Trutje: Hoe krijgt Brent het voor elkaar met dat gepoep? Jill poept elke 2-3 dagen een keertje en t zit altijd keurig in dr luiertje en dan gebruik ik gewoon nogsteeds de newborn luiers van Pampers. Misschien dat de baby's meer poepen van bv? Ik zal morgen met t daglicht eens proberen een foto te maken van dr pukkeltjes, maar volgens t cb was t dus van de hormonen en mag je ze om de 2 dagen badderen zonder badspullen(schuim zeep oid) gewoon water, je mag er wel Balneum creme op doen(op de schrale plekjes, de wit/gelige pukkeltjes met rust laten en droog houden!) Gaat vanzelf over, als t over t hele lichaam zit moet je pas aan een allergie of eczeem gaan denken...gelukkig heeft Jill t alleen op dr gezichtje, wel zodanig dat dr oortjes wel lijken te vervellen zo schraal/droog zijn ze. Annemonique: Als ik t naveltje van Kyllian zie dan hoef ik me bij Jill denk ik niet druk te maken, wat steekt hij bij hem ver uit zeg. Hopelijk heeft die kleine hummel van jullie er geen last van. Heb je al een navelbandje eromheen gedaan? Dan zit t wat strakker en gaat ie misschien terug?!? Femmy: heb je weer een illegale kopie thuis Veel plezier met de film!
Sap: Grappig dat jullie daar in t oosten over de Otto praten, ik hoorde dat woord voor t eerst bij mn vriendin in Hengelo die had t er ook over, maar blijkt dus gewoon de afvalbak te zijn die buiten staat toch? En die andere heet de Kliko? Hahaha. Wij hebben t gewoon over de vuilnisbak buiten. Jammer van je kinderkunst. Misschien moet je beginnen met schilderen op nummer van Ravensburger Kel: Hopelijk blijft je autootje t weer doen en fijn te weten dat met Jacq alles goed gaat, maar dat ze t druk heeft. Sas: We hebben wel begrip voor je hoor, althans ikke wel. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt en niks forceren. Wel jammer en natuurlijk mag je mee blijven kletsen! Liefs Robine
Saskia, jammer dat je niet komt, maar je moet doen waar je je goed bij voelt. En tuurlijk blijf je gezellig meekletsen! Robine, Emme heeft elke dag een poepluier en de poep zit dan idd netjes in de luier, Ik gebruik nu de newborn 2 luiers. Sappie, jammer van de kinderkunst, maar ja. Je had toch al schilderijen die wel gelukt waren? Charissa, jammer van de zwangerschap van je zus. Toch altijd verdrietig he. Hopelijk is ze snel weer zwanger, dat is de beste remedie - tenminste dat had ik na m'n miskraam. Annemonique, jeetje dat naveltje steekt uit zeg! Wat wordt Kyllian al groot zeg! Sens, klusze! Hier niet veel te melden. Ik heb vandaag een mobiel voor boven de box gekocht. Emme vindt het prachtig! Leuk om te zien. Morgenvroeg even booschappen doen voor oud en nieuw. We krijgen vrienden op bezoek. Heb er nu al zin in! O en er zijn weer vrienden van ons zwanger. Zo leuk! Zit je allemaal een beetje in dezelfde fase straks. Pim
Gaaf he Pim, die muziekmobielen. Brent is ook fan van dat ding. Hij volgt die figuurtjes ook echt rond en moet zo lachen om die dingen. Hoe mooi en eenvoudig is het leven van zo'n kleintje! Wat ook leuk is zijn die babygym's. Daar leren ze ook nog van. hahaha!!! Knap he? BV-babies poepen veel dunner. Het is echt net mosterdsaus. Normaal poept hij 1 x per dag een dikke spuitluier en dat gaat wel netjes in de luier maar er kwam gisteren zo extreem veel in 1x dat de luier echt niets meer kon absorberen. Ik had nl. 30 min. ervoor de luier nog verschoond. Hij had al 2,5 dag niet meer gepoept (o.a. ook waarom hij naar de osteopaard gaat, zijn buikje...). Hij was wel erg opgelucht aan het lachen hoor Ik gebruik trouwens nu luiers van DA. Ik vind ze superprettig! Volgens mij zijn is het nr. 3 (voor kindjes van 4 tot 7kg ofzo?)
Pim; Van Emme willen we ook weer eens een update wbt foto's hoor! t Gaat zo hard.......ben benieuwd hoe ze er nu al uit ziet. Liefs Robine
Hoi ! Charissa: Wat erg voor je zus, wat zal ze verdrietig zijn ! Sas: Jammer meid dat je toch niet naar de meeting gaat ! Ikzelf ben nog aan het verzinnen wat ik doe, ik wil supergraag komen, de trein vind ik echt best duur en autorijden vind ik heen niet zo'n probleem, maar idd de spits 's avonds zie ik tegenop. Maar het kan idd goed zijn dat het volgende week vrijdag niet zo druk is door de kerstvakantie. Ik denk wel dat ik zal komen, maar ben er nog niet definitief uit. Ik woon bij Roosendaal in West-Brabant, en die 3 uur van Saskia is dus heen- en terugreis samen inclusief spitsverkeer. Sappie: Jammer dat je schilderijtjes mislukt zijn. Douchen: Ik zet het wipstoeltje net buiten de douche gereed voor de verwarming met een badcape er open bovenop. Dan kan ik Marit vanuit de douche gelijk daarop leggen en inwikkelen. En tot nu toe ligt ze dan dik tevreden te wachten terwijl ik me kan afdrogen en aankleden. Mocht ze niet tevreden zijn, dan droog ik me snel af, doe een badjas aan en ga dan verder met haar . Muziekmobiel: Hihi, grappig, Marit vind er hier geen bal aan, als ze begint te miepen en ik zet dat ding aan, kan ik er zeker van zijn dat ze begint te huilen Robine: Marit heeft nu al 3 weken hormoonpukkeltjes, zij heeft het een klein beetje op haar borst maar verder alleen op haar gezichtje idd. Op sommige pukkeltjes zaten witte puntjes, nu die weg zijn smeer ik haar gezichtje in met Calendula bodycreme van Weleda, zodat haar toetje wat minder droog is en dat gaat super. Trutje: Haha, geweldig die gigantische poepluiers van Brent ! Kelly: Hopelijk blijft je auto het nou toch weer langere tijd doen, vervelend zo. Hier werkt de Orthiflor, vergelijkbaar met ABC Dophilus, ook supergoed ! Tot nu toe geen enkele keer meer krampjes sinds vorige week zaterdag, wat een heerlijkheid zeg ! Dit jaar vieren we Oud en Nieuw voor het eerst saampjes thuis. Tot nu toe altijd met vrienden of familie gedaan, maar we hebben geen zin in gesjouw met de kids deze eerste keer voor Marit, dus dan maar thuis. Ik ben benieuwd wat ik ervan vindt, met veel vrienden vind ik altijd wel gezellig, maar nu een keertje samen met Werner lijkt me ook wel knus. Ik mis alleen die avondvullende shows die je vroeger op tv had op Oudjaarsavond, nu is het enige wat daar op lijkt Dancing with the stars, en daar vindt Werner niks aan. Nog eens goed kijken, op SBS voor cabaretiers geloof ik en dat vinden we allebei wel leuk.
Meiden ff een vraagje. Hier is de verkoudheid ook goed aangeslagen. Ik zit met dikke rode ogen en een loopneus en pijn me keeltje. Ik word er niet goed van. Mare is het nou wel verstandig dat ik bv geef of dat ik Daynah veel vast houd en veel knuffelen met haar. Ik wil natuurlijk niet dat zij ook ziek wordt? Hoor het graag van jullie.
Kyllian lijkt geen last te hebben van zijn navel. Ik kan er ook gewoon aan zitten en op drukken en hij merkt niets. Het is wel erger geworden, viel me vandaag ineens op. Navelbandje schijnt tegenwoordig afgeraden te worden las ik. Lees overal dat het gewoon afwachten is en het ws vanzelf weer overgaat, vandaar dat ik er dus ook maar geen haast mee maak om erachteraan te gaan. Die 1,5 week wachten kan dan ook wel. Hier gebruiken we ook de newborn 2 luiers. Heb nog 2 pakken, maar denk dat ik daarna maar de 3 ga gebruiken want daar heb ik ook al een paar pakken van. Had goed ingeslagen tijdens mn zwangerschap Ben gisteren met hem op de weegschaal gaan staan en hij zit al iets boven de 5 kilo! Al 2 kilo erbij sinds zn geboorte. 1 kilo per maand dus, klinkt best veel. Een babygym wil ik ook nog hebben, maar heb nog geen leuke gezien die een beetje bij de box past. Kyllian volgt de schaapjes aan het mobiel ook, kan hij naar blijven kijken!
LOL ik dacht dat Sappie de Otto kleding gids (online-winkel) bedoelde. Snapte het al niet echt We noemen het hier ook gewoon kliko of container
charissa:echt heel erg zonde dat de zwangerschap van je zusje is misgegaan,sterkte voor haar. Robine:Yorben had ook die pukkeltjes op zn gezichtje echt heel erg veel,was helemaal rood en schraal zn koppie.heb er niks opgesmeerd,want als het vettig wordt door creme heb je kans dat het alleen maar erger wordt zeiden ze op het cb.het begint nu al weg te trekken en komt idd door de zwangerschapshormonen die er nu nog uit komen.zolang het alleen op het gezichtje en borst blijft kan het geen kwaad . Kel:succes met je auto,en bedankt dat je jaqc even gesmst hebt. Trutje:wat fijn dat Brent baat heeft bij de osteopaat.laat hem maar poepen hoor dan is hij het kwijt dat ventje van je,word hij alleen maar vrolijker van. annemonique:idd gek om te zien dat naveltje van kyllian,heb ik nog nooit gezien. ik heb vanmiddag cb gebeld,om te proberen de afspraak te verzetten zodat ik mee kan naar de meeting.maar heb de afspraak toch laten staan,want kan 15 of 17 januari nog wel terecht maar dan kan ik zelf niet omdat ik dan in center parcs ben,dus helaas meiden ik heb mn best gedaan maar kan niet mee ik kan het nu trouwens wel tegen jullie vertellen dat fajah niet mn echte voornaam is,maar het is een van mn doopnamen,ik wil mn echte naam niet voor iedereen zichtbaar hebben op internet,want het is nogal een aparte naam weet je,die ik zelf nog nooit ergens anders heb gehoord. dus voor degene die mn echte naam wil weten stuur me dan een pbtje. Sensee,trutje en semmi weten wel al mn echte naam! morgen met mn man een nieuwe tatto gaan uitkiezen voor hem,want van de oudste heeft hij een schorpioen op zn schouder met geboortedatum en naam erbij,maar nu heeft hij weer een zoon die schorpioen is(tja zal wel he ,want ze zijn op dezelfde dag geboren hahaha)en nu moeten we iets verzinnen wat met Yorben te maken heeft,want hij wil niet 2 dezelfde tattoo's en hij wil ook niet yorben zn naam onder die ene schorpioen van de oudste.hij wil er van elks 1tje zetten? we zien wel. als ik naar de meeting zou komen moet ik 3 uur heen en 3 uur terug reizen,want woon vlakbij Sluis(mss kent iemand dit stadje)en dat is echt ver van utrecht. nou ik ga zo de laatste fles geven aan yorben en dan richting mn bedje,hopen dat hij weer zo goed slaapt als afgelopen nacht,maar dat zal wel geen 2 keer na elkaar denk ik. tot later weltrusten.xxx
Zo hier net de kraam visite weg en Giovanna is weer lekker verwend. Ze heeft een voedingskussen gehad en een babyfoon ( die van ons stoort heel erg en pakt andere mensen) En ook 2 enveloppen dus morgen eventjes shoppen voor haar haha.Verder nu even geen reacties ben een beetje moe...ga zo douchen met de kleine en dan lekker me bedje op zoeken.
Daar ben ik ook weer. Vanmiddag lekker geklets met mijn moeder, zij op een gegeven moment Jordy in badje gedaan en ik de meiden in de douche gezet dus dat was al allemaal lekker gedaan voor t eten. Boodschapjes zijn ook weer in huis dus we kunnen er tegenaan. Fajah: Dan hebben jullie inderdaad een heerlijke nacht gehad zeg. Ik zou inderdaad t cb even bellen en vragen of je nog ergens tussen geplaatst kan worden (valt meestal toch wel eens wat uit) en anders gewoon naar cb, spuitjes zijn belangrijker dan de meeting, die komen vast nog wel vaker. Trutje: Wat ziet Brent er weer heerlijk uit, echt een leuke foto! Ik begrijp je gevoel betreffende de meeting en hoe Brent zich ontwikkeld de aankomende dagen. Hopelijk goed en kun je alsnog komen. Ikzelf heb een draagzak en opzich ben ik er nu nog heel tevreden over. Ik weet wel dat zodra Jordy zwaarder gaat worden het ook voor mijn rug zwaarder gaat worden. Ik hang hem ook onder mijn jas, maar doe mezelf nu dan wel een sjaal om waarmee ik mijn hals dan en mijn open bovenste gedeelte mee bedek. Dat helpt wel al iets. Wat het douchen betreft heb ik ook het geluk dat Albert s avonds thuis is, hij neemt Jordy dan van me over en droogt hem af enzo en ik douche daarna even mezelf. Als ik t alleen zou moeten doen denk ik dat ik me de badjas zou aandoen, dan heb je het toch weer iets warmer dan als je daar in je nakie blijft staan haha. Mell: Jij ook alvast een goed uiteinde, een goeie roetsj zeggen we hier in het zuiden! Saskia: Ook ik zeg, doen waar jij je goed bij voelt en er komen er vast nog wel meer. Ik begrijp t zeker. En zeker weten gewoon mee blijven kletsen, je hoort er evengoed nog bij hoor! Fijn dat jullie middag geslaagd was op de speelmiddag. Sappie: Als Lieke met de fles zeurt hoelang deed ze er dan over? Jordy deed er onderhand wel bijna een uur over, fles was in tussen al koud. Vandaag weer steeds 120cc water en 4 schepjes (zaten eerst al op 150cc water en 5 schepjes) klaar gemaakt en liet nog steeds 40cc staan iedere keer. Eigenlijk moest hij om half 8 weer de fles, maar heb hem laten slapen tot 8 uur, dus nu 3,5 uur ertussen gelaten en nu had hij ze ook leeg gedronken. Lieke zat geloof ik al vrij snel op 5 voedingen overdag, hoe oud was ze toen en hoeveel dronk ze toen eigenlijk, weet je dat toevallig nog? De otto hahaha, hier noemen we t de groenbak haha. Jammer dat de schilderijtjes zijn mislukt, maar niet opgeven hoor! Kelly: Dat is dan wel weer leuk aan die verlate kraamvisite he, het verwennen van Dayna. Balen zeg die problemen met de auto, hopelijk blijft ie t nog even doen totdat de nieuwe er is. Wat fijn dat jij Jacq een sms hebt gestuurd, zo hoeven we ons tenminste geen zorgen te maken. Maar we zien haar dus vanzelf weer verschijnen, zijn nu ook gewoon drukke dagen he. Toen ik zo ziek was na de bevalling moest ik t knuffelen en kussen inderdaad achterwege laten. Wat de bv betreft, dat kun je volgens mij gewoon blijven doen, het virus had je waarschijnlijk toch al wat eerder. Alleen moet je nu natuurlijk uitkijken met eventuele medicijnen. Sense: Ik persoonlijk denk ook dat het meeste verkeer vanuit t zuiden komt, minder prettig voor mij natuurlijk, maar ben van plan optijd te vertrekken, zo rond een uur of 11, dan heb ik 3 uurtjes om tot in Utrecht te komen dus dan moet dat wel goed komen. Charissa: Jammer joh dat je niet komt, maarja een leuke dag met je vriend die vrij is is ook altijd leuk toch. Jeetje wat een nieuws van je zus, tuurlijk is ze verdrietig, t is heel erg om mee te moeten maken. Veel plezier op t feestje, je zal Jayden wel missen, jij ook een hele fijne jaarwisseling! Channie: Tuurlijk gaan we fotos maken joh! En jij gaat nu lekker snel je rijbewijs halen en de volgende keer ben je er ook gezellig bij haha. Jippie je meisje slaapt dus alweer lekker door, hopelijk houdt ze het zo vol. Van t werk zou dan wel al snel zijn he, zal in het begin wel even wennen zijn, maar dat gaat vast goed komen. Robine: Tuurlijk komt er nog een meeting, maar als ze lopen? Dat wordt een heel geren dan hahaha, maar ook dat is leuk toch.Hopenlijk voor jou slaapt Jill ook binnenkort gewoon door, ik verlang er ook weer naar terug. Wat goed dat dat abc-spul aanslaat, is ze nu helemaal van de krampjes af? Wat heb je weer een leuke foto van jou en Jill in je album! Femmy: Lekker geshopt! Eragon is dat niet die film wat wel iets weg heeft van Lord of the rings? Tenminste dat vond ik zo lijken tijdens het voorstukje. Annemonique: Jeetje zeg, ik schrok wel even toen ik Kylian zijn naveltje zag. Ocharm zeg. Ben benieuwd wat het cb erover zegt. Pim: Wat leuk he dat er dan niet zo ontzettend veel tussen de leeftijden zit. Ik heb toevallig eergisteren met mijn vriendin gebeld en ook zij had het nieuws dat ze weer zwanger is, ze heeft afgelopen vrijdag een positieve test gehad. Conny: Wij blijven ook lekker knus onder ons thuis. Normaal ook altijd samen geweest met vrienden of familie, maar nu willen we na het vuurwerk naar bed haha tja en dat gaat dan niet. Ik ben trouwens wel van plan om voor de donker Utrecht uit te zijn aangezien ik ook niet zo heel goed ben op onbekende wegen in het donker, als ik eenmaal op de snelweg zit is t geen probleem en die spits tja, dat maakt mij nu niet zoveel uit. Ik geloof dat ik weer iedereen heb gehad, sorry voor diegene die ik vergeten ben. Ik ga nog even wat rondsurfen, misschien nog tot later en anders alvast truste en tot morgen! Liefs Angela.
Allemaal aan de tatoo's! Trutje: zet je ze zelf ook? Jij werkt toch op t gemeentehuis? Alle kids onder de pukkels als ik t zo eens lees, zal een mooie meeting worden dan met al die puisterige kleintjes Ik ga Jill dr laatste fles geven en mn bedje in. Tot morgen meiden! Liefs Robine
Nee, ik heb tot april gewerkt bij de gemeente en daarna ben ik gaan werken bij de sterke arm der wet. Daarnaast werk ik al heel lang in een shop. Slaap lekker! Kelly wat een allersnoepigst mooi donker kindje. Je krijgt vast duizenden complimentjes over haar. Knuffelfactor 200%!
Nou Giovanna heeft het doorslapen niet vol gehouden ze had de laatste voeding om 23.45 en om 04.30 had ze alweer honger..en toen kwam ze daarna weer om 08.30. Vandaag ons ritme maar weer een beetje oppakken want die was gister nogal waardeloos haha.
Ha daar ben ik weer even. KOm er echt niet meer aan toe om te forumen. Erg vindt ik dat. Hier nog een die niet echt weet wat ze wil. De ene nacht slaapt ze door, de andere nacht weer niet. Het breekt haar op, en mij ook natuurlijk. Gerben slaapt er gewoon helemaal doorheen, tenzij ik hem wakker maak. Heb nu grote wallen van hier naar Tokio. Echt niet normaal. Hoop dat ik voor vrijdag wel een keer goed kan uitrusten, want wil wel goed uitzien natuurlijk Sas: Jammer dat je niet komt, maar je hebt groot gelijk hoor. Goed dat je naar je eigen gevoel luisterd, en volgende keer wordt het nog gezelliger, want dan komen hopelijk nog meer meiden met de kids. Had gisteren onverwachts visite. Ze hadden mijn zus gebeld dat ze tussen 4 en 5 zouden komen. Ze kwamen pas om half 8! Ik was zo moe. We hebben het wel weer overleeft, was wel leuk dat ze kwamen hoor. Maar dan kan je ook niks plannen. We zouden vandaag op kraamvisite gaan bij mijn nichtje vanmiddag, maar dat wordt ook vanavond pas denk ik. Moet nog zo veel doen. De was, boodschappen, beetje bijslapen, huishouden pffff Charissa: Sterkte meid met je zus. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Hopelijk wordt ze weer gauw zwanger. Ik had vorige jaar ook een mk gehad bij 11 weken. Bleek dat de vruchtje na 6 weken ook gestopt was met groeien. Meiden moet gauw verder, mij meisje heeft weer aandacht nodig.
Goedemorgen, Nou hier nog eentje die slecht geslapen heeft. Laatste voeding was om 22.00 uur en om 02.30 uur kwam ze weer en toen om 05.00 uur en toen nog eens om 07.00 uur. Sinds de feestdagen zijn we echt het ritme een beetje kwijtgeraakt. Ik denk toch dat ik overga op het wakker maken voor een dagje, zodat ze het ritme hopelijk weer oppakt. De verkoudheid is flink toegeslagen hier. Zometeen nog boodschappjes voor morgen halen we gaan gourmetten. Ik haal ook maar gelijk druppels voor Daynah voor het geval als zij ook ziek wordt, aangezien de winkels 2 dagen dicht zijn. Fijne zaterdag allemaal. Kom later weer ff kijken. Lfs kelly