Nee, ik voed idd niet op verzoek, ik maak haar echt wakker voor een voeding. Als ze 10 a 15 minuten na een fles aangeeft nog meer honger te hebben dan geef ik wel bij. Gisterenavond laatste fles om 21.00 uur geprobeerd. Heb haar vanochtend om 08.00 wakker gemaakt . Dat gaat dus prima.
Ik ga zo oliebollen bakken, lekkerrrrrrrrr. Mocht ik jullie vandaag niet meer spreken dan alvast voor jullie allemaal EEN HEEEEEEEL GOED, GEZOND, GEZELLIG, GELUKKIG EN SPETTEREND 2007 GEWENST !!!!! Liefs sappie
Ik heb nog ff een vraagje mbt de sex . Hoop dat iemand herkent waar ik mee zit. Op het moment dat ie bij me naar binnengaat doet het zo'n pijn, echt alsof het mn eerste keer is . In het begin dacht ik dat het wel normaal was maar moet dat nu niet een keer over zijn? Heb niet eens een normale bevalling gehad. Als ie er eenmaal in zit dan is het oke. Ik merk het nu ik ongi ben ook met tampons inbrengen, niet echt prettig. Sorry voor deze vraag, maar zou dit normaal zijn?
Alvast voor iedereen een heel goed en gezond 2007! En lekker genieten van de beebjes! Hier zijn de vijf voedingen gister goed gevallen. De dame kwam vanochtend om acht uur . Goed waren wij playstation aan het spelen gisteravond tot kwart voor twee vannacht dus we zijn nog best wel moe. Sap lekker zeg dat ze om 9 uur de laatste fles kreeg en doorsliep tot acht uur. Wij gaan nog heel ff klussen. Laminaat op het gangetje leggen. Het is niet af voor het einde van het jaar maar niks aan te doen. Maar weer verder klussen in de weekenden. Vanmiddag komt de broer van Chiel met zijn vriendin. Zij blijven hier om Oud en Nieuw te vieren. Ik ben benieuwd of Jaime doorslaapt om 24 uur. Ik ga haar niet wakker maken ofzo voor het vuurwerk want dat heeft ze volgens mij echt niet door. liefs Sensee
Nee ik heb echt precies hetzelfde. Ik voel me net weer zestien . Michiel vond het niet erg hij vond het strak. Misschien komt het door dat bekkenbodempje ofzo? Die spier heeft natuurlijk maanden lang zo strak gespannen gestaan en is onwijs getraind, maar er is geen beebje langs gegaan.. Ik roep ook maar wat hoor, geen idee of dat de oorzaak is.
Hier een goede nacht gehad, laatste BV om 23.00, 03.00 en 07.00, echt super dus. Ik hoop dat we dit ritme aanhouden en zo 4uur ertussen. Met de feestdagen en drukte kan ik het ook heel goed aan Jayden merken. Semmi, het gaat echt snel he, wij gaan hier ook al naar de 2 maanden. Ik heb gisteren een echt lachje gehad, hij keek echt naar me en lachte, ik smolt helemaal weg. Jayden heeft alleen veel pukkeltjes, zou dit komen van wat ik eet? IEDEREEN FIJNE JAARWISSELING EN GOED GEZOND 2007! Lekker genieten en fijne avond toegewenst.
Ik heb het ook hoor, de eerste keer zijn we gewoon gestopt omdat het pijn deed en het was zo strak. De 2e keer ging een stuk beter alleen moest het met condoom niet echt prettig....
Oooh jij ook al, echt best vervelend, hihi lekker strak. Nou ja, veel sexen dan maar, wordt ie vanzelf weer soepel .
Meiden ik wil vandaag ff reserveren bij Lofen voor de 5e.Gelukkig zijn we met tien vrouw, want het is vanaf 8 personen de luxe high tea... Maar....welk menu willen we. Zie hieronder. Ik zou zeggen laten we lekker die heeeele uitgebreide doen, maar hoor graag hoe jullie erover denken. Petit high tea 12,50 per persoon Sandwich ham en kaas Scone Marmelade Gezoete room Brownie Diverse soorten thee High tea Lofen: 17,50 per persoon Sandwich ham en kaas Scone Marmelade Gezoete room Brownie Diverse chaussons Mini bagel met kruidenkaas Haagse kwarkbrok met banket bakkers room Diverse soorten thee Luxe high tea 25,00 per persoon Glaasje champagnoise Diverse soorten thee Scone Marmelade Gezoete room Donut Huis gemaakte chocolade taart Haagse kwarkbrok met banket bakkers room Diverse chaussons Mini bagel met kruidenkaas Maïs oerbrood sandwich ham/kaas Belgische plet sandwich met zalm en crème fraîche
=P~ =P~ Zit er goed uit Sensee, die luxe high tea, maar de high tea Lofen vind ik ook prima. Weet niet hoe voelgegeten iedereen is na de feestdagen, hihi Ik eet alles wat me voorgezet wordt dus ik sluit me gewoon bij de rest aan. Sjonge, Bastian zit nog steeds op minimaal 8, meestal 10 voedingen per dag. Zal wel door de bv komen. En soms wil hij alleen maar een paar minuten drinken als hij krampjes heeft. Bv gaat trouwens steeds beter, heb nauwelijks nog last. sappie schreef: Geen idee, heb het nog steeds niet geprobeerd Is dat wel normaal? Heb echt geen zin/puf/energie. En nog steeds last van mijn onderbuik. Soort spierpijn. Ik ga gauw douchen en dan richting mijn moeder, oliebollen bakken enzo. We gaan voor het eerst met Bastian logeren, spannend, hihi. Alvast een heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen!
Middag allemaal, Hier een heerlijke nacht achter de rug. Jordy om 22:15 zijn laatste fles gehad 130cc, maar meneer bleef wat onrustig dus daarna nog 60cc gemaakt waarvan hij er nog 30cc heeft opgedronken. 12 uur lagen we in bed en om 4 uur melde Jordy zich weer. Weer 130cc gedronken en gaan slapen. Half 9 was meneer toen weer wakker en heeft hij weer 130cc gedronken. Vannacht was t dus Albert die is opgestaan en kon ik blijven slapen en vanmorgen ben ik opgestaan en heb ik Albert laten slapen. Voel me dus echt heerlijk uitgerust En ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar Jordy heeft dus de hele tijd op zijn buik geslapen, ook in bed. We waren gisterenavond begonnen met gewoon op zijn rug, huilen huilen huilen, ietsje op zijn zij, huilen huilen huilen, ik legde hem op zijn buik, nou er zaten geen 2 sec tussen en meneer sliep als een roosje Half 11 vanmorgen is Albert met de meiden opgestaan en heb ik nog even wat geslapen. Half 1 melde Jordy zich weer en ben ik ook met hem naar beneden gegaan en heb hem zijn flesje gegeven 120cc. Hij meldt zichzelf dus nu steeds om de 4 uur ongeveer en zit daardoor automatisch al op 5 voedingen, jippie! Hij is nu ondanks zijn verkoudheid ook weer een stuk vrolijker en lacht de hele tijd*smelt, smelt* Ga me nu maar eens snel aankleden en wat doen hier in huis. Sense: Ik persoonlijk ga voor de Petit high tea, maar dit aangezien ik echt totaal geen kaas lust en de andere 2 menu's veel kaasproducten erbij heeft staan Als de rest liever een ander menu heeft zou het misschien ook een mogelijkheid zijn alleen voor mij de petit te bestellen Bah voel me al meteen een spelbreker haha en echt als ik t ook maar een beetje luste dan paste ik me echt aan, maar lust t echt niet Veel succes met klussen en veel plezier vanaaf met de visite. Sappie: Dat gaat dus echt goed. 21 uur de laatste fles en 8 uur wakker maken voor de volgende Veel succes met bakken Betreffende de sex: Hier nog geen kans gehad t uit te proberen aangezien ik nog steeds bloedverlies heb, maar ik kan me die eerste keren nog héél goed herinneren van de dames en dus ook dat het de eerste keren echt pijn deed. Is dus echt heel normaal. Charissa: Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad, hopenlijk komen jullie weer een beetje in een ritme. Gefeliciteerd met Jaydens eerste lachje. De pukkeltjes zijn nog hormonen van jou die eruit komen, tenminste als ik goed heb begrepen bij de rest. Jordy heeft er tot nu toe geen last van, heeft geloof ik net 1 puitsje, maar die hoort vast bij de puberteit hahaha Panda: Fijn dat je nog maar nauwelijks last hebt, dan ben jezelf denk ik ook meteen een stuk relaxter aan t voeden he. De soort spierpijn in je onderbuik kan dat niet komen doordat je bv geeft? Je baarmoeder trekt dan toch ook samen of is dat alleen de eerste periode na de bevalling? Heel veel plezier met het logeren MEIDEN ALLEMAAL EEN KNALLEND UITEINDE EN EEN GEZOND EN GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Op zijn Limburgs: EEN GOEIE ROETSJ!!!hahaha Liefs Angela.
Zo hier ook een goede nacht. Daynah had haar laatste voeding om 22.30 uur en kwam pas om 05.00 uur en viel om 05.30 uur weer in slaap en toen kwam ze weer om 08.00 uur. Best lekker, alleen ik heb tot 03.00 uur tot en met 05.00 uur wakker gelegen door me snotneus. Angel: Lust jij geen kaas . In een echte kaasland . Ik ben namelijk een echte kaasliefhebber. Sensee: Mij maakt het niet uit hoor welk menu. Ik volg de rest. Wat betreft de sex: Hier het zelfde hoor, terwijl je zou zeggen dat het na de bevalling het een en ander is uitgerekt Niet dus het is gewoon strakker. En idd Charissa die condooms zijn echt niet prettig, maar ja je moet wat heh. Ik wil niet over 9 maanden nog een kindje hebben. Ik ga me meisje eten geven, die hoor ik alweer brabbelen. Iedereen heel veel plezier vanavond en alvast een heeeeeeeel gelukkig nieuwjaar. Lfs Kelly
Wil jullie allereerst allemaal even een gelukkig nieuwjaar wensen! Sappie ook hier dat het ''strak'' is zeg maar begin doet het zeer en daarna is het weer vanouds. Angela lekker hoor zo'n nachtje! Hier was de laaste fles om 00.00 maar mevrouw kwam om 04.30 weer ze ging wel gelijk weer slapen na de fles en toen werd ze weer om 08.30 wakker en toen sliep ze zo weer verder tot 12.30 wij hebben dus ook tot 12.00 op bed gelegen
Hoi hoi ! Zow, heerlijk uitgerust. Nee, niet omdat Marit vannacht niet kwam, want ondanks dat ze gisteren overdag nauwelijks geslapen heeft, kwam ze vannacht keurig om 3 uur en om 6 uur maar vanmorgen ben ik na de vroege voeding in bed gedoken en ik heb heerlijk geslapen tot 10 uur, wauw ! Toen begonnen de buurjongens volop te knallen en die zijn nog steeds bezig. Vanavond zijn zij niet thuis, maar steekt Werner zijn eigen vuurwerk pakket af. Marit laten we lekker slapen als ze dan al slaapt, maar Rick maken we wel ervoor wakker. Hij vind het tot nu toe geweldig, dus ik hoop dat hij dat vannacht ook vindt. Senseemillia: Oh meid, wat ben ik een megamuts, ik realiseer me nu pas dat er een High Tea bij zit. Dan ga ik toch me op dit achterlijk late moment afmelden met duizend excuses ! Ik had dat helemaal niet in de gaten, heel stom ik weet het, maar buiten de benzine- of treinkosten zit ik dan toch met de parkeergarage eventueel en de kosten voor de High Tea. Sorry sorry sorry, maar ik meld me dan definitief af voor deze meeting. Hopelijk zitten we de volgende keer minder krap bij kas en kan ik dan wel komen. Angela; heerlijk zeg dat je zo goed uitgerust bent, en ik snap best dat je Jordy dan op zijn buik laat slapen, ondanks alle waarschuwingen. Als hij dan wel knockout gaat en op zijn rug alleen maar huilt, groot gelijk ! Panda: Wel heel fijn dat de bv nu vanzelf gaat, dan geniet je zelf ook een stuk meer is het niet? Wat betreft sex; wij hebben het al een aantal keer gedaan maar de eerste keer was het idd pijnlijk met het binnengaan, nu gelukkig niet meer. Wel bloed ik af en toe een beetje op de plaats waar mijn hechtingen zitten. De opperhuid hebben ze daar niet gehecht maar zou vanzelf goed aan elkaar groeien. En ik vermoed dat dat tijdens het vrijen weer wat losgeschuurd wordt. Ook niet goed, dus als het over een paar weken nog zo is, ga ik nog ff langs de huisarts. Charissa: Wat een lekker lange nachtrust, fijn zeg voor jullie ! Die pukkeltjes kan zijn van wat je eet als je bv geeft, maar het kan ook hormoonpukkeltjes zijn, wat Marit ook heeft. Die trekken vanzelf na een paar weken weg. Ik ben fanatiek aan een puzzel begonnen die ik met Sinterklaas heb gekregen, een foto van Anne Geddes met 9 baby's in bloemenpakjes, superschattig maar ik word er nu al gek van omdat er zoveel wit en geel in zit, hier ben ik lang zoet mee, dat heb ik wel in de gaten Fijne jaarwisseling meiden !
Goede laatste middag an het jaar! Zo, na de slechtste avond die Jayna gisteravond tot nu toe had met haar krampjes en niet willen slapen in haar bed, had ze vervolgens na de laatste voeding van 22.00 uur de beste nacht tot nu toe! Ze viel om 22.45 in slaap in haar wiegje en werd om 06.45 pas weer wakker. Voeding gehad en weer tot 09.00 geslapen, heerlijk! Vandaag voelt Jayna zich duidelijk stukken beter. Is lekker in bad geweest en heeft daarna nog weer een uurtje in haar ledikant geslapen. Nu ligt ze in de box tegen de beestjes van haar mobiel te praten en te lachen @ Sappie: erg herkenbaar hoor dat je eerst nog pijn hebt tijdens de sex. Ik kan nu sinds 2 weken zeggen dat het voor mij ook echt weer fijn is en dat ik tijdens gene pijn meer heb, maar na de sex is het toch nog wel wat gevoelig. Hopelijk kun je er snel weer volop van genieten @ Sensee: wat goed zeg dat Jaime nu 5 voedingen krijgt en dan zo goed slaapt. Inderdaad even afwachten wat de kleine doet met dat vuurwerk, ben ook erg beneuwd of Jayna doorslaapt. @ Charissa, fijn dat jullie een goede nacht gehad hebben. Is inderdaad wel lekker als er 4 uren tussen de voedingen zit. Jayna doet overdag ook wel eens 3 uur, dan heb je tussendoor nauwelijks tijd voor iets anders. @ Panda: wat fijn dat de BV steeds beter gaat. Jayna zit nu op 6/7 voedingen, maar soms ook 8. Ik kolf ook regelmatig af en geef flesje, omdat ik zoveel melk heb dat Jayna zich snel verslikt. Maar het gaat ook steeds weer wat beter. Hoop echt dat ik het min. 6 maanden volhoudt. Hoelang wil jij BV gaan geven? @ Angel, jij ook al een heerlijke nacht, lekker hoor! Fijn dat jullie elkaar afwisselen, zo kom je beiden toch nog een beetje aan je rust toe. Heerlijk he dat lachen, dan smelt je inderdaad! Trouwens, nu de sex toch ter sprake komt hier, vanmorgen liep het niet helemaal goed bij ons.....Omdat ik niet aan de pil mag met de BV en eigenlijk niet zoveel voor een spiraaltje voel, moeten we het met condooms doen. Daar zijn wij niet zo'n fan van, maar ja het is niet anders. Dachten we het vanmorgen even gezellig te maken samen, blijkt na afloop het condoom gescheurd te zijn! Hellup en wat nu? Nu weet ik dat je met de BV minder vruchtbaar bent en de kans vrij klein is, maar toch! Ik ben nog niet weer ongesteld geworden, hoelang duurt dat als je BV geeft? Bij Jayna was het in 1 keer raak, daar moet ik nu toch nog even niet aan denken! Nou ik zal even een bakkie thee doen, kom zo nog wel even kijken. heb ik eindelijk tijd voor nu de rust weer wat lijkt terug gekeerd. Liefs Sämira
Maakt mij niet uit hoor conny, ik heb nog niet gereserveerd maar wil het wel vandaag doen als het even kan. Anders wordt het dinsdag, ik weet niet of dat te kort dag is. Jammer dat je niet meegaat! Ok dus nu 9 personen Angela petit high tea Panda maakt niet uit Kelly maakt niet uit Linda maakt niet uit Zal ik anders gewoon maar voor 8 personen die high tea lofen doen en dan voor jou Angela die petit tea? Die ander is misschien wat te groot (ik had nog niet gegeten toen ik het voorstel deed..hihi).
Nog even ene gelukswens voor jullie allemaal, stond op een kaartje dat we van mijn ouders kregen: Het allereerste Nieuwjaar, wat gaat er in dat bolletje om. Samen naar het vuurwerk kijken, de kleine heeft geen idee waarom Wat een prachtig jaar was dit, geboortejaar van jullie kleine spruit. Geniet van dit kleine wonder, als je het nieuwe jaar inluidt! Nog meer geluk in 2007!