He allemaal, Ben blij dat de kerstdagen er weer zo goed als op zitten. Was wel gezellig maar vind het altijd van die hangdagen. We zijn wel ontzettend verwend met mooie kado's ! Jullie ook allemaal een goede kerst gehad ? Ik heb van Rick een hele mooie gouden ring met groeibriljant gehad, was eigenlijk nog voor de geboorte van Lieke. Heel erg lief van hem. Robine; ja dat spijkerjurkje van H&M heb ik ook. Ik moet ook nog aan jurkjes wennen hoor, vooral spijker is ook vrij stug. Ben wel benieuwd naar je foto ! Twee keer gourmetten met kerst . Ben blij dat ik maar 1x moest. Veel plezier in ieder geval ! Saskia; fijn dat je weer bent opgeknapt ! Heerlijk dat Timo nu ook al een aantal nachten heeft doorgeslapen tot 07.30. Heerlijk ! Annemonique; wow een weekje Landal, da's een goed idee ! Ik zal er ook eens over na gaan denken. Trutje; leuke foto weer van Brent ! En wat fijn te lezen dat het beter met hem gaat. Ik lees wel dat jij ook erg verwend bent met kerst ! Lekker toch. Sens; heerlijk zo'n dag met zn 2 en dan lekker gourmetten. Ik heb idd ook niet teveel gegeten, nog steeds een 4.5 kilo te gaan. Mooi cadeau heb je gehad ! Veel plezier in Limburg. Fajah; wat goed dat Yorben lekker heeft doorgeslapen. Ik hoop met je mee dat hij dat nu meerdere nachten gaat doen. Verder kan ik niet teruglezen. Ik heb even een vraagje; Ik heb nu bijna 3 weken de pil geslikt en ben nog niet bij mn stopweek maar verlies nu sinds 2 dagen vrij veel oud bloed. Volgens mij is dit wel normaal of niet ? Iemand ervaring mee? Ik ga zo mn dochter wakker maken voor de fles. We hebben net nog een babygym gekocht. Zal haar er straks eens onder leggen, kijken of ze het leuk vind. Tot later.... Liefs Sap
Hoi ! Nou, om de feest'vreugde' compleet te maken hier, hebben we een lek in de badkamer . Onder de douche werd de muur in de bijkeuken nat, maar we wisten niet precies waar het vandaan kwam, dus gisteren hadden we al een gat in de gargae, een gat in de bijkeuken en een gat in de badkamermuur. En vandaag heeft Werner de douchewand, de douchebak eruit gesloopt en waarschijnlijk was het de aansluiting van de douchebak op de afvoer. Pff... nou stelde onze badkamer al niet zoveel voor, maar nu is het echt een ramp dus we kunnen de hele adkamer gaan verbouwen. Dat was nou niet wat we wilden: WEER verbouwen, maar ja... Dat was dus onze besteding van 2e kerstdag, wel een stuk actiever dan alleen hapjes naar binnen schuiven Robine: Waar blijft die foto van Jill in het jurkje nou? Sappie: Oh, wat een lief cadeau van Rick, zo'n ring met groeibriljant ! Annemonique: Grrr, frustrerend al die gesloten winkels die open zouden zijn, irritant ! Hmm... klinkt lekker jouw kerstmaaltijd ! Saskia: Gelukkig dat je weer wat beter bent ! Hmm, ook een lekker idee zo'n buffet ! Trutje: Haha, heerlijk allemaal cadeaus die je graag wilde ! Senseemillia: Ik hoop dat je toch een gezellige dag gehad hebt in Limburg? Fajah: Hmm, goed zeg dat je lekker zelf tiramisu gemaakt hebt. Wauw, heerlijk dat Yorben doorgeslapen heeft ! Alles is boven stil, nog ff genieten van de rust, fijne avond meiden !!!
Helemaal mee eens. Het zijn echt van die verplichte dagen die van mij echt niet hoeven. Kerstavond hebben we gegourmet. 1e kerstdag heeft iedereen hapjes gemaakt, dus een soort tapas avondn en vanavond bij me schoonmoeder en die maakt altijd wel een diner met vanalles wat. Dus kortom 3 vreetdagen. Dadelijk nog oud en nieuw en dan is gelukkig alles weer een beetje normaal. En wat een kadootjes allemaal. We doen altijd lootjes trekken. We hebben 3 boodschappen tassen vol waarvan 2 alleen voor Daynah Daynah is ook een beetje van slag van al die dagen al die aandacht die ze heeft gekregen. Vanaf morgen gaan we weer een ritme met haar volgen. Verder was het wel leuk hoor...... Nou fijne avond allemaal. Ik ga zo lekker douchen en slapen. Lfs Kelly
Nou ja ik vergeet het belangrijkste te zeggen. Daynah lachte vanmorgen volmondig naar me. Zo lief was dat. Ik was een beetje gek aan het doen en toen kwam er maar een grijns op haar gezicht. Sabino zag het ook. Echt lief vond ik dat. Moet haast wel bewust zijn, ook al zeggen ze pas dat ze het doen met 6 weken.
Hallo allemaal, Zo de kerst zit er alweer bijna op ben ik eigelijk best blij mee haha al was het vandaag wel een leuke dag Lekker met zen 3tjuhs geweest dus was gezellig! Gistere hadden we mijn moeder en haar man en laurens zen ouders hier en dan zen broertje en mijn zusje en broertje..pff dolle boel hier! Werd er een beetje gek van..was meer aan het rennen en doen dan rustig zitten. Maar s'avonds was het wel even gezellig. Op kerstavond hadden we kadoo's gedaan bij mijn moeder we zijn lekker verwend Jan de man van me moeder was verkleed gegaan als kerstman haha maar me broertje had hem gelijk door! We hebben slap van het lachen gelegen. Plaats zo wel even wat foto's. Giovanna heeft van mijn moeder een heel mooi jurkje gehad en van me zusje een beertje en van ons een stoer joggingspakje. Wij hadden een staatslot gekregen en parfums en kleren. Ik heb van Laurens een ring gekregen voor kerst met allemaal diamantjes mooi hoor Hij heeft van mij 2 spellen voor de playstation gehad die wou hij graag. Ik had ook gelijk weer even een vraagje Hoelaat is bij jullie de laatste voeding? Giovanna wou dus gister weer niet slapen en sliep dan ook pas tegen 1 uur om vervolgens om 3 uur weer voeding te willen. Nou nog een fijne avond! Groetjess
Saskia ook weer een beetje beter mooi zo Annemonique jou vriend is dus stad en land af geweest om een gamma te vinden die open was! balen dat die er geen gevonden heeft Conny wat balen zeg van die lek! En dat met kerst... Kelly en Sappie jullie ook lekker verwend dus
Oei Conny dat klinkt vervelend, denk je dat je klaar bent met verbouwen niet dus! Maar ach als t eenmaal weer opgeknapt is vind je t ook weer mooi toch! Sap: Ik herken t, was ook met een strip begonnen en werd na de 12e pil ofzo ongesteld alleen kwam het niet goed door (door de pil natuurlijk) nou zit nu in mijn stopweek en je wil niet weten hoe ongi ik ben.......dus nu hoop ik dat t na deze week weer s gewoon normaal is hoor want ben t nu wel zat dat vloeien. Volgens de ha was het normaal hoor dat t zo lang duurde zeg maar. Channie: Gezellig gehad dus! Maar ben t met je eens hoor, met je eigen gezinnetje thuis is toch ook gewoon heerlijk! Meiden ik ben blij dat t morgen weer een normale dag is, ga gewoon lekker mijn douche soppen en boodschappen halen, heerlijk normaal dus! Donderdag naar het CB, Timo krijgt zijn eerste prikken, zielig........! Fijne avond nog.
Wooow wat super Kelly dat je een 1ste echte lach hebt gehad ! Dan smelt je toch helemaal heh ?! Ik heb gelezen dat ze tussen de 4 en 6 weken een echte lach kunnen toveren.
Aaah, oke, is dus wel normaal. Nou ben zeer benieuwd wat me te wachten staat, moet nog 2 pilletjes, haha, ben op het ergste voorbereid.
Zo Giovanna heeft van half 2 vannacht tot half 10 vannochtend geslapen Ze wou gisteren avond weer niet slapen..iedere keer de speen er uit iedere keer huilen..pff moe werden we ervan..dus hebben we haar 2 keer flink laten huilen en een flesje van 80 cc gegeven..nou uiteindelijk gaf ze dan om half 2 toe en ze heeft ons gelijk maar lekker laten liggen
Mogguh allemaal. We zijn gisteren avond eindelijk weer thuis. Moira weer in haar eigen bedje, dus kan ze weer normaal slapen. Wel kwam ze om de 4 uur denk ik, maar dat geeft niks. Ze was nog een beetje van slag van de feestdagen. Werd haar gisteren een beetje te veel allemaal, alleen maar huilen - 2e kerstavond alleen maar krampjes en de hele avond bijna wakker gebleven en ik ook.. Heb haar vanochtend om 6 uur nog voeding gegeven, en ze slaapt nu nog. We gaan vandaag gewoon rustig aan doen. Annemonique: Balen dat je vriend altijd een gesloten Gamma aantrof. Wat raar eigenlijk, want die zijn toch meestal open 2e kerstdag. Je zou bijna denken dat het 1 april grap was. Conny: Balen van de lek, maar wel goed dat je erachter gekomen bent waar het zat. Klus ze meid! Kelly: Eerste lach is mooi he? Moira lacht al een tijdje, maar elke keer smelt ik ervan. Wow 2 tassen vol voor Daynah, das lekker verwend! Is wel leuk als ze heel veel kleertjes heb gekregen, kan je elke dag een nieuwe zetje aan doen. Doe ik nu ook met Moita. Robine: 2x gourmetten ... poeff petje af hoor! Hoe gaat het met hardlopen? Saskia: Weer opgeknapt, mooi hoor! Vandaag ook weer een normale dag. Heerlijk he? Channie: Het verschilt per avond wanneer Moira de laatste voeding krijgt. Soms om 11, soms 12, soms 1. Ze heeft tot nu toe 4 nachten achter elkaar doorgeslapen, en nu 2 dagen niet. Ben benieuwd wat ze vanavond doet. Lekker verwend met de kerst lees ik. Heerlijk he? Verder kan ik even niet teruglezen, zal ik later op de dag wel even doen. Ik ga even kijken waar mijn meisje blijft want mijn boops gaan bijna ontploffen.
Hey dames, Gelukkig de kerstdagen zitten erop 1ste kertsdag zijn we dus lekker thuis gebleven, heeft Albert lekker met de kids gespeeld en ik voornamelijk gepoetst en héél veel gestreken Door alle drukte was het van een paar dagen bij elkaar gekomen, maar jeetje wat was dat veel. 2de kerstdag zijn we 's morgens naar mijn moeder gegaan, daar gegeten en 's middags naar de ouders van Albert. Wat heb ik toch een hekel aan die verplichte nummertjes en bij mijn moeder was het wel gezellig, maar bij de ouders van Albert dus totaal niet We hadden t over met de kinderen spelen, aandacht geven en het huishouden. Tja dat loopt momenteel nog wel eens in de soep hier. T is wel netjes en schoon, maar ik krijg t niet altijd voor elkaar zo te poetsen als voorheen. Blijkbaar moet ik volgens de moeder van Albert niet meer met de kids spelen en ze minder aandacht geven, want t huishouden is veel belangrijker. Tja ik dacht t niet he en dat kon Albert's moeder niet begrijpen, zij speelde vroeger nooit met de kinderen, maar had wel altijd haar werk af. Maar dat merk ik ook aan Albert hoor, en dat zegt hij ook altijd zelf, hij heeft heel veel liefde en aandacht gemist toen hij klein wasen zegt ook altijd dat hij t anders wil doen dan hij t vroeger heeft gehad. Vandaar dat hij 1ste kerstdag echt de hele dag met de meiden heeft gespeeld. We hebben wel direct doorgegeven dat we 1 januari nergens op visite gaan, die dag is lekker voor ons gezinnetje en dan geen zin om weer verplichte bezoekjes te gaan afleggen. Jordy heeft de afgelopen 2 dagen dus echt vreselijk veel last van krampjes gehad sab simplex helemaal op en zelf totaal niet meer gedacht aan suikerwater Daar dacht ik vanmorgen pas aan toen ik hem eindelijk om half 9 in slaap had. Albert is vanmorgen meteen naar de apotheek in Duitsland gegaan en heeft daar 2 flesjes sab simplex gehaald. Hopenlijk slaat t weer snel aan en heeft hij er geen last meer van. Robine: Ik ben benieuwd naar de foto van Jill in jurkje Annemonique: Hier was de Gamma ook dicht, leuk zo'n reclame he Sow, jullie hadden een betere menukaart dan menig restaurant volgens mij haha, had t gesmaakt? Sappie: Wat een prachtig cadeau dat je van Rick hebt gekregen! Betreffende de pil...ik dacht op dag 21 mijn echte ongi te hebben dus ik weer gestart met de pil, maar ik ben nog steeds ongi en ik zit alweer bijna in de stopweek ik snap er niks van. Gisteren dacht ik nog van t is bijna weg en vanmorgen was t er weer volop Wat vond Lieke van de babygym? Conny: Jeetje zeg wat is dat balen zeg van t lek. Wel goed natuurlijk dat jullie hebben gevonden waar t vandaan komt, maarja je zit er nu niet echt op te wachten he Veel succes ermee Kelly: Hier nog 1 die een hekel heeft aan deze dagen :x maar wel lekker veel cadeau's gekregen, das dan altijd de leuke kant van kerst Gefeliciteerd met de lach van Dayna jullie zijn zeker helemaal weggesmolten he Channie: Dadelijk even kijken naar je foto's, ik ben benieuwd. Jullie dus ook lekker verwend met kerst, lekker hoor. Jordy zijn laatste fles is hier meestal tussen half 11 en half 12. Meestal douche ik van te voren even met hem en dan slaapt hij ook lekker door, maar doe ik dit niet dan komt hij 's nachts ook nog voor een voeding. Giovanna lekker doorgeslapen, heerlijk voor jullie! Saskia: Hier ook 1 die het zoooo zat is dat vloeien/ongi zijn :x Donderdag de eerste prikjes voor Timo hoop dat hij er niet teveel last van zal hebben. Sal: Weer lekker thuis Doe maar lekker rustig aan vandaag, vandaag even gebruiken weer terug in het normale ritme te komen. Hoe is t met je boops afgelopen, leven ze nog haha Verder kan ik helaas niet terug lezen. Vanaf nu weer in het normale ritme dus ook weer normaal forummen Vanmiddag ga ik met de kids even naar de stad, ik had van mijn zus een kadokaart van v&d gekregen dus ga een wat uitgeven Tevens heb ik om 3 uur een afspraak om de foto's te gaan bekijken, als ik t goed heb krijg ik ze meteen mee naar huis, maar t zal alleen de foto worden van hun 3tjes samen. Zodra ik terug ben zal ik hem inscannen en plaatsen. Wij hadden de kids allemaal nieuwe kleren gekocht voor onder de boom, speelgoed hebben ze meer dan genoeg en kregen ze ook nog genoeg van mijn moeder en mijn zus. Verder een setje met sjaat, muts en wantjes. Zal zo een leuke foto van Albert plaatsen die dit setje aan t showen is. Albert was laatst een glasplaat in de winkel kapot gevallen en hij had dus gebroken glas in een doos gedaan en ingepakt voor mijn zus. Toen hij dit dus aan haar gaf, liet hij de doos voor haar neus op de grond vallen, mijn zus helemaal in paniek en pakte t toch voorzichtig uit. Ze zei zelfs nog: tja weet niet wat het was geweest, maar ik weet zeker dat ik t altijd graag had willen hebben wij helemaal in een deuk en toen maar uitgelegt dat t helemaal niets was. Ik ga nu maar eens wat eten met de meiden, nog wat opruimen en ons dan gereed maken voor de stad. Kom later weer. Liefs Angela.
Zo hier zitten de kerstdagen er ook weer op. Altijd gezellig, maar ben weer blij dat het een normale dag is vandaag. We zijn nu nog niet aangekleed en gaan zo in bad . Dit is altijd onze dag, lekker relaxen zo na de kerst. Emme heeft het alle dagen geweldig gedaan. Lekker geslapen en als ze waker was veel gelachen naar iedereen. Vanavond gaan we met vrienden naar de nieuwe film van James Bond. Emme gaat naar opa en oma. Sens, lekker een weekend weg met z'n tweeen. En Maastricht is geweldig, ik heb daar gestudeerd! Enne ben je nu al weer aan het behangen... haha? Kan me voorstellen dat je het voor het einde van het jaar af wil hebben hoor. Conny, wat een toestand met de vader van Werner, maar jullie besluit lijkt wel wijs. Je kunt niet continu op eieren blijven lopen en al helemaal niet als het toch niet goed is. Hoe is het nu met de lekkage? Annemonique, leuk dat je je vakantie al hebt geboekt. Mooie vooruitzichten! En wat een gedoe met die Gamma's die niet open blijken te zijn. Sappie, wat een mooi cadeau een ring! Je kijkt er vast vaak naar! Is het niet 'gewoon' spotting wat je hebt met de pil. Dat kun je hebben als je net weer bent begonnen. Angela, kinderen gaan naar mijn idee idd voor op het huishouden dus laat je schoonmoeder maar lekker kletsen. Ik ben ook zo dat ik altijd alles wil doen, maar soms lukt dat gewoon niet. Dan maar ff een iets minder gepoetst huis he. Goed dat je hebt aangegeven dat je 1 januari niet op visite gaat. Ik heb ook een vreselijke hekel aan nieuwjaarsdag vanwege die verplichte bezoekjes en heb me voorgenomen het dit jaar niet te doen. Jammer dan! Pim
Zo, hier zit kerst er ook op. Schoonfamilie is net weg en we zijn weer lekker met z'n drietjes. Het viel me wel mee, ik had verwacht dat het supezwaar zou zijn maar nee, het was zelfs wel leuk. Uiteraard was er veel eten maar heb eigenlijk niet eens kans gehad veel naar binnen te werken want Bastian had stipt rond etenstijd last van krampjes Veel gehangen hebben we ook niet want schoonfamilie heeft een uitgebreide rondleiding door de provincie gehad, we zijn naar zee geweest (nou ja, zee...de dijk) en veel bezoekjes gebracht met schoonfamilie aan nog meer familie. Dus best wel heen en weer gevlieg. Gelukkig niet idioot veel cadeaus gekregen. Bastian heeft nu wel zijn eerste speelgoed, hadden we nog niet echt (behalve dan een stuk of 30 knuffels, haha). Bastian heeft heel goed meegewerkt want hij heeft de afgelopen nachten van ongeveer 1 tot half 7 geslapen! En ik kan hem nu ook wakker in zijn bedje leggen en dan ligt ie een tijdje te pruttelen en valt dan zelf in slaap! Goed hè! Verder lacht hij nu volop, vooral 's ochtends, als ik hem uit bed haal. Dan krijg ik echt een mega grijs, smelt! Het begint nu echt leuk te worden vind ik Ik moet nu nodig wat opruimen en schoonmaken, dat is er de laatste tijd niet van gekomen. En wassen draaien! Even nog geen tijd voor reacties, komt later wel weer als we weer in ons ritme zitten.
Blij dat de feestdagen weer voorbij zijn!.....Jill heeft 2 dagen liggen huilen.....arm kind. Heeft nogsteeds krampjes. Hoe maak ik venkelthee en hoe geef ik dat aan haar? Hoeveel mag ze hebben? Kan ik dat gewoon halen bij de supermarkt? Graag advies! Kel; Een eerst lachje......leuk he! Das echt genieten! Sap: lekker verwend door Rick! Wat een mooi cadeau! Ik zie em de 5e januari wel Channie: OOk een mooie ring gehad........bofkont! Hier ook veel cadeautjes voor met name Jill gekregen...ben de cadeautjes wel zat hoor nu. Nu mag alles wel weer ff normaal worden zonder al teveel eten, cadeautjes en drukte. Ga vanaf vandaag elke 4 uur een flesje geven want de afgelopen dagen was t een zooitje. Iedereen wilde Jill vasthouden en die arme kleine maar onrustig worden. Hopp dat t vanaf vandaag weer beter gaat! ben ook niet meer naar Hengelo gegaan, te onrustig! Kom later weer ff kijken. Liefs robine
robine:venkelthee,mag je volgens het cb hier niet meer geven aan baby's is mij verteld,want er zit weer een of andere stof in die slecht is voor baby's. ik wou het laatst ook aan yorben geven maar cb zei dat ik dat beter niet kon doen? Yorben heeft vannacht dus niet doorgeslapen,om half 5 zn fles,maar goed het begint al wat te rekken,tis in ieder geval geen 3 uur snachts meer dat hij komt. ik ben ook blij dat die dagen voorbij zijn zeg. al dat eten. ga nu ook maar eens wat wasjes draaien en wat poetsen. oja,waarom mag je de nagels van een baby eigenlijk nog niet knippen? ze waren nogal lang bij yorben dus heb ze toch wat ingekort hoor.
Robine: Ik ben geloof ik ook wel kadootjes moe. Niet normaal hoor wat zo'n kind allemaal kan krijgen. Venkelthee heb ik bij de etos gehaald van kneipp. Wij geven ongeveer 40cc maar. Maar volgens mij mogen ze meer, staat ook op de verpakking. Wat Fajah zegt dat is tegen mij niet gezegd dus dat weet ik niet. Cb kwam zelf met het idee om venkelthee te geven. Het is homeopatisch. Anders moet je eens ABC Dophilus gebruiken, is wel prijzig maar het helpt echt. Hebben wij ook gebruikt Daynah was er binnen 2 dagen vanaf en nu heeft ze haast geen krampjes meer gehad. Angel: Ook raar van je schoonmoeder. Ben het echt niet met haar eens. Wij hebben nu 1 kindje en hier staat het huishouden ook op een laag pitje. Jammer dan hoor. Met je kindje spelen is veel leuker toch. Oooow ben zo blij dat alle feestdagen dadelijk voorbij zijn. Ik ga zo eens alle kadootjes opruimen staat nog steeds in tassen. Dadelijk komt er nog kraambezoek . Geen zin eigenlijk maar ja het kon niet anders. Kom later weer ff kijken. Lfs Kelly
Hier ook weer leuke kerstdagen gehad, jayden was wel onrustig door alle drukte en het oppakken van iedereen. 1e kerstdag s'morgens naar mijn moeder geweest, met ons elven uitgebreid ontbeten. S'middags naar mijn schoonouders geweest, nog een mooi kettinkje gekregen met medallion met 2 fototjes van Jayden erin. Conny, knap dat je voor jullie hebben besloten dat jullie geen contact meer willen. Het moet wel leuk blijven en als je op je tenen moet lopen is het ook niet haalbaar. Annemonique, heerlijk zo'n vakantie in vooruitzicht. Angela, ik vind dat kinderen ook voor huishouden gaan, laat ze lekker kletsen! Ja erg he die verplichte bezoekjes, vooral de kerst en oud en nieuw. Robine, leuk een spijkerjurkje, ben benieuwd.... Hier gaat het doorslapen nog steeds niet. Soms lijkt hij ook gewoon niet verzadigt terwijl hij het aan de borst niet eens aankan zoveel komt eruit. Gisteravond om 12.00 laatste voeding en meneer kwam gewoon om half 4 weer en daarna om half 8 weer.. Nou ga ff eten koken..tot later