Middag meiden, Nogmaals een gelukkig en liefdevol 2007 gewenst van ons hier allemaal! Gisteravond hebben we de meiden om 23 uur wakker gemaakt, lekker nog wat hapjes gemaakt en Jordy had zijn laatste fles om 23:30 uur. Alleen was hij dus niet van plan te gaan slapen Toen om 12 uur t vuurwerk begon had hij helemaal grote ogen en vond t prachtig, heeft de hele tijd gelachen. Kwart voor 1 hebben we de meiden terug naar bed gebracht en Jordy hebben we nog een flesje gemaakt. Hij heeft daarvan nog 30cc gedronken, maar slapen ho maar. 3 uur vannacht had hij eindelijk zoiets ik laat die ouwe maar eens naar bed gaan Hij heeft ons wel laten liggen tot half 8 dus dat was wel lekker. Trouwens een vraagje: In principe komt hij nu dus steeds om de 4 uur voor een fles, behalve die van 's middags die is na 3 uur al. Hebben meerdere beebjes dit of is Jordy al net zo'n rare als zijn moeder aan t worden haha Trutje: Wat een leuke site! Brent is echt een lekker ventje Ik heb de site bij mijn favo's gezet en ga hem in de gaten houden Poes hier is helemaal gek van vuurwerk, heeft de hele tijd aan t raam staan te kijken Daantje: Welkom bij de novembermama's en nog gefeliciteerd met de geboorte van Sam Ik heb zelf ook de eerste dag bv gegeven, maar meneertje hier lag t liefste de hele dag te lurken en met nog 2 kindjes is dat niet echt handig Das lekker zeg dat hij jullie wat extra uurtjes slaap gunt In principe ben je na de bevalling weer gewoon vruchtbaar, de meesten worden binnen 6 weken weer ongi en tussendoor is er dus al een eisprong geweest, hou t dus even in de gaten en ben je achter 3 weekjes nog niet ongi, dan misschien voor de zekerheid even een testje kopen jeetje dat zouy wat zijn he hihi Femmy: Ik sluit me helemaal aan bij jouw woorden! Sweetangel: Bedankt weer voor de link Heeft Iman doorgeslapen vannacht of heeft ze vuurwerk gekeken? Ook een geweldig 2007 voor jou en je gezinnetje Channie: Ow wat hebben jullie heerlijk kunnen slapen. Veel plezier bij de schoonouders en met verder lekker helemaal niks Oeps, ongi geworden bleh! Sense: Een pittig dametje dus Jaime zo hoort dat ook!haha Semmi: Jayna en papa en mama dus heerlijk uitgerust Veel plezier vandaag! Nog 1 vraagje dames: Jordy is dus eigenlijk altijd na die laatste voeding klaar wakker Ik probeer hem ervoor al wakker te houden en overdag tussen de voedingen wakker te houden. Dit lukt ook wel, maar toch na die laatste voeding denkt hij echt een feestje te kunnen bouwen. Iemand ervaring en/of ideeën hoe ik dit kan doorbreken? Alles is welkom! Meiden, een hele fijne nieuwjaarsdag vandaag! Liefs Angela en de bende
Heel veel Geluk, Gezondheid en Liefde voor 2007! Ben ik weer. Ben echt gebroken. Moira was gisteren overdag veel wakker, dus dacht ik ooo die gaat goed slapen. Ze was tot 6 uur vanochtend wakker, elke keer half uur geslapen. Nu ligt ze op de schoot van mijn zus. We zijn nog in Steenderen, bij mijn schoonouders, straks nog warm eten en dan naar huis. Nu even gauw wat reacties: Sens: Maakt mij niet uit welke menu je gekozen heb hoor meid. Ik ben met alles blij Ben benieuwd hoe Lofen het straks ervaart met al ons kleintjes erbij. Trutje: Mooi site hoor. Volgens bij is Brent een heel andere baby geworden na de behandelingen of niet? Daantje: Welkom bij de november mamas. Klets gezellig mee! Verder even geen reacties ga even kijken of ik in de keuken kan helpen. Fijne dag gewenst allemaal
Angel: dank je voor de complimentjes Tis ook een lekker kereltje. Hij kan ook zo ondeugend lachen. Jordy is trouwens ook een lekker menneke, zeg. Wel een stuk kleiner dan Brent, geloof ik. Zo fijntjes gebouwd ook. Brent is ong. 6kg, net eronder nog. Laatst had ik hem thuis gewogen (blijkbaar klopte dat niet helemaal) en dat scheelde een paar ons met het wegen op het CB. Salomina: dat heb je heel goed gezien. Hij slaapt allereerst al stukken beter, lacht heel veel en ontdekt de wereld om zich heen. Toen hij nog zo extreem veel huilde gebruikte hij daar bijna alle energie voor. Gelukkig is dat nu vrijwel afgelopen. Ik heb hem gisterenavond trouwens de hele avond in de draagdoek gehad. Ten eerste voor de krampjes, die zijn dan zo over en ten tweede omdat het helemaal niet rustig was op zijn kamertje met al dat vuurwerk. In de draagdoek slaapt hij heel diep en de hele avond. Erg prettig als je een film wilt kijken Om een uur of half 2 heb ik hem gevoed en daarna sliep hij gewoon lekker verder in zijn eigen bedje.
Angel: dank je wel Iman begon om 00:20 geluidjes te maken, maar ik heb haar een speen gegeven en toen heb ik haar niet meer gehoord Voor jullie allemaal een spetterend, gelukkig en gezond nieuw jaar!
Angela: ik dacht dat de baarmoedersamentrekkingen maar een paar weken duurden. Denk zelf meer aan buikspierpijn, die zijn natuurlijk heel lang niet echt gebruikt. Is wel een slappe boel nu hoor, bah. Ik zag mezelf vandaag naakt in een grote badkamerspiegel bij mijn moeder (hebben we thuis niet), getverderrie! Conny: echt genieten van bv doe ik niet maar makkelijk vind ik het wel. Zogauw hij begint te miepen, hup aankoppelen, half uurtje wachten, boertje, klaar! Alleen jammer dat dat dan 10 keer per dag moet, haha. Semmi: geen idee hoelang ik bv wil gaan geven. Tot ik er echt zat van ben, haha! Voorlopig niet, ik vind het juist wel makkelijk. Al vind ik het wel wat vervelend worden dat Bastian zo vaak wil drinken. Overdag meestal om de 2 uur, daar word ik wel eens gek van. Oeps, ik zou niet zo goed weten wat ik zou doen als het condoom zou scheuren. Morning after-pil of afwachten. Moeilijk. Perfect geregeld Sensee! Mochten we toch met meer zijn dan delen we wel ofzo. Daantje: welkom! Bv is inderdaad erg vermoeiend, kan me voorstellen dat je overgestapt bent op fles. Zeker als je tegen de voedingen opzag, is natuurlijk niet de bedoeling. Channie: balen, weer ongi. Bij mij zit volgens mij iets aan te komen. Mag van mij nog wel even wegblijven Jij ook al zo moe Salomina? Heb met je te doen meid. Troost je, je bent niet de enige! Logeren was geen succes. Bastian is hyperactief geweest. Gisteren overdag had hij in totaal ongeveer vier uurtje geslapen en vannacht ook zoiets. Ik dacht dat babys zon 16 uur per etmaal sliepen! Ook vandaag is hij erg wakker, zucht. Mijn moeder heeft hem even 'overgenomen' zodat ik eens wat anders kan doen dan me met hem bezighouden. Ben net heerlijk in bad geweest. Had alleen beter niet in de spiegel kunnen kijken Waar zijn mijn hardloopschoenen?!
Daantje, welkom bij ons! Angel, bedankt voor de link naar het berichtje van Door. We hebben een erg gezellige oudejaarsavond gehad. We hadden diverse vrienden over de vloer. Spelletjes gedaan, wat tv gekeken en om 12.00 uur natuurlijk champagne en vuurwerk. We lagen om 3.40 in bed . Iedereen bleef slapenen na het ontbijt (nou ja brunch) is iedereen weggegaan. Emme is overal doorheen geslapen en meldde zich vanochtend om 7.30. Vandaag een lekker rustige dag thuis met z'n drietjes. Gelukkig geen verplichte familiebezoekjes. Trutje, onze teckels vinden het vuurwerk ook niet eng. Het doet ze niets, gelukkig maar. Ik ben er banger van dan zij, haha! Kom straks nog wel ff! Pim
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!!! Hond is weer opgehaald, t arme beest is zo bang voor vuurwerk dat we haar ff een nachtje op een boerderij hebben laten logeren, maar ze is weer thuis gelukkig, ik vind dat niks in zo een hok voor die beesten. Nou ja beter dan dat ze door de ramen springt van bangheid. Jill heeft gisteren vuurwerk gekeken en ze vond het prachtig. We hadden dr rolgordijn opengezet en ze heeft liggend in dr bed alle het mooie vuurwerk in de lucht bekeken. Helaas was t slapen ook minder vannacht(niet huilen maar kletsen in dr bedje) en kwam ze alweer om 430! Nou ja vandaag weer in t ritme gebracht en nu ligt ze ook te zingen in bed hahahah. Ik ga nu ff de site van trutje bekijken! Liefs robine
Panda, een half uur BV per keer? Da's lang hoor. Dat was hier in het begin zo maar inmiddels duurt het 8 tot 10 min. per kant. Meestal is meneer na 20 minuten uitgedronken. Wellicht verstandig eens te kijken hoe je BV geven kunt versnellen want daar zijn wel maniertjes voor. Ik vind het nu soms al veel te lang duren (en soms duurt het ook wel langer, hoor). Er gaat gewoon extreem veel tijd zitten in je rol als melkmachine... Is ook vermoeiend en je tepels kunnen ook pijn gaan doen daardoor. Sabbelt Bastian? Er zijn trouwens speciale lacatiedeskundigen die je misschien advies geven kunnen. Die worden volgens mij vanaf 2007 ook nog vergoedt door het ziekenfonds ook.
Wat een geruststelling meid! Echt waar, ik had het echt met jou te doen. Moira slaapt vandaag ook heel erg onrustig, elke keer een half uur maar. Ze is nu echt veel wakker. Maar volgens mijn schoonmoeder was Gerben vroeger precies zo. Dus maar even afwachten hoe het verder loopt. Panda: Heb net jou fotos zitten te kijken. De laatste foto van Bastian op de aankleedkussen - ik schrok echt. Ik dacht - wat doet Panda met een foto van Moira. Het had echt Moira kunnen zijn. Ik zal van de week ook zo'n foto maken - kunnen we de fotos even vergelijken! Half uur BV per keer? Moira houdt dat echt niet vol, dan spuugt ze tijdens het drinken al uit. Ik hou me aan 10 min per borst, dan gaat het net goed. Soms 5 minuten extra als ze heel lang heb geslapen, maar geen half uur. Heb ik geen geduld voor Robine: Ik heb gisteren samen met Moira voor het raam gestaan om het vuurwerk te bewonderen. Zij heeft met halve oogjes naar buiten gekeken, weet echt niet of ze veel heb meegekregen. Fijn om te lezen dat Jill zo genoten heeft.
Zo lekker met Jill in bad geweest, John is naar nieuwjaarsborrel bij zn familie en ik ben niet mee vanwege mega hoofdpijn al 2 dagen. Hoop echt dat ik niet ziek ga worden want dit is echt niet grappig. Zelf de sterke Saridon en Ibuprofen helpen niet Dacht ga lekker in bad met de kleine. Drijfmatrasje erin en lekker half uur gedobberd met zn tweeen. Gaat prima, dan douchen we samen af en leg ik Jill weer op t drijfmatrasje in t warme water en stao ik eruit en droog mezelf af en vervolgens til ik Jill van dr matrasje af, gaat prima, nu ligt ze lekker rozig in dr bedje te tullen.... Ga zo snowfever kijken, leuke film! Aanrader, op Veronica om 2030! Tot morgen, Oja heb gekeken op de site van Lofer en t ziet er daar erg leuk uit. Krijg er echt veel zin in. Wij zijn met 6 meisjes en 2 jongetjes dus Jordy en Bastian hebben t voor t uitkiezen Liefs Robine
ALLEMAAL EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND NIEUWJAAR ! Gisterenavond bij mn schoonouders geweest met de gehele familie, was wel gezellig. Lieke heeft overal doorheen geslapen. Vond het best vreemd om het jaar af te sluiten, het is zo'n bijzonder jaar geweest. Maar goed, nu op naar het lopen en de eerste woordjes . Leuke site trutje van Brent ! Ga je trouwens vrijdag nog mee naar de meeting ? Robine; Kyllian komt toch ook of heb ik het mis ? Niet ziek worden hoor ! Lieke is ook al niet zo lekker, heel erg verkouden. Gezellig samen in bad. Fijn dat jullie het allemaal leuk hebben gehad gisteren ! Ik ga weer naar mn mannetje ! Tot later. Liefs sap
Zo het verplichte bezoekje is weer afgelegd. Ik vind het zo verschrikkelijk nieuwsjaardag. Daynah heeft gisteren om 23.45 haar laatste flesje gehad en om 00.01 sliep ze weer. Ze is om 00.30 uur nog wel ff wakker geworden. Volgens mij door het vuurwerk. Er waren hier ook echt van die harde klappen. Dus ff getroost en na 5 min sliep ze weer en wel tot 06.00 uur flesje gegeven en ze sliep tot 11.00 uur. Heerlijk uitgeslapen dus. Ga ff naar me meisje want nu is ze klaarwakker. Fijne avond
Ik snap er niks van Giovanna slaapt echt zowat al de hele dag is dit wel normaal? ze is bij elkaar vandaag nog geen uur wakker geweest... alleen tijdens de voedingen was ze eventjes wakker
Volgens mij is het niet erg hoor als baby's veel slapen. Ik denk wel dat het belangrijk is dat wanneer ze wakker is dat ze dan wel echt heel helder wakker is. Lijkt mij niet iets om je zorgen over te maken.
Ook namens mij Twan Rick en Timo allemaal een heel fijn en gelukkig 2007 toegewenst. Wij zijn dus lekker met ons eigen gezinnetje thuis geweest en hebben gegourmet. Helaas vond Rick er niet veel aan, hij vond het vlees niet lekker heeft wel haast een hele bak salade op dus vooruit maar! Vandaag bij schoonouders weeral gegourmet dus dat heb ik nu wel weer even gehad. Morgenochtend moet ik voor het eerst weer gaan werken bij mensen in de huishouding, dus moet vroeg op dat is weer wel wat minder maar ach went weer gauw genoeg denk ik. Timo heeft goed geslapen vannacht, hij heeft om 23.15 zijn laatste fles op en toen moesten we hem vanmorgen om 8.00 uur wakker maken, perfect dus. Ook Rick heeft overal doorheen geslapen, we hebben hem ook niet wakker gemaakt, t is hier toch niet zo spectaculair haha. Wel hadden ze hier op de hoek (bij ons) een vreugdevuur, zo hee niet normaal meer, politie erbij en brandweer, sensatie dus voor zo'n klein dorpje. Ze hebben het van de gemeente nog op wezen laden ook dus toen was het gestook over. Wij lagen om 2.00 uur op bed en hebben dus heerlijk geslapen. Zo nu even wat reacties: Trutje: Ik heb je site nog niet bekeken maar ga ik straks ff doen, ben benieuwd, zal hem wel bij mijn favo's zetten dan kan ik m in de gaten houden. Panda: Erg heh dat lijf na de bevalling, ik kijk ook expres niet in de spiegel hoor, pfff als je dan die blubberbuik ziet zakt de moed je in de schoenen. Channie: kan best een keer hoor dat ze de hele dag slaapt, ik hoop dan alleen niet dat ze jullie vannacht gaat wakker houden haha. Maar Timo slaapt de ene dag ook veel meer dan de andere..... Robine: Zielig heh dat je je hond moet wegbrengen vanwege het vuurwerk niet normaal eigenlijk! Naast ons woont Twan zijn oom en die heeft ook een hond (groenendaler) nou dat beest kruipt echt helemaal onder tafel, ik vind het zo zielig........ Lekker gebadderd met Jill, succes met je hoofdpijn hoop dat het snel over gaat. Kelly: Erg heh die verplichte bezoekjes, vind het ook niet echt geweldig hoor en ben ook heel erg blij dat die dagen weer allemaal om zijn, er gaat echt niks boven het normale ritme vind ik! Wij hebben de kerstboom ook gelijk opgeruimd vandaag, gewoon weer heerlijk normaal..... Sappie: Owww het lopen en de eerste woordjes zijn ook zo ontzettend leuk, ik kijk daar ook best naar uit vond het zo leuk bij Rick. Ineens ging hij van de bank naar de stoel.......zo leuk! Maar nog ff genieten van dit kleine hoor, vind ik namelijk ook heel leuk. En als ze straks gaan kruipen en doen, dan moet je er echt achteraan hoor..... Sal: Vervelend dat Moira zo onrustig is met slapen, zo vader zo dochter? Ach het komt goed maar je word er idd wel moe van...... Pim: Klinkt alsof jullie het heel gezellig hebben gehad gisteravond. Leuk hoor maar ook weer heerlijk om dan daarna weer met het eigen gezinnetje te zijn heh.... Sweetangel: Dank voor het berichtje van Door. Ik hoop dat het haar goed gaat in het nieuwe jaar. Fijn dat je ons op de hoogte houd, dat kleine meisje van jou is trouwens ook een schatje hoor..... Semmi: Oeps, ik zou idd ff afwachten en dan over een week of 3 ff een testje doen. Daantje76: Welkom hier, t is hier heel gezellig dus ik zou zeggen doe lekker met ons mee. Conny: Ojee meid jij dus ook niet naar de meeting? Ja je kan ook niet alles heh, ik vind alles tegenwoordig toch stervensduur hoor, moet je s een volle kar boodschappen gaan halen, ik ben altijd zo 100euro kwijt, en dan denk je wat heb ik nou eigenlijk. Angela: Fijn dat Jordy zo heerlijk slaapt 's-nachts dan, wat betreft de laatste voeding en het slapen erna.....ik kan je niet helpen, Timo slaapt eigenlijk altijd gelijk na zijn voedingen, heerlijk dus! Nou meiden ik hoop iedereen weer gehad te hebben, zo niet sorry, ik ga me mentaal voorbereiden op morgen weer werken...... Groetjes allemaal. Lfs. Saskia.