November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik rook wel maar heel weinig en absoluut niet waar beebs bij zijn. Wij roken in de tuin 8) .

En idd wij doen het ook, gewoon meenemen. Ik merk ook dat ze als we een week haar niet ergens mee naartoe genomen hebben ze het echt leuk lijkt te vinden om weg te gaan. Gister naar de supermarkt gewandeld met de kinderwagen. Heerlijk vond ze het echt helemaal om dr heen kijken..

Robine had jij nou zo'n kan gekocht van bij de prenatal? Ik moet eigenlijk nog een nieuwe halen. Heb wel een heeeele grote fles van avent gehaald. Daar kan 330cc water in en komt water nog bij.

ik ga er vandoor. bezoek is er.
    veel plezier vanavond

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee heb geen grote kan, heb 3 kleine flesjes en 2 grote(260cc) passen precies genoeg voedingen in voor de hele dag.

Fijne avond!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Goed dat het gelukt is met de reservering Sensee! :)

Mn broer en moeder komen strakkies, maar verder hebben we een rustige jaarwisseling...gewoon lekker thuis.

Van mij ook allemaal een fijne oudjaarsavond gewenst en alvast een......

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kan er trouwens voor de meeting nog een echte namenlijstje gemaakt worden :p Ik weet van sommigen niet eens meer de echte naam, erg he.... :oops:

5. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Meiden, voor iedereen een supergezellige jaarwisseling en dat we in 2007 nog maar evenveel en even gezellig met elkaar mogen kletsen en lief en leed delen !!!

6. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik kom nog snel even Brent's website spammen voordat de film begint:
    http://www.brentnewday.com

Ik probeer elke dag een foto te maken zodat het een soort van dagboekje wordt waar je zijn ontwikkeling ook kunt zien.
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Ik wilde ook graag alle hondjes en poesjes een rustige jaarwisseling wensen. Zo zielig als ze zo bang zijn voor die harde knallers! Gelukkig heeft onze teckeling er weinig tot geen last van.

7. daantje76

daantje76 Nieuw lid

31 dec 2006
    2
    0
    0
    Arkel
    Hallo allemaal. Ik ben ook een november mama en het lijkt me hier hartstikke gezellig als ik jullie berichtjes lees. Sam is alweer een maand oud en het is een heerlijk ventje!

Ik ben begonnen met borstvoeding, meteen na de bevalling, maar over gegaan op de fles, omdat ik zo moe bleef en op een gegeven moment tegen de voedingen ging opzien, en hij kwam soms zelfs om de 2 uur, ik werd er doodmoe van. Nu met de fles gaat het veel beter. Sam slaat sinds 3 dagen de laatste avond voeding ineens over en dat scheelt toch weer een paar uurtjes slaap zeg!

Ik heb meteen ook nog even een vraagje, om maar flink met de deur in huis te vallen.......misschien dat jullie het weten: hoe snel na de bevalling ben je weer vruchtbaar? Mijn man en ik zijn vandaag zo on-nadenkend "bezig" geweest (wat overigens de eerste keer was na de bevalling en best nog pijnlijk) en ineens bedachten we dat ik nog helemaal geen pil slik en we hebben ook geen condoom gebruikt. Nu moet ik er echt niet aan denken om weer zwanger te zijn, maar zou dat uberhaupt kunnen, 4 weken na de bevalling? Ben benieuwd wat jullie hiervan weten. Voor over een half uurtje: GOEDE JAARWISSELING !

Groetjes,
    Danielle

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou hier waren de katten gelijk weggekropen, bang dat ze waren. Gelukkig is het nu weer voorbij. Kyllian heeft er echter gewoon heerlijk doorheen geslapen :)

Owww en nu echt allemaal een heel fijn, gelukkig 2007!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Welkom Daantje!

Je zou gelijk weer vruchtbaar kunnen zijn, dat verschilt per persoon. Voortaan toch maar even veilig doen dan ;)
    Ik ben zelf ook na 1 maand gestopt met de borstvoeding en ben daarna gelijk weer aan de pil gegaan. We doen het nu echter nog even de eerste maand dubbel save.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    HAPPY NEWYEAR!

ik ben net thuis.
    ga nu vlug mn bedje opzoeken ,want ben doodop.
    weltrusten meiden.

xxx

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    GELUKKIG NIEUWJAAR !!!

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Welkom Daantje

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Gelukkig nieuw jaar! 2006 was een erg mooi & bijzonder jaar, ik ben blij dat ik jullie heb "leren kennen"!! en gelukkig was ik net op het nippertje nog een novembermama ;) het was een jaar van allemaal kleine wondertjes!.

14. GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL

LIEFS KELLY EN DAYNAH

15. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Onze hond was wel wat zenuwachtig maar verder niet heel veel van gemerkt. Giovanna was wakker om 00.00 en om 0.30 ging ze slapen en ze werd pas vannochtend om 09.45 wakker :confused: lekker hoor! En daarna sliep ze weer verder tot 12.30 dus wij hebben heerlijk uitgeslapen.

Zodrek gaan we even naar men schoonouders en verder doen we helemaal niks! :D ( ben zo lui vandaag :oops:)

16. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Oja ik ben nu ook vet ongi gewoon.. pff dat is iets wat ik dus echt niet gemist heb he!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! hier was het supergezellig met veel en mooi vuurwerk. Jaime sliep overigens overal doorheen en meldde zich vanochtend om 8 uur weer. De lieve schat heeft haar ringen ontdekt...die wil ze in haar mond stoppen, maar aangezien dat nog niet helemaal lukt wordt de kleine eigenwijs een beetje drammerig. Evenzo met het draaien. Ze wil zo graag maar heeft niet goed door (en ik denk ook gewoon de kracht er nog niet voor) om te draaien...hihi.

liefs sens en jaime

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Gelukkig nieuw jaar allemaal!
    Hoe hebben jullie beebs het vanacht gedaan?
    Jayna was gisteravond om 9 uur wakker in haar eigen bedje en heeft toen beneden bij de visite door geslapen tot half 12. Toen heb ik haar wakker gemaakt voor de laatste voeding en hefet ze tot vanmorgen half 7 doorgeslapen. Niks van het vuurwerk gemerkt, heerlijk! Daarna nog tot 12 uur bij papa en mama in bed gelegen, dus ons meisje heeft zich voorbeeldig gedragen!

Zal nu naar mijn ouders toe, tot later!

Liefs Sämira

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier heeft Kyllian ook door het vuurwerk heen geslapen. Om 01.15 werd hij wakker voor voeding, daarna om 6 uur weer, toen om 9 uur en uiteindelijk nog tot half 11 geslapen.

Ik ben er ook weer vandoor. Schoonouders warfen net op bezoek en nu gaan we naar mn moeder.

Fijne nieuwjaarsdag allemaal nog! :)

Liefs Monique

Deel Deze Pagina