Waarvoor wedden dat ik ze met 2 sec heb? Maar goed dat je ze weggehaald hebt. Je zou ze ook heel eenvoudig kunnen bewerken hoor, als je ze wilt laten staan.
ooh daar had ik ook nog niet over na gedacht van die foto's.. pff waar je al niet aan moet denken zeg op deze wereld.. Robine wat is het south beatch dieet ? En val je daar snel van af?
Jeetje daar heb ik ook niet helemaal bij nagedacht. Moet er ook echt niet aan denken. Heb altijd gezegd wie aan me kindje komt, komt aan mij al moet ik de gevangenis in, dat maakt me echt niet uit.
Jee Trutje idd ik heb daar ook nooit aan gedacht. Heb gelijk de foto van Jaime op het drijfmatras met papa eruit gehaald. Vreselijk dat soort mensen met zieke gedachten. Kun je je gewoon niet voorstellen. Trut is je naam op msn je echte naam? Oh en voor jou heb ik nog gereserveerd bij Lofen. Robine ik sta ook laat op hoor. Maar is wel lekker toch? Nu kan het nog straks is het weer aan het werk en dan zul je nog vroeger op moeten staan dan voor Jill er was. South Beach dieet is toch die zonder calorieen voro een tijdje? Gewoon alleen een gebakken ei eten zeg maar.. Salomina = Salomina, veel noemen mij Sally (wat makkelijker te onthouden) Angel79= Angela Panda=Mirjam Kelly27=Kelly Annemonique=Monique Senseemillia=Linda Maar volgens mij wist je die al Annemonique. Pim Emme is idd flink gegroeid zeg. Zo het gaat echt hard. Hadden ze haar ook gemeten? Of doen ze dat bij jou ook alleen op zo'n 'echte'afspraak? Hier is het cb nog dicht trouwens..kerstvakantie. Ik moet dus ook pas volgende week voor Jaime haar prikken naar het cb. Beetje laat maar ja. Nou ik ga vast beginnen met het opbakken van de aardappelen..ja ja zo gaandeweg staat chiels maaltje klaar hoor als ie uit zijn werk komt. Liefs Sensee
Haha, ja hoor, ik luister ook naar Panda. Jeetje Trut, daar heb ik dus geen seconde bij stilgestaan Goed dat je het even noemt, ik ga meteen kijken of er eventueel wat uit mijn album moet. Getver, moet je toch niet aan denken zeg! Robine: ik sta ook laat op, meestal pas rond 10 of 11 uur. Blijf heerlijk lang met Bastian in bed, het kan nu nog. 's Ochtends is hij op z'n gezelligst, lekker lachen en geluidjes maken. Daar kan ik geen genoeg van krijgen.
Het is even kort gezegd een 3 fasen dieet, Fase 1( de moeilijkste en strengste fase):waarin je de eerste 2 weken geen brood, pasta, tarwe, suiker, aardappels, fruit en zoetigheid mag(ook geen melk, light frisdrank, zuivel etc, daarbij val je al zo een 4-5 kg af, en veel water drinken. Mijn dag bestaat uit 2 gebakken eieren met 2 plakjes bacon(ja dat mag wel!), lunch= een lekkere salade, zoveel als je wilt(geen croutons en dikke slasauzen natuurlijk, maar denk aan tonijn, komkommer,tomaat,olijven,feta kaas) en avondeten zonder aardappels of een lekkere wokmaaltijd(kip en veel groenten, zonder de bami/mie) Fase 2: ( Om op gewicht te komen)In de tweede fase mag je weer af en toe pasta, brood, aardappels, light frisdranken, fruit etc maar met mate om op gewicht te komen. Fase 3: De fase waarin je je nieuwe gewicht op peil houdt. Je kan er erg veel over vinden als je ff googled. Bij mij werkt het super, maar komt ook omdat ik dol op salades ben en niet zo van vlees en aardappels houdt. Als je er meer over wilt weten moet je ff googlen, ik verwacht echt binnen 1,5 mnd 13 kg lwijt te zijn. Nu ff afzien, maar dan is t reslutaat er ook echt, t werkte ook super toen ik vorig jaar ging trouwen en er wat af wilde hebbben. In een maand tijd verloor ik toen 6-7 kg! Oja en mijn naam is z a p h r a ipv Robine Liefs Robine
Oja er zijn ook boeken van t South Beach dieet en al mn vriendinnen heb ik enthousiast gemaakt over dit dieet, ik heb t ook maar van een collega gehoord, kende t eerst ook niet. t Werkt beter dan Sonja Bakker, althans ik word al depri als je moet ontbijten met een crackertje en een bakje magere yoghurt
Nou dames, ik heb hard gelopen! Het ging best goed eigenlijk, viel me niet tegen. Overmorgen weer. Ik ga het eerst even proberen met hardlopen (om de dag) poweryoga (1x per week) en veel water drinken en niet snoepen. Merk ik dat ik niet genoeg afval, dan ga ik alsnog een dieet doen. Ga zo lekker douchen. Pim
Ik ben ook net terug van het hardlopen. Vond het best heftig, maar ben blij dat ik ben gegaan. Ik ga ook geen dieet volgen maar probeer gewoon 3 keer per dag te eten (wel een beetje matig) en veel water drinken. Zo is het me altijd gelukt dus hoop dat het nu ook gaat werken. Ik spring ook ff onder de douche. Tot later.. Liefs sap
Hallo meiden, Zo ik ben weer gaan werken vanmorgen, moet zeggen viel me 100% mee. En lekker weer de eerste centjes binnen haha. Trutje: Ik praat ook niet graag over bepaalde onderwerpen op internet hoor, terwijl ik er idd irl ook niet om geef en gewoon meeklets maar je weet idd nooit wat er met je info gedaan word. Angela: Wat een bizarre droom heb jij gehad zeg haha, k moest er wel om lachen, zie je al zitten in de inloopkast van Sens haha. Conny: Sterkte meid, ik hoop dat je wat kunt bijslapen vannacht en dat Werner snel opknapt! Sweetangel: Wat een leuke foto van dat hobbelpaard. Je kan echt goed zien dat Iman al een stuk ouder is, leuk hoor! Robine: Dat dieet heb ik nog nooit van gehoord maar het klinkt wel goed, ik lust ook graag roerbakgroente, kip en salades. Alleen denk ik dat je er wel bij moet gaan bewegen en daar heb ik dus een gruwelijke hekel aan. Sap: Lekker hard gelopen? Ben trots op je hoor, pff ik word al moe als ik eraan denk, k heb wel een hometrainer, dat doe ik liever, als is t elke dag maar een kwartier scheelt denk ik toch. Fajah: Gelukkig zeg dat je je ongi hebt gekregen, bij mij was het ook heviger hoor, t heeft ook wel 3 weken geduurd, ben er nu gelukkig weer vanaf. Pim: Ook al wezen hardlopen, ik geloof dat iedereen nu de kilootjes gauw kwijt wil haha. Panda: Meestal ben ik om 8.30 a 9.00 uur wel beneden hoor maar ja ik heb er ook al eentje van drie rondlopen heh. En dan moet je er wel uit. Vanmorgen was t 7.00 uur omdat ik moest gaan werken, is eigenlijk wel lekker heb je tenminste wat aan je dag, gelukkig slaapt Timo door dat scheelt natuurlijk. In t weekend blijven we wel wat langer liggen hoor. Verder kan ik niet teruglezen meiden, ik wens jullie nog een gezellige avond! Groetjes Saskia.
sens, mijn naam op MSN is mijn echte Je spreekt het uit met een korte i en niet als een ie. Ik vind mezelf trouwens heel erg betweterig overkomen over die blote fotootjes van de babies... maar ik bedoel het goed :/ Ik wil met alle plezier foto's bewerken zodat ze wel geplaatst kunnen worden hoor. Dus, mail maar als je dat graag wilt
Heb ook nog effe een foto van Brent in de draagdoek geplaatst. Heerlijk ding, zowel manneke als doek Nice ook die onderkin....
Robine: In principe douche ik iedere dag met Jordy, maar doe hem niet iedere dag de haartjes wassen of inzepen. Dit doe ik gewoon om de dag. De "niet-inzeepdag" haha, spoel ik hem dus gewoon lekker af, maar die dag wordt hij dan wel ingesmeerd met een lotion. In normale weken sta ik om 7 uur op, ook aangezien Linsey naar school moet en dus iedereen en alles verzorgd moet zijn om half 9 Weekenden proberen wij ook te blijven liggen, al wil dat met de dames niet altijd lukken Gewoon van genieten zolang als t nog kan joh. Klinkt opzich best heftig dat dieet, moet er niet aan denken om geen pasta meer te eten Trutje: Nu je t zegt daar sta je helemaal niet bij stil en je plaatst dus al snel iedere foto die je wil showen. Niet nadenkend over wat zou kunnen gebeuren ermee. Eigenlijk triest dat je erbij stil moet staan, maar je hebt volkomen gelijk. Tnx, ga zometeen direct mijn album na of er geen foto's in staan waarop Jordy naakt is. Weer een superlieve foto van Brent! Kelly: Vandaar dat ik al mijn geboortejaar erachter had geplakt, ieder jaar mijn naam veranderen is ook weer zoiets Pim, Sappie en Robine: Knap meiden dat jullie begonnen zijn met hardlopen! Ik doe t jullie niet na, maar maak genoeg kilometers binnenshuis met de 3 kids haha Saskia: Fijn dat het werken is meegevallen, dat scheelt al een hoop he. En extra centjes zijn altijd welkom toch Ik ga nog eens wat surfen, dan heb ik ook weer wat gesport Liefs Angela.
hey dames. wat een fanatiekelingen zijn jullie allemaal,hardlopen dieten ik heb er tijd te kort voor joh ik wil ook nog 2 a 3 kilootje kwijt,dan voel ik me beter er is toch nog wel iets blijven hangen vd zwangerschap en dat wil ik er ook af. ga dat south beach dieet eens bekijken Angela:jaaron vond het vuurwerk ook heel mooi,en hij vond het natuurlijk prachtig dat hij zolang mocht opblijven. Channie:leuk jurkje van giovanna. tot morgen weer meiden,ga warme chocomelk drinken(goed voor de calorieen )
Dames die actief aan het trainen zijn...petje af hoor! Ik moet de motivatie nog zien te vinden. Ga iig eerst beginnen met op mn eetpatroon te letten, daarna kijk ik wel of ik een echt dieet ga volgen. Er moeten nog heel wat kilo's af dus zo ie zo wil ik dit jaar daar voor zorgen.
Marit begint nu ook de actieve dingen te doen die ik bij oudere baby's hier al weken lees: tegen de mobiel aanmeppen, breed lachen, proberen te draaien als ze op haar buik ligt, zo leuk ! Vanavond van de kraamvisite weer lieve kleertjes gehad, een schattig spijkerbroekje en een lief roze shirtje. Stiekemweg toch wel wat dingetjes met roze maar gelukkig niet een hele roze kledingcollectie Trutje: Haha, dacht dat je bedoelde dat Brent een onderkin heeft, maar ik zie het al op de foto En alleen maar goed hoor dat je dat vermeldt van de foto's, niet iedereen denkt daar aan idd. Sas: Kijk, altijd fijn weer wat financien binnen En ik ga ook proberen weer wat meer om 7 uur eruit te gaan, nu is het meestal half 9 en dan heb ik al het idee dat ik een deel van de dag mis Pim: Goed hoor dat je bent gaan hardlopen, poweryoga wil ik ook gaan proberen, het bevalt jou goed dus? Robine: Super zeg als je zoveel kunt afvallen met dat dieet. Ik zou idd ook grote afkickverschijnselen hebben van de brood en pasta Panda: Lekker in bed genieten hoor samen met Bastian, groot gelijk ! Kelly: Dat gevoel over je kind heb ik hier ook hoor, had ik vooraf nooit kunnen bedenken hoe heftig die moedergevoelens zijn. Ik ga nog even bankhangen terwijl Marit ligt te brabbelen in de box, tot later !!!