November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Heb er zin in in die meeting en t zal best grappig zijn om elkaar een keer in t echt te ontmoeten, we hebben toch heel wat maanden met elkaar gekletst en intieme momenten gedeeld.....

Melliemel: Ik ben ook benieuwd wanneer de ABC Dorphilus aanslaat. Ben gisterenavond begonnen, en heb vanmorgen ook gegeven. Jill ligt nu als een tevreden meisje in t rond te kijken in dr bedje.

Straks naar mn beste vriendin toe in Zuid Beyerland, is een uurtje rijden vanaf hier, ben benieuwd of Jill zich weer voorbeelding gedraagt zoals altijd in de auto!

Sensee: Wat een leuke foto's weer van Jaime en wt heeft ze toch een eigenwijs koppie.

Sweetangel: Wat heb je weer een mooie banner.........ben jaloers ;) Durf t bijna niet te vragen...........

Liefs Robine

2. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    5 januari gaan mee
    1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela 4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine

7. Salomina
    8. Annemonique
    9. Trutje
    10. Conny
    11. Saskia B.
    12. ....
    13. ....

Ik kom hoor meiden, ik ga het gewoon wagen met de auto. Ben eigenlijk niet zo'n held met de auto op onbekend terrein maar Twan zegt ook dat het heel makkelijk te vinden is de Jaarbeurs. Sens hoe heet die straatnaam van die parkeergarage dan kan ik die invoeren in de Tomtom, anders misschien Jaarbeurs invoeren als bestemming? Help wat kan ik het beste doen?

Hier vanmorgen naar CB geweest, Rick zijn ogen zijn waarschijnlijk niet helemaal goed maar ja wij hebben zelf ook allebei een bril dus zou kunnen natuurlijk, moet in feb. nog een keer met hem om te kijken.
    Timo eerste prikken gehad ach zo zielig maar heeft er tot heden weinig last van hoor.

Sens ik hoor het graag van je als je een straatnaam weet!
    Lfs. Saskia.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    ff netjes maken

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela
    4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine

7. Salomina
    8. Annemonique
    9. Trutje
    10. Conny
    11. Saskia B.
    12. ....

5. sappie

sappie Fanatiek lid

1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela
    4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine
    7. Salomina
    8. Annemonique

9. Trutje
    10. Conny
    11. Saskia B.
    12. ....

Heb net allemaal kwasten en verf gekocht ! Ga lekker creatief doen vandaag :D .

Kom later nog weer ff kijken.

Liefs sap

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    En wat ga je maken Sappie? ;)

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    5 januari gaan mee
    1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela
    4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine
    7. Salomina
    8. Annemonique
    9. Trutje
    10. Conny
    11. Saskia B.
    12. meeliemel
    13. Panda

Ik ben nog heel erg aan het twijfelen. Het is twee uur met de trein en ik durf dat niet alleen, met mijn lieve kleine mannetje. Heb 3 en 4 januari ook nog verjaardagen (was ik vergeten :oops: ) dus dat wordt wel een beetje veel. Maar...heb wel zin om te komen. Dus ik ga mijn hubbie lief aankijken. Als hij meegaat durf ik wel zover met de auto (kan hij mooi Utrecht verkennen tijdens de meeting, in het kader van de inburgeringscursus).

Ik zet mezelf in groen, is misschien net dat zetje dat ik nodig heb :D

Van arm tot arm: ik wil het niet hebben. Anderen mogen hem best wel vasthouden maar hij gaat niet van de een naar de ander en zogauw hij het zat is wil ik hem meteen terug. Ik zeg ook gerust nee. Komt misschien wat lomp over maar jammer dan. :)

Ah, meneer heeft alweer honger. Ik zal gauw weer een foto plaatsen want ook hij groeit heel hard!

Conny: hij heeft een stoffen boekje gekregen, verschillende rammeldingen, een treintje, een babygym en heel veel kleertjes.

Tot later, moet hem nu echt voeden. Vanmiddag ook nog kraambezoek :(

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik was even aan t kijken voor adres voor parkeergarage van bij t beatrixtheater en heb deze site gevonden: http://www.interparking.nl/
    Kost €2,20 per uur dus valt me best mee.
    Adres van de parkeergarage is: Jaarbeursplein 22, 3521AP, Utrecht.

Ga nu snel de fles maken ;)

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    meiden ik vind het zo jammer dat ik niet meekan nar de meeting :cry:
    maar als jullie maar foto's maken enzo voel ik me alweer een beetje beter hahaha.

Yorben was gister ook van slag van die dagen geloof ik,hij heeft de hele dag geslapen en vannacht ook :confused:
    beetje oververmoeid ofzo zeker?
    Ik moet 5 februari weer werken en heb helemaal geen zin,moet er nu 2 wegbrengen vond 1 altijd al vreselijk.

Yorben ligt lekker in zn bedje en de oudste man is naar het zwembad met zn tante,dus ik heb lekker rust.

tot later maar weer.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heb nog wat foto's geplaatst van de kerst

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oja bijna vergeten te vertellen
    Jaaron is al 3 dagen zindelijk,hopen dat het zo blijft,dan is er toch 1 uit de luiers. ;)

12. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    wat goed gefeliciteerd

gr saskia

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ik ben ook reuzeblij dat hij zindelijk is hoor,want voor 2 kids luiers kopen is best kostelijk.duimen dan maar dat het zo blijft hé.

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Zo hier ben ik ook weer ff! het was gezellig de kerstdagen! 1e kerstdag bij ons! samen met mijn vriend waren we druk in de weer met natuurlijk de hapjes maar het was reuzegezellig, 2e kerstdag naar zijn ouders met Lisa, ze wilde nog niet in het bedje slapen boven, misschien toch vanwege de vreemde omgeving maar tijdens het gourmetten lag ze bij ons in de maxi-cosi!. Gisteren is ze weer gewogen en ze woog precies hetzelfde, maar ze krijgt genoeg binnen dus misschien is ze gegroeid! ik kolf ook nog steeds af (de middag niet meer) en het word steeds minder, ik ben nog niet ongesteld maar dat kan ook zeker nog wel ff duren?.

Veel plezier morgen op de meeting, ik ben ook wel benieuwd, ik had al verteld dat ik niet kwam, vind het ook nog een beetje te eng in mn eentje met het openbaar vervoer (wat een schijterd he). Ik ga morgen wel shoppen met mn zus! die randstadrail schijnt niet te rijden dus maar eens kijken waar we kunnen komen! eindelijk weer eens shoppen voor mezelf :D

Wat fijn fajah dat hij zindelijk is!.

En Sappie heb je al wat moois gemaakt? ben benieuwd!.

15. Wat gaan er toch nog een hoop mee zeg. Echt leuk hoor.
    Mare het is dus 14.00 uur bij de garage aan het jaarbeursplein 22, toch?

Als ik met de auto ben dan ben ik daar ook en anders moet ik met het ov en dan ga ik wel direct naar Lofen. Zal nog ff het adres opzoeken en als ik verdwaal dan bel ik je wel hoor Sensee.

Vandaag lekker wezen shoppen. Heb laarzen voor mezelf gekocht. Kleding wacht ik nog wel ff mee, aangezien er nog wat kilootjes af moeten. Dus heb ik maar kleding voor Daynah gekocht. Ze hebben zulke leuke dingen bij Villa Hap en nog afgeprijsde ook.

Daynah is klaarwakker en ligt in haar bedje te huilen. Ze heeft het niet zo naar haar zin nu. Ik ga haar zo wel even baden en over een uurtje is het weer etenstijd.

Angel nog bedankt voor de tip om de foto's bij de AH te doen. Ik deed ze altijd bij de kruidvat maar die is toch duurder. Geloof 3 of 4 cent per foto. Is niet veel, maar ik heb er zo'n hoop om te laten afdrukken.

Kom later weer ff kijken.

Lfs Kelly

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; leuk nieuwe laarzen ! Ik heb ook nog niet veel kleding gekocht, wil eerst nog wat kilootjes kwijt. En voor de kleine shoppen is idd ook erg leuk. Heb laatst bij Villa Happ ook nog een shirtje en malliot gekocht voor lieke.

Femmy; leuk te horen dat jullie leuke kerstdagen hebben gehad, en ook gourmetten, volgends mij is bijna iedereen tijdens de kerst aan de gourmet geweest. De meeting is niet morgen hoor maar 5 januari !
    Veel plezier met je zus morgen !

Fajah; Wat goed dat Jaaron al 3 dagen zindelijk is ! Hoop dat het zo blijft.

Angel; 2.20 per uur valt idd nog mee, dan ga ik daar ook maar parkeren denk ik.

Panda; Haha, man mee naar Utrecht, inburgeren, goed excuus ;) . Zal zo ff je foto kijken maar hij is vast en zeker mooi !

Vandaag weer een schilderij af ! :D . Heb de verf nog in mn hals zitten, haha. Heb twee grote doeken gemaakt in de kleuren rood/bruin/oranje, zal er binnenkort wel ff een foto van maken. Ze komen boven ons bed te hangen, moet ze alleen nog signeren, hahahahahaha, lachen.
    Vanaf nu ga ik over op de kinderkunst, lijkt me veel leuker.

Ik ga er weer vandoor, Rick komt zo thuis met lekkere kaasjes en dan trekken we een flesje champagne open, zomaar voor de gezelligheid ;) .

Tot later..

Liefs sap

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Naja ik dach zeker ff dat het morgen 5 januari is, gaat lekker :)

Ja leuk ben benieuwd naar je schilderijen Sappie!.
    Genietze van de kaasjes & de champi! gezellig :D

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ok de date straat vast dus om 1400 in de parkeergarage bij t beatrixtheater? Leuk!

heb weer twee nieuwe foto's van Jill in mn album, ze wordt veel te groot............. :(

Liefs Robine

19. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela
    4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine
    7. Salomina
    8. Annemonique
    9. Trutje
    10. Conny
    11. Saskia B.
    12. ....

Ik kom ook naar de meeting. 14.00 uur in de parkeergarage op het Jaarbeursplein 22 is prima. Heb er zin in!

Verder niet veel gebeurd hier. Ben moe en ga zo in bad. Reageer morgen weer!

Pim

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Mmm...kaas & champagne! Heb nog nauwelijks alcohol gedronken, durf het niet zo goed met de bv omdat ik nooit precies weet wanneer Bastian weer honger krijgt. Maar kan nu natuurlijk flesje geven dankzij kolf dus binnenkort maar even een glas drank achterover slaan, hihi.

Kinderkunst is echt leuk Sappie! Ik ga zogauw ik weer wat meer tijd heb verder met het beschilderen van Bastians speelgoedkist.

Luiers zijn idd duur Fajah, hopelijk blijft Jaaron zindelijk.

Overal is uitverkoop, erg frustrerend. Ik heb ook zin om te shoppen! Heb wel genoeg kleren die passen maar vind niets leuk omdat mijn lijf me niet bevalt.

Foto's van Bastian ga ik nu plaatsen.

Deel Deze Pagina