November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jammer Saskia :( Maar als je gevoel zegt niet doen dan moet je het ook niet doen. Blijf het toch wel jammer vinden ;)\

Fajah: je kunt het cb bellen om te vragen of het rond dezelfde periode nog kan? Anders zou ik de afspraak wel laten staan denk ik. We plannen gewoon nog een meeting als ze allemaal iets ouder zijn, dan komt Saskia ook ;)

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi hoi,

even snel een berichtje van mij.

Ik heb ook veel zin in de meeting, wil jullie nu allemaal wel een keer in het echie zien met baby's ! :D.

Saskia; jammer dat je niet komt, maar je moet doen wat jij wil. Wat je schoonouders vinden is toch niet belangrijk, of heb ik het nu helemaal mis? Nou ja, het is natuurlijk jouw keuze en je moet doen waar je je het meest prettig bij voelt. Komt Conny nu ook niet ?

Trutje; lachen die foto van Brent ! Leuk hoor en goed te horen dat het beter met hem gaat.

Fajah; ik zou eerst informeren wanneer Yorben de inenting dan wel kan krijgen en als het echt heel lang duurt dan zou ik de afspraak niet verzetten. Maar zou het wel erg leuk vinden als je er ook bij bent.

Angela; zielig heh als die kleintjes verkouden zijn. Lieke kan af en toe ook een beetje zeuren met de fles hoor maar ze drinkt m uiteindelijk wel leeg.

Panda; lekker heh zo luieren in de pyama, genieten wij ook altijd van.

Conny; kom je nu alleen naar de meeting ;) ?

Sens; gezellig uit eten met een vriend ! Met vrienden iets leuks doen is altijd leuk vind ik. Klusze dan maar weer vandaag !

Ik ga weer schilderen ! Ben nu ff bezig met een nijntje schilderij, best moeilijk hoor !

Tot later..

Liefs sap

3. Fajah: Ik zou ook eerst ff bellen met het cb en kijken wat de eerste volgende mogelijkheid is en als het te ver weg is gewoon laten staan en er komt zeker nog een volgende keer.

Jammer hoor Saskia dat je toch niet komt.

Visite is weer weg en Daynah is natuurlijk weer ontzettend verwend. Leuk pake weer gekregen.

Maatje 56 wordt al te krap en ik heb haar gisteren zelfs een pakje met maatje 62 aangedaan.
    Vind ik op zich niet zo erg hoor, dan heb ze weer eens wat anders aan. Ik had maar iets van 6 pakjes in maatje 56, dus niet echt veel. Gelukkig maar want ze is er zo uit dus.

Ga me ff klaarmaken wij gaan zo ff naar het Alexandrium. Me auto doet het weer niet. Ik word er gek van. Sabino is een andere accu aan het halen en hopen dat ie het dan wel doet. Aan de ene kant zonde omdat de auto toch binnenkort weggaat, maar ja heb de auto toch nodig.

Kom later weer ff kijken.

Lfs kelly

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sorry weer ff snel want ben nog lang niet klaar. Wat een rommel achter al die spullen die hier stonden zeg..pff ik word er helemaal zenuwachtig van..

Saskia persoonlijk denk ik dat de file er niet zal zijn. Het is vakantie. En als er al verkeer terugkomt van vakanties in buitenland dan gaat het richting noorden en niet zuiden.

1. Sensee
    2. Pim
    3. Angela
    4. Sappie
    5. Kelly
    6. Robine
    7. Salomina
    8. Annemonique
    9. Conny
    10. Panda

Dit is nu het definitieve lijstje?

Nou dat was m weer ff. Nogmaals sorry maar ik moet echt weer verder poetsen. Chiel is aan het klussen nog nu...

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hier ook even berichtje van mij.
    Ik kom ook niet naar de meeting, het is te ver weg en mijn vriend heeft ook vrij dan.
    Vind het best jammer want ik had er heel graag bij willen zijn.. :cry:

Mijn zusje heeft vanmorgen echo gehad omdat ze veel bloedingen heeft gehad.
    Ze is nu 10 weken en het is met 6 weken al misgegaan.
    Ze was zo verdrietig...

Vanavond voor het eerst Jayden weg brengen, we hebben een feestje.
    Ik zie er best tegenop..

Nou ik ga ff verder... fijn weekend en fijn jaarwisseling!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje Charissa, wat erg voor je zusje :(

Lijkt me ook moeilijk om de hem voor het eerst weg te brengen. Vind het al moeilijk als ik even naar de stad ben zonder hem, dat wordt nog wat als ik weer moet werken ;)
    Toch veel plezier op het feestje!

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Charis, wat erg voor je zus... Ik kan me heel goed voorstellen dat jij het er ook effe moeilijk mee hebt. Hopelijk kun je het vanavond effe van je af zetten.

Ik weet nog niet of ik naar de meeting kom. Ik wil op zich wel. Lijkt me hartstikke gezellig maar ik wil ook effe afwachten hoe het verder met Brent gaat. Nu lijkt alles nog koek en ei in elk geval. Hopelijk zet dit zich voort maar ik moet er niet aan denken een hele dag met een huilend kind te reizen... Vandaar dat ik nog niet eerder gereageerd heb.

Ik heb nu 2 draagdoeken. De tricotti Slen is een aanrader in elk geval. Dat is er 1 die je zelf moet knopen. Ik heb er heerlijk mee kunnen wandelen in het park. De hond was ook superblij met die wandeling en Brent heeft aan 1 stuk door geslapen. Ik weet nog niet precies hoe en wat met de jas, eronder of erboven. Nu had ik een grote jas van mijn vriend aan (die is erg fors (dik) dus die past makkelijk over Brent heen :) ).
    De andere doek is ook een Tricotti en bestaat uit 2 stukken. Die heb ik nog niet geprobeerd.
    Een draagzak vind ik zelf niets, ik heb er 1 kunnen lenen om te proberen maar dat wordt op den duur toch wel erg zwaar.

Wie gebruikt er nog meer een draagdoek?
    Heeft iemand nog kledingtips voor draagdoeken? 's Zomers is dat eenvoudiger dan 's winters denk ik?
    Ik zal proberen er straks een klein fotootje van te plaatsen. Brent lag in elk geval in de komma-houding en een deel van mijn borst werd dus best koud omdat ik de jas deels open droeg.

8. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Jullie gaan toch wel foto's maken he met de meeting!?! ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet allemaal mama's met baby's haha.

Giovanna heeft vannacht 3de nacht op rij doorgeslapen *afkloppen* van 24.00 tot 06.45 en daarna nog tot 10.00 ongeveer.

Sappie druk met de schilderijtje haha doe je wel fftjuhs foto's plaatsen van je kunsten?

Trutje mooi dat het zo goed gaat met brent! goed dat de behandelingen helpen :) Is voor jou ook een stuk prettiger zo.

Senseemilla je bent er maar druk mee! Gaan jullie het nog af krijgen voor het nieuwe jaar?!?

Kelly balen hoor dat je auto het steeds begeeft :( nog even en dan heb je en andere!

Ik had gister mijn cv verstuurd naar een uitzendbureau voor zorginstelling zoals thuishulp enzo. Nu belde ik vandaag en had die mijn cv al voor me liggen! En hij zei dat er in januarie heel veel werk vrij kwam en dat die me 3/4 januarie belt :D ben benieuwd..vind het ook wel jammer aan 1 kant want wil niet bij Giovanna weg zijn :( Maar me moeder zorgt voor haar als ik werken ben dus dat stelt me wel gerust. Ik wil dus voor ongeveer 24 uur werken.

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou nou t lijstje is niet zo lang meer als we eerst dachten. Jammer dat velen van jullie niet kunnen/ willen/ mogen of wat dan ook, maar jullie zullen er allemaal wel een goede reden voor hebben. Helaas, maar misschien dat er nog wel een keer een meeting komt daarna als ze allemaal al lopen ;)

Charissa: wat erg voor je zusje.........sterkte

Trutje: fijn dat die draagdoek zo goed is bevallen, hopelijk blijft Brent rustig en kom je 5 januari ook!

Saskia en Conny: Waar in zuid holland wonen jullie dan? Kan toch nooit 3 uur reizen zijn naar Utrecht toe?

Channie: ben jaloers op t doorslapen.......Jill komt nog om een uurtje of 5 en daarna pas weer 10 uur oid in de ochtend. De tijden worden wel steeds langer dus wie weet binnenkort.......

Kel: Heeft de nieuwe accu gewerkt, of moet je aan een nieuwe wagen?! Ennuh die kleine van jou groeit echt hard. Jill zit nog in mt 50-56 ruim zelfs.

Heb vandaag t cb gebeld aangezien Jill onder de vlekken in dr gezichtje zit. Schijnt normaal te zijn, meestal rond de 4-6 weken maar bij haar is t wat later gekomen.,zolang t niet op dr lichaam komt is t gewoon nog van mij hormonen afkomstig. Verder ff voor dr naveltje gevraagd en als je em nog terug kan duwen is t geen breukje. Vanavond ff testen. Verder ff badderen zonder zeep en 1x per 2 dgn(dat deed ik al). Als ze maar geen jeuk heeft, t ziet er zo rood en schraal uit. Arme kleine.

Ik ga ff koken,

tot later!

Liefs Robine

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja en dat ABC Dorphilus lijkt nu al zn vruchten af te werpen! :)

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Waar is jacq dan eigenlijk gebleven?

12. Charissa wat erg van je zusje zeg. Kan me voorstellen dat jij ook verdrietig bent.

Ik heb een smsje naar Jacq gestuurd en gevraagd hoe het met haar is en dat we haar missen.

Ik ga ff Daynah eten geven en baden. HOop dat ze vanavond lekker gaat slapen.

Trutje: Jammer als je niet meegaat maar kan me wel voorstellen hoor.

Kom later weer ff kijken.

Lfs kelly

13. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Robine, lekker dat het ABC-spul zijn vruchten al afwerpt. Huilt ze nu minder? En mag ik eens zien hoe dat eruit ziet, die vlekjes? Brent heeft dat nu en dan, lijken wel puistjes. Schijnt van de BV te komen.

Angel hoe pak je dat douchen met je kleintje aan? Ik doe het wel eens maar erg handig vind ik het niet. Aangezien ik hem zo warm mogelijk wil houden loop ik dus ik mijn nakie de douche uit om hem op tafel in te stoppen (kleine douche) en daarna kan ik pas mezelf af drogen. Vandaar dat ik vraag hoe jij dat aanpakt ;)

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Charissa wat erg van je zus! :( moeilijk is dat hoor.

Lisa heeft die vlekjes ook! schijnt zo tot 3 maanden vaak voor te komen, het word nu al wat minder.

Vandaag geshopt in Leiden, het viel reuze mee met de drukte & ik heb o.a. een leuke jas gescoord! ben nu wel aardig moe. Vanavond Eragon kijken! ben benieuwd.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian zat vandaag ook onder de rode vlekjes! Vanavond was het ineens een stuk minder. Zijn navel kan ik wel terugduwen, maar hij is nog meer uit gaan puilen.

Iemand vroeg laatst hoe het eruit zag.....hier ff een foto. heb dus nog geen duidelijkheid of het een navelbreukje is, 9 jan krijgt hij zn prik op het cb dus misschien kunnen ze er dan ook ff naar kijken.

http://www.meimeltje.nl/plaatjes/DSCF0013_klein.JPG

16. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

Ben vanmiddag naar de speelmiddag geweest met Rick en Timo ook maar meegenomen was wel gezellig, weer s bijgekletst met wat mensen.

Nog even wat betreft de meeting: Twan zegt je moet t zelf weten maar ik persoonlijk zou het niet doen. Maar als je wilt moet je gaan maar ik denk dat je dat beter kan doen als Timo wat ouder is (een maand of 4,5) aangezien ik ook niet zo'n held ben met rijden (zeker niet in het donker haha) zou hij en overigens mijn moeder en schoonouders ook zich toch wel wat zorgen maken dus vandaar mijn besluit om het toch maar niet te doen dan. Ik vind het wel ontieglijk jammer, maar al met al zou ik toch ruim 3,5 uur in de auto zitten (heen en terug dan heh) en dat is toch wel vrij lang met zo'n kleintje. Nou ik heb me nu genoeg verdedigd haha en kom graag een volgende keer! Ik hoop natuurlijk wel nog gezellig met jullie mee te mogen kletsen hier want ik vind t veel te gezellig zo!

Annemonique: Ziet er gek uit dat naveltje van Kyllian, ik zou t ff in de gaten houden! Wel een leuke foto overigens.

Charissa: Wat rot voor je zus zeg! Kan begrijpen dat het jou ook enorm raakt, zeker nu je zelf pas een kleintje hebt.

Femmy: Leuk zeg lekker geshopt voor jezelf en een mooie nieuwe jas gescoord, altijd super natuurlijk.

Trutje: Douchen doe ik ook wel s met Timo maar altijd als Twan er ook is zodat er iemand is die hem kan aanpakken en afdrogen. Hij geniet er overigens wel enorm van.

Kelly: Ben ook benieuwd waar Jacq is. Al lang niets meer van haar gehoord.

Channie heerlijk zeg dat Giovanna zo doorslaapt, hier ook al zo'n heerlijke slapen, kun je zelf ook ff bijtanken heh?

Nou meiden ga weer ff bankhangen.

Groetjes Saskia.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Saskia; Je hoeft je niet te verdedigen hoor, als het gevoel niet goed is dan moet je het gewoon niet doen. En tuurlijk blijf je meekletsen, da's vanzelfsprekend.

Annemonique; ooh wat apart de navel van Kyllian, zou er idd even naar vragen op het cb.

Femmy; lekker wezen shoppen, met je zus toch? Fijn dat je geslaagd bent voor een jas.

Kelly; Goed dat je een sms naar Jacq hebt gestuurd, ben benieuwd hoe het met dr is.
    Hoe is het met je auto afgelopen ?

Robine; fijn dat dat ABC spul schijnt te werken :D. Lieke heeft ook wel wat vlekjes maar vooral rond de hals, voelt ook niet lekker zacht maar echt een beetje pukkelig.

Channie; Tuurlijk gaan we foto's maken, dus je hoeft niets te missen ! Wat goed zeg dat Giovanna ook al zo lekker doorslaapt !

Charissa; wat erg voor je zusje, kan me heel goed voorstellen dat ze erg verdrietig is.
    Veel plezier op het feestje vanavond.

Mijn schilderijtjes zijn mislukt :( . Ze liggen beide in de otto, volgende keer beter.

Kom later nog weer ff kijken.

Liefs sap

18. Sakia: Je hoef je niet te verdedigen hoor. Als het niet kan dan kan het niet.

Annemonique: Daynah d'r naveltje is helemaal niet zo erg, maar een klein beetje.

Sappie: Jammer dat de schilderijtjes mislukt zijn. Wie weet de volgende keer. Me auto doet het weer even maar ze hadden niet de goede accu. Maar net deed hij het weer even, dus we zien wel weer hoor.

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Annemo: wat een lekker ventje <3 En idd ja, wat een raar naveltje zo! Heeft hij er ook last van denk je?

SasB zo doen wij dat ook meestal, dat douchewerk. Maar soms ben ik 's avonds alleen thuis en dan is het dus niet mogelijk en wil ik wel met hem douchen :p Lekker onhandig en eigenwijs he? :)
    Gisterennacht had hij zichzelf dus helemaal van boven tot onder volgekakt. Zelfs zijn bed zat onder de gele flats. Ik denk dat het door de osteopatie-behandeling kwam en was al lang blij dat ie er af was natuurlijk. Het was echt superveel, de luier was doorweekt en aan alle kanten kwam het eruit. Kon dus gelijk het hele bed incl. molton verschonen. Knap van hem :)
    Toen heb ik de verwarming in huis maar wat hoger gezet en hem wel de douche in genomen want toen ik zijn rompertje uit trok had hij het zelfs achter zijn oren zitten!

20. Heb Jacq een smsje gestuurd en alles gaat goed met haar. Ze heeft het heel erg druk. Ze hoopt dat ze volgende week vrijdag er ook bij is, maar dat wist ze nog niet zeker.

Ze probeert van het weekend nog ff op het forum te komen.

Lfs Kelly

Deel Deze Pagina