November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier dus dat voorlopige lijstje waar ik net op doelde.
    Misschien is het een idee als dit en wordt aangevuld en in kleur als je er wel bent (GROEN) of niet bent (ROOD).

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou het lijkt mij wel onwijs lachen. Ik ga wel vragen bij Lofen of ze dan een groepsfoto willen maken. Lijkt me zo leuk!

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    De trein stopt daar ook vlakbij hoor dus mocht je auto het niet doen dan is de trein misschien een optie.

4. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Over de meeting op 5 januari, ik heb wel ontzettend veel zin, maar ik wil ff straks (zit nu te nachtbraken ;)) met Werner overleggen over de financiele kant: een treinkaartje is toch bijna 28 euro en aangezien we gisteren een niet al te goedkope badkamer hebben besteld.... ik kom er hopelijk vandaag op terug dus, maar hier dus nog geen definitief ja helaas. Ik moet ook zeggen dat ik het doodeng vindt hoor van de ene kant om zo met een hele berg bekenden/onbekenden af te spreken, maar uit ervaring weet ik dat het altijd superleuk is :D

Senseemillia: Tja, we hebben dus geen Gamma-badkamer besteld want dat had wel een berg geld gescheeld en we willen er nu minimaal 20 jaar mee vooruit, dus het kost nu 6000 euro... en dan nog de montage en aangezien Werner geen tijd heeft door de week en ook niet alles zelf kan, zoeken we nu nog een 'mannetje' om het voor ons te doen. Maar ik ben bang dat het nog een paar duizend euro erbij zal zijn :(
    Wat die fles geven betreft, dat is dus door schade en schande bij Rick wijs geworden :), want hij dronk toen slecht en bij 'vreemden' zeker snel afgeleid. Maar dit keer zijn er ook niet zoveel mensen die vragen of ze de fles mogen geven, dat maakt het ook makkelijker ;).

Angela: Wat een verhaal over die foto's, zo zonde dat ze zo pushen om die foto's te komen kijken en kopen. Groot gelijk met je reactie en die andere fotograaf klinkt stukken relaxter ! Balen dat Jordy zo'n 'baaldag' had, dan kom je echt nergens aan toe he. Over de badkamer bedoelde ik dat we nu de wastafel en bad kunnen gebruiken, maar hergebruiken zit er helaas niet in, na 20 jaar overleefde de douchebak een kleine verbouwing niet, dus de rest zal ook niet netjes blijven.

Robine: Hihi, ok, bedoelde je dat bij de ABC. Ik heb zelf een mailtje gestuurd naar de leverancier van Orthiflor wat ik gebruik, en die zeiden; dezelfde hoeveelheden blijven geven en dan de verpakking opmaken. Als die op is, even aankijken of de krampen wegblijven. Misschien dat het voor ABC ook zo werkt....

Sappie: Hihi, melig die foto met Lieke en Rick en jou, dat smoeltje ! Werner is tot nu toe heel nuchter over zijn vader, maar over een tijdje en met verjaardagen en zo zal het wel gaan wringen denk ik.

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Angela ik weet welke fotograaf je bedoeld in valkenburg... Die fotograaf is echt geweldig!

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0

7. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh meiden,

Hier weer een #@$^&&nacht achter de rug. Jordy heeft tot half 2 gehuild en toen heb ik hem tegen mijn blote buik aan gelegt, hij lag nog maar net en toen was ie stil :( Zo gelegen totdat ik t idee had dat hij sliep en toen terug in bed proberen te leggen. Tja dat was dus fout gedacht, zodra ik hem van me af pakte begon t hele spel weer. Heb dus met hem op mijn buik gelegen tot 4 uur en toen kon ik hem eindelijk weg leggen. Half 6 was hij toen weer wakker, gelukkig is Albert toen met hem naar beneden gegaan en heeft hem een flesje gegeven. Half 8 kon hij hem weer in bedje leggen en is hij zich gereed gaan maken voor t werk. Ik heb toen nog kunnen slapen tot half 9 en toen waren de meiden wakker en begon Jordy weer flink te huilen. Na een paar flinke scheetjes ligt hij nu weer lekker te slapen.
    Vandaag weer de was verzorgen en weer zuigen en dweilen (Binky heeft flink de beest uitgehangen vannacht en een paar planten veroverd, Binky is overigens onze kat ;) ).

Sense: Fijn dat alle gordijntjes nu gehaald zijn. Tja die prijsverschillen daar wordt je niet vrolijk van en tegenwoordig is er inderdaad bijna geen verschil meer tussen, en toch zijn er nog mensen die erin trappen om die dure spullen te kopen :rolleyes:
    Jordy drinkt hier de laatste fles ook altijd meer dan de flessen overdag. Misschien toch dat ze weten dat ze meer nodig hebben om de nacht door te komen?
    Valkenburg weet ik nog te vinden, maar Ransdaal :( nog nooit over gehoord haha, erg he :oops: Nog de kogels in dat beestje? Nee dat was dan ook inderdaad niet aan mij besteed, ocharm :(
    Ow vergeten de foto's te kijken zo nog even doen.

Conny: Wij geven ook alleen zelf de fles aan Jordy, hooguit mijn moeder (die laat ik t wel eens doen voor mochten wij een weggaan en zij het zal moeten doen). Ook van arm naar arm gebeurd hier niet, wij hebben dus ook geleerd na de dames ;) Ze worden daar zo onrustig van en dan zitten wij met de gebakken peren.
    Ow dan had ik t inderdaad verkeerd begrepen betreffende de badkamer :oops: Nouja, een nieuw bad en wastafel is ook prima natuurlijk, heb je t wel in 1x helemaal klaar toch ;)

Kelly: Ik ben ook echt benieuwd hoe dat gaat uitzien al die dames achter de kinderwagen haha.

Sweetangel: Ja hij klinkt ook inderdaad geweldig, denk alleen dat we moeten zorgen dat we optijd daar zijn, heb hun site gevonden met daarop een filmpje en de mensen staan er dus echt in de rij te wachten :confused: Maarja er moest ook een plek aanwezig zijn waar je kan koffiedrinken dus als t erg lang duurt ga ik daar wel zitten met de kids en kan ik Jordy eventueel daar de fles geven.
    Ben je er zelf ook al geweest? Hij heeft prachtige foto's op de site staan, ben echt benieuwd :D

Er is er hier weer ene wakker en aan t roepen voor zijn fles, dus ben weer weg. Tot later.

Liefs Angela.

9. 5 januari gaan mee
    1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela
    4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine
    7. Salomina
    8. Annemonique
    9. Trutje
    10. Conny
    11. Saskia B.
    12. ....
    13. ....

Misschien is het een idee als dit en wordt aangevuld en in kleur als je er wel bent (GROEN) of niet bent (ROOD).

10. Angel: balen hoor zo nacht hier heeft Daynah van 22.30 tot en met 04.30 geslapen :confused:
    Ik schrok er echt van. Alleen wilde ze daarna niet meer zo slapen. Om 07.30 viel ze weer in slaap ik ga haar zo maar weer eens wakker maken om te eten.

Sensee: Als ik geen auto heb kom ik ook met de trein. Ik wil het voor geen goud missen natuurlijk.

Sabino en ik gaan zometeen lekker de stad in zonder Daynah me moeder kom zo en zij gaat ff een paar uurtjes oppassen. Heb er zo zin in.

Ik ga gauw ff een bammetje eten en Daynah wakker maken om te eten.

Kom later weer.

Lfs Kelly

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    5 januari gaan mee
    1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela
    4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine
    7. Salomina
    8. Annemonique
    9. Trutje
    10. Conny
    11. Saskia B.
    12. ....
    13. ....

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik kom denk ik wel zelf naar Lofen toe, want ik denk dat ik met de bus ga. En anders zet ik meestal de auto bij de V@D of de Springweg in de garage. Zie net dat Lofen daar vlakbij zit, dus dat komt mooi uit ;)

13. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik ga niet mee naar de meeting ik zie dat niet zitten om zolang met de trein te gaan met Giovanna.

Ze heeft weer lekker doorgeslapen :D Om 10.45 laatste fles en toen heeft ze gejengeld tot 1 uur zijn we tussendoor wezen troosten natuurlijk. Toen viel ze in slaap tot vannochtend 07.15 Zou ze het door krijgen ?

14. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Zullen we samen lopen vanaf station? of neem je de bus die er bijna langs rijdt? Ik ga met de tram naar Utrecht toe denk ik. Makkelijker met in en uit stappen vindt ik

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Zie net dat er een bus vanuit ons huis naar janskerkhof gaat, en van daar is 4 min lopen. Misschien is dat een betere idee voor mij. Ach ik zie wel :D:D:D

16. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0

17. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik moet rond 20 januari weer aan de slag. Ik heb al best wel zin maar wil eigenlijk mijn poepke gewoon meenemen :) Helaas kan dat niet! Hoeveel uren ga je eigenlijk weer werken? Ik 4x6 uur wekelijks. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen.
    Wat zie je er trouwens supergoed uit alweer! Belachelijk! :) Ben je blij met het armbandje? Ik geloof dat dat een beetje traditie is of niet? Ik heb er zelf ook 1 van dat ik baby was. Erg leuk.

Ik vroeg me trouwens af hoe lang jullie je kind zonder voeding laten slapen. Ik dus niet langer dan 6 uur. Mij is verteld dat daarna de bloedsuikerwaarden dalen en dat dat niet goed is. Maar nu lees ik dus dat anderen hier dat wel doen. Misschien moet ik em ook maar es door laten slapen dan? Gewoon proberen?

Vanochtend weer naar de osteopaat geweest. De ergste paniekstress was eraf volgens haar dus ze kon dieper behandelen en dat is natuurlijk hartstikke mooi (ik weet alleen niet niet precies hoe en wat ze werkt maar 'het' werkt dus... ik vind het prima!). brent sliep mooi door tijdens de behandeling en is net effe wakker geweest voor wat drinken en sliep gelijk weer in. Dat vergt dus best wel inspanning voor hem, zo'n behandeling.

Ik zat een beetje fotoboeken door te kijken van dit topic. Wat zijn de baby's al veranderd he! En wat kunnen ze al veel. Ik vind ze ook allemaal zo mooi en leuk! Echt elk kindje heeft weer een ander kopje.

Ik kreeg ook een email dat er weer een sprongetje aan komt rond 8 wk (Oei, ik groei!). Ik ga zo dat boek maar weer es doornemen. Ik heb met kerst ook het werkboek van Oei, ik groei gekregen. Dat is ook erg handig en leuk. Ook heb ik een boek over babyvoeding gekregen, dat wilde ik graag. En een Tricotti Slen draagdoek. Ik heb het nog niet geprobeerd want hij huilt niet zo veel meer en buiten met dat ding lopen zag ik nog geen reden toe met dit weer. :)

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik stap als ik met de bus ga bij station uit, dan kunnen we bij de laatste tramhalte afspreken. Ik laat t nog wel weten hoe ik erheen ga. Ben al een jaar niet met de bus geweest, dus heb geen idee of dat gaat met een kinderwagen?

Sens: wordt het parkeren in de garages ook veel duurder of is dat alleen op andere plekken?

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lees nu net dit haha.
    Naja we kijken volgende week wel watwe doen ;)

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Deel Deze Pagina