Jeetje dat is ook niet normaal toch zoveel later komen. Zou voor mij iets zijn, maar niet heus. Kan daar zo slecht tegen als mensen te laat zijn.
Goeiemorgen! Wat een schattige foto Kelly! Leuk Trutje! dus je zet zelf ook tattoos?. Zodan leuk van die visite Salomina, dat ze zoveel later komen! (not). Angela; ja die film heeft er iets van weg, maar wat viel hij tegen zeg! we hebben het boek ook en het is toch weer anders!.(wel grappig om te weten dat het geschreven is door een jongetje van 12 geloof ik). Channie; Klinkt bekend van die babyfoon, in het begin hoorde ik opeens een baby huilen door dat ding maar het was niet Lisa, hoorde we zelfs de moeder die het kind trooste
Ik moet even stoom afblazen, kerels! Meneer ligt nu nog lekker te slapen, heeft ook weekend hoor. Wanneer heb ik een keer weekend, gaat hier gewoon door. Ik ben zo boos, als hij nou een keer zegt van blijf lekker liggen en dan doe ik hem in bad. Ik ben zo in staat om Jayden te pakken en weg te gaan. We hebben samen voor een kind gekozen! Nou hier ook een slechte nacht gehad, Jayden heeft laatste voeding om 23.00/23.30 gekregen en kwam om 03.00 en om 06.00 en om 9.00 was die nat dus heb hem meteen in bad gedaan. Hier ook allemaal pukkeltjes, alleen maar in gezicht. Misschien komt het door de borstvoeding... Kelly wat een mooie foto zeg. Maak je haar dan gewoon op een dag bepaalde tijden wakker, ook voor s'nachts? En werkt het? Salomina, dat is niet leuk als je moet wachten terwijl ze eerder zouden komen. Mooi dat het nog leuk is geworden. Hier breekt het ook op hoor. Ja hoop voor mijn zusje dat het binnenkort weer lukt. Ze heeft gisteren wel op Jayden gepast, wel knap van haar. Ik vraag me af hoe jullie allemaal alleen kunnen douchen met de kleine, ik vind het zo eng. Ben heel erg bang dat ik de kleine laat vallen en dat is de eerste keer bijna gebeurd Onzeker meisje, veel succes en plezier met de tatoo uitkiezen en zetten. Ben benieuwd wat het wordt. Ik heb vannacht gedroomd dat ik toch nog naar de meeting wilde en iedereen was er al. Ik kan alleen robine gezicht nog naar voren halen, apart zo'n droom he. Hier gebruik ik pampers van 3-6 kilo, al iets groter want de anderen ging het steeds mee mis. Ik ga nog even slapen want de kleine slaap ook nog dus nu even van nemen hahaha.
We hebben trouwens helemaal nieuwe kinderwagen besteld en maxi-cosi. Ik had een kinderwagen en maxi-cosi wat niet op elkaar kon klikken en de kinderwagen was zo'n onding... Ik hoop dat die volgende week binnen is.. We krijgen nu de Quinny XS, ben er zo blij mee! Angela, wat een mooie banner heb je, wat een schattig koppie, mooi kereltje hoor!
Mogguh ! Bij vlagen begint het bij Marit op doorslapen te lijken, na de late voeding sliep ze om 23.30 uur en ze kwam pas weer om 5.00 uur, niet slecht Wat een baggerweer buiten, dus wij doen helemaal niks vandaag. Tja, ik wilde ff naar de groentenmarkt, maar die hadden ook kerstvakantie blijkbaar dus dat was pech . Werner is vandaag weer begonnen aan het bouwen van een carnavalswagen, en vanmiddag komt een klusjesman kijken naar de badkamer, ben allemaal bang voor de prijs die ze ervoor zullen vragen. Charissa: Haha, dat gesprek heb ik deze week ook gehad met Werner "tja, volgende week moet ik weer werken", ja leuk, en alsof ik kan uitslapen met 2 kleine kids? Dus nu kan ik morgenochtend lekker aantuttelen terwijl hij voor de kids zorgt. Zul je zien dat alles knockout ligt tot 9.00 uur of zo dan Wat het douchen betreft, als je bang bent dat je de kleine laat vallen, kun je dan in jullie douche op de grond gaan zitten met gekruiste benen of zo, met de douchekop zo laag mogelijk? Dan is het ook warm en kun je Jayden gewoon op je benen laten rusten. Salomina: Nou, da's wel schandalig veel later zeg van de visite ! Pff, geen wonder dan je bekaf was, want dan ga je toch een beetje zitten wachten i.p.v. van alles te doen of te gaan rusten. Femmy:he wat jammer dat de film tegenviel ! Kelly: Oeps, dat zijn wel veel voeding ineens idd vannacht. Groot gelijk dat je uit voorzorg alvast durppels haalt voor Daynah. Channie: He jammer dat Giovanna niet meer doorgeslapen heeft. Kan idd veel schelen of je strak in het ritme zit. (al is ritme hier vandaag ook ver te zoeken ). Robine: Haha, ja, kunnen we pukkels gaan vergelijken i.p.v. veel/weinig haar of zo Angela: He heerlijk makkelijk dat de kids allemaal al gebadderd waren voor het eten, scheelt 's avonds een hoop tijd. Hihi, die uitdrukking van 'roetsj' is helemaal nieuw voor mij, alleen het limburgse zuiden denk ik dan? Fajah: Jammer dat je de cb afspraak niet kunt verzetten maar ik zou het idd ook niet laten schieten, volgende meeting komt vast wel goed ! ik ga weer eens boterhammen smeren, dit is 1 van die dagen dat ik het gevoel heb te leven van voeding naar voeding en niks tussendoor, blegh
Lieve meiden! Ik leef nog hoor! Fijn dat Kelly namens jullie een berichtje heeft gestuurd. Voelt goed 8) Ik ben echt van plan om vrijdag te komen alleen wil ik Joppie niet meenemen dus moet ik even bedenken wat ik zal doen. Weet trouwens niet hoe laat en waar jullie hebben afgesproken dus zal straks even gaan terug lezen. Verder gaat het hier prima en heb ik het voor mijn gevoel wel druk. Komt ook door die gekke feestdagen, visite maar ook een hoop leuke dingen. Gisteravond zaten we in de Kleine Komedie bij Lebbis en Janssen. Was erg gezellig. Had een vriend over uit Spanje en een nicht die ik 20 jaar niet had gezien uit Nunspeet. Waar een geboortekaartje niet allemaal goed voor is! Ben benieuwd hoe het met jullie gaat maar moet nu eerst even naar mijn meisje want die ligt te brullen. Liefs!
Goeiemiddag allemaal, Ik voel me redelijk uitgeslapen hier. Vannacht had ik om 1 uur Jordy weer in slaap gekregen (23 uur had hij de laatste fles) en dacht ik dat we zelf ook konden gaan slapen, nou niet dus. Buurman zette met waarschijnlijk zijn zatte hoofd de tv op hun slaapkamer zo hard (slaapkamers liggen naast elkaar) dat wij het in bed letterlijk konden verstaan 2 uur had hij in de gaten dat t misschien toch te hard was ofzo en hoorden we niets meer en ben toen ook direct in slaap gevallen. Half 3 werd Jordy weer wakker voor een fles, dus voelde me niet zo happy op dat moment Albert heeft hem toen mee naar beneden genomen en ik heb verder geslapen. Half 8 kwam Jordy weer voor een fles en daarna kon hij niet meer slapen. Maar ik was nog zo ontzetten moe. Overdag leg ik hem in de box op zijn buikje en dan is hij zo vertrokken, hij kan ook al zelf zijn kopje de andere kant op draaien. Ik heb hem dus in zijn bedje op zijn buikje gelegd en toen zijn we weer gaan slapen. 11 uur schrok ik wakker van de meiden en Jordy was nog steeds stil Normaal begint hij echt 3 uur later al te huilen, maar nu bleef alles stil. Ik was best bang om te gaan kijken en voelde me al zo schuldig dat ik hem op zijn buikje had gelegd zonder dat ik t in de gaten kon houden Ben dus heel voorzichtig gaan kijken, maar meneer lag gewoon heerlijk te slapen gelukkig. Kelly: Wat een leuke foto weer van Dayna! Heel veel beterschap, ik hoop dat het Dayna een beetje bespaard blijft. Channie: Jammer zeg dat Giovanna t doorslapen niet heeft voortgezet Hopenlijk gaat aankomende nacht weer wat beter. Sal: Kun je niet een keertje afkolven, dat je Gerben wakker maakt en hij t eens een nachtje van je overneemt? Dan doe je dat de nacht van donderdag op vrijdag, dan zijn je wallen misschien wat minder voor de meeting Nou dat is ook een leuke afspraak dan, komen tussen 4 en 5 en arriveren om half 8. Niks voor mij, zit daar dan zo op te wachten he, ben zelf liever 10 minuten te vroeg ergens dan 1 minuut te laat Maar als t leuk was dan scheelt dat ook wel weer. Veel plezier vanavond bij je nichtje! Femmy: Viel hij zo erg tegen? Ik zou zo'n film al direct gaan vergelijken met Lord of the rings en ik denk dat dan al snel een film zal tegenvallen, want denk dat daar maar weinig films tot nu toe aan kunnen tippen. Wauw een jongetje van 12 t boek geschreven? Nou die heeft t zich dan wel al goed bekeken zeg haha, die zal al een leuk centje hebben voor straks te gaan studeren Charissa: Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Gelukkig heb ik geen klagen, Albert staat t 's nachts mee op en 9 van de 10x zegt hij tegen mij dat ik verder kan gaan slapen en geeft hij de fles. Heb daar 2de kerstdag een flinke discussie over gehad met zijn moeder die het dus schandalig vindt dat Albert 's nachts meehelpt (dat hij uberhaupt meehelpt met alles betreffende de kids en huishouden), maar gelukkig trekt Albert zich daar weinig van aan. Wel hebben we nu afgesproken dat morgen en overmorgen als hij ook vrij heeft hij de nachtvoeding doet en ik t 's morgens dan opsta en hij kan uitslapen om een beetje bij te tanken. Wat het douchen betreft, ik houdt Jordy gewoon op mijn arm en klem hem een beetje tegen mijn lijf, zo kan ik zijn voorkant goed wassen. Zodra dat klaar is houd ik hem rechtop geklemt tegen mijn lijf en kan zo zijn achterkant en haartjes wassen. Ik zorg wel dat voordat ik hem anders pak hij goed afgespoeld is anders is hij zo glibberig haha. Ben ook iedere keer weer bang dat hij me wegglipt en 1x was het zo erg dat ik in de douchebak ben gaan zitten. Heel onhandig en onprettig voor mij aangezien hij nu niet echt zo gigantisch groot is, maarja alles beter dan dat hij valt maar denk dat dat echt niet zo snel echt gebeurd, gewoon jezelf vertrouwen Inderdaad een aparte droom zeg, wel leuk haha. Wat fijn dat je een nieuwe kinderwagen krijgt, ik heb gelukkig ook de maxi-taxi binnen, zo'n superding, je zal er zelf ook veel plezier aan beleven. Tnx voor t compliment, wanneer krijgen we weer eens wat nieuwe foto's van jouw mannetje Conny: Heerlijk zeg dat Marit al steeds wat langer slaapt. En wel fijn dat Werner nu toch morgenvroeg de zorg even op zich pakt. Zul je inderdaad net zien dat iedereen lang ligt te slapen, maarja dan heb je in ieder geval zelf ook wat langer gelegen Ik denk inderdaad dat t alleen t Limburgse zuiden is wat de goeie roetsj als uitdrukking heeft, zo hebben we wel meer van die rarieteiten hahaha. Jacq: Je leeft nog! Hopenlijk kun je inderdaad komen vrijdag, ik heb zelf ook eindelijk een babysit gevonden voor de meiden, want wou ze toch ook niet meenemen. Linsey had nog wel gekunt, maar voor Kaily was dat echt te ver geweest en ik vind als Kaily niet mee mag, dan kan ik Linsey ook niet meenemen (even ruzie voorkomen ) We hebben om 14 uur bij de parkeergarage afgesproken aan de strosteeg in Utrecht (mocht ik fout zitten meiden zeg t gerust) Gelukkig gaat het verder wel goed bij jullie, maar zeker is t druk, inderdaad zeker nu met al die feestdagen. Wat leuk zeg om weer eens familie te zien die je al zolang niet hebt gezien Zo ik ga snel eens wat eten met de dames, t loopt hier vandaag geloof ik ook niet helemaal zoals t hoort Tot later! Liefs Angela.
Jacq, leuk van je te horen en fijn dat alles goed gaat. Hopelijk ben je er de 5e bij! Kel, ik ben ook weer verkouden. Niet grappig he. Conny,hoop dat je een manier vindt om er de 5e bij te zijn hoor. En lekker toch met z'n tweetjes met oud en nieuw. Volgens mij komt om 2100 Guido Weijers. Ik vind dat wel een leuke cabaratier. Robine, foto's volgen binnenkort weer. Heb er een hekel aan om ze in m'n album te zetten. Waar spreken we nu precies af de 5e? Pim
Goedemiddag, Angela; hier ff de antwoorden op al je vragen, hihi - lieke doet incl zeuren ongeveer een half uur/drie kwartier over de fles. Dan heeft ze het eerste gedeelte, ongeveer 100cc op, en de laatste 60cc zeurt ze echt, constant met de tong de speen er weer uit duwen en dan naar mij lachen, haha, een echte bandiet. Dan zet ik de fles weg, 10 minuten later huilen en dan drinkt ze de rest op. - Lieke zat al vrij snel op 5 voedingen, met ongeveer 3 weken denk ik en toen dronk ze volgens mij al 120/150cc, soms vroeg ze meer en dan gaf ik meer. Haar record staat nu op 240cc . Maar dat is maar 1 keer voorgekomen. Jacq; hoera, je bent er nog ! Fijn te horen dat alles goed met je gaat. Zou het erg leuk vinden als je ook naar de meeting komt. Conny; Fijn dat Marit redelijk doorslaapt, heb je zelf ook wat nachtrust gehad. Ik hoop voor je dat de prijs van de klusjesman mee gaat vallen. Onvoorziene kosten vallen helaas meestal tegen. Charissa; Kan me voorstellen dat je behoorlijk pissed was op je vriend. Je hebt idd samen gekozen voor een kindje dus moet je ook samen de verzorging doen. Het lijkt voor de mannen volgens mij vaak zo vanzelfsprekend dat de vrouw de meeste zorg op zich neemt omdat zij moeten werken. We doen dat ook met liefde maar het is ook wel eens fijn dat zij het een keer doen. Moet eerlijk zeggen dat Rick ook veel bijdraagt aan de verzorging/opvoeding van Lieke, we zijn een leuk team . Kelly; Wat een mooie foto weer van Daynah, ze is echt een poppetje. Dat waren heel wat voedingen voor jullie vannacht. Idd misschien op vaste tijden wakker maken om de regelmaat terug te vinden. Salomina; Je bent idd minder op het forum, je was altijd zo fanatiek. Ik begrijp het wel hoor, zo'n klein meisje vraagt ook veel tijd en met de baby knuffelen is ook zoooo leuk . Wat balen zeg van die visite, niet echt netjes. Heb net boodschappen gedaan, zo wat druk in de winkel zeg, bah. Morgen oliebollen bakken, is altijd erg gezellig oudjaarsdag, lekker wijntje erbij om warm te blijven, mmmmm. Nog wel ff een vraagje, Lieke krijgt om ongeveer 22.00/22.30 haar laatste fles. Meestal slaapt ze om 08.30 nog. Ik maak haar dan vaak wakker omdat ik anders niet uitkom met 5 flessen. Weet iemand wanneer je overkan op 4 flessen. Ik heb namelijk liever dat ze iets eerder wakker wordt, ook omdat ik bijna weer moet werken en dan moet ze ook op tijd wakker worden. Misschien moet ik de laatste fles naar 20.00/21.00 doen en dan 4 flessen van 200cc geven. Verder ff geen nieuws, Kom later nog weer ff kijken. Liefs sappie
Charissa: Oooh ja dat is echt balen heh hoe die mannen soms denken. Of dat wij niet moe kunnen zijn zeg. Ik ga Daynah nu om de 2,5 a 3 uur wakker maken voor een voeding, doe ik dan alleen op de dag. Nu is het nog ff lastig en drinkt ze niet veel, maar ik moet die regelmaat weer terugvinden. Ze is best onrustig geworden door die feestdagen. Tijdje geleden hadden we dit probleem ook en toen heeft het gewerkt. Sappie: Wat drinkt Lieke veel zeg. Echt goed. Ik zit nog op de 7 a 8 voedingen. Wij waren net ook de laatste boodschappjes aan het doen en het was idd druk zeg. Niet normaal. Ik heb al zo hekel aan de boodschappen. Angel: Misschien ga ik het ook eens proberen om Daynah op haar buikje te laten slapen als ik er bij ben dan. Ze slaapt wel op haar buikje als ze op me borst ligt. Lekkere buurman zeg. Jacq en Pim: We hebben om 14.00 uur afgesproken bij een garage aan het Jaarbeursplein 22. Wel leuk hoor als je komt Jacq. KLOPT TOCH DAMES 14.00 UUR PARKEERGARAGE AAN HET JAARBEURSPLEIN 22?
Geen idee Sappie, wanneer je 4 flessen mag geven. Maar dat gaat wel al erg goed zeg, als je haar 's morgens zelfs wakker moet maken. Ben jaloers Hier weer lekkere gebroken nachten en ik voel me een beetje alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden. Naja, na een lange douche gaat het meestal wel wat beter. Angela: gelukkig lag hij lekker te slapen op zijn buikje. Maar als hij zijn hoofdje kan draaien is het toch niet meer zo gevaarlijk? Charissa: zo, daar zou ik ook pissig om worden. Het is echt heel veel werk, zo'n kleine. Meestal zien mannen dat pas als ze zelf een dag alleen thuis zijn. Misschien een idee? Wat naar voor je zus Fijn dat alles goed gaat Jacq! Leuk als je ook kunt komen vrijdag. Conny: jippie, eindelijk weer wat langer geslapen! Hoop dat het doorzet! Salomina: je bent vrijdag niet de enige met wallen hoor, ik doe gezellig mee Beterschap Kelly. Hopelijk neemt Daynah het niet over. Mooie foto, wat een schatje! Channie: Giovanna ook niet doorgeslapen, jammer. Ik heb nog geen tijd gehad om naar de kapper te gaan en weet niet of dat voor de 5e nog wel gaat lukken, haha. Moet nu eerst boodschappen doen. Vanavond eten bij vrienden en morgen oud&nieuw bij mijn moeder. We eten vishapjes en ik maak er hummus en salade bij. De kolf gaat mee want ik wil nu eindelijk wel eens een glas champagne! Tot later!
Sappie: Bedankt voor je antwoord Het spelen met de speen herken ik Jordy wordt maandag al 6 weken en drinkt de laatste dagen tussen de 95cc en 120cc. Vanmorgen hebben er dus 4 uur tussen gezeten en nu is hij ook nog niet wakker geworden. Laat hem maar liggen en hopenlijk is hij t nu dus zelf aan t regelen dat hij terug gaat naar 5 voedingen overdag. Lieke drinkt dus in ieder geval goed prima toch, daar worden ze groot en sterk van haha. Betreffende overstappen op 4 voedingen: bij de dames was dit pas met 4 maanden dat dat mocht, dan moest je fles 5 vervangen door een potje. Maar er is tegenwoordig alweer zoveel veranderd misschien kun je het beste even het cb bellen ofzo. Kelly: Voor Jordy is op t buikje slapen echt ideaal, zeker als ik merk dat hij zo moe is maar zijn slaap niet kan vinden, zodra ik hem dan op zijn buikje leg is hij echt direct vertrokken. Panda: Ik weet eigenlijk niet wanneer t nu verantwoord is om ook 's nachts op het buikje te leggen. Nog geen tijd gehad voor de kapper? T is wel ook echt druk he zo deze dagen pff, je wordt er soms niet echt vrolijk van. Laat de champagne smaken! Bastian is ook al zo sterk zo te zien, leuke foto! Volgens mij zei Sense, nadat we t hadden over die aan t jaarbeursplein, dat ze ons kon ophalen in de garage springweg, deze ligt in de strosteeg, dus dat is een andere dan die aan het jaarbeursplein. Ik kan t ook verkeerd begrepen hebben hoor We horen van Sense wel welke het nu zal gaan worden Het was in ieder geval wel 14 uur haha dat weten we al zeker Ik heb net een foto gemaakt van slapende Jordy op buikje in box, zal hem even in mijn album zetten Liefs Angela.
Charissa: Ik droomde vannacht ook van de meeting. We moesten in een touringbus om uiteindelijk Angel op te halen, een pokke eind rijden. Verder haalden we allemaal de baby's uit onze rugtas......wagen oid hadden we niet. Conny had heel erg krullen rood haar( beetje als Annie in de musical, hahaha) en we gingen naar een pretpark! Lekker handig he met die kleintjes.....ik was trouwens als enige de fles voor Jill vergeten en kreeg niks van jullie! Al met al een vreemde droom, hahaha hoop dat de werkelijkheid leuker is. Allemaal onrustige nachtjes gehad lees ik. Jill komt steeds iets later, s nachts na een uurtje of 5-6 en overdag om de 4 uur ongeveer. We gaan nu zo ff borrelen in t park hier met John zn vrienden, ff lekker wandelen en drinken op alvast 2007! Liefs Robine
Charissa: Ik droomde vannacht ook van de meeting. We moesten in een touringbus om uiteindelijk Angel op te halen, een pokke eind rijden. Verder haalden we allemaal de baby's uit onze rugtas ......wagen oid hadden we niet. Conny had heel erg krullen rood haar( beetje als Annie in de musical, hahaha ) en we gingen naar een pretpark! Lekker handig he met die kleintjes.....ik was trouwens als enige de fles voor Jill vergeten en kreeg niks van jullie! Al met al een vreemde droom, hahaha hoop dat de werkelijkheid leuker is. Allemaal onrustige nachtjes gehad lees ik. Jill komt steeds iets later, s nachts na een uurtje of 5-6 en overdag om de 4 uur ongeveer. We gaan nu zo ff borrelen in t park hier met John zn vrienden, ff lekker wandelen en drinken op alvast 2007! Liefs Robine
Haha wat een droom! Je maakt er een schoolreisje van. Enne...als je je fles vergeet mag je die van mij lenen hoor! Sappie, geen idee wanneer je naar 4 voedingen mag. Kan me voorstellen dat je wil dat Lieke wat eerder wakker wordt als je weer aan het werk gaat. En succes met het bakken van de oliebollen... jammie! Emme drinkt nu 120 cc met vier scheppen en dat 6 x per dag. Wanneer mag je eigenlijk naar 5 voedingen? Ik heb vanochtend ook boodschappen gedaan....wat een drukte zeg. Bah! Maar ja alles is weer binnen. Heb een boel lekkere dingen gehaald voor oud en nieuw. Panda, dat wordt een mooie verschijning: wallen en niet naar de kapper geweest . Maakt toch niet uit joh! Laat de champagne smaken! En een leuke foto van Bastian weer. Pim
Haha wat een dromen allemaal! Ben echt jaloers op iedereen waarvan de kleine al doorslaapt! Hier nog geen 1 nacht gehad dat hij door heeft geslapen. Hij slaapt nu wel 's avonds vaak 5 uur achter elkaar. Na zn late avond/begin nachtvoeding slaapt hij 4 uurtjes en daarna weer gewoon 3 net als overdag. Betekent dat ik dus gewoon rond 3 uur en rond 6 uur eruit moet. Het went wel, maar is wel erg vermoeiend. Hoop dat als ik weer moet werken hij wel doorslaapt. Dat wordt anders helemaal vermoeiend met die onregelmatige diensten van me.
Nou ik heb me toch ff flink moeten bijlezen zeg..pff. Ik was echt heel druk maar nu is het weer wat rustiger..gelukkig maar. Over de voedingen: Jaime drinkt nu gemiddeld 150cc per voeding en dat zes keer op een dag. Ze heeft de neiging om na de laatste voeding door te slapen dus ik maak haar nu maar wakker om half twaalf. Dan drinkt ze weer 150cc. Ik merk wel dat ze bij de middagvoedingen gewoon minder trek heeft en dan de eerste echte avondvoeding tikt ze nu standaard 190cc weg. Is dat normaal? Volgens mij neigt ze zelf dus meer naar vijf voedingen maar ik heb dus geen idee of ze dan weer midden i nde nacht gaat komen. Vanochtend kwam ze pas om KWART VOOR NEGEN! En had ze dus geslapen vanaf half één. Annemonique bij mij was het met Jaime dat ze ook die vijf uur achter elkaar sliep en dat het vanaf toen steeds meer werd. Je geeft geen bv meer toch? Volgens mij slapen ze ook langer op de FV maar misschien moet Kyllian even wennen? Sap moet je ff vragen anders bij die kraamverpleegkundige hier. Ik denk dat Lieke nog wat te jong is voor vier voedingen. Pim met vijf voedingen weet ik ook niet wanneer je dat mag doen. Ik heb wel het idee dat wat jij altijd zegt het zichzelf regelt. En pff boodschappen gedaan waar ben je aan begonnen....zoooo druk idd. Ik had lekker gister alles al gehaald. Heeeeeeel veel. Robine rare droom idd. Veel plezier met de borrel. En lekker dat Jill gewoon mee kan naar dat soort dingen. Moet zeggen dat ik van mening ben dat het vaak van de ouders afhangt of je kinderen mee kan nemen of niet...wat ze gewend zijn. Wij slepen Jaime ook mee hoor naar dat soort dingen. Angela mbt vijf naar vier voedingen. Kan best idd van dat vervangen door eenpotje alleen mag je bij kindjes die aanleg hebben voor allergien volgens mij pas potjes geven als ze minimaal 6 maanden zijn of heb ik mij nu vergist? Oh en ik vind parkeergarage bij de springweg goed. Dan zorg ik dat ik daar sta om 14 uur. Ik hoef mijn auto niet te parkeren. Denk dat ikm et de bus ga of misschien op de fiets met buikdrager (slechte moeder ben ik heh). Maar nogmaals welke parkeergarage jullie willen, qua afstand maakt het niet zoveeluit. Bij het beatrixtheater is hoogstens iets makkelijker te vinden (maar goed ik parkeer echt nooit inde binnenstad heh). Sap hoe bedoel je lieke doet incl zeuren een half uur/drie kwartier over dr fles? Jaime gaat altijd op een aparte manier huilen hup fles en 'lock on' dan met tien minuten heeft ze meestal 120cc op. En dat wat jij beschrijft van de laatste cc's dat heeft Jaime ook. Met die tong eruit duwen en lachen. Leg je dr weg gaat ze brullen..hahah. Nou ik ga nog ff wat doen en Jaime begint ook net te brullen. Ik zal morgen even reserveren bij Lofen voor de high tea. liefs Sens