November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    @ robine, knap hoor van je dat je zo volhoudt met het hardlopen! fijn dat het nu beter gaat. en heel begrijpelijk dat je het soms te druk hebt om te posten, komt me bekend voor.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    MEIDEN FIJNE KERSTDAGEN VOOR JULLIE ALLEMAAL MET JULLIE GEZINNETJE.

XXX Fajah XXX

Weet niet of ik vandaag en morgen nog online ben met de kerst.
    vanavond bij schoonouders en morgen hele dag bij mijn ouders.
    Veel plezier in ieder geval allemaal.

En voor de zieken:ik hoop dat jullie beter zijn met kerst.

xxx

3. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Goeiemorgen !

Heerlijk geslapen, gisteren kreeg Marit de laatste voeding om 22.30 uur en daarna kwam ze pas weer om 3.45 uur. Om 6.15 heb ik haar het speentje gegeven en toen kwam ze pas om 7.30 uur. Goh, als alle nachten nou zo konden zijn ! :D

Ook hebben we gisteren Ortiflor Junior gehaald, vergelijkbaar met ABC Dophilus maar dit laatste had de drogist niet op voorraad. De krampen kwamen weer zo heftig terug, ook al duurde het maar 5-10 minuten, het was gewoon niet leuk meer, vooral voor Marit natuurlijk niet. Hopen dat dit snel aanslaat....

Vandaag een rustig dagje, vanavond komen mijn ouders en zusje en ga ik samen met mijn zusje en vader naar de kerst-mis.

Mijn verkoudheid lijkt nog niet door te zetten gelukkig, wel gesnotter maar de hoofdpijn is weg, yeah… ;) Ik ben trouwens inmiddels 13 kg kwijt sinds de bevalling, nog 4 kg te gaan tot het gewicht voor de zwangerschap, maar eigenlijk wil ik er 20 kg af dus nog een lange weg te gaan :D Wel heb ik me voorgenomen gewoon in het nieuwe jaar te beginnen, ik ga de chocoladeletters van Sinterklaas niet weggooien en ook met kerst eet ik lekker toastjes en zo mee. Wel beperkt natuurlijk, maar echt lijnen doe ik pas in 2007.

Fajah: Jij ook fijne kerst !

Robine: Succes met het hardlopen, goed dat je al zo fanatiek begonnen bent voor de kerstdagen.

Angela: Wat een leuke kersttraditie, kindje wiegen, veel plezier vanavond ! Haha, die Jordy met zijn forse poepluiers, dan is douchen wel een goede oplossing ja ! ;)

Samira: Dat klinkt ideaal die electrische kolf, zeker op je werk wel fijn als het wat sneller en comfortabeler gaat, dat zit je wat meer op je gemak. Een leuk idee die foto van Jayna, laat eens zien !

Pim: Dan ben je nog lekker lang thuis, tot 12 februari. Nog geen kriebels om aan het werk te gaan, of nog volop aan het genieten van het thuiszijn met Emme?

Voedingen: Mij is verteld 150cc per kg lichaamsgewicht, dus Marit zit ook nog op officieel 600cc, maar in de praktijk is het meer 700-750 cc.

Eten: Wij eten meestal ook tussen 6-7 uur als Werner en ik aan het werk zijn, maar nu eet ik het liefst rond 17.00 uur. Dan heeft Rick na het eten nog wat tijd om te spelen voordat hij naar bed moet :D

Kelly: Wat fijn dat je weer in je eigen spijkerrokje pastte, altijd prettiger idd om geen zwangerschapskleding meer aan te hoeven ;) Buikspieroefeningen dacht ik na 6 weken weer, dus ik ga komende week ook aan de slag :D

Senseemillia; Gelukkig dat je je gisteren weer wat beter voelde, zo vervelend om met de kerstdagen ziek te zijn.

Channie: Beterschap !

Saskia: Jij ook nog beterschap !

Panda: Hihi, ja, Marit lacht ook regelmatig boven mijn hoofd, net alsof daar een lichtje brandt of zo ;)

Meiden, ik ga een mopperkontje uit de box vissen. Fijne kerstdagen !!!

4. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh allemaal,

Vannacht weer heerlijk geslapen hier :D
    Ik ga nu Jordy zijn fles geven en daarna breng ik alle kids naar mijn moeder. Ik ga zelf een paar uurtjes werken en daarna zal ik alles moeten klaar maken voor het gourmetten vanaaf.
    Weet ook niet of ik veel online zl zijn tijdens de kerstdagen, daarom wil ik nu al iedereen HELE FIJNE KERSTDAGEN toewensen!!!!!
    En zal toch aan jullie denken ;)

Liefs Angela.

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hooi

Hier wel een rustig nachtje gehad haha tenminste voor mij :p Laurens is om een uurtje of 1 met Giovanna naar beneden gegaan zodat ik verder kon slapen. Was namelijk kei moe...denk doordat ik beetje ziek ben ofzo want slaap verder prima.

Zo Giovanna is met haar oma&opa mee naar o_Oma kunnen wij even dingetjes voor ons eigen doen :) Straks fftjes naar me schoonouders om een kerstplantje te brengen en vanavond kado's uitdelen bij mijn ma.

Ik ben er vandaag dus ook niet veel en morgen ook niet en die dag erna denk ik ook niet.
    Fijne feestdagen allemaal!

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ook van mij hele fijne kerstdagen gewenst!

Kan niet veel online zijn denk ik (nog minder...). schoonouders & -broers komen straks, morgen met zn allen eten bij familie, 2e dag 's middags naar mijn vader,dan naar mijn moeder, eten. Huis moet nog schoon en Bastian brult veel. Heb gisteren ABC Dophilus gehaald, hopen dat dat werkt. Hij vindt het erg lekker. Eet sowieso graag van een lepeltje, dat wordt vast geen moeilijke eter later :)

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Ook van hier allemaal fijne feestdagen!

groetjes Sens

8. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hallo! ook van ons hele fijne dagen toegewenst!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    heej dames!

Nogmaals hele fijne feestdagen allemaal!
    Wij gaan zo naar mijn ouders toe, mmmm lekker chinees lopend buffet!

Ben er morgen misschien nog even, omdat we dan thuis zijn en anders tot na de kertsdagen. geniet er allemaal van!

Liefs Sämira

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wat een @#@#%$^# werk is behangen toch ook...aarrrrghhh vooral met zo'n kl$@#%#@te patroon...

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ga toch ook niet behangen vandaag Linda! Komende week na de feestdagen lekker weer verder gaan, nu rustig aan en genieten!

Liefs Robine

13. Meiden hele fijne kerstdagen

Wij gaan zometeen naar me vader en daar gaan we lekker gourmetten. We zijn met zijn 12 dus dat wordt gezellig. De andere 2 dagen zijn ook erg druk weet dus niet of ik online ben.

Sensee: Suc6 met je behang. Ik had allang de hoop opgegeven, maar jij doet het niet. Als het af is dan weet je waarom je dit k#@%* werk heb gedaan.

Robine: Daynah's naveltje komt ietsje naar buiten toe, maar niet erg ofzo. Vooral als ze aan het huilen is. Ze heeft er gelukkig geen last van.

Ik ga gauw alles in orde maken en dan naar me vader. Lekker kadootjes uitpakken. Voel me net een klein kind :) :)

Lfs Kelly

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Dat naveltje wat naar buiten komt heeft Jill ook sinds een paar dagen. Zou ze daarom huilerig zijn? Kan dat pijn doen?

Ze hebben de vorige keer op t cb niks gezegd over dr navel, gewoon dat ie er goed uitzag.

Veel plezier vanavaond kel!

15. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Ik ben er ook weer ! Voel me alweer een stukje beter !

Ook van mij voor jullie allemaal hele fijne kerstdagen !!!!

Kom morgen nog weer ff kijken, moet nu zo weg.

Liefs sap

16. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meiden, ik lees vanalles over uitstekende naveltjes,, Iman heeft dat ook, en vooral als dat opeens komt, of vooral met huilen, is het een navelbreuk. Dit moet vanzelf weggaan als ze er geen last van hebben.
    Robine als je denkt dat Jill er last van heeft, zou ik er toch even heen laten kijken.
    Mij vragen ze telkens op het CB of Iman er geen last van heeft.
    Liefs en fijne feestdagen!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Bij Kyllian is het ook pas sinds 1,5 week. Zijn navel puilt uit als hij zijn buik aanspant of idd net als bij Daynah huilt. Op het cb 5 december was het dus ook nog niet zo en ze weten het daar dus ook nog niet. Ik vermoed het nu alleen en zal bij het volgende bezoek wel bevestiging krijgen of het wel of niet zo is. Ik merk niet dat hij er last van heeft.

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Vandaag was het zover, ik zat op de bank met Lisa op schoot, ze had net gegeten en ik maakte een zoengeluid en ja hoor een lange lach, ik had dat geluid de laatste dagen vaker gemaakt en toen kwam er al een lachje maar nu was het een lange lach :D alleen nog geen geluid erbij, maar het was wel mooi! mijn vriend zag het ook!.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lisa ook al aan het lachen! :D Leuk he Femmy zo'n eerste lach!

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Feli met de eerste lach van Lisa Femmy! Als ze eenmaal beginnen duurt t wel weer ff voor ze weer gaat lachen hoor.......althans, nu hebben we pas t idee dat ze echt reageert en lacht naar ons. t Begon heel rustig aan en nu is t nogsteeds een beetje een chagrijn, maar als ze lacht dan smelt je.......

Sweetangel: Ik hou t naveltje wel in de gaten van Jill, t komt er ook uit als ze huilt, een beetje een bolletje. Kunnen er nu toch niks aan doen dus hopelijk heeft ze er geen last van en huilt ze niet vanwege de pijn......

Liefs Robine,

Fijne kerstavond allemaal!

Deel Deze Pagina