November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heb je pb gestuurd Panda ;) Ik zou t ook voor elkaar krijgen om ergens anders te staan haha, kunnen we daar samen staan ;)

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Haha, zie het al voor me! :)
    Heb je terug gepb't.

Jij hebt het ook zwaar he Conny. Hoop voor je dat Werner gauw beter is. En gauw lekker weer in het normale ritme.

3. Goedemiddag allemaal,

Zo was weer ff gezellig bij een vriendin. Daynah heb heerlijk geslapen.

Channie: Leuke foto in het jurkje.

Sal: Ik vind het speelgoed van play gro altijd wel erg leuk.

Sensee: Wij hebben ook al zoveel gefilmd. Ben benieuwd hoe dat later eruit zal zien.

Angel: Hoe doe jij dat met Jordy douchen. Ik heb het gisteren ook gedaan, maar ik wist niet hoe ik haar moest wassen met douchegel :oops: .

Sappie: Suc6 met hardlopen. Ik ga volgende week weer beginnen. Ben ik ook weer een beetje opgeknapt en aangezien we vrijdag nog een high tea hebben ;)

Annemonique: Ik heet echt Kelly.

Thanks voor de tips allemaal. Ik ga ze allemaal proberen.

Ik ga ff naar me meisje kijken ik hoor haar al roepen.

Lfs Kelly

4. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Zo men schoonouders zijn net weer geweest en ze hadden voor Giovanna weer een heel leuk jasje gekocht en ook een heel leuk jurkje :) Ik had niet verwacht dat hun zo trots zouden zijn Giovanna is immers al hun 8ste kleinkind. Maarja Laurens is dan ook hun 1ste kind misschien heeft dat ermee te maken. ik vind het wel heel leuk iig.

Moeillijk typen met een kind op de arm ik ga maar weer haha doeggg

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Kelly: Ik pak Jordy eerst rechtop met zijn hoofdje liggend op mijn schouder, met die arm ondersteun ik hem dan ook, en met de andere hand was ik zijn haartjes en hele achterkant.
    Dan zorg ik dat hij goed is afgespoeld anders is hij zo glibberig haha.
    Dan leg ik hem op mijn arm alsof ik de fles geef zeg maar en was dan zijn hele voorkant. Dan weer lekker afspoelen en dan geef ik hem over aan Albert die hem afdroogt en aankleed.
    Heb het zelf echt heel wat keren moeten doen, voordat ik precies door had hoe het t gemakkelijkste gaat en als Jordy me te actief is (maar sporadisch aangezien hij heel rustig ligt te genieten) dan ga ik in de douchebak zitten in kleermakerszit (heel onhandig, maarja je moet wat ;) ) en leg hem dan op mijn been en dan kun je ook heel gemakkelijk wassen.
    Een heel gedoe eigenlijk, maar ik geniet er gewoon van als ik zie hoe Jordy ervan geniet.
    Als ik hem nu ook in badje doe is t vanaf t begin tot einde een gebrul aangezien hij hier niets meer aan vindt :(
    Veel plezier en succes :thumup:

Channie: Een kleinkind blijft toch een mooie gebeurtenis, tuurlijk is de eerste altijd wel speciaal, maar of t er nu 1 of 100 zijn, ze hebben allemaal een plekje apart toch ;)

Pff ik krijg me vandaag nergens tot gemotiveerd :confused: herken mezelf bijna niet vandaag, ga zo t eten maar al eens voor bereiden, doe ik tenminste nog iets ;)

Liefs Angela.

6. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik was Giovanna precies hetzelfde als jij doet Angela het gaat best maar idd als ze in gesmeerd is dan is ze heel glibberig hahah. Ik doe haar nu niet meer in bad eigelijk haha ze vind douchen veel leuker ik zie haar dan gewoon genieten en dan geniet ik ook :)

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    De grap is dat ze zelf vaak een kwartiertje voor 'etenstijd' begint te pruttelen. Dus echt wakker maken hoeft niet, alleen voor de laatste voeding om 23.30, dan moet ik haar echt wakker maken. Vandaar dat ik dus een ga proberen om haar dan te laten slapen.

Pim

8. Even een vraagje.

Ik verloor gisteren donker bruin bloed, dus oud bloed lijkt het wel en nu net weer. Is dit nu alweer me ongi of niet. Lijkt mij toch van niet of heb ik het verkeerd?

De ongi mag nog wel ff weg blijven hoor.

9. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ben op het cb geweest: Emme weegt nu 3920 gram! Goed gegroeid dus.
    Ik ga het proberen met vijf voedingen. Ben benieuwd. Wil het niet, dan niet hoor. Het is meer dat ik het voor Emme zo rot vindt haar voor de late voeding echt moedwillig wakker te moeten maken.

Ik heb Emme vandaag voor het eerst in de buikdrager gedaan. Ze vond het fijn en ik vond het superhandig!

Kelly, ik heb de mobiel van Playgro. Playgro heeft allemaal leuk spul vind ik.

Conny, het zit je niet echt mee. Sterkte ermee hoor!

Annemoniue, mijn echte naam is Imke.

Channie, leuke jurk! Hoe lang is Giovanna? Als ik Emme een jurkje aandoe zie je bijna alleen maar voeten, haha!

Sappie, hier ook weer hardlopen vanaf vandaag. Ik ga om de dag en Alex ook. Dan kunnen we mooi afwisselen, want idd er moet iemand thuis zijn voor Emme. Ik ga vanavond voor het eerst. Dus allemaal vragen hoe het straks is gegaan, want dan MOET ik wel gaan en kan ik geen slappe smoes verzinnen.

Pim

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi bedankt voor het namenlijstje, maar van jullie wist ik het nog wel :p Van Sappie weet ik het alleen niet meer, was dat Sabine? Of reageert ze ook gewoon op Sappie :p

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Volgens mij idd Sabine.
    Maar ik denk dat we allemaal wel op onze nickname reageren, we gebruiken 'm zo vaak!

Pim (=Imke)

12. Pim: Fijn dat alles goed was met Emme. Ik ben benieuwd of het gaat lukken met de 5 voedingen.
    Suc6 met hardlopen.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Pim en Sap ik ben trots op jullie dat jullie ook gaan beginnen met hardlopen! :) Ik ben inmiddels al ene keer of 5 geweest en t gaat nu al stukken beter al is de eerste keer altijd weer afzien.( Nu nogsteeds trouwens) t Regent hier en mn hoofdpijn is nu eindelijk wel na 3 dagen dus denk dat ik morgen weer ga lopen! Ben vandaag ook weer met het South Beach dieet begonnen dus t komt helemaal goed. Ik verwacht over 1,5 mnd weer op mn oude niveau qua figuur te zitten. Nu ff afzien, maar straks weer strak in mn trainingspak ;)
    Succes meiden!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jeetje ik zie net dat onze jongste telg van Femmy ook alweer een maand oud is! Wat gaat t toch hard!

Kel: Kan best weer ongi zijn hoor, bij mij was t ook ff donker door de pil heen en na t stoppen van de pilstrip kwam de volledige hoeveelheid er weer uit helaas :(

Pim; T Gaat goed met Emme, alweer bijna 4 kg! Ben benieuwd wat Jill nu weegt, ze groeit als kool.

Channie: Wat een lief jurkje van Giovanna.....

Angel: Doe jij Jordy elke dag in de douche? Ik was Jill elke ochtend en om de dag gaat ze in bad/tummy of met mama in t grote bad. Ennuh, laat jij t douchewater meteen op Jordy stromen ook in zn gezichtje? Als Jill water in dr gezicht krijgt stopt ze met ademhalen van de schrik en daarna een keiharde brul en rood aangelopen kind, omdat ze dan weer lucht krijgt.

Sal: We missen je een beetje op t forum hoor, alhoewel ik prima snap dat je t druk hebt......maar toen je nog zwanger was zat je echt vaak op t forum!

Vraagje:Hoelaat staan jullie elke dag op? Ik kom nl tijd tekort op de dag, komt mss ook door t opstaan om 1130 ;)

Liefs Robine

15. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Ik ben nogal een trut en vind het niet zo leuk als mijn naam zo open op internet staat. :oops: Mijn naam is ook niet heel erg standaard, misschien daarom wel. Zo vind ik het bijv. ook niet prettig om zo open op internet over sex te praten terwijl ik irl heel anders ben. Ik ben dan heel wat opener... Op msn ook wel maar zo in het openbaar dus niet. Over 10 jaar kan men dit nog ergens teruglezen en dat vind ik dan misschien helemaal niet prettig.

Oja, nog iets waar ik het eigenlijk nooit over zou willen hebben: naakte babyfoto's... er zijn echt hele vieze mensen op internet. Misschien verstandig eventuele naakte foto's in jullie albums hier en daar toch te censureren? 't Zou toch vreselijk zijn als foto's van je kind gebruikt worden waarvoor ze niet bedoelt zijn?

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Er staan 2 nieuwe foto's in m'n album.

Robine, als ik veel wil doen dan blijf ik op na de eerste voeding (07.00). Zo niet, dan rond een uurtje of 09.00.

Enne Trutje, dar moet je idd niet aan denken en daarom plaats ik die foto's ook niet op internet.

Pim

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Kom ik weer inbreken... ;)
    Jzs, je hebt gelijk... Heb ik nog nooit aan gedacht... Dom van mij he? :oops:

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik had er 2 van in bad in mijn album staan.. Heb ze gelijk gewist... Op mijn site laat ik ze maar staan, die kun je toch niet kopieren...

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja zo ver heb ik niet nagedacht hoor, anders kun je niks meer plaatsen.............maar t is idd zielig dat er figuren zijn die ziek in hun hoofd zijn! Nou aan mijn kind komen ze niet, NOOIT!

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi, ben idd Sabine maar reageer zeker op Sappie, LOL !

Deel Deze Pagina