Ja hihi Jaime heeft dat ook. Lachen is dat heh met die lampjes! Wij zijn ook benieuwd hoe het straks is als de kerstboom er staat. Denk dat ze dan niet meer wil slapen. Femmy Lisa is een schatje. Wees er maar trots op.
Trutje; wat gezellig ff met je ouders de stad in. Leuk heh om te merken hoe trots opa's en oma's zijn. Panda; is helemaal niet eng hoor Panda met de auto op stap. Heerlijk is die vrijheid, lekker overal weer naartoe kunnen gaan. Pim; Je hebt helemaal gelijk, Lieke had net een giga mooie lekker smeuige poepluier . Ben blij dat een beetje extra water heeft geholpen. Had vanmiddag net de druppels van VSM gekocht. Nou ja, wie weet heb ik ze nog een keer nodig. Die sesamstraatpoppen zijn leuk heh, Lieke heeft ze ook gehad, zij heeft ini mini (schrijf je dat zo ), Pino en Purk, zo leuk! Lieke zoekt ook altijd het licht, ben ook benieuwd hoe ze reageert op de kerstboom, denk dat ze het prachtig vindt. Veel plezier met de kaasfondue. Femmy; heh Fem, welkom terug meid ! Wat een prachtig meisje heb je op de wereld gezet. Goed gedaan ! Wachten toch de moeite waard geweest heh. Conny; 1.5 uur boodschappen . Da's best lang ! Wel leuk dat je nog wat leuke kleertjes hebt geshopt ! Balen dat Rick in zn broek blijft plassen, heeft wellicht tot nog ff de tijd nodig. Sens; ik had nog zo gezegd speentje meenemen , haha. Fijn dat het zo goed ging met Jaime in de stad ! Ik ga naar beneden, heb net allemaal lekkere dingen gekocht dus ga het ff gezellig maken met mn mannetje, kaarsjes aan, wijntje erbij, mmmm gezellie ! Tot later... Liefs Sappie
Femmy: Oh, wat een lieve fotos ! Panda: Hihi, dat autorijden had ik vandaag ook. Supervoorzichtig rijden, en remmen en gasgeven, typisch is dat. Pim: Euh ja, ik schrijf anderhalf uur boodschappen maar bedoel meer winkels kijken . Sappie; Gezellige avond gewenst ! Marit hebben we na de fles van 6 uur gelijk terug in bed getjopt toen ze op mijn schouder knockout lag, en tot nu toe houdt ze het goed vol. Even stilletjes aan gedaan met Rick op bed gooien, dat scheelt ook weer . Morgen wil ik proberen ze samen in het grote bad te doen, Marit op het drijfmatrasje. Maar de voedingstijden komen nu niet zo handig uit, dus ff plannen....
Hi allemaal. Femmy: Wat heb je een lief klein poppetje op de wereld gezet, ze doet me een beetje denken aan Jill. Kelly: Wat een lief toetje heeft Daynah zeg, echt een droppie met prachtige grote ogen! Jammer dat je zo vaak wakker bent geworden vannacht, komt vast goed, heb geduld! Sensee: Hadden Jill en Jaime een deal vannacht ? Jill heeft ook voor t eerst doorgeslapen, van 2330-800! uur en toen moest ik haar wakker maken! Maar net als jij lag ik ook de hele nacht wakker te wachten wanneer ze kwam.........wat zijn we toch waakse mams he! Babybjorn: Weet je ik heb t idee dat de kids zo snel van die knetter voeten krijgen in zo een zak. Als je zelf een uurtje op een muurtje oid zit met hangende benen, voel je op een gegeven moment ook je tenen en voeten niet meer en zo wel dan knetteren ze. Ik denk dat de kleintjes dat dan ook hebben na een tijdje. Qua gemak is t vast ideaal, maar ik vind het maar zielig zo een zak. Pim; Heerlijk he zo een zoet kindje als Emme, nou wij mogen ook niet klagen met Jill gelukkig, huilen kent ze niet. Panda: Eens moet de eerste keer zijn, zo morgen met de auto voor jullie. Ach alles went, ik vond t gisteren ook erg spannend om voor t eerst met haar op de winkelwagen boodschappen te doen. De tweede keer heb je er geen erg meer in en doe je t vanzelf. Komt goed! Luiertas: Ik heb er vandaag nog een gekocht, een hele gave legerprint tas bij de Prenatal. Had al een luiertas gekregen van een vriendin, van Nijntje, maar die was donkerblauw(past dus totaal niet bij mijn kinderwagen(bruin) en een enkel vak erin. Die nieuwe is super, en ook veel soepeler qua stof en een zee van opbergvakjes! Dus voor de liefhebber: ik heb een spiksplinternieuwe tas over van Nijntje(donkerblauw) met aankleedkussen erin en fleswarmer eraan..........voor een leuk prijsje mag je em overnemen Wij gingen vandaag dus ook ff sinterklaasshoppen. Wilden eerst Jill meenemen, maar bij nader inzien maar bij oma gebracht. Gelukkig maar want het was klote weer en megadruk in alle winkels. Zijn met zn 2en nog ruim 4 uur bezig geweest zo druk was het. Hebben voor Jill een drijfmatrasje voor in bad gekocht, en wilde ook een tummy maar die hadden ze niet van het merk Bebe-Jou bij de Prenatal. Helaas Verder hebben ze hier het winkeltje LIEF en dat is echt een superzaak! Ga er komende week eens ff uitgebreid shoppen voor Jill, want we hebben nog een paar tegoedbonnen....... Villa Happ, ook erg leuk! Maar goed dat bewaar ik wel voor de komende week ergens. Wij leggen Jill trouwens altijd na de fles heel ff in de box en dan naar bed, of meteen na de fles in haar bed, dan kan ze wennen aan dr bedje. De halve dag in een box slapen vind ik maar onrustig en niet nodig............gewoon lekker naar bedje. Meiden, ik wens jullie een fijne sinterklaas voor degene die het vanavond of morgenavond gaan vieren en tot snel! Liefs Robine
Nog 2 foto's van vandaag in bad. Ze ligt erbij alsof ze op t strand in Spanje ligt, ook nog even met de speen voor de foto( ze ligt bijna nooit met een speentje) en al helemaal niet terwijl ze in bad ligt Ideaal zo een zitje voor in t badje, heb je lekker 2 handen vrij Liefs Robine
zo daar ben ik even weer. Vandaag voor het eerst samen met Moira naar buiten geweest. Was wel even lekker. We gingen naar Prenatal in Utrecht en dan even gauw boodschappen halen. De kleine had veel bekijks vandaag. Best wel grappig dat onbekende je gewoon zo aanspreken en koekeloeren naar de kleine. Heb nu alleen last van hoofdpijn, en had net een heel zeere maag met diaree Gisteren avond heerlijk geslapen. Moira, Gerben en ik sliepen van 2uur tot 8 vanochtend. Heerlijk Ben benieuwed of ze dat vanavond ook gaat doen. Luiertas: Ik gebruik gewoon de ene die ik heb gekregen van VGZ. Alles past erin, neem ook van alles mee, 2 extra set kleren - want je weet maar nooit. Femmy: Mooi fotos van Lisa Kelly: Daynah heeft idd mooi donkere oogjes Robine: Mooi fotos van Jill in bad Ben benieuwd hoe het met Angela is, heb haar vandaag niet gezien op de forum denk ik. Annemonique: je hebt ons gevonden, gelukkig. Morgen komt mijn nichtje en haar gezinnetje smiddags, dus wordt heel gezellig. Morgen maar even uitslapen, want gerben is naar een verjaardagsfeest in Lelystad, en ik weet dat ik er slecht kan slapen zonder hem. Gek is dat. Ik ga naar bedje toe. Mijn hoofd is echt aan het bonken. Moet zo nog Moira voeden, en dan ga ik proberen te slapen. Tot morgen allemaal! p.s. hebben jullie ook last van droge handen? Mijn handen gaan bijna kapot omdat ik ze zo vaak moet wassen. Ik doe er wel wat lotion op, maar helpt bijna niet heb ik het gevoel. Iemand tips?
Sal, leuk he met de beeb naar buiten! Ik geniet er nog elke keer van, zowel van de frisse lucht als van (de aandacht voor) Emme. En die schrale handen van het handen wassen heb ik ook. Zelfs Alex gebruikt mijn handcreme, haha! Leuke foto's heeft iedereen weer geplaatst! En wat een verschil in alle baby's! Ik heb een luiertas van Oilily. Heel handig. Heb er ook aardig wat inzitten (luiers, thermosflesje voor heet water, voedingpotje, extra kleertjes, puugdoek, luierwegwerpzakjes, etc. Wel lief de kraamhulp had de tas voor ze wegging nog voor ons ingepakt met een lief briefje erin. Morgenochtend een collega op bezoek en 's middags Sinterklaas bij mijn ouders. Druk dagje dus. Ik ga douchen en naar bed! Tot morgen. Pim
Goeiemorgen, Lekker he ff wandelen met de kleine salomina..doet een mens goed K ben ook benieuwd hoe het met Angela is ze had het goed te pakken geloof ik he. Zo wij hebben nu eindelijk een beetje ons ritme gevonden dus nu kan ik weer lekker mee reageren op jullie ! Giovanna is vandaag alweer een week jong..wat gaat dat toch snel voor je het weet dan zit ze haha. Gistere is de verloskundige toch nog gekomen en heeft ze haar hielprikje gehad, ze had er niet heel veel last van En ze zei ook ga maar lekker naar buiten toe hoor dus wij zijn gelijk gegaan. We zijn even naar mijn schoonouders gewandeld en daarna even naar de winkel..dit vond ik geen suc6..het zweet brak me uit..werd gewoon helemaal naar ervan Vandaag gaan we denk ik even met de auto weg. Nou meiden fijne zondag!
Mogguh! Marit is het niet altijd eens met haar nieuwe, langere ritme geloof ik. Na de fles van 23 uur kwam ze al om 1.15 uur. Toen heeft ze op schoot geslapen tot 2 uur maar kwam weer om 5 uur. Tja, dan was 8.30 uur daarna heel schappelijk Channie: Heerlijk he, ff naar buiten maar wat kan het dan tegenvallen dat je zo snel moe bent. Rustig aan opbouwen meid dan komt het vanzelf goed. Pim: Fijne Sinterklaas vandaag! Salomina: Heerlijk he, ff naar buiten! Robine: Mooie foto's hoor van je meisje, wat een grote kijkers! Ik ga eens een boterham naar binnen praten bij Rick,tot later!!!!!
Goedemorgen, Zo vannacht een iets betere nacht gehad, maar ze is vanmorgen vanaf 07.00 uur al wakker af en toe even wegdutten. Ze zit gewoon graag bij mama en dan slaap ze ook helemaal in. Heerlijk hoor. Maar ik wil ook af en toe me handen vrij hebben, dus nu is ze bij papa. Sappie: Thanks het is me gelukt met die foto zoals je ziet. Handige site zeg. Ik heb een paddestoelenjasje, maar in maat 62, dus ik moet nog ff wachten totdat ze die aan kan. Sensee: Hoe was het Sinterklaasfeest? Annemonique: Fijn dat je ons weer gevonden heb. Femmy: Wat een prachtig meisje zeg en wat een leuk shirt heeft ze aan met papa's poepie. Pim: Leuk heh die Sesamstraat poppen. Ik heb er ook 2. Koekiemonster en Elmo. Robine: Gaan we weer shoppen . Je heb gelijk hoor. Leuke dingetjes hebben ze heh bij Lief. Leuk die foto van Jill in bad. Ze geniet helemaal. Sal: Droge handen, hier ook hoor. Van al dat wassen. Lekker heh even naar buiten gaan. Chinese kalender: Klopt hier ook niet. Ik zie dat sommige van jullie kids een speentje hebben, maar Daynah wil dat echt niet. Zo raar, soms zou het wel even lekker zijn, maar ze wil echt niet. Vanmiddag kraambezoek, dus ze zal weer lekker verwend worden. Het is echt niet normaal hoor. Heel de huiskamer staat nog vol. Waar moet ik alles laten Ik kom later weer even kijken. Lfs Kelly
Goedemiddag, Hier opnieuw een heerlijke nacht, vanochtend om 08.00 werd ons meissie wakker na om 23.00 in bed te zijn gelegd. Lieke wil eigenlijk niet meer slapen na de ochtendfles, dus is ze tot 11.30 zeg maar wakker. Wel heel gezellig hoor ! Zonet ff fles gegeven en nu ligt ze weer heerlijk te slapen. Merk wel dat ze veel meer wakker is nu en de wereld echt goed in haar opneemt. Kelly; Fijn dat het gelukt is met de foto, is inderdaad een handig programma. Leuk heh Kel om zo verwend te worden door het kraambezoek ! Channie; gelukkig had Giovanna niet zoveel last van haar hielprikje. En wat lekker heh om buiten te zijn. Bij de eerste keer shoppen had ik ook dat het zweet me aan alle kanten uitbrak. Mss toch nog iets teveel gevraagd van je lichaam. Pim; veel fun bij het Sinterklaasfeest vandaag ! Sal; hoe gaat het met je hoofdpijn? Al weer wat beter? Mensen zijn idd erg nieuwsgierig naar die kleine popjes in de wagen. Ik heb er geen problemen mee vind het wel leuk, ben trots ! Vanmiddag ff op bezoek bij opa en oma, en vanavond komen de andere opa en oma op bezoek, dus weer een druk dagje. Ik dacht trouwens dat het ging regenen vandaag maar hier schijnt heerlijk het zonnetje ! Kom later nog weer even kijken. Liefs sappie
Jippie Yorben heeft de nacht doorgeslapen,van half 11 tot 6 uur vanmorgen. ben zoooo blij en heb nu ook een heerlijke nachtrust gehad.
Mogge allemaal Zo die bad kussen is echt een aanrader! Moira is vandaag heerlijk in bad geweest, lekker trappelen, heb ik ook allebei handen vrij om haar in te zepen en zo. Heerlijk! Hoofdpijn is gelukkig weg. Had om 2 uur na de bv gelijk maar even een panadol ingenomen. Kon ik heerlijk slapen tot 5:30 en daarna moest ik Moira om 10 uur wakker maken. Lekker luie zondag vandaag. Mijn nichtje komt zo met haar gezin, maar dat vinden we niet erg. We beschouwen haar als een zus. Droge handen zijn echt irritant want het jeukt zo. Ik heb alleen droge huid aan de bovenkant, ik zie overal waar de huid breekt zeg maar. Alsof ik eczeem krijg ofzo. Heel raar is dat. Fajah: Heerlijk dat Yorben heeft doorgeslapen he? Sappie: Je hebt gelijk hoor, Lieke is echt lief! Veel plezier met de omas en de opas vandaag Channie: Ik was gisteren ook moe naar onze uitstapje. We moeten wel even weer wennen dat we weer mobiel zijn Kelly: Niet lang meer en dan gaat Daynah ook een beetje doorslapen. Ik merk dat nu wel bij Moira dat ik haar continue wakker moet maken. Alleen sochtends laat ik haar even uitslapen. o - en die speen - dat went. Bij Moira spuugt ze het altijd eerst even uit, trekt ze een gek bekkie, en dan hopla gaat de speen weer in. Conny: Voor jou ook nog even hoop ik, en dan gaat de kleine ook doorslapen. Pim: Fijne Sinterklaas dagje! Ik vindt alle fotos van de kindjes ook heel mooi. Wat een verschil idd. Robine: Jij bent niet de enige die gek wordt van de was. Hier nog een hoor. Wasmachine staat ongeveer een halve dag aan bij ons. Eerst een was voor Moira (minimaal een was) en daarna onze eigen kleren. Angela: Hoe is het nou met jou? Jacq: Hoe is het met Joppe? Is hij nu een beetje opgeknapt? Verder weet ik niet meer wie wat geschreven heeft. Ik ga me even verder klaarmaken voor mijn nichtje. Tot vanavond allemaal, en een fijne zondag gewenst.
Ik had eens ff een vraagje .. weten jullie waar je die schattige haarbandjes voor baby's kan krijgen ? Ik vind dat zo leuk maar heb ze nog niet echt gezien
Channie: H&M misschien? Sappie: Kyllian is hier ook veel meer wakker en om zich heen aan het kijken. 's Ochtends wil hij ook niet meer slapen. Vind het wel erg leuk, want hij kijkt ons ook meer aan en reageert echt, heb al regelmatig lachjes gezien! Wij gaan over een uurtje richting Nijmegen, naar mn broertje zn nieuwe kamer bezichtigen. Voor het eerst voeding en luiers mee! Ben trouwens toch nog wel bezig met afkolven, ik ga het gewoon nog een weekje proberen (of de productie weer omhoog gaat) en dan wil ik echt gaan beslissen of we half/half gaan doen (bv en kv) of voor de kv gaan.