November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Angela: beterschap! Vervelend dat je op deze manier de eeste dagen van je verse kindje mee moet maken. Knap maar snel op en doe het vooral rustig aan!

Annemonique: Brent is ook al ruim een kilo gegroeid. Vorige week zelfs in 1 wk tijd 350 gram :D Ik moet woensdag weer naar het CB, ditmaal voor de dokter. Volgens mij de eerste entingen?
    Mooi dat Kyllian goed slaapt. Ik ben jaloers! Ik loop al de hele dag met een overstuur kindje rond die alleen maar bij mij wil liggen, hangen, slapen en vooral drinken. Echt er komt geen einde aan. Heel zielig, maar volgens het 'Oei ik groei boek' zoals ik al verwachtte is hij bezig met een 'sprongetje'. Hij heeft dus regeldagen.
    Ach ja, die komen we ook wel weer door....!

ps. lief koppie heeft ie. Erg leuke foto in de wippert. Hij kijkt zo serieus :)

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Goedemorgen,

Nou de eerste echte lach is een feit ! Hij was voor papa ! Een grote brede grijns op dr gezichtje gisteren. Ik en mn ouders waren getuige. Zo ontzettend leuk !

Ik hoorde Lieke vanaf vanochtend 6.00 uur lekker kletsen in dr bedje, ben niet gaan kijken en pas tegen half 8 wilde ben ik haar uit bed gaan halen. Lag ze helemaal niet meer onder de dekens :confused: . Ze is helemaal naar boven gekropen. Voelde me behoorlijk schuldig dat ik om 06.00 uur niet ff ben gaan kijken :oops: . Denk dat ik straks maar zo'n slaapzakje ga kopen.

Mn schoonmoeder komt straks langs, ze wil Lieke in badje doen. Ik ga nu dus maar ff opruimen in huis....

Angela; het zit je ook niet mee meid, heel veel beterschap.

Annemonique; oh shit, aambeien, dat is ook niet fijn. Idd leuk om daarvoor voor het eerst bij de huisarts te komen ;) .

Pim; Is inderdaad geweldig om te zien hoe blij kinderen met kadootjes kunnen zijn. Emme is echt een voorbeeldig meisje als ik je verhalen zo lees. Geniet er maar lekker van, Lieke is ook zo, heerlijk.

Kelly; ik heb dan wel geen normale bevalling gehad, maar had het vorige week ook giga in mn rug. Hoorde zaterdag dat dat ook te maken kan hebben met je bekken (bekkeninstabiliteit). Ik denk dat je moet zorgen dat je met tillen en bukken een goede houding aanneemt.

Saskia; fijn dat het sinterklaasfeest leuk was. Rick is ontzettend verwend geworden door de sint als ik het zo lees.

Ik ga gauw aan het werk in huis ! Tot later..

Liefs sappie

3. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen,

Hier best een heerlijk nachtje achter de rug. Gisteravond om 21.00 uur laatste fles op, toen om 3.00 uur en toen hoorde ik m vanmorgen om 8.00 pas weer. Zo is het dus wel vol te houden. Hopen dat t zo blijft gaan. Ik heb een vraagje welke voeding hebben jullie? Ik ben na de gewone Nutrilon overgegaan op Nutrilon AR maar Timo bleef elke keer wat krampjes houden na zijn fles, nu heb ik Friso Comfort, helpt goed tegen de krampjes maar nu komt er wel elke keer weer een klots melk uit. Is ook niet echt prettig want hij doet zo wild met zijn handen zodat ik de spuugdoek er niet goed onder kan houden en dus weer een schoon truitje aan kan doen. Hoe gaat het bij jullie met spugen en krampjes?

Pim: Emme klinkt echt als een voorbeeldig kind zeg! Lekker toch! Enne ik snap wat je bedoelt hoor met de kraamvisite, ik ben er ook bijna vanaf en ben er echt niet rouwig om. Alhoewel het wel gezellig is natuurlijk, als er niemand komt is t ook niet leuk.

Trutje: Brent dus aan de regeldagen! Is best wel vermoeiend ja, maar zoals je zegt overleef je ook wel weer. Heb net nog s in je album gekeken en ik vind m echt op Timo lijken........grappig!

Annemonique: Zeker een hele leuke foto van Kyllian in zijn wippertje, ik heb t wippertje nog niet geprobeerd, zal m ook s voor de dag halen. Kyllian ziet er idd goed uit! Ben benieuwd of hij idd zoveel is aangekomen.

Sappie: Leuk dat je schoonmoeder Lieke in bad komt doen, vinden ze geweldig heh die oma's. En het eerste lachje, super joh! Ik zit er nog op te wachten.

Ik ga iedereen hier s wassen en aankleden en dan eerst maar s even om een paar boodschappen, een hele onderneming hoor met twee kids.
    Dan nog s wat schoonmaken hier en wat speelgoed opruimen, ik kom de dag dus wel door.
    Tot later!

Groetjes Saskia.

4. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Trouwens Kelly hier ook weer een zere rug hoor! Ach ben haast niet anders gewend maar ik ga wel weer beginnen met mijn oefeningen te doen want heb er toch wel baat bij. Met zo'n dikke buik ging dat niet.

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    goedemorgen allemaal,

Helaas heeft Jaime het doorslapenn van van de week niet voortgezet. Maar goed ze heeft nog ff hoop toch zo dat ze als ik weer moet werken wel doorslaapt...

Sas en Kel hier ook af en toe een zere rug, maar komt volgens mij van Jaime tillen uit bed uit de box etc. Je staat dan toch wat gek gebogen zeg maar.

Saskia zo van 21 uur tot 3 uur doorslapen.. Dat doet Timo goed. Nu nog ff de laatste voeding oprekken en je gaat de nacht door joh! Echt goed.
    Hier de gewone Nutrilon dus kan je niet helpen hoe het met die andere zit. Jaime heeft in het zkh maar heel kort Friso gehad, geen idee of ze dat beter vond.
    Spugen doet ze bijna niet, soms geeft ze wat melk terug met een boertje maar dat is zelden. Krampen lijken minder te worden.
    Jaime is niet echt druk met het voeden. Als die fles in dr mondje gaat pakt ze hem met haar handjes vast en zo blijft ze dan lekker liggen. Tegen het einde van de fles zwaait er af en toe een arm door de lucht. WEl loopt vaak de melk aan een kant met een druppeltje uit haar mondje. Ik doe zo'n monddoekje tevoren onder haar shirtje met de rest erboven, dan valt de schade mee.

Sap Yes ook de eerste lach! Leuk is het hoor. Nu maar hopen dat ze hem nog vaak gaat gebruiken, maar dat zal gerust.
    Ah en die dekens maakt toch niet uit of wel? Leg je haar in bed met haar kleertjes? Jaime ligt negen van de tien keer onder haar deken vandaan, maar heeft er volgens mij geen last van.

Trutje Brent is behoorlijk gegroeid dan! Zo zeg. En nu even huilen maar straks als hij het sprongetje door is kan hij weer meer :D .

Annemonique fijn dat het zo goed ging met Kyllian. Dan weet je gelijk wat je moet doen als hij 's nachts een keer overstuur is..hihi.

Pim dat van dat terugduwen met de tong herken ik wel van Jaime alleen doet ze dat niet vaak. Het gaat mij erom wat te doen als ze die hele fles leeglurkt en dan nog blijft lurken. Als ik de fles eruit haal maakt ze soms met haar mondje nog zuigbewegingen (niet lang hoor, want halverwege de fles verkeert ze al in een soort slaaptoestand..haha).
    Veel plezier met je kraamvisite vandaag..3 stuks nogwel...jee zeg.

Angela hoop dat je snel weer beter bent. Dit is ook niks net nu je kleine man is geboren.

Gister had ik een klein beetje :evil: :evil: maar vandaag is het al een stuk meer. Ik loop zo ff naar de apotheek om de pil maar weer ff te halen. HEb nog niet goed nagedacht over anticonceptie, maar wil wel becshermd zijn en die condooms zijn ook niet alles.

Mijn ouders waren er gistermiddag en die waren verbaasd hoe Jaime is gegroeid. Mijn moeder vond haar zo lang geworden. WE hebben haar dus zelf nog ff gemeten (vorige keer was het wel goed bleek na bezoek aan cb) en nu kwamen we op 54 cm. Dat zou betekenen dat er weer 2 cm bij is...als dat zo is vind ik het echt wel wat snel gaan hoor. 1 cm per week. Zo zeg. Ik ga vanmiddag even naar het cb. Dan laat ik Jaime meten en maar gelijk ff wegen.

Ik kom later nog wel effies kijken!

Groetjes Sens

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    eindelijk even de tijd om een berichtje te plaatsen.
    oudste op school en Yorben slaapt in zn bedje.

Heb een druk weekend gehad.
    Zaterdag gaan winkelen met mn man en kids en sávonds sinterklaasavond bij mn zus.
    de kids hebben weer superveel gehad dus saskia ik heb hetzelfde probleem als jou met dat speelgoed(waar moet je het allemaal laten)
    Gister weer visite dus weer kadootjes....
    wel leuk allemaal hoor,wil niet ondankbaar overkomen.

Angela": heel veel beterschap meid,je hebt het flink te pakken zeg!

Channie:die haarbandjes heb ik weleens bij H&M gezien,maar weet niet of ze die nu nog hebben,je kan eens gaan kijken.

Ga nu nog even stofzuigen en dweilen,heb net al alles stof af gedaan en boodschappen heb ik ook al gehaald dus heb best al veel gedaan vandaag.

vraagje:
    Maken jullie de voeding voor 24 uur of per fles?

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    saskia:ik geef ook friso comfort,heb ik bij de eerste ook gebruikt,en die begon toen ook heel veel terug te spugen,ben toen overgegaan opdie andere van friso tegen krampjes en spugen en dat werkte heel goed.is wel wat dikker hoor en je moet de fles heel goed schudden,want het zakt naar de bodem vd fles .

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    heb nieuwe foto's geplaatst

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Yep!
    Ik las dat hij nu zo huilt omdat dingen voor hem veranderen. Zijn zintuigen zijn verbeterd en dat is effe aanpassen voor hem ofzoiets?
    Het eerste lachje heb ik hier ook gehad vanmorgen. Ik vertelde hem iets grappigs en hij deed elke keer zijn mond heel ver open. *lief*

Mooie avatar Fajah! ;)

10. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik ben eigenlijk best benieuwd naar jullie geboortekaarten...

11. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Hoi !

kom er telkens niet toe te schrijven als Marit zoet is, dus nu weer met een halfslapend kind op schoot tikken :)

Angela: Ik snap best dat je frisse lucht wilde, maar meid, nog half ziek, flinke medicijnen gehad en dan al alleen aan de wandel? Heel veel beterschap meid, want dit is idd niet de kraamtijd die je wilt hebben.

Saskia: Ik gebruik Nutrilon Omneo tegen de krampjes en dat werkt heel goed. Soms heeft Marit een uurtje na de fles ineens wat krampen maar dat is meestal maar 5 min. en dan is het over. Als ze te moe is, of ver vol zit, laat ze de melk langs haar mondje naar buiten lopen, dus hier gaan de spuugdoekjes er vlot doorheen :). Ow ja, en voor dat de fles erin gaat moeten we idd de handjes weg'wringen' om de spuugdoek goed onder haar kinnetje te krijgen :D

Geboortekaartje: Tja, ik zal hem nog eens inscannen idd :)

We zitten weer terug op 7 voedingen want Marit drinkt niet meer dan 90cc en komt keurig om de 3 / 3,5 uur, dus dan gewoon terug naar het oude ritme. Gisteren hebben we haar in een slaapzakje in bed gelegd en dat lijkt goed te gaan. Maar ze moet nog steeds vast slapen voordat we haar boven kunnen wegleggen.

Rick was vannacht dus idd flink ziek, koorts en hele pijnlijke keel. Vandaag gelukkig was de koorts over, alleen nog helemaal schor dus het kind is hartstikke blij dat hij 'de hele dag' dropjes mag eten :D

Fajah: Leuk he die Sinterklaas, maar wat een stapel spullen heb je dan ineens weer. Hier ook geen flauw idee waar het allemaal moet blijven straks ;)

Sappie: Oh schattig het eerste lachje, en dan nog wel voor papa, liefff !

Annemonique: Heerlijk dat het gisteren zo goed gegaan is met Kyllian onderweg, fijn hoor.

Pim: Fijn dat Emme ook zo gemakkelijk was tijdens het bezoek aan opa en oma, wel lieve cadeautjes voor haar :)

Ik ga snel verder eten voordat het weer flestijd is, vanmiddag ook kraamvisite. Tot later !!!

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hallo allemaal,

Vandaag gaat het best goed met me :D heb nog wat pijn aan de linkerkant van mijn hoofd en rondom linkeroog, maar met wat paracetemol is dat best goed uit te houden. Ben weer zelf even naar buiten gegaan om de kids uit school te halen en dat was best lekker na 2 weken binnen zitten (op 2 daagjes na geloof ik).
    Ik ga dus straks eerst alles even lezen en wil echt proberen weer snel lekker actief mee te doen ;)

Trutje: de voorkant en binnenkant heb ik net ingescant en in mijn album geplaatst. Alleen doordat t kaartje wit is heeft het niet mooi gepakt. De tekening voorop is alleen gescant :( en de tekst ziet er ook niet zo mooi uit als t werkelijk is. Iemand tips hoe ik dit anders kan doen?

Ik laat snel weer van me horen :D

Liefs Angela.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    trutje:jaaaa mooie avatar heh :) hahaha

14. sappie

sappie Fanatiek lid

He hallo,

Onzeker meisje; leuke foto's in je album ! Avater is idd ook super !

Angela; Gelukkig gaat het weer wat beter met je. Neem maar goed tijd voor jezelf, wij lopen niet weg hoor !

Conny; Hoe gaat het nu met Rick, al weer iets beter ? Of is hij nu misselijk van alle dropjes ;) . Veel plezier met het kraambezoek vanmiddag.

Trutje; zag dat je me een bericht had gestuurd op msn, ik stond blijkbaar online, maar zat in de stad :D . Wat leuk zeg dat Brent ook kan lachen, ze zijn dan zoooo lief.

Sens; tegenwoordig doe ik Lieke een pyamatje aan als ze naar bed gaat (alleen s'nachts hoor, overdag in de kleertjes) Had ook niet het idee dat Lieke het vervelend vond boven de dekens, ze was lekker met zichzelf aan het kletsen. Heb zonet toch maar even een slaapzakje gekocht :D . en natuurlijk nog wat kleertjes ;)

Ik heb gisteren nog 2 broekjes van Mexx besteld bij www.kidsstore.nl Voor de helft van het geld, zag ze net in de winkel hangen voor de volle prijs :D . Heb ik toch ff goed gedaan !

Kom later nog weer ff kijken.

Sap

15. Hallo allemaal,

Zo vandaag voor het eerst naar buiten geweest en wat was het lekker zeg. Even wat boodschappjes gehaald en Daynah lag alleen maar te slapen.

Pim: Hoe was de kraamvisite, wel druk hoor. Ik zou er zelf niet zoveel zin in hebben. Ik merk toch wel dat ik het zwaar vind als ik zoveel visite heb.

Annemonique: :) idd leuke kennismaking met de dokter zeg.

Saskia: Ik geef een gedeelte bv en de andere gedeelte geef ik Friso Hypoallergeen. Daynah had de 1e daagjes zoveel krampjes, was zo zielig en hier kon ze tegen.

Sensee: Moet je nagaan zeg als Jaime nu al 54 cm is en dat Daynah dat bij haar geboorte was. Wat een verschil zeg.

Fajah: Ik maak de voeding per fles klaar. Leuke foto van de kids.

Trutje: geboortekaartje staat bij mij al een tijdje in me album. Welliswaar een voorbeeld.

Nou ik ga even kolfen en daarna me meisje eten geven, want om 15.30 uur krijgen we nog kraamvisite.

Ik kom later weer ff kijken.

Lfs Kelly

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee Sap dat is een leuke site! Heb m gelijk bij mijn favorieten gezet!

Kel hoe was het buiten? Wel ff lekker zeker!
    En idd dan is Daynah net zo groot als Jaime. Ze weegt nu trouwens 3850 dus wat dat betreft is jouw meisje nog steeds groter hoor!

Angela fijn dat je je weer wat beter voelt. ik zou als ik jou was nog ff goed uitzieken hoor.

Conny fijn dat het slaapzakje lekker is! Wat voor maat slaapzak heb je?
    En vervelend dat Rick ziek is. Hoop dat ie snel weer beter is en niet jullie gaat aansteken.

Trutje mijn geboortekaartje ken je.

Fajah leuke foto's in je album en ja avater is idd erg lief. Je oudste is ook echt een schatje, mag ook wel eens gezegd worden!

Ik ben Jaime gaan wegen bij het CB. Ze is weer 200 gram aangekomen, maar dat was toch niet helemaal genoeg :cry: . Haar lijn buigt nu ietsjes af. Ze vroeg hoe het met de voedingen gaat etc. Waarschijnlijk is ze onvoldoende aangekomen doordat haar voedingen te lang duren. Wij dachten al dat het vrij lang duurde. Ze valt voor de helft van de fles in slaap. WE laten haar dan boeren en leggen haar even in de box zodat ze na een minuut of vijf weer wakker is.
    Is dus niet goed want zo duurt de voeding soms wel drie kwartier. Ik heb het advies gekregen grotere spenen te halen zodat het meisje de fles binnen de reguliere 15 minuten kan opdrinken. Ik heb dus net maar ff zo'n driestanden speen gehaald en hopen maar dat die werkt.
    Ben gelijk een flink stuk gaan wandelen. Is goed voor de bips :D . Als het morgen zulk mooi weer is wandel ik denk ik gewoon ff naar de Neude om vast wat kerstshoppen op de gracht te doen :) . Heerlijk was het.
    Jammer alleen is dat ik dus echt vet ongesteld ben geworden en nog geen tampon in durf dus dat voelt niet zo lekker. Vooral als je zoveel hebt gelopen komt het er met bakken uit.. :cry: .
    Maar goed, de pil is weer in huis gehaald dus vanaf volgende keer zal het wel weer een lichte menstruatie zijn.

Ik ga ff een kopje thee drinken en wachten op een telefoontje van mijn werk. ik kon het vanochtend niet laten ergens een advies over te geven 9wat in mijn takenpakket zit en waarvan ik niet wil dat als ik straks weer ga werken, ik de rotzooi op mag ruimen..er is nl. iets nogal aan het escaleren..fijn weer) maar goed heb gemaild en ik zag net toen ik thuiskwam dat mijn werk al twee keer had gebeld...jaja. Onmisbaar heh..hahahah ;) .

Liefs Sens

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Poeh, even niet online geweest en gelijk heel wat bijgeschreven.

Nou gisteren was heel gezellig met mijn nichtje en haar gezinnetje. Heb wat knuffels gekregen voor Moira, en oude speelgoed en boekjes die ze niet meer gebruiken. Echt superveel, en ook leuke spul. Gisteren avond met ze 3'en in bed liggen te knuffelen, tv kijken, lekker familietijd.
    Vanochtend Moira en ik vanaf 6 uur doorgeslapen tot half 11. Echt niet normaal. We waren allebei heel erg moe.
    CB heeft net gebeld, ze komen a.s donderdag aan huis voor de eerste huisbezoek. Ben benieuwd. Is eigenlijk de 2e huisbezoek omdat ze de eerste keer al zijn geweest voor de hielprik en gehoortest.

Verder geen last meer van krampjes! Yipeee. Ben er echt blij mee, want de gehuil van Moira als ze de krampjes heeft kan ik echt niet tegen.

Weet niet meer wie het geschreven heeft over drukke handjes en spugen na voeding. Moira is echt een drukte maker. Ze gaat eerst duimen als ik mijn borst te voorschijn haal, begint te krijsen als een gek als de duim eruit is gekomen en zij aan de borst wil. Zodra ze klaar is met de ene borst gaat ze als een gek heen en weer met de handjes, duim in de mond, snelle ademhaling, hoofdschudden. Door de drukte moet ze dan ook de laatste melk eruit spugen, maar dat vindt ze helemaal niks, en is ze na het spugen helemaal stil. Zelfde geldt voor de 2e borst.

Angela: Ben blij om te lezen dat het wat beter met je gaat vandaag. Niet te veel in een keer doen he? Rustig opbouwen, en dan ben je weer binnen no-time het oude weer :D

Moira is wakker, tijd voor bv. Ik kom straks nog even kijken.

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    ok, ben nu 3 dingen tegelijk aan het doen: typen, pepernoten eten en bv geven :)

Senseemillia: kan best dat Jaime te moe wordt van het drinken als de gaten te klein zijn. Maar Bastian valt ook meestal vrij snel in slaap en ik kan toch echt geen grotere gaten regelen, hihi. Ik geef hem dan halverwege een schone luier, wordt ie wel wakker van.

Angela: fijn dat het wat beter gaat. Doe je wel rustig aan?

Salomina: hoera, Moira geen krampjes meer! Hier wordt het ook ietsje minder en ik weet ook wat beter hoe ik hem kan troosten.

Goed, dit is toch niet echt handig zo, kom later wel weer. Btw, er is eindelijk een kilo af! Nog zo'n 9 te gaan. En buik is bijna weer plat. Pas alleen nog niet in mijn oude broeken.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik weet niet meer wie t schreef maar hier de antwoorden op sommige vragen:

- Flesvoeding per 24 uur maken? Ik doe dat wel, dan steriliseer ik de hele boel meteen na 24 uur en maak dan 2 grote flessen en 3 kleintjes zodat er precies 7 voedingen zijn voor de 24 uur.

- Hoe weet je dat je kindje genoeg fv op heeft? Ik maak ook altijd 100cc en als Jill dan nog hongerig is doe ik er zo nog eens 20 cc in en dan stopt ze vanzelf met drinken. Meestal is de 100cc genoeg en drinkt ze er 90 van.

Sensee: Thanx voor de rokjes tips!

Sap: Jippie de eerst lach van Lieke! Wat leuk!Kijk je uit met die slaapzakjes, ze zijn al snel te lang en met grote armsgaten. Anders stukje dichtnaaien bij de mouwtjes?!

Angel: Wat zielig dat je zo ziek bent, ik hoop dat je snel weer op de been bent meid,we missen je hier ook op t forum.

Kel: Lekker naar buiten geweest, dat doet een mens goed he? Ik knapte er wel van op, heelrijk die koude bries op je hoofd.

Pim: Een chocoletter voor Emme, wat lief, moet vanavond ook Jill dr schoenetje nog zetten ;)

Conny:Sterkte met je zieke Rick en als MArit beter op t oude ritme reageert, prima toch?!

Sal: Lekker verwend dus weer gisteren...........

Fajah: Wat is Yorben een droppie zeg, met zo keurig gekamde haartjes. Haha, ik kan Jill dr haren ook elke dag met babylotion en een borsteltje. Ruikt ze weer lekker.

Kan niet verder teruglezen.........

Heb nog een vraagje: Houden jullie ook nog zo vreselijk veel vocht vast? Mn handen tintelen de hele dag door, kan nauwelijks een tas dragen of heel mn hand voelt ''dood'' aan.Iemand ook zulke klachten? Anders ga ik komende week ook ff naar de dr.

Liefs Robine

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Alleen Jaime is zes weken oud en Bastian anderhalf ;)
    Lekker van die kilo zeg! Komt misschien wel van je bv?

Deel Deze Pagina