Was net ff korte reactie we zijn weer aan het klussen tenminste behangen. Ik heb ook weer lekker gegeten af en toe nog wat kramp maar voel me beter! Misschien iets verkeerds gegeten ofzo. Melliemel het enige dat ik weet is dat als je bv geeft de baby soms helemaal neit gaat poepen, maar weet niet of het dunner kan worden. Angela hoe was de luier? Jaime had gister neit gepoept en die kreeg ik vandaag dubbel en dwars terug..hahah. zo zeg zat helemaal op dr benen hup badderen en schone kleren aan. Net had ze weer dus het zat haar duidelijk dwars..hihi. Annemonique denk dat Jaime vandaag weer op 6 voedingen komt. Maakt ook niet uit. Ze drinkt idd goed zo'n 150cc gemiddeld per voeding dus dat komt wel goed. Hoop voor je dat Kyllian snel doorslaapt. Misschien komt het toch nog van de bv? Ik merkte dat toen bij Jaime die zat echt in dat bv ritme. En zes uur 's ochtends is (vind ik dan) een prima tijd om met de eerste voeding te starten als je op zes voedingen zit ook. Anders zit je zo te rommelen aan het einde van de dag. Kel waarom vindt het cb de veodingen te weinig? omdat Daynah nog klein is? Lieke van Sap zat toch ook snel op 6 en nu op 5 voedingen. Ik vind dat Daynah flink eet hoor! Ze kunnen volgens mij echt niet iedere voeding dezeflde hoeveelheid nemen. Oh en verder luchtjes hmm die issey miyaki is lekker, ik heb zelf alle luchtjes van calvin klein, hugo boss deep red. Maar de aller aller beste is die van viktor en rolf..Heeeeeeerlijk. Die van mij is nu op maar ik heb hem op mijn verlanglijst gezet voor kerst.. Tot later! Liefs Sens
Gefeliciteerd met Jaime Sense 2 maanden, dat gaat inderdaad snel zeg voor je t weet loopt ze al haha. Wou net gaan kijken op mijn navigatiesysteem of hij ook parkeergarages aangeeft, doet dat ding t niet Trouwens al iets bekent bij welke garage we precies afspreken en hoelaat? Zijn nog maar 2 weekjes \/
Mell: Volgens mij poepen bv-kindjes altijd dunner, dus zou best kunnen dat t daaraan ligt. Kan me natuurlijk vergissen, maar zoiets stond me nog bij.
Ja dat zeiden ze gisteren tegen me.Misschien omdat ze wat jonger is, maar ja ik ga haar ook niet dwingen hoor om te eten. Ze doet het hartstikke goed, zij mag het van mij bepalen hoor/ Ik ga van de week kijken voor dat luchtje viktor en rolf. Ik heb ook al zoveel luchtjes en wil gewoon wat anders. Issey Miyaki heb ik ook gehad en calvin klein en hugo boss ook. Zou nog voor Kenzo en Deep red kunnen kijken. Zo Daynah had maar d'r net weer een poepluier en Sabino was weer eens niet thuis . Ik ben elke keer de klos zeg. Volgende keer is hij weer aan de beurt hoor . Me schoonvader met me schoonzusjes zijn er. Ga er van door. Ik kom later weer. Lfs Kelly
Zo hier een heel lekker nachtje gehad Ze had om 23.30 haar laaste voeding en toen kwam ze pas om 4 uur..en toen pas weer 09.30! Alleen dat maakt wel dat we nu dus maar op 5 voedingen zitten..ze komt overdag altijd om de 4 uur anders drinkt ze haar fles gewoon niet leeg. We hebben boodschapjes voor kerst in huis gehaald jezus wat was het druk zeg! Wij gaan lekker gourmetten 1ste kerstdag jahmmm. Ik voel me nu ook wel weer iets beter nog steeds stront verkouden en koppijn dat wel. Maar gister was ik er ook misselijk bij gelukkig nu nie Wil me met kerst gewoon goed voelen Doe straks ff reacties want eten staat klaar Doegg!
Lekker zeg tot half 10 uitslapen! Hier ook gourmetten 1e kerstdag, lekker origineel he Nu al avondeten? Eten jullie altijd zo vroeg?
Annemonique Ja meestal eten we wel vroeg iets later altijd rond half 5 omdat Laurens dan uit zen werk komt
Kelly 6/7 voedingen is toch prima Ik mocht ook al op 6 voedingen zowieso als ze maar minstens 600cc binnen krijgt zeiden ze tegen me. Angela leuke foto hoor! echt een kerstmannetje
Oww ik zou het niet kunnen zo vroeg eten en daarbij ga ik anders 's avonds teveel snaaien Maar het is maar wat je gewend bent natuurlijk. Wij eten meestal tussen 6 en 7.
Ik begrijp het dan echt niet meer eigenlijk. Jullie beebs zijn veel zwaarder en bij het cb zeggen ze steeds oh zoveel cc per kg lichaamsgewicht. Als ik dat bij Jaime doe zou Jaime toch minder moeten eten? Qua aantal voedingen snap ik m nog maar dat met die cc's is mij dan echt helemaal niet duidelijk . Kel goeie keuze hoor viktor en rolf. T'is ook een leuk flesje in de vorm van een handgranaat..hihi. Verders wij eten meestal pas na achten......
Kel, gewoon op je gevoel af gaan met de voedingen. Daynah regelt dat zelf prima hoor. Emme zit nu op 6 voedingen en dan drinkt ze 100 -110 cc weg. Maar we beginnen te merken dat ze meer wil, dus van de week maar eens wat meer aanbieden. Angela, wat een leuke foto van Jordy. We hebben nog geen garage afgesproken, maar dat komt nog wel. Ik kijk ook uit naar de meeting hoor! Voor mijn gevoel heb ik er een boel vriendinnen bij! Sens, fijn dat je je weer beter voelt. Channie, pff zo vroeg kan ik ook niet eten hoor. Wij eten meestal ergens tussen 19.00 en 20.00 uur. Kel, ik vind Happy van Clinique ook erg lekker. Gebruik 'm al een jaar of vijf. Blijf er steeds op terugkomen. Vanmiddag ff de stad in geweest. Alex heeft een paar overhemden bij Setpoint op de kop getikt: 2 voor 49,--! Mooie aanbieding. Ik heb nog een rokje gekocht, maat 42 . Maar ja dan kan ik ook weer wat leuks aan en ik vrees dat ik niet heel snel weer op m'n maatje 38 zit. Het zit nl. echt op m'n heupen.... Verder hebben we lekker wat aangerommeld en zitten we nu met alle kaarsen aan op de bank te lezen/tv te kijken. Heerlijk relaxed dus. Ik kreeg trouwens gisteren bericht van het UWV. Met een aantal vakantiedagen dat ik nog opneem, begin ik 12 februari weer met werken. Dat klinkt mooi! Nog meer dan een maand thuis en dan weer lekker aan het werk. Sappie en Saskia al weer wat opgeknapt? Pim
Angel: Wat een lieve foto zeg. Channie: jullie eten idd vroeg. Wij hebben voor de 1e kerstdag allemaal hapjes, dus iedereen maakt een gerechtje. Kerstavond zullen we ook wel gaan gourmetten en 2e kerstdag is bij me schoonmoeder en die maakt meestal een diner. Daynah roept me. Tot later Lfs Kelly
Senseemilla mijn kraamhulp zei dat toen tegen mij van die 600cc verder heeft het cb nog niks gezegd..ze weten dat ik op 6 voedingen zit en dat was prima en verder zeiden ze ook niet wat ze nodig had enzo. Pim gezellig he alle kaarsjes aan hebben wij ook lekker knus En tja ben van thuis uit eigelijk gewend zo vroeg te eten dus heb s'avonds ook niet echt honger moet ik zeggen.
Goede avond meiden! Zo er is weer flink geschreven sinds gistermiddag. Ik zou nog reageren, maar moest de stad nog even in en daar was het smoor druk. Heb een foto van Jayna in 13x18 in sepia af laten drukken en had daar mooie lijstjes en passe partout voor de opa's en oma's bij gekocht voor kerst. Kom ik thuis, klopt er niks van het formaat van de foto....grrrrr. Dus weer terug, lijstjes terug gebracht en gelukkig een ander lijstje gevonden waar de foto's wel in passen. Ik heb mijn mannetje trouwens vandaag ook verrast. Hij had een heel leuk jasje gezien, maar we hebben de laatste weken nogal wat geld uit gegeven, aan o.a. kleding en kerstkadootjes, dus ik zei dat ik dat nu wel wat te veel van het goede vond. Dat vond hij ook. Nu zag ik het jasje gister weer hangen en heb 'm toch maar mee genomen. Had ik 'm in een grote schoenendoos gedaan en in gepakt en onder de boom gelegd. Ik zei dat het een kado voor ons samen was en dat hij 'm vanaag wel vast mocht uitpakken, hij wist niet wat hij zag en was helemaal happy. @ Kelly, leuk hoor allemaal verschillende hapjes op 1e kerstdag. Deden wij vorig jaar ook en dat is me erg goed bevallen @ Pim, heerlijk he dat shoppen! Ach en met die kilo's zal het wel goed komen hoor, bij de één duurt het nu eenmaal langer dan bij de ander. Gelukkig is het voor een heeeel goed doel moet je maar denken! @ Angel, wat een leuke foto van jullie mannetje met kerstmuts! @ Sense, Jaime alweer 2 maanden! gefeliciteerd, gaat snel he! Jayna ook 2 maanden over een week. Alle zieken heel veel beterschap, hopelijk zijn jullie weer beter met de feestdagen! Wij gaan morgen bij mijn ouders eten met heel de fam. Dan zijn we met 10 volwassenen en 8 kids, drukke boel, maar wel gezellig. De chinees bezorgd een lopend buffet, dus ik ben benieuwd. Jayna ligt nu lekker in haar eigen bedje Wordt af en toe wakker, maar als ik het speentje geef slaapt ze weer verder. Ga nu met mijn mannetje op de bank genieten, en misschien wel vast kadootjes uitpakken, want we kunnen niet meer wachten....hihi! Liefs Sämira
Had trouwens gister een elektrische dubbele kolf besteld en die kwam vandaag binnen. Van het merk Ameda. Had daar een foldertje van via de BV cursus. Net even getest en echt een super ding. Wat is dsat relax kolven als je de handkolf gewend was! Dat moet vast wel lukken straks op mijn werk.
Wat een rustige dag vandaag hier zo erg ben ik t niet gewend zeg Channie: Dat is inderdaad een lekker nachtje geweest voor jullie, heerlijk joh! Maakt t iets uit dat ze dan maar op 5 voedingen zit? Zolang ze maar een beppalde hoeveelheid binnen krijgt of niet? Wij gaa morgenavond gourmetten, eerst gaan mijn moeder en de meiden naar de kerk kindje wiegen (speciale mis voor de kleine kids) en Albert moet werken tot 4 uur. Op een gegeven moment zal mijn zus ook komen en dan eerst cadeautjes uitpakken en dan lekker eten. Fijn dat je je weer wat beter voelt, gaat met kerst vast helemaal goedkomen Wij eten meestal tussen half 7 en 7 uur, ligt eraan hoelaat Albert terug is van t werk. Pim: Ik herken t gevoel, lijkt echt alsof ik jullie al jaren ken. Mijn navigatie doiet t gelukkig weer, alleen geeft hij geen garages aan alleen straatnamen, echt een pokkeding hoor, heb er altijd ruzie mee :x Ow t is dus lekker gezellig bij jullie met de kaarsjes Lekker nog een maand thuis, heerlijk vooruitzicht he. Sorry moet er weer vandoor, Jordy heeft zijn gat vandaag goed openstaan, ga snel met hem douchen is ie meteen schoon, dan laatste fles. Spreek jullie morgen weer Liefs Angela.
Ik meld me ook weer eens een keertje, sorry voor t niet meer regelmatig posten, maar t is hier druk druk druk.......... Heb wel alles bijgelezen hoor, dus no problem, ben wel van jullie op de hoogte. Is iedereen al een beetje in de kerststemming? Hier alles gewoon zn gangetje, Jill heeft vannacht voor t eerst een nachtje bij opa en oma gelogeerd zodat papa en mama weer eens ouderwets konden uitslapen. We hadden nl een personeelsfeest gisterenavond van John zn werk in Geertruidenberg dus waren pas laat thuis vannacht. Wel lekker weer eens een nachtje doorslapen hoor, alhoewel ik wel heel snel vanmorgen heb gedouched om mn kleine moppie snel weer op te halen..... Ik las dat er een hoop ziek zijn van jullie. t Heerst behoorlijk he? Beterschap allemaal. Kel en Annemonique: Allebei de beebs een navelbreukje? Hoe ziet dat eruit, hebben ze daar last van en wat moet je eraan doen? Hoop dat t niet ernstig is. We hebben weer een nieuw beeldscherm dus probeer weer wat vaker online te komen! Het hardlopen gaat prima,ben al 2x geweest en de laatste keer geen last van incontinentie en t rennen gaat nu al makkelijker. Op naar de 12 kg eraf! Pfffff, lange weg nog....... Ik wens iedereen hele fijne feestdagen toe en geniet lekker van de eerste kerst met jullie nieuwe aanwinst!!!! Liefs Robine & Jill
zo, laatste voeding vandaag om 23.00 gegeven. mijn meisje ligt nu tevreden in mijn armen te slapen, kan zo van haar genieten. dus inderdaad robine, deze kerst gaan we zeker genieten met onze nieuwe aanwinst! Nu gauw naar bed, hopelijk slaapt jayna vanacht weer door! trusten!