November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Charissa: Jill slaapt ook nog niet door hoor! Ze komt gewoon om de 4 uur elke keer weer dag en nacht. Alleen elke keer is t zo rommelig ook voor die kleintje met de feestdagen,ze moeten ook steeds mee van hok naar her natuurlijk. Ach ze worden vanzelf groot ;)

Kel: Ben nu aan de rooibosthee voor Jill, schijnt ook te helpen. Maak vanaf vanavond dr flesvoeding ermee aan, kijken of t werkt. Anders ga ik die druppels die jij zojuist beschreef wel halen morgen. Kun je die bij de apotheek krijgen? Ennuh de prijs maakt me niks uit, als ze maar geen krampjes meer heeft. Leuk he al dat kraambezoek? ;)

Ga ff naar de apotheek, toch maar nu in huis halen dat spul.
    Liefs Robine

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja hihi ik wist het. Die vlakbij de Weerdsingel.
    Wij zijn vandaag naar de Gamma geweest en gaan zo nog weer even.. ja ja Hollanders heh. We hebben nog van die Veluxrolgordijnen nodig. Zijn ongeveer 80 eutjes en scheelt dus mooi 8 eutjes per gordijn waarvan we er vier moeten hebben.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wie weet hoe ik die ABC dorphilus kan gebruiken?

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hello,

Zo idd de kerst zit er weer op. volgend jaar wordt het echt een kerst even niet met de ouders hoor, dan nodigen we wel lekker vrienden hier uit of bij hun ofzo. Vrienden van ons willen ook van die verplichte kerst af dus dat komt mooi uit. Gaan we gelijk maar in maart ofzo afspreken :) .

Wij hadden gister een echt kerstmaal....voor een salade met walnoten en eendeborst. Daarna een wildsoep, daarna een hazenbout (en ik was degene die dus gewoon vier kogeltjes uit mijn haas kauwde) daarna hadden we die ijstaart waar ik over vertelde.
    Pfff ik had m goed gehad weer. Het is altijd ook gwoon zo echt lang bij mijn schoonouders, mijn schoonvader is nogal van de tradities. Wij hadden best wat trek allemaal, maar hij zei steeds oh rustig hoor met opdienen... :( .

Vandaag lekker op tijd terug gegaan, langs de gamma geknald en lekker klussen.
    Jaime is een enorme hongerlap de laatste dagen, ze neigt echt naar die vijf voedingen weer. Gister een record voeding van 220cc :confused: :confused: .

Fajah Yorben sliep van de week toch wel door? Vlgens mij hebben ze soms gewoon van die dagen...Jaime had dat ook eerst.
    En babynagels mag je toch knippen vanaf dat ze 6 weken zijn?
    Ik vijl die van Jaime...haha.

Robine balen van de onrustige kerst.. Hoop dat Jill snel wee rin haar ritme zit.

Pim hoe was/is je derde kerstdag..hihi.
    Ben ook wel benieuwd hoe de james bond film is. Chiel wil er graag naar toe.

Sap weer helemaal opgeknapt? Ik ben net klaar met die strip van de pil en nu dus weer ongesteld. Ik weet alleen niet of ik het goed had gedaan want had op de eerste dag van vorige menstruatie de eerste pil geslikt. Ik vind de menstruatie nu wel meevallen.

Wat me trouwens opvalt is dat Jaime ineens zo snel is veranderd. Heel raar. Ze heeft echt een flink bolle kop gekregen :D .

meiden wij gaan ff eten en dan naar onze vrienden van de gamma.

Groetjes Sens

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Geen idee ik had de sab simplex. Staat het er niet bij? Raar dat een apotheek dan zoiets verkoopt joh.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    apotheek kende t niet eens!
    t is homeopatisch of reform...kon t bij de da kopen

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Robine, misschien kun je op de site van Solgar kijken.

Sens, wij hebben het er ook al jaren over om er een keer met kerst er tussen uit te piepen met vrienden, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Lekker de sneeuw in ofzo!

Pim

8. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Robine: Ik dacht dat de ABC Dophilus als poeder bij de gemaakte flesvoeding ging? Ik heb Ortiflor Junior, schijnt ongeveer hetzelfde te zijn en dat gaat dus bij de warme flesvoeding. Tot nu toe gaat het goed, maar we zijn nu een halve week verder, en pas na 2-3 weken durf ik het te geloven :). Ow, wat de baby vasthouden betreft ben ik wat gemakkelijker geworden dan bij Rick: toen mocht ook iedereen hem vasthouden, en nu beperk ik dat tot 1-2 personen en de flesvoedingen doe ik met visite zeker altijd zelf. Ik heb zelf die rust nodig en Marit ook denk ik.

Senseemillia: Hihi, hier nog een baby met een dikke kop, typisch is dat !

Angela: Leuke kleren voor de meiden zeg, zeker die paarse kleren van Kaily ! En ben het helemaal met je eens: eerst de meiden en daarna pas het huishouden. Ik zag zojuist mijn bomvolle droogrek staan: ow ja, strijken... ;)

Nou, vandaag maar nieuwe badmeubelen besteld, waarschijnlijk eind januari binnen. De douche is volledig gesloopt, maar we kunnen het bad en de wastafel wel gebruiken, dus dat gaat voorlopig nog prima. Het is echt nodig om de hele badkamer te doen, deze is ook meer dan 20 jaar oud maar goed, zat niet in de planning, zeker financieel niet. Dus we gaan onze goede bezuinigingsvoornemens gelijk maar in de praktijk brengen :)

Panda: Balen van de krampen bij Bastian, wat voor speelgoed heb je nu gekregen? :)

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Conny; Balen zeg van het lek dat jullie in de badkamer hebben. Nu dus een nieuwe badkamer, dat is natuurlijk wel mooi, maar ik begrijp wel dat als het niet in de planning zat je daar dan niet echt op zit te wachten.
    Ik las net pas over Werners vader dat jullie het contact hebben verbroken, wat een vervelende situatie. Hoe is Werner eronder? Blijft toch zn vader.

Pim; Wat fijn dat Emme zich zo goed heeft gedragen tijdens de kerstdagen. Volgens mij is ze echt een heel lief meisje.
    Veel plezier bij de film vanavond ! Blijft Emme slapen bij opa en oma?

Sens; Kerst zijn idd altijd van die verplichte dagen met familie. Gelukkig hebben wij 2e kerstdag echt voor ons alleen gepland. Met vrienden is idd ook gezellig. Alweer op de weegschaal gestaan na al dat eten? ;) .
    Hihi en Jaime een record van 220 cc ! Lieke heeft m ook al gehaald ! :confused: .
    Klusze !

Robine; meid ik kan je helaas niet helpen mbt krampjes. Weet wel dat ik het erg zielig vind voor Jill ! En dat gepak van arm naar arm staat mij ook steeds meer tegen. Geef Jill maar een dikke knuffel van me.

Charissa; Fijn dat jullie leuke kerstdagen hebben gehad, en ook verwend met een mooi kado lees ik.
    Balen dat Jayden nog niet wil doorslapen. Hoop dat daar snel verandering in komt, maar goed, hij is natuurlijk ook nog heel klein.

Kelly; jij ook nog steeds kraambezoek?! Hier is het ook nog niet helemaal voorbij. De laatste afspraak die ik heb gemaakt komt op 21 januari ! :confused:

Fajah; volgens mij mag je de nagels idd met 6 weken knippen. Bij Lieke zijn ze ook vrij lang. Ze heeft zich vannacht gekrapt geloof ik, grote dikke schram voor dr hoofdje.

Panda; Jij hebt o te lezen een drukke kerst gehad maar gelukkig wel een gezellige kerst ! Fijn dat Bastian het zo goed doet !

Heb Lieke net de fles gegeven en na 10 minuten kwam de volledige fles er weer uit :( . Alles nat, verschonen en weer een nieuwe fles gemaakt waarvan ze maar 60cc heeft gedronken. Ze ligt nu in bed te slapen. Vind dat zo zielig als zo'n fles eruit komt met een grote boog.

Vandaag lekker creatief geweest met mn schoonzus, we hebben geschilderd ! :confused: . Hihi ik ben helemaal niet creatief maar mn schilderij is best mooi geworden ! Ga morgen zelf maar ff wat kwasten en verf kopen en dan wil ik kinderschilderijtjes gaan maken, lijkt me leuk.

Weten jullie wel dat ik al bijna weer aan het werk moet, 16 januari is mn eerste werkdag :confused: . Hoop dat ik er weer snel aan wen !

Is er al wat bekend over 5 januari, waar ik moet zijn en hoelaat?

Verder ff geen nieuws, kom later nog weer ff kijken.

Liefs sap

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Heb nog ff 2 foto's geplaatst van mij met een slapende Lieke en van mij en Rick op het moment dat Lieke een gouden armbandje krijgt van opa en oma (Lieke lijkt er niet blij mee, haha :D ;) )

11. Leuke foto's Sappie en idd ik word echt gek van het kraambezoek de 1e week van het nieuwe jaar ook een aantal afspraken staan, maar ja het hoort erbij.

Robine: Dophilus is in poeder vorm en ik heb een halve theelepel in haar flesje gedaan, dat is toen tegen mij gezegd. Ik hoop dat het werk voor Jill.

Sensee: Klinkt allemaal lekker wat je heb gegeten. Je heb gelijk om het volgend jaar met vrienden te doen. Wij willen volgend op jaar vakantie zijn. Even kijken of het lukt met me werk.
    Jeetje en Jaime 220cc, eten kan ze dus.

Zo ik ga ff de foto's op de pc zetten van de afgelopen paar dagen en daarna ga ik ff lekker douchen.

Lfs Kelly

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Goeieavond allemaal,

Nou de foto's heb ik niet en krijg ik nu ook niet meer :( Jordy heeft de hele morgen en middag gehuild of hong hij aan t spit :confused: dus Albert had opgebeld dat we vandaag niet konden komen, maar dat we binnenkort zelf wel even langs kwamen. Toen kreeg hij als antwoord dat dat zo niet werkte en ze alleen via afspraak de foto's laten zien. Albert gezegt dat we toch alleen de gratis foto wilden hebben aangezien we niet tevreden zijn over hoe de andere foto's zijn gemaakt en we dus zoiezo geen andere foto's willen hebben. Volgens die vrouw waren ze anders prachtig dus Albert daar weer op gezegt dat dat best wel zo zal zijn, maar dat niet gedaan is wat ons was verteld toen we de afspraak maakten (Jordy in ei en allerlei andere leuke atributen gebruiken bij de foto's). Haar antwoord daarop was dat ze geen tijd hadden ivm drukte.
    Later heeft de manager hem opgebeld dat hij de foto's van de kids voor zich had liggen en ze zo prachtig waren blablabla, ja dat begrijpen wij ook wel, maar toch voldoen ze niet aan onze verwachting, begint die vent te lullen over omzet en het aantal shoots dat ze per dag moeten maken. Zo ga je toch niet met je klanten om of ligt dat aan mij? Wij zijn ook blij met iedere omzet en iedere klant we krijgen, maar dat wil niet zeggen dat we iedereen snel snel afhandelen om zo maar zoveel mogelijk te verdienen. Je wil toch dat de mensen terug komen en dus tijd nemen voor je klanten is 1 van de belangrijkste dingen, of ben ik nu echt zo gek :confused: kan ook hoor hahaa.
    We kregen van die vent deze week om de foto's op te halen en dus heeft Albert gezegt dat hij ze allemaal maar duwt daar waar de zon niet schijnt :) , dus ook de gratis foto :(
    Heb wel al meteen een nieuwe fotograaf gevonden, wel stukje uit de buurt, Valkenburg, maar daar kun je zonder afspraak te maken naartoe, je maakt de reportage en binnen een uur zijn alle foto's al klaar! Daar gaan we dus in Januari eens naartoe, zijn ook op zondag open dus kan Albert zelf ook mee en kunnen we ook een gezinsfoto laten maken.

Jordy drinkt vandaag superslecht, laat steeds 80cc staan en is pas sinds de fles van half 5 weer ietsje rustiger. Kwart voor 7 is hij weer begonnen met huilen en lopend met hem liggend op mijn arm werd hij weer een beetje rustig. Heeft flink gepoept daarstraks dus hoop dat het nu weer steeds ietsje beter zal gaan.
    Vandaag heeft dus best veel energie gekost :(

Fajah: Yorben nog niet doorgeslapen maar t gaat zo te zien wel de goede kant uit. Volgens mij mag je baby's tussen de 4 en 6 weken de nageltjes iets knippen. Volgens mij heeft t met de hardheid te maken waarom t nog niet eerder mag, maar ik knip ze Jordy ook regelmatig een beetje bij dat in ieder geval de scherpe kantjes eraf zijn.

Kelly: Was het gezellig met de kraamvisite? Ik krijg morgen mijn oom en tante nog op kraamvisite :(

Charissa: Wat mooi zeg een medallion met 2 foto's van Jayden. Heb je nog leuke foto's van Jayden? Ben benieuwd hoe jullie mannetje is gegroeid ;)

Sense: Hoezo Hollanders, je bent gewoon slim ;) geef je geen ongelijk. Kerst zonder verplichte nummertjes.....i wish! Dat klinkt ook lekker wat bij jullie op het menu heeft gestaan =P~
    Tijd om weer eens een foto van Jaime te plaatsen ;) Konden ze jullie nog bij de Gamma? :)

Conny: Nog gelukt met de was? Die heb ik eerste kerstdag gelukkig gedaan, maarja vanaaf weer t volgende machine draaien dus mag morgen ook weer ;) Gelukkig kunnen jullie het bad en de wastafel nog hergebruiken, scheelt toch weer wat centjes he.

Sappie: Zielig he als die fles er weer helemaal uitkomt, gelukkig ligt ze nu dus lekker te slapen.
    Veel schilderplezier ;) 16 januari alweer werken :( bleh. Ik ben afgelopen zondag even geweest, maar was blij dat ik weer thuis was, heb er echt nog totaal geen zin in :oops:
    Volgens mij nog niets bekend over 5 januari, ik vind t wel steeds spannender worden joh haha.
    Leuke foto's weer!

Ook hier even alle foto's ordenen en moet mijn vriendin nog even bellen, misschien nog tot straks en anders tot morgen.

Liefs Angela.

13. Angel: Wat raar zeg van die fotograaf. Lekkere klantenbinding zo, maar niet heus.

Wat een werk zeg foto's ordenen. Ben bijna klaar en dan kan ik ze laten ontwikkelen. Ben benieuwd wat het gaat kosten.

Ga snel weer verder.

14. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    je doet 1 mespuntje tot 1 hele theelepel per dag door de fles, gewoon 1 x per dag.
    en dan merk je wel of er meer of minder door moet.
    en als je borstvoeding geeft, dan kan je het door afgekolfde bv doen, of met een 20cc water.....

ik heb het voor mijn oudste gebruikt en Colin krijgt het nu ook.
    werkt als een tierelier......

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Thanks voor de antwoorden op t gebruik van ABC Dorphilus, maar wat jullie allemaal al schreven staat ook op de pot. t Ging me er eigenlijk om dat de vrouw in de winkel waar ik t spulletje kocht vertelde dat ik de eerste week het moest gebruiken volgens de beschrijving op de pot(mespuntje etc) maar na die eerste week op een andere manier, geloof 3 mespuntjes oid. Heb t 3 x gevraagd maar dat mens was zo onduidelijk. Hou t maar op elke dag een halve theelepel. Hopelijk gaat t snel werken!

Sap: Wat een leuke foto's weer van Lieke en ze lijkt er wel blij mee toch met dat armbandje?

Kel: Thanks voor je smsje! Ennuh we willen nieuwe foto's van Daynah zien :)

Angel: Wat een sukkel die fotograaf, mooi een andere zoeken die wel de foto's maakt zoals jullie ze willen!

Conny: Lekker joh over eeen tijdje een nieuwe badkamer, dat zal dan wel genieten zijn hoor, je moet alleen ff door de rommel heen(hebben wij afgelopen zomer gehad, badkamer moest een bad in ipv douche........10 dgn elders gedouched en puinzooi, maar nu is ie fanatastisch!

Ik ben ook wel benieuwd naar de definitieve afspraak op 5 januari!! Wat zullen we doen?? Sensee bij een parkeergarage om een bepaalde tijd en dan met zn allen naar Lofer lopen??( Ik ken de weg nl niet ;) ) Uurtje of 14uur??? Zullen we t ff definitief maken??
    Liefs Robine

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Kelly: Waar ga je de foto's laten ontwikkelen? Ik heb er laatst 160 laten ontwikkelen door AH en was iets van 13 euro kwijt, niet teveel dus en was echt goede kwaliteit.

Robine: 14 uur is prima wat mij betreft. Allemaal samen komen in de garage en dan samen naar Lofer lopen is ook goed, ben ook niet echt bekend in Utrecht ;) Sense kun jij achter de straatnaam van de eventuele garage komen? Helaas geeft mijn navigatie geen garages aan en moet ik dus straatnamen invoeren.

Ik ga nu douchen met Jordy en dan de laatste fles. Hoop zo dat t deze nacht goed gaat :(
    Tot morgen dames ;)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ben d'r weer even.
    Nou gamma was goedddddddd! Die dakvensterverduisteringsgordijnen (leuk woord zeg...haha) zijn pestduur! 'Gelukkig' dus nog die 10% korting. Een gordijntje kost 90 eutjes. We hebben dus maar gelijk ook luxaflex gehaald in dakvenstervorm voor de studeerkamer. Die is nog wel niet af maar we hebben ze toch nodig. Die echte veluxgordijnen zijn dus gewoon 130 eutjes en verschil met die van de gamma...ik zie het niet hoor.
    Verders nog gekeken naar een lamp maar die waren niet leuk bij de gamma. Wel een leuke lamp bij de karwei gehaald voor op de gang op de tweede verdieping.
    Jaime heeft net weer 205cc weggetikt. Ik begrijp dr niets van maar het zal wel goed zijn. Maar steeds de vroege avondvoeding heeft ze zo veel honger. Denk echt dat als ze het zelf beter regelt en overdag ook meer neemt tot 165cc ze dan met 5 voedingen afkan.

Kel hoeveel foto's heb je? VEel zeker heh... Wij zitten ook al op 600...en ik ga steeds niet laten afdrukken dus worden er meer en meer...

Angela vreemd zeg van die winkel. En Valkenburg lachen..hihi. Familie van ons woont in Valkenburg en ook nog familie in Ransdaal..haha.
    Je had echt een schoonmaakkerst heh... Oh en vond je het echt lekker klinken ons kerstmenu. Ik moet zeggen die salade met eendeborst was ok, maar die hazenbout...sodeju zeg wat een ding :confused: . Hij was echt huge en toen had ik dus ook nog al die kogels erin.. Nee is aan mij niet besteed. Moest steeds denken aan zo'n springend haasje die wordt afgeschoten....

Sap je foto's zijn heeeel leuk. En wat lief dat Lieke zo'n armbandje heeft gekregen! Ik vind dat altijd zo super voor die kleine meiskes. Volgens mij vindt ze het zelf ook heel leuk heh die armband.
    Lieke wordt ook groot zeg! Je ziet ook duidelijk bij haar een andere uitdrukking op haar gezichtje (ik zie dat bij Jaime ook zo).
    Ik ben benieuwd naar je schilderij! En kinderkunst maken is leukkkkkkkkkkkkkk.
    Ik 'moet' nu nog meer maken voor collega's van mij..hihi.
    En jij de 16e weer aan het werk.. Hmm volgens mijn pz afdeling moet ik pas 22 jan aan de slag. Prima hoor. Ik neem nog een week vrij en begin de 29e...

Conny knap van je hoe je dat doet met geven van de fles door 'vreemden'. Ik vind dat nog lastig. Vooral met opa's en oma's al merk ik wel dat Jaime meer aandacht heeft voor mij tijdens het geven van de fles dan voor die fles..
    en wat gaat dat nou kosten als ik vragen mag zo'n renovatie van de badkamer? Gaan jullie zelf nog klussen of laat je alles doen?

Pim gewoon lekker gaan plannen hoor die andere kerst! Wij gaan het zeker weten volgend jaar zo doen. Ik ben die wildmenu's langzaam opgediend wel zat nu..

Hmmmzzz verders volgens mij niet veel te melden. Behalve dat ik nog steeds vind dat de ontwikkeling van zo'n kleine in razendtempo gaat. Zo...we zien haar gewoon echt bewust met haar armpje tegen de LIEF slinger rammen. Echt hoor, ze kijkt ernaar slingert haar armpje aan en hup rammen maar...het belletje gaat en daarna gaat ze brabbelen.
    Heb voor jullie nog wat foto's in mijn album gezet.
    Jaim onder de kerstboom met alle kado's, Jaim op de bank met poes (vlak voordat ze omviel..haha), Jaim die haar eigen hand 'aankijkt' en een foto van de...... IJSTAART! jum jum want hij was goed zeg!

Ik ga nog ff wat rondkijken en dan op tijd slapen. Morgen laatste dingen doen aan de logeerkamer die vrijdag al in gebruik genomen wordt en dan zondag weer wordt gebruitk (maar goed ook weten we waarvoor we het doen heh). Morgenavond ga ik uit eten met een vriend van mij.

Adios en slaap lekker allemaal alvast.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja ik vind het best allemaal maar lang niet iedereen heeft gereageerd of ze wel of niet komen. Ik ga reserveren voor een high tea als ik weet hoeveel man. Als mensen geen zin hebben oid dan niet..maar dan wel ff laten weten svp.
    Ik kom iig wel en volgens mij jij Robine, Sap, Kel, Angela, Pim ook, maar verder vind ik de animo/reacties nogal laag om het zo maar te zeggen. En sorry als ik iemand vergeet maar ik lees soms half half omdat Jaime dan net komt oid. (fajah jij kon niet maar dat had je verteld)
    Afijn ik wil wel reserveren maar gaarne nog ff hoeveel (ik kwam toen tot 12 p zal zo ff dat bericht copyen).

Ik weet dus de parkeergarage bij het Beatrixtheater (dat is tegenover de jaarbeurs dus best makkelijk te vinden). Verder weet ik wel waar de springweg is, maar die garage ken ik niet (ik fiets daar altijd). Ik vind het prima om jullie daar op te wachten en dat we dan naar lofen lopen. GEEN ENKEL PROBLEEM.
    Qua tijd vind ik m ook goed hoor 14 uur. Maar weet niet hoe dat is voor mensen die van wat verder moeten komen.

19. Wat mij betreft is 14.00 uur goed. Moet alleen kijken of ik met de auto gaat, aangezien hij kuren gaat vertonen. We zijn met een nieuwe auto bezig. Weet dus alleen niet of die er voor 5 jan is. Misschien dat ik de auto van me schoonmoeder kan lenen als ze niet hoeft te werken.Maar dat horen jullie op tijd hoor. Ik wil zekers komen.

20. Zal wel een raar gezicht zijn zeg. Met zijn allen achter de kinderwagen door Utrecht lopen. Ik zie ons al :)

Deel Deze Pagina