Mijn propje! Hij is zo lekker ontspannen de laatste 2 daagjes. Ben ik helemaal niet van hem gewend! En stralen dat ie kan... Fijne kerstdagen allemaal en een heel gezond en gelukkig 2007, natuurlijk ook voor de babbels en de partners!!!
Ook ik wens iedereen fijne kerstdagen!! Wij gaan zo lekker met z'n drieeen in bad, daarna Emme eten en naar bed, en daarna gaan we lekker kaasfonduen met z'n tweeen. Gezellig! Pim
Moira Gerben en ik wensen jullie allemaal een hele fijne en gezellige kerst toe! Dikke kus en knuffels van Moira - zie mijn album
Goedemorgen allemaal, Het zonnetje schijnt hier nouja weer eens wat anders dan een witte kerst he haha Gisteren ben ik dus even gaan werken, nouja werken.....we hadden 2 meisjes in de winkel staan en t was niet zo heel druk dus zijn we eerst nog wat cadeau's gaan halen en daarna even met zun 2tjes gaan lunchen en toen heb ik nog een uurtje in de winkel meegeholpen en dat was t eigenlijk wat werken betreft haha. Toen Jordy gaan ophalen bij oma en terug naar huis. Snel wat opgeruimd, gezuigd, gedweild, wc gepoetst en de was gevouwen en opgeruimd. Albert was om 4 uur klaar met werken en is daarna mijn zus gaan halen en mijn moeder belde om kwart over 5 dat de mis uit was van het kindje wiegen en die is Albert toen ook nog gaan oppikken. Toen dus de cadeautjes gaan uitpakken en daarna gezellig gourmetten. Aangezien Kaily 's middags geen dutje had gedaan en ze t stuk van mijn moeder tot de kerk had moeten lopen was die natuurlijk poepie moe en dus redelijk lastig. De cadeau's wat Linsey had gekregen wou zij hebben en met haar eigen cadeau's was ze dan ook totaal niet blij Ze zit nu toch al in een fase dat ze alles wil doen en wil hebben wat Linsey ook doet en heeft. Begrijp dit wel, aangezien ze voor haar gevoel nu overal natuurlijk een beetje ertussen hangt. Eerst was ze t kleinste, maar nu is ze t kleinste niet meer, maar de grootste ook niet. Als ik alleen met haar en Jordy ben is t allemaal goed. Ach, ik doe mijn best haar overal bij te betrekken, dus ook deze fase zal wel overwaaien. Vandaag blijven we lekker thuis en krijgen we als t goed is geen visite. Ga vandaag dan ook gebruiken om overal een beetje op bij te lopen betreffende poetswerk. Bovenverdieping is sinds Jordy meestal met de franse slag gebeurd, dus die wil ik nog een grondig doen, wil de strijk afmaken en eigenlijk de ramen wassen. Morgenmiddag gaan we bij mijn moeder eten en morgenavond bij Albert zijn ouders. Sense: Is het nog gelukt met behangen? Ik sluit me bij de rest aan, doe deze dagen lekker genieten en behang later toch. Kelly: Sow das gezellige boel met 12 personen gourmetten Had t gesmaakt? Sappie: Gelukkig voel je je weer wat beter, hopenlijk kun je lekker genieten van de kerstdagen. Sweetangel: Jij ook fijne feestdagen voor jou en je gezinnetje! Femmy: Gefeliciteerd met de eerste big smile van Lisa! Mooi is dat he. Jordy heeft hier goisteren ook weer steeds liggen lachen, totdat ik met t fototoestel erbij was, dan hield hij steeds stijf zijn lipjes op elkaar Robine: Ze zeggen inderdaad dat de eerste ECHTE lach pas rond de 8 weken is, maarja wat maakt t uit haha, echte lach of niet het blijft prachtig en een moment om van te genieten he trutje: Wat is Brent toch een knappe kerel! Die krijgt later nog een hele horde dames achter zich aan joh Wat fijn dat hij nu zo ontspannen is, zou t werk van de osteopaat toch zijn vruchten afwerpen dan? Pim: Hebben jullie gezellig kunnen badderen met zun allen? Het kaasfonduen gesmaakt? Sal: Wat is Moira toch een plaatje! Conny: Wat lekker dat Marit heeft doorgeslapen en na de voeding weer verder heeft geslapen. Hebben jullie zelf een beetje kunnen bijtanken of niet. Ik kan me wel iets bij jullie besluit voorstellen hoor, is zeker niet leuk steeds zo op de tenen te moeten lopen. Inderdaad breekt je dat op een gegeven moment op en dan zul je op een gegeven moment een keuze moeten maken en dan moet je gewoon aan jezelf en je eigen gezin denken. Wat Rick betreft, je hebt kans dat hij er niet eens naar vraagt, hij is nog jong. Mijn ouders zijn van voor mijn geboorte al gescheiden en ik heb mijn vader nooit gekent, daarbij is hij een aantal jaren geleden overleden. Linsey is nu 5 en een tijd geleden vroeg ze mij waar mijn vader eigenlijk was. Heb haar toen uitgelegt dat hij is gestorven (hele verhaal van scheiden enz daar heeft ze nog niets aan) en een engel in de hemel is. Nu zegt ze altijd mijn opa was al héél erg oud en is toen dood gegaan daardoor. Als Rick vraagt waarom opa niet meer komt kun je eventueel zeggen dat hij al een beetje oud is en niet meer zo goed kan reizen en dus niet meer kan komen? Tja ik zeg maar wat, ik weet hoe moeilijk t uit te leggen is en dat je op t moment dat ze t de eerste keer vragen je even met de mond vol tanden staat. geniet lekker van vandaag en van het gourmetten met Werner's moeder. Lekker hoor de kerstdagen allemaal thuis zijn, wou dat wij dat hadden Ik ga nu Jordy weer eens zijn flesje maken, hij heeft een moeizame nacht achter de rug. Sab Simplex is op, vergeten nieuwe te halen en hij heeft dus ook iets last van krampjes denk ik stom dat ik t niet eerder in de gaten heb gehad dat t bijna op was Albert heeft vannacht weer opgezeten met hem en ik heb hem vanmorgen terug naar bed gestuurd en nu zit ik beneden met Jordy. Dames liggen ook nog in bed Misschien dat ik vanmiddag nog even kom kijken en anders vast vanavond wel fftjes. Meiden allemaal een hele fijne dag vandaag met jullie gezinnetje. Wat is kerst toch mooi met al onze hummeltjes he Liefs Angela.
Goeiemiddag, Angela zuiden is altijd beter weer heh. Wij hebben bij mijn schoonouders wel eens gebbqd begin april. Heerlijk onder de veranda zelfs als het regent en het is wel warm zit je daar prima. En als het toch te koud wordt gewoon die buitenverwarmingslampen aanzetten..hihi. En hebben jullie de kadoos al uitgepakt? Wat lag er onder de boom voor iedereen? En voor jou dus een schoonmaak kerst.. Conny klinkt wel heftig idd de relatie verbreken. Vervelend dat het moet gebeuren. Pim hoe was het bad van de week met zijn drie? Wij hebben dat toevallig vrijdag gedaan. Jaime begreep er niets van..en mama en papa in bad. Na even wennen begon ze onafgebroken te lachen en te whaalaa braalll. Trutje lieve foto weer van Brent. Ik moet ook eens foto's van Jaime maken in romper. Ze heeft altijd haar kleren aan op de foto. Wijzijn beide wat brak vandaag..hahah. Nee gisteravond hebben we de lord of the rings gekeken. Superfilm. We zagen m op tv en toen we dat eerste deel gezien hadden dachten we laten we deel twee ook gelijk erachteraan kijken (we hebben ze alledrie op dvd). Zo uiteindelijk gingen we pas om half drie ofzo slapen. We hadden een paar wijntjes op ook nog.. Jaime dacht dit keer vast ik neem jullie wel te grazen..hahah. Die kwam dus sinds lange tijd weer eens om half zes.. Zo zeg.. Weet niet of we vandaag nog gaan behangen. We zijn nu een film met een robotje aan het kijken. Ik vind het trouwns nog steeds leuker worden zo'n klein mensje. Ze is de afgelopen dagen nog vrolijker geworden lijkt. Kan onafgebroken lachen en echt met een smile van oor tot oor. Als we tegen haar praten praat ze nu altijd terug, echt helemaal geweldig en om op te vreten. En ze wordt lang ineens zeg. Haar Nijntje broekje is veels te kort en komt nu tot haar knietjes... We hebben haar dus zelf nog ff gemeten en komen dan op 57 cm uit... Ik ga ff verder de robotfilm kijken. Vanavond gaan we gourmetten. De eerste kerst met zijn drietjes zo bijzonder. Onder de boom liggen lekker veel kadoos ook voor de kleine meid dus ben benieuwd. Morgen naar Limburg. In januari hebben we trouwens een weekendje weg gepland..met zijn twee. We brengen Jaime dan naar mijn schoonouders en rijden dan door naar Maastricht de dag daar en dan nachtje crown plaza, goed hotel is dat in Maastricht. Ik ga er nu echt vandoor tot later. Liefs Sensee
Zo das lekker Angela, zonnetje! Hier in Steenderen is het best wel fris, geen zon te zien. Alhoewel het nu al donker begint te worden. Ik ben heel erg tevreden met mijn kleine meisje. Ze slaapt nu n.l door! Ja ja, hiep hoera. Meestal geef ik haar de laatste bv tussen 11 en 1 (hangt echt van de dag af) en komt ze weer rond 6 uur. O wat ben ik een blij mens zeg! Ze heeft het nu al 4 dagen volgehouden. Hoop dat het zo door blijft gaan. Conny: Klinkt heel heftig idd jullie beslissing, maar je moet idd wel nu aan je eigen gezinnetje denken. Als het niet meer gaat, dan gaat het gewoon niet toch? Geniet maar lekker van de kerstdagen meid, hebben jullie verdiend. Sens: Klinkt goed weekendje weg! Even lekker samen op stap! Lekker uitwaaien en weer genieten samen. We zitten nu in Steenderen bij mijn schoonouders. De eerste keer logeren samen met Moira. Het is voor opa en oma ook even wennen om hun kleinkind onder dezelfde dak te hebben. Gisteren avond haas en parelhoen gegeten. WIld heeft toch een aparte smaak zeg, maar vondt het niet vies. Vanochtend samen met mijn zus, naar de kerk geweest om schoonmoeder horen zingen. Ik viel bijna in slaap tijdens de dienst, maar toch wel volgehouden. Schoonmoeder zit in de koor, en moet elke kerstdag optreden. We gaan straks weer eten (hier is het gewoon eten eten en nog es eten .. bah) - dit keer kalkoen. Ben net van mijn zwangerschapskilos af, kom ik weer aan met deze eten. Ach, volgende week maar opnieuw beginnen. Morgen avond gaan we weer naar huis denk ik. Een paar dagjes thuis, en dan weer naar Steenderen om oud en nieuw te vieren met Carbiet schieten. Altijd reuze gezellig! Kom later even kijken. Heb de boek Oei ik groei gekregen met de kerst. Ik ga er nu alvast even lezen.
Heej dames, Zo, net samen met mijn mannetje en dochter genoten van een heerlijk kerstdiner bij ons thuis. Het is het super gezellig en bijzonder zo'n eerste kerst met z'n drietjes. We genieten volop en zullen zo de kadootjes uitpakken. Fijne dagen nog allemaal! Liefs Sämira
hey meiden, ik ben bij mn ouders nu en dacht ik plaats nog even een berichtje op de pc van mn broer. we zijn aan het gourmetten en hebben even een rustpauze nu,veels te veel al dat eten.leuke kadootjes ook gekregen vanmiddag. we gaan zo weer verder en nog pannekoekjes bakken en ik heb de tiramisu gemaakt,ben benieuwd of ze hem lekker vinden.ik heb er flink wat amaretto ingedaan duss.............. nou dames nog een fijne avond allemaal hé. xxx
goeiemorgen, iedereen nog aan het slapen? De tiramisu was heerlijk en dat vonden ze allemaal wel geloof ik dus dat was leuk. Yorben heeft bij mn ouders om half 11 zn laatste fles gehad en hij is pas weer wakker geworden vanmorgen om kwart over 7,echt geweldig. hopen dat hij vaker zoveel na elkaar slaapt. Ik ga hem nu weer een fles geven want hij vraagt erom. tot later. xxx
Mogguh, Allemaal lekker veel gegeten..haha. Wij hebben het rustig aan gedaan hoor gister. Niet te veel eten want er moeten nog zoveel kilo's af. Lekker gegourmet met zijn twee. En op tijd naar bed gegaan. Jaime kwam vanochtend om half zeven en dat is een prima tijd. Ik heb gister een geweldig mooie carry on gekregen met bijpassende tas van Samsonite. Mijn carry on was al een tijdje op. Dit ding is echt super want hij is expandable. Je ritst de extra rits open en je koffertje is 4 cm groter . Werkt altijd goed voor de terugweg na een vakantie. Fajah klinkt goed zeg hoe Yorben heeft geslapen. Rond zevenen is toch echt de beste tijd heh als ze komen voor een eerste voeding. Sal Moira slaapt door! Hoera! Kan me voorstellen dat je een blij mens bent! Ik ga ff douchen (beetje lui vandaag..hihi) en dan pakken we de spullen en vertrekken we naar Limburg. Baal er wel van want we missen morgen dan als klusdag en we willen het zo graag af hebben voor het einde van het jaar.... Meiden fijne tweede kerstdag en groetjes weer.
Goeie reis naar Limburg Wij moeten ook half stad en land af vandaag. Niks geen zin, ik wil eigenlijk gewoon lekker thuis zijn. Gisteren was het ook al zo'n verplichte kost maar wel extreem veel cadeaus gehad. We doen altijd lootjes trekken. Ik had natuurlijk allemaal dingen opgeschreven die betrekking hebben op Brent. Ik heb ook echt mijn hele lijst gekregen :x Hoezo verwend? Veel plezier allemaal vandaag!
Ja dat is altijd zo jammer aan de kerst... het is zo verplicht vaak. Als je niet uitkijkt zit je de ene dag bij je schoonouders en de andere dag bij je ouders en heb je dus geen tijd voor je eigen gezin.....
Ja en toen bleken alle gamma's gewoon dicht te zijn Mn vriend was net naar de Gamma hier in Houten geweest....dicht, toen naar Nieuwegein.....dicht, IJsselstein...dicht. Scheen er druk te zijn met auto's die voor niets kwamen.
Hier ook gisteren gegourmet, was heerlijk...die halve kilo extra haal ik er ook wel weer vanaf Ik heb net een weekje Landal geboekt (Zeeland). Pas voor eind augustus, maar heb er nu al zin in
Hoi meiden, Hier alles weer aan de beterende hand gelukkig. Geen zere keel meer en kan tenminste weer naar buiten, heerlijk dus! Verder gaat alles ok, Timo heeft nu al een aantal nachten doorgeslapen tot 7.30 's-ochtends heerlijk dus. Gister waren wij thuis en hebben met m'n moeder en schoonouders een buffet gegeten (salade, vis, sate, fricandeau en dat soort geneuzel allemaal) smaakte goed maar was natuurlijk veel te veel, we hebben dus wat in de vriezer gedaan. Dan kunnen we er nog een keer van genieten. Ben blij dat jullie ook allemaal zo genieten (lees eten) van de kerst. Wat vervelend van je schoonvader Conny maar idd op een gegeven moment moet je voor jezelf kiezen hoor. Linda: Geniet lekker van je dagen en dat behangen komt weer wel hoor, veel plezier vandaag in Limburg. Trut: Wat een poepie ook zeg die Brent van jou, heerlijk manneke hoor. Annemonique: Geboekt voor Zeeland, dan zit je bij mij in de buurt, kom maar een keer een bakkie doen haha. (Mag gerust hoor) Wij gaan in juni naar Erperheide heb ik ook wel zin in. Angela: Bij jou ook een gezellige drukte zo te lezen, de reactie van Kaily kan ik enigszins wel begrijpen hoor, ze is idd niet de kleinste meer heh.... Nou dames ik ga ff alles bij elkaar zoeken en dan naar schoonouders, zal blij zijn als die dagen weer om zijn, oudejaarsavond zijn wij lekker met ons eigen gezinnetje thuis, heerlijk............ Veel (eet)plezier nog allemaal vandaag, Lfs Saskia.
Hi allemaal, Lekker he allemaal zo een tweede kerstdag.....uhhum. Ik weet niet meer wie t schreef maar dat je als je niet oppast allebei de kerstdagen bij ouders en schoonouders doorbrengt......dat hebben wij dus Gisteren hebben we bij mn schoonzus en heel dr familie van dr man zitten gourmetten(18 man) en vanavond bij mn broer(met zn 6en) dus dat is beter. Ook gourmet,zit nog vol van gisteren........ Echt wat een hel die feestdagen! Ik vind oud en nieuw helemaal het ergste feest van t jaar, maar dat duurt nog een weekje.............al die knallen en de hond die door t raam vliegt....... Nou ja, nu weer ff wat positiefs.........uhhhhhhhhh, heb geen nieuws eigenlijk. Nou ja, allemaal nog een fijne dag vandaag en tot morgen oid op t forum........ Sal: Ik vind Moira echt een poepie om te zien, wat een mooi mensje......en een leuke foto zeg! Liefs Robine
Oja, Jill heeft vandaag voor t eerst een jurkje aan, hahahah. Ik geloof dat t t jurkje is wat iedereen hier op t forum heeft bij de meisjes, die van spijkerstof van de H&M. Ik weet niet hoor wat ik ervan vind, t staat denk ik toch wat leuker wanneer ze wat meer haren hebben en iets groter zijn,nu slobt t maillotje onder die jurk en is t een klein bijna kaal meisje in een jurkje. Nou ja t is kerst dus dacht doe eens wat anders aan dan altijd een broekje en truitje. Zal vanmiddag ff foto maken en morgen plaatsen. Liefs Robine
Robine ookal aan de gourmet! Vind 1 x gourmetten ook wel zat eigenlijk Ben benieuwd naar de jurkfoto van Jill Wij zijn hier vandaag lekker met zn drietjes thuis. Vanavond eten we carpaccio en daarna mini ragoutbakjes....als voorafjes. Daarna geb. aardappeltjes, biefstuk met champignonnen en specieboontjes. Als dessert hebben we ijstaart.