panda en robine:leuke foto's van jullie kindjes Ik laat mn foto's altijd via www.tntfotoservice.nl afdrukken vanaf 8 cent per foto. ze sturen ze dan op naar je heel makkelijk en het geld schrijven ze van je rekening af. en de foto's zijn ook van goede kwaliteit vind ik,mss een idee voor degene met veel foto's,dat is stukken goedkoper. sappie:eet ze en drink ze met de kaas en champie,lekker hoor. ik ga nu trug naar beneden,even senseo drinken met mn ventje hij is net thuis. weltrusten
Leuke nieuwe foto's Panda en Robine! Ze worden idd snel groot he. Heb ook nog 2 nieuwe fototjes geplaatst. Morgen maar eens wat andere foto's nemen, zoals op de commode en badje enzo. Net een foto gemaild naar de plaatselijke krant hier. Baby's die hier in 2006 geboren zijn komen in januari in het krantje te staan
Brent doet het vandaag weer supergoed na de tweede behandeling bij de osteopaat! Aanradertje voor iedereen als je merkt dat je kindje zich niet lekker voelt.
5 januari gaan mee 1. Sensee 2. Pim 3. Angela 4. Sappie 5. Kelly 6. Robine 7. Salomina 8. Annemonique 9. Trutje 10. Conny 11. Saskia B. 12. .... 13. .... Yes, ik kom ook, Saskia is zo lief om me te komen ophalen, dus wij kunnen alvast kennismaken en de ergste zenuwen kwijtraken en dan zien we jullie in het cafe !
Ja he dat is niet eerlijk dat jullie elkaar dan al kennen Nee hoor, fijn dat je kunt komen! Heb zelf al wel eerder meetings gehad van fora, maar blijf het toch ook wel spannend vinden haha.
Hoi, zoals jullie dus al gelezen hebben kom ik samen met Conny, vind ik wel lekker want dan hoef ik niet dat pl....eind alleen in de auto te zitten en met zijn tweeen vind ik wel een fijner idee ook. Ik kom gewoon naar Jaarbeursplein 22, de parkeergarage en hoop dan dat er iemand op ons staat te wachten hihi. Panda leuke foto's van Bastian. Robine ook leuke foto's van Jill, ze worden idd groot heh. Meiden ik ga douchen en dan flessentijd.......moet ook weer gebeuren. heb nu wel enorme zin in volgende week..... Doei, tot morgen!
Zo lekker gebadderd hier. Voel me nu wel weer wat minder moe. Ik vind het ook ontzettend leuk om elkaar volgende week te zien! Zal vast gezellig worden. Conny, balen van de badkamer zeg. Maar wel goed dat je nu meteen de badkamer laat plaatsen die je wilt. Anders geef je nu geld uit en is het nog niet naar je zin. Maar ja een badkamer blijft duur he. Trutje, fijn dat Brent baat heeft bij de osteopaat! Leuke foto's weer allemaal zeg! Pim
Dames dat wordt gezellig volgende week! Ook ik vind t niet eerlijk dat er al meiden zijn die elkaar dan kennen hoor boohhoohhhhhh Voor mij wordt dit een eerste meeting en ben dus eigenlijk helemaal niemand die zomaar afspreekt met "vreemden", maar ik heb er zo ontzettend veel zin in. Heb vandaag ook de maxi-taxi binnen gekregen, dus das wel fijn dan hoef ik niet met die grote wagen te gaan slepen en mocht t nu echt vreselijk sneeuwen of vriezen is dit veel handiger voor in de trein want komen doe ik zoiezo al moet ik te voet komen Al is dat natuurlijk wel weer wat erg ver weg vanuit Limboland, maar jullie weten wat ik bedoel Heb ook 2 nieuwe foto's van Jordy in mijn album, waarvan 1 eindelijk met een kleine smile erop en een foto van de maxi-taxi geplaatst, dus Charissa dan zie je een beetje hoe hij er nu echt uitziet Ik ga ook snel douchen met de kleine heer en dan laatste fles en hopenlijk slapen. Tot morgen allemaal. Liefs Angela.
Angela: We zijn toch geen vreemden meer van elkaar het enige wat nieuw is dat we ook onze stemmen horen. Foto's etc hebben we al gezien. Sappie: Ahhhh onze nieuwe Van Gogh......Ben benieuwd naar de resultaten. Daynah heeft best wel weer goed geslapen van 23.15 tot en met 05.00. Alleen daarna had ze er niet meer zoveel zin in. Nu ligt ze net weer te slapen, hoewel ik hoor al weer brabbelen. Ik ga me aankleden om 11.00 staat er weer bezoek voor de deur. Ik vind het echt super dat er zoveel meegaan 5 jan. Kom later weer. Lfs kelly
Heej dames! Daar ben ik eindelijk weer na de feestdagen. Wat een drukte zeg met de kerst. Maar wel heel gezellig. Tweede kertsdag aten we bij mijn schoonzus en zwager met heel de fam en zijn we daar blijven slapen. Ze wonen 2 uur bij ons vandaan, dus dat was wel zo handig. Jayna sliep hele de heen en terugweg in de auto, dus dat ging prima. Ook Jayna was wel wat van slag na die drukke dagen, sliep orustig thuis, dus even maar weer wat meer ritme er in de komende dagen.Woensdagavond terug gekomen en gister kwam mijn nichtje van 10 logeren. Die is helemaal weg van Jayna en vindt het geweldig om te helpen met het verzorgen van haar. Dus sinds de kerst weinig tijd gehad om op het forum te komen. Vanavond gaat mijn nichtje weer naar huis en zal ik wel even verder reageren. De meeting komt inderdaad dichtbij nu, leuk voor jullie allemaal zeg, al die beebs bij elkaar! Jammer dat ik nier kan komen omdat we dus naar het ziekenhuis moeten voor de ct scan van mijn man. Maar wens jullie allemaal vast heel veel plezier! Liefs Sämira
Even heel snel want ik ben echt superdruk hier...arrghh klussen opruimen schoonmaken boodschappen . Gister met een vriend van mij uit eten geweest en was reuze gezellig! Ik kan jullie wel opwachten bij de parkeergarage aan de springweg. Moet ik ff kijken op de routeplanner waar het ding precies zit bij de springweg. verders heb ik ook zin in de meeting! Echt leuk hoor. Ik ben eigenlijk niet echt zenuwachtig hoor. Met Kelly, Sappie en Robine al vaak sms'en gestuurd, Sap aan de telefoon gehad en Annemonique heb ik ook al gezien . Nou meiden ik probeer vanmiddag even te reageren. We krijgen vanavond bezoek van mijn zusje en haar vriend. Ze blijven eten en slapen. Misschien vanavond nog ff kolonisten van katan spelen. doeiiiii
Moguhh, Ook hier even snel want ben ook nog druk met opruimen, schoonmaken enz. Vanmiddag met Rick hier naar de kantine want voor de kinderen is er een speelmiddag met springkussens e.d. Wel leuk voor hem natuurlijk. Leuk zeg dat er zoveel komen, petje af voor jou hoor Angela, je moet van zover komen zeg, weet niet of ik dat gedaan zou hebben. Wel handig de maxi-taxi zo te zien. Leuke foto's van Jordy. Kel: Weeral visite? Ach best gezellig! Pim: Leuk dat jij ook komt, ben zo benieuwd naar jullie allemaal. Ik heb gisteren Conny voor het eerst aan de telefoon gehad, zo'n rare gewaarwording om er nu een stem bij te horen haha. Maar aan de andere kant wel het gevoel om haar al langer te kennen en dat heb ik bij jullie allemaal wel. Nou ik kom straks weer ff (of vanavond) Doeiiii. Lfs. Saskia.
Mogguh ! Hier idd hetzelfde gevoel als Saskia: Raar om ineens een stem bij het gezicht en de verhalen te horen. En allebei zijn we dus niet zulke helden bij 'vreemde' gezelschappen, dus voor ons een perfecte oplossing zo (zegt degene die niet meer hoeft te doen dan instappen bij de 'taxi' en erop vertrouwen dat de tomtom goed zijn werk doet ). Angela: He fijn dat je de maxitaxi nou mooi op tijd binnen hebt en harstikke leuk dat je van zo'n eind weg ook naar utrecht komt ! Trutje: Super om te horen dat Brent zo veel baat heeft bij de osteopaat, hoeveel behandelingen heeft hij waarschijnlijk nog nodig? Samira: Hartstikke goed dat Jayna onderweg in de auto zo lekker geslapen heeft. Jammer dat je volgende week niet kunt komen, succes alvast met de ct scan voor je man ! Kelly: Je hebt helemaal gelijk dat we geen vreemden meer zijn van elkaar, maar het is toch weer een andere stap om elkaar echt in levende lijve te zien en spreken vind ik. Ik word dan snel verlegen en weet niet goed meer wat te zeggen. Wat een heerlijke lange nacht heeft Daynah gemaakt, luxe hoor ! Pim: Tja, wij zijn van die eigenwijze mensen die bij zo'n verbouwing dan niet alle spullen lekker goedkoper bij de Gamma gaan halen, maar naar een badkamerspeciaalzaak gaan. Een stuk duurder, maar we hopen er dan ook wel 20 jaar mee vooruit te kunnen . Annemonique: Haha, hoor wie het zegt, jij hebt zelfs in het zh kraamvisite gehad van het forum toch? Ik ga eens aankleden, trouwens de mannen lopen ook nog in pyama, dat krijg je met die vakantiedagen. Vanmiddag ff naar de Gamma voor een tijdelijk douchegordijn voor om het bad, dan is het wat minder dweilwerk naderhand . Doei !!!
Wij zijn ook nog allemaal in pyjama. Heerlijk dat getreuzel in bed met z'n drietjes! Bastian is dan op z'n best, geweldig! 'Waaah' en 'gaï' en heel veel lachen. Gelukkig ben ik niet de enige die het best spannend vind, die meeting. Heb dat nooit gedaan. Wordt vast hartstikke leuk. Vooral al die baby's bij elkaar Trutje: wat goed dat de osteopaat zo goed werkt! Er is toch niets fijners dan een blije baby. Semmi: ja, autorijden is hier ook een groot succes! Eerst een tijdje naar de wolken kijken, dan vallen de oogjes langzaam dicht...zzzz... Kelly: heerlijk he, lange nachten. Ik ga douchen en wil daarna eigenlijk naar de kapper. Heb alleen geen idee wat ik precies wil.
Morguh dames, Hier is t afgelopen nacht redelijk gegaan. 1 Uur konden we gaan slapen, 4 uur melde Jordy zich toen weer voor een fles, om kwart voor 5 konden we toen weer gaan slapen en vanmorgen was het kwart over 7. Het goede drinken doet hij ook niet meer, tegenwoordig drinkt hij nog maar 100cc ongeveer. Hij is nu wel verkouden en erg hees (zijn huiltje heeft bijna geen geluid meer) dus misschien dat hij ook wat keelpijn heeft en daardoor slechter drinkt. Ik denk dat ik hem tussen de flessen door wat kleine beetjes water ga aanbieden om zo zijn keeltje te verzachten. Zo zielig Kelly: Slaen van 23:15 tot 5 uur is best lekker zeg. Jammer dat ze daarna niet meer wou slapen, misschien zelf vanmiddag een uurtje plat? Ook ik vind het super dat er toch zoveel meegaan en inderdaad echt vreemden zijn we niet meer van elkaar, had vreemden daarom al tussen haakjes, maar dan nog klopt t woord niet he Veel plezier met de visite. Semmi: Raar eigenlijk he hoe snel die kleintjes uit hun ritme zijn. Leuk dat je nu hulp in huis hebt en bij de verzorging van Jayna jammer dat ze vanaaf weer moet gaan altijd handig toch. En we doen het vast nog een keertje over de meeting, weet tenminste zeker dat t hartstikke leuk gaat worden en dan ga je dan toch lekker mee Sense: Sow, jij hebt t dus echt druk vandaag Fijn dat t gisterenavond gezellig is geweest. Springweg is mij ook prima, staat trouwens op diezelfde site als ik eerder al hier had neer gezet, adres wat erbij staat is: Strosteeg 83 Heel veel plezier vanavond! Saskia: Wat leuk zo'n speelmiddag, Rick zal zich vast goed amuseren. Maxi-taxi is inderdaad echt superhandig, ben er heel blij mee. Conny: Ik hoop ook van harte dat mijn "Annie" t ook goed doet, heb altijd ruzie met haar , maar ik print me evengoed de weg ook even uit via ANWB-routeplanner dat ik in ieder geval iets achter de hand heb. haha en heel herkenbaar hoor, achter de pc kan ik een hele grote mond hebben en je de oren van d ekop kletsen, maar zo'n eerste ontmoeting een heel stil muisje Panda: Ben benieuwd naar t eindresultaat van je kapsel, wel foto plaatsen he Ik ga nu ook snel de dames eens aankleden en verzorgen, daarna ff samen eten en ook t huishouden een beetje doen. Vanmiddag komt mijn moeder op visite en 's avonds ook de boodschappen in huis halen. Misschien nog tot straks en anders tot vanavond Liefs Angela.
hier ook een geweldige goede nacht gehad,Yorben om half 11 in bed gelegt gisteren en om 7 uur vanmorgen kwam hij pas weer.na zn fles van 7 uur heb ik hem weer in bed gelegt en heeft hij geslapen tot half 11 vanmorgen en jaaron en ik ook ik schrok eigenlijk toen ik wakker werd dat het al zo laat was,blijkbaar hadden we het alledrie even nodig hahaha. Om 11 uur Yorben weer eten gegeven en nu ligt hij er weeral in raar zeg dat hij zoveel slaapt steeds. Ik ga nu lekker even in bad met mn grote zoon en dan eten. ik wou zoveel doen vandaag ,maar doordat we zolang geslapen hebben zal er wel niks meer van komen vandaag. ik zit erover te denken om mn afspraak bij het cb af te zeggen zodat ik toch kan komen naar de meeting,maar als ik dat doe kan ik voorlopig niet terecht voor de inenting,het is er altijd bomvol.en die prik moet wel gebeuren hé,wat zou ik doen? tot later,ga lekker badderen en met eendjes spelen met jaaron
hihihihihihi, wat een leuke foto van brent zeg en wat een koppie heeft ie zeg liefffffff.... jullie allemaal alvast en prettig uiteinde en een gezond 2007 toegewenst, van het weekend zal het wss niet lukken om alles bij te lezen en te reageren vandaar, daarnaast alvast veel plezier met de meeting maar dat zal wel lukken lijkt mij, gr saskia
Hoi Dames, Ik durf t bijna niet meer te zeggen maar de meeting van volgende week word voor mij toch niks. En wel om de volgende reden: Twan is vanmorgen bij zijn ouders geweest (daar moet ik Tomtom van lenen), zijn ouders vinden t eigenlijk niet zo'n goed idee en Twan nu dus eigenlijk ook niet meer, aangezien Timo nog maar 2 maanden is en ik toch al gauw zo'n 3,5 uur aan het rijden ben alles bij elkaar. Plus dat ik terug grote kans heb om in de spits te zitten, is natuurlijk ook wel waar. Dus alles in overweging nemende ben ik toch tot het besluit gekomen het dan maar niet te doen maar vind t wel verdomde jammer. Misschien als ie wat ouder is....... Sorry...... Hoop wel dat jullie een beetje begrip hebben. Groetjes Saskia.