November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Mooie foto van Lieke, Sappie. Wat een grote blauwe dopkes heeft ze ook.
    Ik ben trouwens steeds meer benieuwd naar de yoga-babies. Jij dan?

Annemonique, goed dat je het nog effe aanziet. Lijkt me erg rot als het niet zo makkelijk gaat als bij anderen. Kyllian komt wel goed aan toch? Wat weegt hij nu ongeveer?

Channie: ben je zelf een beetje handig met naald en draad? Misschien kun je zelf bandjes maken?

Fajah: mooi dat Yorben al doorslaapt. Helaas is het hier voor onze hongerige wolf niet zo. :) Hij werd vannacht om 4 uur wakker en om half 8 had hij al weer honger. Het is niet elke nacht zo maar wel als ik overdag een lang stuk gewandeld heb. Dan heeft hij een voeding minder gehad overdag en wordt hij dus 's nachts weer wakker.

Kelly: onder je naam staat nog steeds dat je zwanger bent. Ik dacht ik zeg het effe ;)

Grappig, hoe langer ik de namen van de babies hier hoor hoe meer ik het bij iedereen vind passen.

Weet iemand hoe het met Door is? Ik hoop echt nog eens van haar te vernemen. Ze is en blijft natuurlijk ook een novembermama...

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Oja, voor degenen die vandaag Sinterklaas gaan vieren: Veel plezier!

Brent is al weer 1 maand en 1 dag oud :confused:

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hi allemaal,

Zeker leuke foto van Lieke Sap!

Trutje: Wat gaat t hard he? Alweer een maand!

Sal: Als Moira geen speen wil is ook niet erg toch? Jill begon op dr vingertjes te sabbelen en toen ben ik aan een speentje begonnen, maar als ze die behoeften niet hebben zou ik me maar niet te druk maken hoor. Veel plezier vanmiddag met je bezoek!

Kel: Leuk he al die cadeautjes? t Blijft feest, je kan de tafel wel weer afruimen voor 5dec cadeautjes :) En daarna weer kerst.

Channie: Geen idee die bandjes. Misschien ook wel bij C&A of zeeman/Wibra/hans textiel oid? Zitten dr haren nu al voor dr ogen dan? ;)

Heb vandaag wipstoeltje gehaald voor Jill, een hele leuke. Zitten jullie kids al in een wipper? Ennuh, als de kleine wakker is na de ochtendvoeding, wat doen jullie dan de hele dag om hem of haar te vermaken? Ik leg haar maar niet meer in bed, dan maar in de box. Hopelijk gaat ze binnenkort spelen zou wel leuk zijn.Nu is t voornamelijk druk gedrag en wel en geen speentje willen.

Heb eindelijk de Joupie Tummy Tub gekocht voor Jill, t was even zoeken maar dan toch gevonden in t lime. Ben benieuwd hoe ze t zal vinden als ze er in gaat.

Hebben jullie al sinterklaas inkopen gedaan? Vandaag was ook alles open, maar echt megadruk! Heb gewoon heel aso geparkeerd op een invalidenplekje :oops: elders was er geen plaats.

Annemonique: Waar staat kv voor? Ik snap wel de bv en de fv, maar de kv?

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Hallo!

Wat een mooie foto's Sappie! wat een ogen :D

Gisteren van het kraambezoek ook allemaal leuke cadeaus gehad en ook het boek "oei ik groei!" lijkt me ook erg interessant! erg leuk hoor al die cadeautjes!.
    De kraamverzorgster bevalt hier ook erg goed! vandaag konden we smiddags even rusten en heeft ze heel veel in het huishouden gedaan, toen ze weg was stonden er 2 glazen met druiven erin en sap, erg lief!.
    Met de borstvoeding gaat het erg goed, vandaag kwam zijn ze "op gang gekomen" ik schrok wel toen ik ze in de spiegel zag :eek:
    Lisa ligt nu nog heerlijk te slapen, we hebben wel de neiging om telkens te gaan kijken, het is zo'n lekker meisje, echt heerlijk genieten van haar!.

Voor iedereen die het viert een hele fijne sinterklaas :D

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kv is kunstvoeding Robine.
    Laat je ff weten hoe Jill het in de tub vindt? Ben heel benieuwd.
    En kan me voorstellen dat het druk was in de winkels. Gister was het al een gekkenhuis...last minute shoppen heh.

Robine en het spelen ik ga vaak ff met haar lopen door huis langs de schilderijen en vertellen wat het is. Ze vindt de kleuren heel mooi. Of ff uit het raam kijken vindt ze ook leuk. Verder heb ik ook wel al voorgelezen..hahah Jip en Janneke en Barbapapa en de baby..hihi. Maar gewoon lekker kletsen vindt ze ook leuk.

Annemonique hoop dat alles goed is gegaan met de rit naar Nijmegen, maar dat zal vast wel. En idd maar voeding en luiers mee. Succes met je beslissing over bv of fv.

Channie heb geen idee waar je haarbandjes haalt. Maar iets anders blijft dat wel zitten? Jaime haalt met haar hand haar speen uit dr mond en bewust met hand hoor want ze houdt hem daarna gewoon fijn in dr hand vast.

Sal fijn dat Moira dat drijfmatrasje plezierig vindt! Leuk ook om dan samen in bad te gaan heh.
    Veel plezier met je nichtje vandaag.

Sap jee de ogen van Lieke zijn echt erg mooi blauw. Zo fel joh, echt prachtig hoor.

Fajah fijn dat Yorben een nacht doorgeslapen heeft. Nu maar hopen dat het zo blijft heh.

Kel lief toch dat ze graag bij je wil zitten. Is ook niet gek ze heeft zo lang in je buik gezeten dat voelen ze echt wel. Oh Jaime wilde haar speen eerst ook niet. Die wilde gaan duimen... Gewoon vaak genoeg in haar mond stoppen en nu pakt ze hem wel, maar alleen als ze er zin in heeft. Soms spuugt ze hem ook demonstratief uit.

Sinterklaas hier was gezellig gister. Jaime kon haar kadootjes natuurlijk niet uitpakken maar ze vond haar spijkerjurk met geborduurde vlinders erg leuk ;) .
    Ik heb een onwijs mooie donkerbruine leren tas gekregen een lamp en een 19 inch lcd scherm voor mijn compu. Echt supertof.
    Ik had Chiel zo'n externe harde schijf gegeven, super klein en licht ding, maar beter voor zijn laptop.
    Goed de gadgets zijn er weer in overvloed...belooft wat voor de kerst heh. Want daar moeten we natuurlijk ook nog wat voor verzinnen.

Ik ga nog ff klussen. Doordat mijn ouders vanmiddag langswaren hebben we niet echt veel gedaan, maar maakt niet uit want het was supergezellig.

Groetjes Sense

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou mijn eerste berichtje bij de MAMA's!
    Zal proberen wat meer te schrijven, zit niet meer veel op de pc.

Femmy, GEFELICITEERD met jullie dochtertje LISA, geniet ervan!

Hier gaat alles super, jayden heeft alleen zoveel zuigbehoefte, weet soms niet of ik hem weer aan de borst moet doen.
    We zijn nu een week begonnen met speen, dit is wel rustiger.
    Hij heeft nog wel regelmatig last van krampjes en hij kan schreeuwen, hij loopt soms helemaal rood aan :oops:

Nou ik ga ff weer naar mijn hummeltje en hebben net pizza besteld mmmhhhh

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian is de hele nacht onrustig geweest, wilde telkens drinken en op mama's buik liggen. Ik werd er gek van, kon er even helemaal niet meer tegen :oops: Ook vanmorgen was hij nog superdruk, kon pas om 1 uur douchen en even snel wat eten. Daarna viel hij als een blok in slaap en moest ik hem vanmiddag wakker maken voor een voeding (halve voeding :( ). Nu ligt ie weer plat. Ik ga hem vanavond een welterustenbadje geven, hopelijk helpt dat. Anders wordt het weer een vermoeiende nacht :rolleyes:
    We wilden vandaag de deur uit maar dat is er niet van gekomen. Voelde me vanmorgen helemaal niet lekker, lijkt op een buikgriepachtig iets. Wel het huis wat op orde gekregen.

Femmy: fijn he, zo'n attente kraamhulp.

Salomina: Bastian wil ook niets weten van een speen, hij spuugt 'm vol walging uit. Wel is hij dol op mijn pink. Vind ik weer wat minder leuk ;) want hij heeft wel een grote zuigbehoefte.

Wij vieren niet echt Sinterklaas. Ik ga wel iets kopen voor mijn lief, want dit wordt zijn eerste Sinterklaasfeest, en natuurlijk iets voor in Bastian zijn kleine slofje.

Droge handen: vreselijk, ik blijf smeren!

8. Zo ben ik weer. Kraambezoek is weer weg en wat is ze weer verwend zeg. En zo leuk allemaal. Ze heeft van vrienden van ons zo schattig rokje met vestje gehad in maat 68, dus ik moet nog ff wachten met aantrekken.

Zojuist heeft ze de voeding gehad en ze ligt weer te slapen. Ze wilde niet bij Sabino in slaap vallen maar wel weer bij mama hoor. Ik haar echt niet eerder op bed of in de box leggen voordat ze in een diepe slaap is. Ze ligt zo graag op borst.

Sappie en Fajah: heerlijk hoor dat Lieke en Yorben zo goed hebben geslapen.

Salomina: Heb je een gezellige dag gehad vandaag. Ook lekker verwend.

Trutje: Thanks. Ik ga het gelijk veranderen ben tenslotte mama nu ;) .

Sensee: Ook weer lekker verwend dus met de Sint.

Robine: Ik kan idd alles weer opruimen en plaats gaan maken voor de Sint en de Kerst. Het is eigenlijk niet normaal hoeveel zo'n kindje krijgt. En zelf weet ze het allemaal niet.

Ik ga even eten. Me schoonmoeder heeft lekker kippesoep voor ons gemaakt. Lekker makkelijk heh.

Vandaag was de kraamverzorger voor het laatst :cry: :cry: . Ik vond het zo fijn dat ze er was. Wel raar dat we er nu alleen voor staan. Ik vind het ook wel lekker dat we alles op onze eigen tempo kunnen gaan doen.

Nou meiden fijne avond.

Lfs Kelly

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Shit de :evil: :evil: zijn ook hier weer. Geen buikpijn oid maar wel :evil: :evil: .
    :cry:

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nu pas weer Sensee? Balen! Ik ben er bijna weer vanaf en kan dan hopelijk weer eens een keer een string aan ipv een tent met een maandverband. Ben al dat bloederige gedoe wel weer zat. Ook gisteren maar weer aan de pil gegaan. Hoef niet meteen een 2e kindje, eerst genieten van deze kleine scheet.
    Waar koop je trouwens steeds jurkjes en rokjes voor Jaime? Ik kan niks vinden in mt 50-56, dacht iets hips voor de kerst te halen voor haar, maar denk niet dat ik ga slagen. t Is allemaal nog te groot....

Kel: Ik was vanmiddag een paar uurtjes weg en Jill huilen bij papa, zat ik aan de tel. met John, was ze stil, legde we weer neer ging ze weer huilen en sinds ik thuis ben is ze weer stil :) Hahaha t zijn nu al mama's kindjes. Kunnen niet zonder ons.
    Lekker hoor dat je nu alles op eigen tempo kan gaan doen. Heb je nog veel last van de hechtingen en bevalling?
    Ik voel t nogsteeds als ik mn bekkenbodemspieren aanspan, dus t is echt niet zomaar over......

Ga ff broodjes maken voor vanavond, geen zin in koken!

Tot later

Liefs Robine

Waren net in de garage surprises aan t plakken en eerst zaten Jill en ik gezellig bij papa te kijken, later hebben we haar in t reiswiegje erbij gelegd, heerlijk met zn drieen knutselen aan de surprises en ze sliep maar lekker door bovenop de wasmachine(stond uit hoor ;) )

Is dat Oei ik groei boek van Daphne Deckers of niet? En is t echt een aanrader? Vraag ik em voor de kerst.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nu pas...ik vind het eigenlijk nu al! Helemaal geen zin in maar het is het echt. Ik heb nog geen pil niks gehaald dus dat is niet tof. Misschien morgen ff snel naar de apotheek.
    En tweede kindje..nee idd lekker genieten van Jill hoor! Het gaat al veel te snel laat staan twee van die kleintjes kun je maar voor de helft genieten.

Ik heb die strings trouwens wel weer aan(al een tijdje) maar dat is ook niet zo leuk want ben echt nog steeds te dik op mijn heupen, bovenbenen en billen. Sommige strings die knellen dus wat aan de zijkant en ik vind dat zo erg :oops: . Voel me net zo'n worstje...

Het bruine rokje had ik bij prenatal gehaald, had daar ook een spijkerrok gehaald maar die is nog te groot :cry: . Bruine rokje is maat 50-56 en die past ze (iets te groot). Die spijkerjurk had ik bij de H&M vandaan, maat 56 maar hij valt klein :) . Er zijn idd maar weinig rokjes en jurkjes voor die hele kleintjes terwijl het juist zo leuk is. De spijkerjurk is echt heel gaaf (vindt H&M verder voor de echte kleintjes ook wat tegenvallen..).
    Ze hadden trouwens bij de H&M wel echt Chinese jurkjes voor baby's. Ik heb zelf zo'n jurk in het blauw en ze hadden m voor beebs in donkerroze, champagne en wit...maar helaas alleen vanaf maat 72 oid...beetje jammer weer....
    Zeeman heeft ook wel wat jurkjes zag ik van de week, van een beetje ribstof en in kleine maatjes.

Boek Oei ik groei is van Hetty van de Rijt en Frans X. Plooij, isbn 90-215-4384-2 zie ook www.oeiikgroei.nl

Nog ff een vraagje aan de mama's die flesvoeding geven. Hoe weet je dat de beeb genoeg heeft? Laten ze dan iets staan of zie je het aan het gezichtje?
    Jaime heeft nl. heel vaak dat ze alles opdrinkt en nog aan die fles ligt te lurken terwijl er noppes meer in zit. Moet ik dan meer geven? Ik geef al best veel voeding (zit echt ver boven dat wat het cb zegt, en iets boven dat wat op de nutrilonbus staat). Soms zie ik trouwens ook wel als ze echt niet meer wil dan trekt ze een sip en vooral zuur gezichtje.

Ik ga de lasagne uit de oven halen en lekker oppeuzelen..

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en het boek vind ik echt een aanrader. Staat geschreven over de ontwikkeling van kleintjes. Bv las ik dat Jaime nu ze bijna 6 weken is al gewoon scherp kan zien ook op afstand. Vandaar dat de kleintjes als ze tussen de vier en zes weken zijn, zo gericht gaan kijken en meer gaan meekijken etc. De ontwikkelingen zijn zeg maar opgehangen aan de drie H's (hangerig huilerig en humeurig) en de sprongen die volgen je leest dus ook over de ontwikkeling die ze doormaken (sommige kindjes hebben misschien meer of minder last van de drie H's).

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik vind het ook een goed boek. Volgens vrienden en kennissen is het boek wel heel strikt en moet je sommige dingen in een iets breder perspectief zien... Ben benieuwd! 't Wordt tijd dat ik weer eens verder lees want volgens mij is Brent bij een nieuw sprongetje aangekomen (inderdaad de 3 H's... daar word je moe van!)

14. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,
    Weer even een klein berichtje van mij. Het gaat hier nog steeds niet geweldig. Vrijdag is de ha dus geweest en op mijn keelontsteking heb ik dus blijkbaar een infectie opgelopen :( Heb een antibioticakuur gekregen en vandaag is de eerste dag dat ik in ieder geval geen kleur meer heb. Vrijdag en zaterdag had ik een hoofd als een tomaat en helemaal opgezwollen :(
    Ik mag mijn kiddies niet meer knuffelen of kussen, wel nog verzorgen maar moet voor elke aanraking die ik doe bij ze eerst mijn handen wassen. Dus bij ieder huiltje dat ik wil troosten bij wie dan ook van de drie moeten ze wachten :(
    Alles doet me pijn, zelfs mijn botten :confused: heb t gevoel alsof ik zo doormidden kan breken.
    Wou er daarstraks echt ff uit en zei tegen Albert ik ga heel even een eindje wandelen, maar heb me niet veel later moeten omdraaien en terug moeten gaan, omdat t gewoon niet ging :cry:
    Pfff, ik heb er echt een beetje genoeg van, hang nu al bijna 2 weken in huis en kan niks doen, ik mag toch hopen als ik hier bovenop ben, ik t voor een héééééééééle lange tijd heb gehad :(
    Ik mis het forummen, maar zodra ik weer kan ga ik alles helemaal lezen en weer volop meedoen :oops:
    Voor nu kruip ik de bank weer op en hoop snel met beter bericht te komen posten!

Liefs Angela.

15. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo meiden daar ben ik ook weer. Gisteren met Rick naar Sinterklaas geweest van Twan zijn werk. En vandaag hebben we Sinterklaas gevierd dus had niet eerder tijd om ff te forummen. Maar nu dus wel even!

Femmy: Wat een superknap kind hebben jullie op de wereld gezet zeg, de foto's zijn erg leuk. ;)

Sens; Ongi bah! Maar ja wel een teken dat je lijf weer in een ritme komt zeg maar! Klinkt leuk zeg zo'n rokje voor Jaime! Ik heb vrijdag van de cadeaubonnen ook nog wat setjes voor Timo gekocht. Wel een gesjouw hoor 2 kids mee, kinderwagen mee, maxi cosi, ach het is of sjouwen of thuis zitten, dan maar sjouwen want dat thuiszitten word je ook niet vrolijker van.

Conny: Hopen dat Marit nu een beetje een ritme gaat pakken! Wat vervelend dat Rick het nu weer in zijn broek doet! Rick van mij nog steeds hoor, heeft t een paar keer op t potje gedaan maar is ook bij die paar keer gebleven helaas. :cry:

Angela: Hoe gaat het met je?

Channie: Wat heerlijk zeg dat je even buiten geweest bent, daar kun je echt van opknappen heh.

Annemonique: Gezellig dat je hier weer bij ons komt meekletsen!

Kelly: Vervelend heh van die enorme gebroken nachten! Timo komt gelukkig maar een keer, maar toch zou ik enorm graag eens lekker willen doorslapen maar ja........hij heeft t gewoon nog nodig.

Panda: Goed je rust nemen hoor. Want het is idd vermoeiend hoor zo'n eerste tijd met zo'n kleintje.

Charissa: Gezellig dat je er ook weer bent.

Salomina: Heb ik ook zo erg van die droge handen vooral mijn vingers, word echt schraal en zeer doen, ik smeer ze wel in met Glycerona, wel erg vet, maar het helpt wel.

Robine: haha dus je hebt nu al een mama's kindje. Wat vervelend dat je nog steeds last hebt van de hechtingen e.d.

Fajah; lekker joh dat Yorben doorgeslapen heeft!

Verder weet ik niet meer wie wat heeft geschreven!

Tjonge jonge zeg wat een speelgoed krijgt zo'n kind voor Sinterklaas, ik weet gewoon niet meer waar ik alles zetten moet! Ga morgen maar s ff uitsorteren want......drama gewoon. Van de kraamvisite heeft Rick ook al zoveel gehad, allemaal lief bedoeld, maar ik word niet vrolijk van het honderdste autootje........

Gisteravond ff dipje gehad, ben zo trots op mijn mannetjes, en zou zo graat willen dat mijn vader dit nog zou kunnen zien, dat was dus huilen, ben lekker tegen mijn grote mannetje aangekropen en dat luchtte wel even op.......

Nou verders geen nieuws te melden, Timo ligt te huilen dus ga zo een flesje klaarmaken.......tot morgen allemaal!

Lfs. Saskia.

16. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Jemig Angela wat een ellende meid! Ik wens je heel veel beterschap! En een dikke knuffel van mij!

Liefs Saskia.

17. Robine: Poeh een 2e. Nee voor mij even niet. Ik vind het nu al druk. Ze vraag zoveel aandacht. Nu zit ze bij papa, omdat ze niet wil slapen al vanaf 20.00 uur. Ze is nu een beetje in slaap aan het vallen.

Angel: Jeetje meid het zit je niet mee. Nou heel veel sterkte hoor en doe lekker rustig aan.

Saskia: Leuk heh al die kado's ik kan me voorstellen dat jij daar niet op zit te wachten.

Ik heb sinds de bevalling zo pijn in me rug hebben jullie dat ook. Ik weet nou niet of het door me borsten komt die enorm zijn geworden, maar ik word er gek van.
    Ik ga lekker douchen ben er morgen weer.

Lfs Kelly

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Sens, Emme geeft duidelijk aan dat ze de fles niet meer wil door deze met haar tong naar buiten te duwen. Ze drinkt lang niet altijd haar fles van 100 cc leeg, maar daar maak ik me maar niet druk om. Ben er van overtuigd dat ze dat zelf kunnen regelen. Kan het moeilijk door haar strot duwen, haha!

Robine, leuk he knutselen aan surprises!

Saskia, jij zit dus midden in het Sinterklaasgebeuren! Geweldig is het voor de kids he. En kan me voorstellen dat je je vader mist in deze tijd. Heel begrijpelijk dat de tranen dan komen hoor.

Angela, oei wat een narigheid. Heel veel beterschap gewenst!

Panda, hoop dat je een goed nacht tegemoet gaat.

Emme is vanmiddag meegeweest naar opa en oma. Ze heeft ook daar heerlijk geslapen. Ik verbaas me er echt over dat ze doorslaapt als we haar uit de wieg plukken en in de maxicosi zetten en vervolgens bij mijn ouders weer in de reiswieg leggen. Sinterklaas was heel gezellig. Geweldig om de reacties van mijn neefjes en nichtjes te zien op de cadeaus. Emme heeft ook wat kleine cadeautjes gekregen. We hadden aangegeven niet veel te willen hebben. Ze heeft van die leuke gekleurde hydrofieldoeken gekregen (we hadden er niet genoeg) en een leuk speeltje, en natuurlijk de chocoladeletter E haha!

Morgen weer 3 kraamvisites gepland. Vermoeiend maar wel leuk. Ben wel blij dat de kraamvisite goed op gang komt, des te sneller zijn we er vanaf (klinkt rot, maar jullie snappen vast wat ik bedoel).

Pim

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik weet niet wat hij weegt, dinsdag moeten we voor het eerst naar het consultatiebureau. Maar hij ziet er goed uit hoor, hij is zeker wel flink aangekomen! Ik schat hm zeker wel zo'n 4 kilo al, dat is dus bijna een kilo erbij.

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Angela: heel veel beterschap!

Hier ook een kwaaltje opgelopen door de bevalling....ik heb aambeien :( Morgen de HA bellen, wordt de eerste x daar ik daar kom! Leuke kennismaking ;)

Het is vandaag super gegaan in Nijmegen! We zijn wezen bowlen en naar de mac geweest en Kyllian heeft alleen maar geslapen :) Nu ligt hij ook weer heerlijk te slapen, we moeten gewoon vaker weg gaan de herrie in, wordt hij blijkbaar juist rustig van ;)

Deel Deze Pagina