November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja lief he kelly dat ze zo lachen nu is het echt bewust lachen hoor dat hij doet,ik sta dan wat te springen en bekken te trekken bij de box hahaha,als iemand me zou zien zullen ze zich vast afvragen of ik wel normaal ben. :)

2. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi meiden !

Ben weer bijgelezen hoor, maar vandaag heb ik eindejaarsbijeenkomst gehad van het werk. Heerlijk om weer eens ff gewoon Conny te zijn i.p.v. mama Conny maar ik ben nu behoorlijk gaar. Marit had bij mijn moeder veel krampjes gehad dus nauwelijks geslapen, maar nu ligt ze met een volle buik knockout gelukkig.

Ik blijf goede voornemens houden om te reageren maar hier beginnen ook de verkoudheidsbacterien door te zetten, dus geen loze beloftes maken denk ik ;).

Beterschap voor alle zieken en ik hoop voor de kerst nog eens fatsoenlijk te reageren :).

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Trutje: nee, heb nog niet op de bv-site gekeken, goed idee.

Annemonique: operatie is niet altijd nodig als een navelbreuk niet wegtrekt. Ik heb er zelf een gehad en daar is nooit wat aan gedaan. Heb wel een beetje een bolle navel maar ach... ;)

Beterschap Sens en Sappie.

Mam2003: wat een verhaal! Hoop dat het nu de goede kant op gaat!

Femmy: als je nog even bv wilt blijven geven kun je beter wel blijven kolven, anders loopt het terug en moet je misschien sneller afbouwen dan je eigenlijk wilt. Zou jammer zijn, toch?

Robine: die bultjes gaan weer weg, dat komt door hormonen. Bastian begint er ook wat meer te krijgen. Hoef je verder niets aan te doen.

Fajah: goed getimed, de foto, dat is een echte lach.

Bastian begint ook volop te lachen maar helaas nog niet tegen mij. Heel raar, maar hij lacht telkens naar iets boven mijn hoofd. Echt breeduit grijnzen! Dat is nu al een paar dagen. Ik dacht eerst dat het nog stuipjes waren maar nee, het is echt lachen. Maar waarnaar, geen idee. :( Ik kan hoog en laag springen, hij blijft naar ergens boven mijn hoofd kijken. Doen jullie beebjes dat ook wel eens?

edit: nieuwe foto in album (beetje wazig want zonder flits).

4. Leuke foto's Panda.

Conny: Jij ook al. Volgens mij heerst het echt heh. Zijn jullie dadelijk met de Kerst allemaal ziek.

Even een vraagje aan jullie. Vanaf wanneer zou je met buikspieroefeningen kunnen beginnen. Ik zit echt te ergeren aan die buik nu van me, zo slap.

Lfs Kelly

5. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ga nog steeds geen reacties geven want hier een fikse keelontsteking. Helemaal rood. en nog steeds koortsig enzo.

Conny ook bij jou verkoudheidsbacterien op de loer? Beterschap!

Sens en Sap: Buikgriep dat heb ik dan weer niet maar dit is ook niet lekker hoor, moest vanmorgen wel haast kot.... nam een aspirientje in, slikken doet zo verschrikkelijk zeer.
    Wat een klaagzang weer zeg! Word gewoon moe van mezelf zo :cry:

Meiden kijk nog wel hoor 5 jan, maar is er dan al iets concreets afgesproken? Iets dat ik gemist heb ofzo?

Groetjes Saskia.

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hier ook 1 die ziek begint te worden :( ..hoop niet dat ik met kerst plat lig..pfff..zwaar verkouden en vastzittend slijm en hoofdpijn enzo bahhh!

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Sappie & Sensie snel beter worden!
    Sappie, hoe was de bruiloft? Of was je gisteren ook ziek?

Panda, ik herken dat lachen naar iets boven je hoofd wel :) Is mij ook opgevallen en anderen ook. Babies schijnen je haargrens nogal interessant te vinden ofzo. Gekkies zijn het toch ook he? Lief! Ik ben telkens opnieuw ontroerd door alles hoe babies zijn en wat ze kunnen. Zo bijzonder...

Ik heb me trouwens aangemeld voor die bv-website. Daar kun je meedoen aan een groeicurve. Ik vond dat wel handig. Brent loopt op alles net iets voor. Hij is wat groter dan gemiddeld en ook zwaarder maar loopt verder mooi met de lijn mee.

Fajah: Yorben heeft een leuk en vriendelijk koppie maar hij lijkt echt helemaal niet meer op Brent. Ze krijgen nu echt eigen gezichtjes he? En ze worden steeds mooier. Dat hele pasgeborene is er ook echt af nu. Ik zie hier ook alleen meer weldoorvoede gezonde babies ipv pasgeboren bebbetjes. Ik ben totaal enthousiast!

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sens, Sappie, Saskia, Channie en Conny, beterschap!!! Jemig wat een rij!

Panda, leuke foto's van Bastian!

Als Emme lacht dan zie ik eigenlijk aan haar ogen eerder dan aan haar mond dat ze gaat lachen. Zo mooi!

Pim

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou nog meer zieken zo te lezen. Hopen dat we weer helemaal tip top zijn met de kerst, al moet ik nu niet denken aan een gourmet of stukje wild.. :pale: . Beterschap voor de zieken.

Pim lief heh die lachjes met de oogjes. Je hebt helemaal gelijk dat is hartstikke mooi.

Trutje idd het zijn echte minimensjes nu. Op voor de volgende? ;)

Kel volgens mij mag je gewoon met buikspieroefeningen beginnen of niet? Ik mocht na zes weken maar dat was omdat die spieren zijn doorgesneden.
    Ik zou gewoon rustig beginnen.

Panda hopen dat Bastian snel naar je lacht en niet boven je hoofd.

Onzeker meisje weet je wat ook leuk is (tenminste Jaime vindt het nogal grappig) is whoepidoe en kiekeboe.

En wat veel beebjes met navelbreukjes joh. Hoe komt zoiets? Verkeerd afgeknipt ofzo?

Jaime zit nu echt op vijf voedingen :confused: . Raar want het ging eigenlijk meer op initiatief van haar dan van ons. Kwam ook wel doordat ze iedere keer zo laat komt nu en de uren tussen de voedingen 3,5 a 4 uur zit.
    Wat ik mij dus wel afvraag is nu er een voeding is weggevallen moet ze dit dan niet bij de andere voedingen compenseren?
    Ze blijft nu hetzelfde drinken, misschien ietsjes meer maar echt niet zoveel meer om die ene fles te compenseren :( .
    Van de week zat ze op 850cc en de dag daarna had ze ineens die vijf voedingen. Ze zit nu op 150cc per voeding gemiddeld.
    Ik ga nog ff op de bank. Michiel is al naar bed want ook die voelde zich niet lekker. Ik wacht ff tot Jaime komt voor haar laatste voeding.

Tot morgen liefs Sensee

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Niks ervan! Argh! :confused: ik wil er niet aan denken!

Ik wens jou wel veel succes :p

11. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Fajah wat een leuke lachfoto! ik kan niet wachten op het eerste lachje! en die andere foto is ook erg leuk!.

Panda; ik kolf ook nog af! ik was sowieso van plan alleen de 1e weken borstvoeding te geven dus ik bouw het een beetje af.

Channie jij ook beterschap! wat een hoop zieken ineens!.

Lisa heeft net gedronken, amar het was maar 90 cc meer wou ze niet!.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee hoor hier ook geen denken aan!

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Denk dat mijn vraag van gister zich al heeft opgelost. Ze geeft volgens mij zelf heel goed aan of ze genoeg heeft of niet. Laatste voeding vannacht was om half een (moest haar zelfs wakker maken) en vanochtend kwam ze om zeven uur. Ik was het niet meer gewend dus heb niks gehoord. Gelukkig had Chiel haar gehoord.
    Ze heeft dus vandaag om7 uur haar eten gehad en net weer om 11 uur. Met die van 11 uur tikte ze weer 150cc weg. Nou ja zolang zij het zelf kan regelegen vertrouw ik daar maar op.
    Misschien ahd ze net als ik dat ze zich ff niet zo lekker voelde.
    Ik lijk me trouwens een stuk beter te voelen. Nog wel buikkrampen maar minder dan gister.

Femmy dat Lisa een keer 90cc drinkt ik zou het gewoon in de gaten houden. Wij schrijven nu tegenwoordig op hoeveel Jaime heeft gedronken het is wel grappig om te zien dat sommige voedingen wat meer tegen elkaar wegvallen.

ik ga ff schilderen weer...
    Tot later.
    Liefs Sens

14. Goedemiddag,

Wat een rustige ochtend.

Voor de mensen die ziek zijn BETERSCHAP EN SNEL BETER WORDEN VOOR DE KERST.

Sensee: Daynah laat ik nu ook vanzelf komen en zijn komt ook zo rond de 3,5 uur en soms 4 uur maar dan maak ik haar wakker. Ik kom rond de6 a 7 voedingen. Op het cb vinden ze dat te weinig, maar ja als zij niet wil, kan ik haar ook niet dwingen.
    Ze eet dan tussen de 90cc en 120cc datn scheelt per keer.

Gisterenavond voor het eerst weer gezellig gedaan met me vriend ;) . Het leek net de allereerste keer zeg, deed ook een beetje pijn. Dat zal wel weer overgaan, hoop ik :(

Ik ben d'r net ff naar het winkelcentrum geweest en heb bij de Hema een leuk shirtje voor Daynah gekocht maatje 62, zo leuk. Ik kan toch nog niks voor mezelf kopen. Ik wil eerst weer terug naar me eigen maat.

Ik paste vanmorgen me spijkerrokje van esprit en die paste wel, maar die was voor me zwangerschap iets te groot. Ik hoef dus gelukkig met de kerst niet in me zwangerschapskleding te verschijnen. Heb gelijk een pantjy gekocht een maatje groter.

Ik ga ff verder met me kado's inpakken. Kom later weer ff kijken.
    Vanmiddag komt me schoonvader voor het eerst naar ze kleindochter kijken. Beetje laat, maar hij is net terug van de vakantie.

Lfs Kelly

15. O ja ff wat anders.

Heeft iemand een tip voor een lekker luchtje voor mezelf. Wil me douglas bon inleveren, maar weet nu niet wat voor luchtje ik wil.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lekker joh dat Jaime op de 5 voedingen zit! Volgens mij krijgt ze genoeg binnen hoor, 750cc per dag is toch voldoende. Ze weeg toch niet maar dan 5 kilo?
    Kyllian drinkt nu 100-125cc per voeding en zit nog steeds op 7 voedingen. Meer drinken en minder voedingen lukt nog echt niet.
    Hij had gisteren om 7 uur ipv 9 uur zijn laatste voeding al gehad want hij was niet meer te houden. Nou hij heeft toen tot 2 uur 's nachts geslapen! Normaal slaapt hij van 9 tot 2. Om 2 uur voeding gehad en hij sliep weer tot 6 uur. 6 uur weer gehad en weer slapen. Hij komt altijd weer om 6 uur voor voeding en zit dan overdag bijna altijd op hetzelfde schema (om de 3 uur)...zo vreemd :D

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik blijf Flowers van Kenzo echt lekker vinden...ben al aan het 3e flesje bezig ;)

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goeiemiddag allemaal,

Owjee wat een zieken :( Heel veel beterschap allemaal!

Kelly: Ken je Kenzo? Dat is zo'n heerlijk luchtje!
    Het was dus gezellig bij jullie gisteren ;) het pijn doen gaat idd gewoon over, het is allemaal nog een beetje gespannen van binnen.
    Leuk weer kleertjes gekocht voor Dayna :D
    Fijn dat je spijkerrokje weer paste, weg met de zwangerschapskleren =D> Heel veel plezier vanmiddag!

Sense: Jaime dus weer lekker doorgeslapen! Ik ben het helemaal met je eens, die kleine hummeltjes geven zelf al heel goed aan wat ze nodig hebben, helemaal niet druk om maken.
    Gelukkig voel je jezelf alweer iets beter, hopenlijk blijft dat zo.

Pim: Hier is t ook dat ik eerst aan Jordy's ogen zie dat hij gaat lachen, hij begint er dan wat mee te draaien en daarna komt de smile. Dan smelt je helemaal weg he :D

Panda: Ben er eens op gaan letten, maar Jordy kijkt ook veel naar naar de bovenkant van mijn hoofd :)

Leuke foto's weer allemaal!

Hier ligt er 1tje goed te drukken, hij heeft gewoon zweet op zijn hoofdje ervan :( , ga hem snel verschonen. Kom later wel weer fftjes.

Liefs Angela.

19. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

wat een leesvoer weer :confused:

sensee/trutje dus niet echt veelleuks bij h&m dan maar niet dus? geen stoere dingen? dan lekker naar de hema ;)

sensee; wat leuk joh die lachjes

semmie; beter joh dat ze weinig last heeft van de prikjes. enne grote dame hoor!

trutje; zo hé aan de foto's te zien is het echt een ventje zeg, menzen zullen je niet snel vragen wat het is lijkt mij! lief hoor
    en die laatste foto; nou ja zeg!...... ;) :D

femmy; leuk dan hé? weer zo'n echo?.... van een ander :)

pim; dat is toch goed gegroeid? hoe groot was ze bij de geb?

channie/panda/fayah; wat een leuke lachjes joh, liefffffff

salomina; wat ismoira een lieverd zeg, mooie dame hoor. ik kan niet naar demeeting maar wist ook niet hoe en wat omdat ik er later bij ben komen schrijven.

fajah; lullig zeg, 't was wel een vriendin van je. lijkt me geen fijn gevoel.

mama2003; wat een rot begin zeg, nou ik hoop voor je dat hij snel goed gezond mag zijn en blijven

hier niet veel te melden, ja het lijkt wel of orlando hele dunne diarree poept ipv mosterd poep, hier iemand ervaring mee? geef nu volledige bv weer mss dat het daar mee te maken heeft?

gr saskia

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    flowerbomb van viktor en rolf..lekker zoet is die...wel prijzig trouwens

Deel Deze Pagina