fotos hebben. Lekker genoten van de echo van je zus las ik. Hoe is je zus hieronder? Is de pinpas leuk geworden. Das een goede actie 5 euros. Ook lekker geslaagd voor kleertjes voor Lisa. Heerlijk he shoppen voor je kleine nu dat ze er is. Leuke kerstpakket die hje hebt gekregen van je werk! Dat wordt genieten.

Saskia: Eindelijk de nieuwe meterkast – nu al bijna een week oud. Hopelijk hebben jullie nou geen last meer van stroomuitval e.d. Jij al bijna door de kraamvisite heen .. dat is snel gedaan. Bij mij is het langszaam aan gang aan het komen, we hebben zo’n grote familie. Met de kerst zullen we de rest zien geloof ik, want helemaal uit Groningen komen om Moira te zien voor een uur en dan weer terug reizen, zien ze niet zitten…. Hoezo onbeleefd? Hihihihi ach ja, het went. En doet je gigantische tv nog? En ben je alweer opgeknapt meid? Lief dat je moeder even bijgesprongen heeft.

Mam2003: Hoe is het nou met jullie? Hebben jullie je draai al gevonden thuis met Collin? Niet te geloven die nieuws artikel zeg. Moet er niet aan denken dat Moira over 5 jaar al moeder wordt. Jeetje. Wat zit de wereld toch raar in elkaar.

Panda: Hoe gaat het nu met jou een bv geven? Je had ineens veel pijn, en toen was het weer over. Dat heb ik ook vaak hoor. Lief dat je vriend een kolf mee naar huis had genomen. Gaat het nou weer een beetje? Wat balen dat je naar de verkeerde locatie bent gestuurd voor de CB. Hier ook een die helemaal van slag is na de bezoek aan de CB. Zielig is dat. Ben nu zolang bezig om haar te troosten, hapt ze de borst, en is binnen 5 minuten in slaap gevallen. Ze slaapt nu vanaf 7 tot elf uur. Ik hoor haar nu komen.

Annemonique: Leuk de foto van jou en Kyllian. Volgens mij ben je aardig op weg naar je normale gewicht weer of niet? Ben helemaal met je eens, dat je het beter overdag moeilijk heb met je kleine dan snachts. Kan ik ook slecht tegen snachts want ik loop al net als een zombie.

Sappie: Lieke is echt een lieverd hoor! Zoals Robine zei, Lieke is echt een vrolijke meid. Hiep hoera, de heupjes van Lieke zijn ok. Hoe is het met Rick? Is hij een beetje opgeknapt? Krachtvoer … hahaha. Lieke doet het gewoon goed. 

Pim: Lekker geslaagd voor laarzen las ik. Je hebt idd kleine voetjes, net als mijn moeder. Ze kan ook nooit slagen voor laarzen. Jullie ook al vakantie geboekt, lekker naar Frankrijk. Goede vooruitzicht allemaal  Wat is baby luuf eigenlijk, en mag je die nu al gaan gebruiken? Ik had n.l. bij de etos gevraagd of ze iets hadden tegen verkoudheid dat ik op haar kon smeren, ze zei nee, daar mag je niet aan beginnen totdat ze 4 maand is. Ik merk gewoon dat Moira onrustig slaapt omdat ze verkouden is. Ik heb de neusspray – zoutoplossing gebruikt, maar dat heeft tot nu toe nog niet de gewenste effect. Hoeveel weegt Emme nou? Leuk he als Emme je nadoet met tong uitsteken, en terug lachen. Moira doet het nu ook al een week, en elke keer ben wordt ik meer verliefd op haar.

Senseemillia: Hoe is het met je? Logisch dat je blijft piekeren over Jaime de gezondheid. Schrijf het hier gewoon maar op hoor, we proberen je zoveel mogelijk op te vangen. Ik heb de foto van de hal gezien en het ziet er prachtig uit meid. Wat gaan jullie doen als de huis helemaal klaar is? Volgens mij zijn jullie klussen verslaafd ;) Gefeliciteerd met je collega. Jeetje wat een flinke kind van 4200gr zeg. Moira is nu nog niet eens zo zwaar. Poeh, moet er niet aan denken om zo’n kind eruit te persen! Moira is de laatste tijd ook wakker in de winkel, vooral bij de super. Ze vindt alles reuze interessant. Zoveel kleurtjes, en zoveel gepraat, alles houdt haar druk bezig. Eenmaal thuis, valt ze als een blok in slaap. Moira pakt haar handjes wel, maar alleen als ze aan het krijsen is, meer uit pijn dat ze dat doet. Verder is ze niet echt met haar handjes bezig. Ijstaart klinkt lekker meid.

Proud mommy: Welkom bij de november mamas! Je bevalling klinkt heftig, eerst de ballon die niet werkte, daarna de pilletje die ook niet hielp ..Hoe gaat het nu met je? Hoe heet je meisje trouwens? Ik kon de naam nergens lezen. Kom maar gezellig bijkletsen hoor! Het kan soms best wel hard gaan hier.

Conny: Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Werner. Hoe is het nou met Marit? Merk je nu duidelijk verschil in Marit nu dat de behandeling van de osteopaat een tijdje achter de rug is? Grappig dat Werner en Gerben bij hetzelfde bedrijf werken. De digitale fotolijst is wel leuk he? We gaan het aan Gerbens ouders doorgeven, kunnen wij altijd nieuwe fotos van Moira erop zetten voor hen als we langs gaan. Dat vinden ze wel heel leuk. Gerben is 1 september begonnen bij Sogeti. Voor welke divisie werkt Werner? Gerben zit bij IS.

Fajah: Lief bedoeld van Jaaron om jou te helpen met de kerstboom. Je haar staat ook leuk zo! En de fotos van je twee zoontjes samen op bed, en onder de kerstboom zijn echt leuk. Jaaron kan het goed vinden met Yorben he? Gluhwein, lekker! Das lang geleden sinds ik dat heb gehad! Lekker vooruitzicht om in januari naar center parcs te gaan. En in de zomer naar Gran Canaria. Leuk hoor! Fijn dat je niet meer speciaal terug hoef te gaan. Yorben komt goed aan hoor! Las net dat CB bij jou was geweest toen Jaaron anderhalf was om alles te keuren. Jeetje – hoort dat ook nog bij tegenwoordig? Fijn dat je weer wat normale kleren kan kopen he? Al is het een maatje groter, alles is beter dan zwangerschapskleding he?

Melliemel: Hoe is het met Orlando? Heb net gelezen dat hij goed aangekomen is. Ik kan het soms ook niet bijhouden hier op de forum hoor. Komt nu uit dat ik een keer per week reageert, en dat wordt dus een heel lang lijst .. hihihi. Ik vindt het wel gezellig hier met de meiden, vindt je niet? Kom je ook mee naar de meeting in januari? Moira slaapt ook meer als ze de dag daarvoor heel druk was geweest. Dan heeft ze volgens mij een inhaal dag.

Robine: Meid, hardlopen! Kan me voorstellen dat het een beetje tegenviel de eerste keer. Morgen mag je weer, dus kom op meid, je kan het! Bij ons in nieuwegein, mag je op maandagen en donderdagen je kleine gaan wegen bij de weegspreekuur. Ik ben er pas 1 keer geweest hoor, dat was vandaag, want ik voel elke dag dat Moira zwaarder wordt. Dus ik ben er niet bang dat ze niet aankomt. De ineentingskaart kan je beter in je groeiboek doen, en die gewoon meenemen elke keer naar de CB. Ze gaan er zelf uithalen wat ze nodig hebben hoor. Balen van je scherm meid. Dus we zijn allemaal gewaarschuuwd, geen Packard Bell scherm aanschaffen.

Sweetangel: bedankt voor de berichtje van Door.
    Door als je toch meeleest, heel veel sterkte gewenst vooral bij de feestdagen. Heel oneerljk wat er gebeurt is. Ben blij dat jullie een goede gesprek hebben gehad met de gyn en dat die de zaak heeft verhelderd voor jullie.

Charissa: Ik gebruik gewoon de onderstel van de kinderwagen voor mijn maxi-cosi hoor. Je kan er gewoon adapters kopen die voor zorgen dat de maxi-cosi er netjes op past. Kost ongeveer 30 euros, die kan je kopen bij de winkel waar je de kinderwagen heb gekocht. Ik heb dus geen extra onderstel. Hier ook nog een die nog niet doorslaapt hoor. De wallen hangen nu echt onder mijn ogen. Ach ja, mijn beurt komt wel een keer hoor. Ben ik niet bang voor, tis nog even doorbijten. Leuk om te lezen dat je weer lekker naar buiten bent geweest met je zus wezen shoppen. Lekker geslaagd dus. Zielig het zoontje van je vriend, dat hij geen anus heeft. Heb je Noah al gezien? En is hij lief? Volgens mij zijn de richtlijnen dat je geen ongi krijgt als je BV geeft, maar dat geldt niet voor iedereen helaas. Je kan dus wel ongi worden. x

CB-arts vertelde mij dat ik minimaal op 5 voedingen moet komen bij Moira – maar kan ook nog wel naar 10 oplopen. Tja dat merk ik inderdaad, want soms komt ze om de 2,5 uur, soms om de 5 uur. Dat mag zegt ze.

Voedingstijden: Ik hou me daar niet meer aan. Ik merk gewoon dat als ik aan een schema voedt, dat Moira zo onrustig slaapt. Ik heb het een week geprobeerd, maar het lukt niet. Ik voed echt gewoon op aanvraag, met een maximum van 4 uur ertussen. Bovendien krijg ik Moira gewoon niet wakker als ik haar echt wakker moet maken om te eten.

Nou meiden, ga nu echt een einde aan breien. Ben er weer helemaal bij. Ga de kleine maar es wakker maken voor een voeding en dan zelf ook naar bed toe. Hopelijk kan ik vanavond goed slapen. Welterusten allemaal.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    jeetje salomina wat een bericht heb jij getypt,was lang bezig met lezen hoor hahaha.
    ik ben ook blij dat ik weer gewone kleding aankan,maar dat kon ik de eerste dag na de bevalling alweer alleen was het dan een grotere maat.alle zwangerschapkleding was de eerste week al opgeruimd hoor was ze zo beu,niet normaal.
    ja en dat CB huisbezoek doen ze hier wel bij anderhalf jaar,weet niet of dat overal zo is?
    moira word ook al een flinke meid,alle beebs die bv krijgen groeien als kool joh ;)
    maar brent spant de kroon die gaat als een speer :)

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    hihihi .. ja duurde me ook heel lang om de hele verhaal op te schrijven. Vandaag heb ik gewoon een rustdag ingelast voor Moira. Alleen naar CB toe, verder geen boodschappen of kerst inkopen, evenlekker thuis uitrusten. Kon mama ook de nodige huishouden doen, en de forum bijlezen. Tis gelukt :)

Krijg alleen Moira niet wakker voor eten. Ga toch maar even surfen totdat ze komt. Hopelijk duurt het niet al te lang.

Brent is idd de koploper!

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    weltrusten meiden.
    Yorben is vandaag heel veel wakker geweest,hij ligt volgens mij niet graag in de box.zodra ik hem erin leg is het krijsen en als ik hem oppak is het weer over :( beetje aandacht trekkertje geloof ik ;)

ik ga mn bedje in,hoop dat ik er vannacht niet uit hoef,omdat hij zoveel wakker is geweest vandaag,maar dat zegt niks.soms slaapt hij bijna de hele dag en dan snacht ook nog eens .en als hij veel wakker is komt hij snachts soms toch nog,vreemd maar waar.

vanmiddag heb ik nog lekker een eindje gewandeld met de kids,nog wat kerstkaartjes rondgebracht.en ik zag mn beste vriendin(nou ja ze was mn beste vriendin).deze zomer is het misgelopen tss ons door onze mannen,die kregen een meningsverschil(en mn man had gewoon groot gelijk,maar hun vonden van niet blijkbaar) en zodoende zie ik haar nu ook niet meer,heel jammer en ik mis haar heeeeel erg hoor.
    we waren allebei zwanger,ze is in september bevallen.ze woont maar 2 straten verderop en gek genoeg ben ik haar sinds dat voorval niet meer tegengekomen.tot vandaag toen ik aan het wandelen was.ze liep ook met haar baby op straat en ze zei niks tegen me,deed echt pijn,maarja tis niet anders :cry:

tot later xxx

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Fajah meid, das balen van je vriendin. Jammer dat ze niks tegen jou hebt gezegd, en kan me heel goed voorstellen dat je haar mist hoor. Ze was tenslotte niet voor niks jou vriendin.
    Hoop dat je goed kan slapen vannacht meid.

10. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Ff een korte reactie ga zo naar bed:

Sal, je mag baby luuf smeren. Dit is een soort dampo zonder menthol (ruikt ook niet zo sterk) en is voor baby van 0 - 3 jaar. Emme heeft er wel baat bij.

Pim

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    thx Pim. Ik ga het morgen gelijk even halen. Ik vindt het zo zielig dat ze verkouden is, want ze slaap zo onrustig vindt ik. En dan slaap ik ook onrustig, ga ik telkens even kijken of alles nog goed gaat met haar.

12. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Zat net even te kijken bij de bevallingslijst forum. April 2007 gaat onze aantal paginas verbeteren! Ze zijn echt aardig op weg!

13. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    p.s. heb nieuwe fotos in mijn album gezet.

14. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Sal, wat is Moira toch een schatje! Kijkt zo lekker helder uit d'r oogjes, kan me voorstellen dat je helemaal verliefd bent :D
    Bv gaat met ups en downs. Soms een hele dag goed zonder tepelhoedje en dan doet het ineens zelfs met tepelhoedje pijn. Vooral 's nachts, misschien ligt mijn pijngrens dan lager ofzo. Na 10 minuten begint het dan echt te irriteren (niet de tepel, de hele borst). Maar over het algemeen gaat het wel, ik houd het nog wel even vol.

Hij krijgt iig genoeg binnen. Gisteravond heb ik gekolfd en uit 1 borst kwam al 120 cc :confused: Terwijl ik hem nog niet eens lang geleden gevoed had. En ik mij maar zorgen maken als hij maar 1 borst dronk... :)

Ik houd me ook niet aan voedingstijden, daar worden we allebei heel onrustig van. Dus soms zit er 's middags ineens bijna 5 uur tussen en wil hij 2x vlak achter elkaar. Nou ja, prima hoor. Zolang hij maar happy is.

Fajah: ik denk soms ook dat Bastian wel een hele nacht zal doorslapen als hij overdag druk geweest is maar nee, juist niet.

Kelly: ja, Bastian zit soms ook helemaal onder de poep :) Dan is een badje de enige oplossing. Maar er zit nooit een aantal dagen tussen, hij poept minimaal 2x per dag.

Wel blijven eten Saskia, al is het maar een kopje soep ofzo. Kost zoveel energie, die kleintjes, en als je dan ook nog ziek bent! Erg he, dat binnenzitten. Hoop dat je snel opknapt.

Vannacht ging weer heel goed, volgens mij zitten we weer in ons ritme. Grappig, ik had niet door dat we een ritme hadden totdat we eruit waren :D

Meneer heeft weer honger, tot later!

15. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goeiemorgen allemaal,

Hier weer een uitgeruste Angela haha :) Vannacht alleen om 03:18 wakker geworden van Kaily en verder heb ik geslapen als een roosje. T viel me wel op dat Albert om die tijd niet naast me lag, maar ik had de 3 als een 8 aangezien met mijn slaapkop en dacht dus dat t 08:18 uur was en hij was werken. Blijkbaar heeft Albert dus met jordy opgezeten van half 3 tot half 5 vannacht :( Doordat ik zo moe was heeft hij mij laten liggen en is naar beneden gegaan met Jordy om hem zijn fles te geven. Waarschijnlijk begint hij nu toch ietwat last te krijgen van krampjes, want hij kreeg hem niet terug in slaap na de fles en Jordy bleef wat zeurderig huilen. Half uurtje later bleek zijn luier van boven tot onder te zijn vol geduwd :confused: Gistermorgen ook al zo erg.
    Nu ligt de kleine heer weer lekker in de box te slapen, Kaily zit naar de film van Assepoester te kijken en Linsey zit op school met de kerstviering, ff dus lekker tijd voor t forum ;)

Saskia: Hoe voel je je vandaag? En je klaagt niet hoor, kan t heel goed begrijpen dat je t helemaal zat bent.
    Ow wat jammer zeg als jij ook niet naar de meeting komt, volgens mij blijven er niet zo heel veel meer over :( maar begrijp t wel, zovaak heeft Twan natuurlijk niet vrij en je bent dan al 2 dagen daarvan weg.

Robine: Jippie, nieuw scherm! Joh das inderdaad lekker zeg €800,- extra :confused: daar kan je veel nieuwe schermpjes van kopen :)

Kelly: Spa water hoef je niet meer perse af te koken, dit is al zuiver water. Ik kook t kraanwater ook meestal even af, maar als ik eens geen tijd heb en vergeten ben nieuw water klaar te zetten pak ik ook wel gerust gewoon kraanwater, Jordy heeft er tot nu toe eigenlijk geen last van gehad.
    Dayna vond t dus zo lekker in bad dat ze gewoon nog eens wou ;)
    Jordy poept in principe iedere dag, en niet zo'n klein beetje :confused: gelukkig wel nog nooit zo erg dat ik hem opnieuw in bad moet doen en hij nieuwe kleren aan moet. Maar ik doe hem meestal als ik zie dat hij ligt te poepen de luier los maken en tussen het drukken van hem maak ik hem al steeds iets schoon. Merk aan hem dat hij dat prettiger drukken vind ;)

Sal: Wow, jij bent goed bezig geweest zeg, dit is toch wel t hoogtepunt van reageren op iedereen :)
    Hoe gaat het met Moira? Mooie foto's zeg, t is een mooi meisje zeg!
    Wat het knippe/vijlen betreft....tja er mag zoveel niet, maar ik vind het zo doodzonde als hij zijn hele gezichtje openhaalt. Hij heeft de eerste 2 weken ook een ontstoken vingertje gehad, omdat hij steeds in alles bleef haken met een los stukje nagel zeg maar. Zo zielig, toen had ik zoiets van ze kunnen me wat ;) de scherpe stukjes knip ik gewoon heel voorzichtig af.
    Verjaardag van schoonvaders was wel leuk ja, maar niet laat geworden hoor, wilden voor de laatste fles weer thuis zijn, dus half 10 of zoiets waren we weer thuis.
    Bon Prix is inderdaad echt een site met leuke kleren voor een prikje, ze hebben geen uitgebreid assortiment, maarja zo'n grote kedingkast heb ik ook niet :)
    Met Kaily gaat t de ene dag beter dan de andere dag. Ach t zal vast wel goedkomen met haar, heb me voorgenomen me er niet meer teveel druk om te maken, als ze honger heeft komt ze vanzelf wel en al is t maar wat pudding ze krijgt altijd wel iets binnen.
    Hopenlijk gaat t vandaag wat beter voor je met Moira!

Fajah: Van dat thuisbezoek had ik overigens ook nog nooit gehoord, schandalig eigenlijk :( Ze zijn hier alleen gekomen toen voor Kaily omdat ze niet deed eten. Toen ik later hoorde dat ze kwamen kijken of t bij ons thuis wel allemaal pluis was en wij pedagogisch gezien wel goed handelde heb ik ook heel duidelijk gezegt dat ze me dat geen 2de keer moeten flikken, heb letterlijk gezegt dat ik ze er dan uitstamp :x
    Geloof niet dat dat pedagogisch goed gezegt is, maarja ik was echt pissed!
    Yorben een aandacht trekkertje :) kan ook aan t weer hebben gelegen, Jordy had t gisteren ook ;) Wat balen zeg van je vriendin, kan me voorstellen dat je haar mist :(

Panda: Wat fijn dat jullie weer terug in het ritme zitten :D

Er wordt er hier 1tje heel overstuur wakker, tijd voor zijn flesje ;)
    Tot later!

Liefs Angela.

16. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Jippie, de eerste echte lachjes zijn ook hier geweest!
    Tijdens de fles praat ik normaal heel rustig tegen hem zodat hij aandachtig ligt te luisteren en niet zo gulzig drinkt. Nou nu net onder de fles kreeg ik een echte lach waar hij echt voor werken moest :D zolang ik bleef praten dronk meneer niet omdat hij steeds aan t werken was om een lach te produceren en dus hield ik me maar stil. Tja toen dronk meneer niet omdat hij me zo aankeek van ja komt er nog wat ofzo ik lig te wachten tot je wat zegt :)
    Doordat hij t natuurlijk nog niet geheel onder controle heeft gaat hij eerst met zijn ogen draaien en dan komt de lach pas, het duurt ook maar een seconde of 2 maar t zijn wel echte ;)

17. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Was ik ook weer ff, was gisteravond zo moe ..we waren kerstkadoo's halen haha..pff vermoeiend!
    Uiteindelijk zijn we geslaagd :) Voor Giovanna een mooi Jogginspakje gehaald bij de prenatal :D En voor me broertje een leuk spel, en voor me zusje een Webcam met microfoon en voor me moeder een mooie Fotolijst met een tekst erin. En voor de man van me moeder een grappig spel haha.

Giovanna bleef dus gister toen wij aan het shoppen waren bij me moeder haha heb ze helemaal niet geslapen...ook niet lastig geweest maar ze wou gewoon niet slapen. Toen we trug kwamen nam ik haar op de arm en hup ze ging gelijk slapen :confused:
    Alleen toen wou ik haar neer leggen en toen ging ze moord en brand krijssen :( Savonds wou ze dan weer niet echt slapen maar ik was in slaap gevallen haha dus me vriend had haar maar in slaap gebracht. Toen kwam ze vannacht om 2 uur en toen pas weer om 8 uur :confused: Moest echt ff goed kijken of ik het me niet verbeelde haha.
    Nu ligt ze in de box te lachen naar haar beertjes :p

Ik heb ook leuke haarbanden gevonden :D Bij Claire's heb ik er 3 gehaald en hier in de stad bij de kruidvat hadden ze er nu ook 2 :) Staat echt schattig :D

Oohja en inprencipe zou je spa ook uit moeten koken aangezien op smaakpolitie was dat spa het zelfde is als leidingwater ;) komt allemaal uit het zelfde alleen de ene helft gaat in flessen en de andere gaat naar de kranen. Ze lieten het zelfs zien.

Angela gefeliciteerd met de echte lachjes :D

18. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    angel: lief zijn ze he. Zo ontroerend. :)
    Hier gaat het vooralsnog nog steeds vooruit. Zijn buik is nog steeds zacht (je kon em voorheen helemaal niet indrukken, zo vol met lucht en gespannen was hij). En vandaag heeft ie al weer gepoeperd! Ik weet nog dat ik zei dat hij maar eens per 3-4 dagen poepte. Nou, ik denk dat ie daar gruwelijk last van had! Gisteren heeft ie 2 luiers geproduceerd en vandaag ook al 1. Ik zie een volle luier als een goed teken :D

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Moira is echt verkouden. Vindt het erg zielig en grappig tergelijk. Ze knorrt als een varkentje.

Angela: Eerste lachje ! Yipeeee. Is echt leuk he? Moira blijft ook lachen als ik haar aan het verschonen bent, want ik maak altijd een opmerking over haar stinkende poepluier. Dat vindt ze zo grappig belijkbaar.
    Jij heb lekker geslapen zeg! Lief dat Albert de zorg over Jordy nam zodat jij even verder kon slapen! Hopelijk blijft Albert wakker in de winkel vandaag.

Panda: Dat pijn in de borst af en toe ken ik. Irritant is dat he? De ene dag meer zeer als de andere. Als het echt zeer doet, dan zet ik Moira in de rugby houding een paar keer. Dan is het de volgende keer weer over. Heel wazig. Ik heb snachts ook meer gevoelige borsten dan overdag want snachts komt moira minder vaak, en mijn boobs zitten dan echt te springen. Zo das lekker veel 120cc vanuit een borst. Waarschijnlijk heb je heel goed je eigen vloeistof op peil gehouden! bewaar je ook wat melk of geef je hem alles?

Nou, ik ga even naar de winkel .. moet nog een paar dingen halen voor de kerst. Zal wel mega-druk zijn maar ach ja, moet het toch hebben. Tot straks

20. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Salomina en Panda, ik herken dat ook. Dat zeurderige, pijnlijke gevoel in de borst. Zal wel te maken hebben met de melkkanalen. Is ook niet niks wat ze opeens moeten doen ;) Volgens mij is het normaal, ik hoor het van meer borstvoeders.

http://www.borstvoeding.com/ zijn jullie daar al wezen neuzen?
    ik moet ook zo de stad in. Geen idee alleen wat voor cadeaus ik moet kopen. Bah, ik heb er zo'n hekel aan!

Share This Page