November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    :confused: \:D/ ik ben niet zo goed in nicknames hahaha!

2. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Lieve allemaal ik wil jullie nog even een geweldig mooi 2007 wensen met veel liefde, geluk en gezondheid! wel een beetje laat maar toch!
    Verder wil ik vragen of ik vrijdag nog mee mag. Ik heb uiteindelijk oppas voor Joppe geregeld. Willen jullie mij nog even doorgeven hoe, wat en waar? Ik ben erg benieuwd naar jullie. Wel heel bijzonder dat we elkaar zo goed kennen op het forum en elkaar nog nooit hebben gezien.

3. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Fajah: Kan me voorstellen dat Jaaron heel blij was die avond ;) Laat de chocomelk smaken :D

Conny: Leuk he hoe actief ze bezig kunnen zijn. Begint steeds leuker te worden. Altijd handig die kraamvisite, de kleertjes voor Marit weer wat aangevuld ;)

Jacq: Top dat je toch meegaat vrijdag! \:D/ Jullie ook nog een geweldig 2007 gewenst!

Ik ben zo moe, al de hele dag eigenlijk, was ook niet vooruit te branden :( Dalik weer even lekker douchen met mijn kleine ventje en dan laatste fles en hopenlijk heel snel slapen ;)

Oja, ben dus inderdaad heavy ongi geworden vandaag (vandaar denk ik ook mijn luie bui). Was voorbereid op een hevige ongi, maar dit slaat alles :confused: volgens mij ben ik straks helemaal leeg gebloed en moet ik nieuw bloed krijgen bijgezet ofzo hahaha. En allemaal viezigheid :oops: , is dat wel normaal? Kan me hiervan niets meer herinneren van bij de meiden :(

Tot morgen dames.

Liefs Angela.

4. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Jacq! Daar was je weer. Leuk dat je ook komt :)

Ik heb weer es een fantastische foto die ik lekker in het topic plaats. Ik vind dat meer mensen dat moeten doen! Fleurt de hele boel wat op enzo ;)

Mijn schatjes:

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Nou de kraamvisite is weer weg, en ze hebben gelijk mijn zusje meegenomen voor een paar dagen. Had ze wel zin in geloof ik. Even weg van de poepluiers :D
    Ben benieuwd of ze op tijd terug is vrijdag want ik wil dan de camera gebruiken om fotos te maken van ons allen.

Robine: Ik ben er wel hoor, niet zo vaak als voorheen idd, maar probeer wel elke keer te posten.

Hardlopers Robine, Sappie en Pim: Petje af hoor. Ik moet er niet aan denken met mijn zware voorgevel. Ik wandel elke dag met de kleine, als het niet regent.

Jacq: yippeee je komt ook gezellig mee naar Lofen. Top!

Angela: Hopelijk kan je vanavond goed rusten aangezien dat je vandaag heel erg moe voelde. Ik werd altijd moe als ik ongesteld was, misschien was je daardoor idd meer moe als anders.

Conny: Ik heb ook niet zo veel roze kleertjes gekregen gelukkig. Gevarieerd kleurtjes met bloemetjes motief of diertjes. Dat vindt ik wel super schattig.

Trutje: Er zijn idd van die enge gasten op internet, thnx voor de tip. Wat slaapt Brent zo heerlijk in de draagdoek zeg! Even een vraagje over afkolven - gebruik je ook die bewaarzakjes van Medela? Ik heb ze vandaag voor het eerst gebruikt, en vindt het wel grappig systeem. Je hoort echt de melk indruipen. Ik had n.l heel veel flessen van zh meegekregen, dus die zitten nu vol.

Saskia: Fijn om te lezen dat werken vandaag mee is gevallen. Moet je morgen weer werken?

Kan verder niet meer teruglezen. Ik ga nog wat opruimen, en dan nog even de laatste voeding geven en dan ga ik mijn bed opzoeken. Ik hoop dat we vandaag wel goed doorslapen, wie weet.

6. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Trutje: mooi foto! Leuke tattoo ook trouwens :D had niet anders verwacht

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Wil ik wel doen, maar hoe groot mag de foto dan zijn? Welke dimensies?

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Leuk dat je ook komt Jacq! Hoe, wat, waar: vrijdag 14.00 uur parkeergarage Springweg in Utrecht.

Ik heb net Bastian in bed gestopt, hoop dat hij snel in slaap valt. Hij geeft geen kik, volgens mij vindt hij het wel best. Kan ik ook lekker gaan slapen. Weltrusten!

edit: heb nog een foto gewijzigd in album, hij kan nu namelijk weer een stukkie hoger.

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Sjongejonge wat heb jij veel kraamvisite gehad of niet? Ben je het onderhand niet een keertje helemaal zat?
    Ik gebruik niet die zakjes. Misschien wel handig die eens aan te schaffen. Ik gebruik nu van die ijsklontzakjes. Dat leek me handig. Dan kun je nl. heel gericht laten ontdooien hoeveel je nodig hebt en duurt het ontdooien ook niet zo lang.
    Flessen heb ik niet meegekregen. Wel goed van je zeg, dat alles vol zit :) Maar effe vraagje tussendoor... waarom kolf je eigenlijk? Ik kolf niet veel, ik zou echt meer moeten doen ivm voorraad aanleggen voor het werk. Maar ik heb er zo'n hekel aan!

Panda: Wat heeft Bastian een onwijs lief kinnetje :)

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ja, ik heb idd veel kraamvisite gehad - ik heb n.l, een grote familie, en die willen allemaal wel even een kijkje nemen. De helft is er ongeveer al geweest. Tis wel een beetje vermoeiend, maar goed, tis even niet anders.
    Waarom ik kolf? Goede vraag ... weekendje weg zonder Moira, als ik weer wil werken, avondje uit. Ik probeer zolang mogelijk bv te geven, en aangezien dat ik toch veel melk heb (en niet werk) kan ik het nu nog even makkelijk doen. Vergt wel veel tijd, maar ben wel blij dat ik het doe.
    De ijsklontzakjes is wel een goed tip trouwens, hoef je dan niet de hele zak te ontdooien.

Panda: Bastian doet het goed! Moira vindt het niet zo leuk op haar buik te liggen maar ik laat haar wel elke dag oefenen. Het begint wel te komen, maar lang niet zo gevorderd als Bastian.

Moira heeft gedronken, maar ligt nu klaar wakker in bed. Ik wacht nog even een half uur voordat ik zelf in bed kruip. Wil n.l. niet elke keer uit bed kruipen als ze ligt te huilen.
    Moira ligt nog steeds met haar handjes buiten de deken - doen jullie kleintjes dat ook nog? Haar handjes zijn dan echt ijskoud als ik haar uit bed haal, ondanks de warme kamer. Heb nu sokjes op haar handen gedaan.

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Nou ze slaapt, dus ik ga ook naar bed toe.
    Welterusten iedereen!

12. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Joepie, joepie, Marit heeft doorgeslapen ! Ok, nog wel ff om 2 uur uit bed gehaald omdat ze zo ongeveer stikte in haar eigen gehoest, zo sneu, maar na een tut-break (ff speen erin stoppen dus) om 4.30 uur kwam ze pas om 5.45 uur, yeah ! Duimen duimen dat dit blijft !

Salomina: Wel even wennen denk ik, nu even 'echt' met je eigen gezinnetje thuis nu je zusje weg is? Marit heeft idd ook telkens ijskoude handjes, maar aangezien madam gefrustreerd raakt als haar handen onder de dekens zitten, laat maar wapperen dan ;)

Panda: Super hoor zo hoog als Bastian zijn hoofdje kan optillen ! Marit doet dit wel als ze tegen mijn schouder aanligt, maar niet als ze op de bank of het aankleedkussen ligt.

Trutje: Oh, lieve foto ! En idd mooie tattoo, heel gaaf !

Angela: Jouw lichaam begint dus ook weer in een normaal ritme te komen, en ik heb van meer mensen gehoord/gelezen dat er nogal wat rommel mee kan komen die eerste ongesteldheid, dus niet abnormaal dacht ik.

Ik zit hier trouwens met smart te wachten op de ongesteldheid. Pas dan kan ik die Nuvaring inbrengen, en nu zijn we dus nog met condooms aan het klooien. Ik vind dat zo'n onderbreking van het vrijen, bah.

Jacq: Gezellig joh dat je toch kunt vrijdag, alvast veel plezier !

Blegh, vanmorgen kraamvisite van een vriendin van mijn moeder met haar man. Niet echt mijn favoriet want ze is nogal een vaag persoon dus hopelijk is Werner dan ook thuis zodat we samen het gesprek gaande kunnen houden. Ook de beschuiten komen mijn neus uit. Tot later !!!

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    goeiemorgen,

yorben heeft van half 11 tot half 8 geslapen :confused:
    had hem wat eerder gegeven de laatste voeding want hij had verdriet,maar de nacht was weer super!
    en groot nieuws :jaaron heeft de hele nacht zonder luier geslapen en geen druppeltje in zn broek,ben supertrots op mn ventje,hij is nu echt zindelijk. :)

ga me douchen en bij mn moeder om de koffie,mn tante is daar altijd de woensdag om de koffie met mn neefje dus ga ook even gaan kijken hoe het met hun is.

tot vanmiddag waarschijnlijk.

xxx

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Goedemorgen *gaap*

Wat heerlijk dat Yorben doorgeslapen heeft! :)
    En wat supergoed van Jaaron!

Hier geen doorslapertje, hij kwam vannacht alweer na 4 uurtjes slapen (normaal minimaal 5) en vanochtend na 2 uurtjes slapen. Zit nu dus met hem hier op zolder zn voeding nog ietsjes te rekken.

15. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Morguh meiden,

Hier opzich een goede nacht achter de rug. Jordy had om half 12 zijn laatste voeding, ik had hem om kwart voor 2 eindelijk slapend in zijn eigen bed en vanmorgen om 7 uur maakte Albert mij wakker met de vraag of ik vannacht was opgestaan voor Jordy? Nou nee, maar hij ook niet en dus heeft ons kleine manneke ook weer eens lekker doorgeslapen :D Hij heeft gisteren wel 160cc gedronken ipv 130cc dus misschien dat dat al iets heeft geholpen?
    Om half 9 vanmorgen was de logopedie alweer hier voor de meiden en Kaily was weer zo grappig geweest om op het moment dat wij de agenda's naast elkaar hadden liggen voor de volgende afspraak te maken, haar pennen weg te pakken en te verstoppen :confused: we hebben 15 minuten lopen zoeken en Kaily was totaal niet van plan ons te zeggen waar ze ze had gelegt :( Ben toen dus toch maar gaan "dreigen" dat oma niet zou komen als ze t niet zou vertellen en toen heeft ze toch maar besloten te zeggen dat ze ze in de la onder de puzzels had verstopt :)

Trutje: Mooie foto weer! Ik zal vanmiddag nog eens een foto maken om de boel hier op te fleuren ;)

Sal: Hopenlijk is je zusje dus optijd terug, maar er gaan vast genoeg camera's mee verwacht ik, dus foto's zullen er genoeg worden gemaakt en worden doorgestuurd ;)
    Denk idd dat mijn moe zijn ook met de ongi te maken heeft, achja ook dat komt wel weer goed :)
    Jordy ligt ook met zijn handjes buiten de deken, daardoor wel koudere handjes, maar volgens mij is dat niet zo erg.

Panda: Bastian nog snel in slaap gevallen? Wat een superleuke foto weer van Bastian en hij ook al zo sterk!

Conny: Lekker joh dat Marit heeft doorgeslapen! Hoop van harte voor je dat dit nu zo blijft.
    Gelukkig ben ik dus niet abnormaal haha ;) het is inderdaad wel fijn dat mijn lichaam weer terug in t normale ritme aan t komen is maar ben er evengoed niet blij mee, heb vreselijke krampen ervan :(
    Op dit moment zou ik graag met condooms liggen klooien haha, heb sinds de bevalling iedere dag wel bloed verloren, dus wij zitten hier vol smart te wachten tot ik eindelijk weer bloedvrij ben ;)
    Heel veel plezier met de kraamvisite? :( haha

Fajah: JIPPIE! Jaaron is zindelijk!Weer een mijlpaal behaald =D> \:D/ :whistle:
    En Yorben lekker doorgeslapen, wat lekker voor jullie zeg.
    Veel plezier vandaag.

Annemonique: Ow jij helaas dus niet zo'n hele goede nacht achter de rug :( Kun je vanmiddag nog wat rusten als Kylian slaapt? Ik hoop t voor je.

Nou, ik ga me toch maar even bij elkaar vegen en wat doen hier in huis. Gisteren ook al niks gedaan :( Tot strakkies!

Liefs Angela.

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dankje Trutje :D Dat kinnetje heeft hij van mijn hubbie. Bijna alles eigenlijk, behalve de neus en misschien de vorm van het gezicht maar dat is met die bolle wangen nog moeilijk te zeggen. Oh ja, en de stand van zijn ogen, de ogen van mijn lief staan dichter bij elkaar.

Kunnen jullie al een beetje zien op wie de kleine het meest lijkt?

Salomina: Bastian vindt het heerlijk op zijn buik dus hij heeft waarschijnlijk veel meer geoefend dan Moira ;)
    Zijn handjes zijn ook koud hoor, dat is helemaal niet erg. Instoppen heeft geen zin, dan zakt zijn deken juist af als hij ze los wil wriemelen. Meestal ligt hij als een soort Braziliaans Christus-beeld in bed, met de armpjes opzij, of naast zijn hoofd. Lief! Wel een goed idee, sokjes.

Conny: wat fijn dat Marit heeft doorgeslapen! Wazig kraambezoek? :rolleyes: Succes! Ik geef trouwens allang geen beschuiten meer, ben daar veel te lui voor. Heb ik alleen de eerste twee weken gedaan.
    Goed dat je over de nuvaring begint, daar wilde ik ook wat info over zoeken.

Fajah: Yorben ook al zo goed geslapen. Gefeliciteerd met de droge broek van Jaaron, wat goed!

Annemonique: hier ook geen doorslaper, er zat vannacht maar telkens 3 uur tussen.

Vanmorgen om half 8 wakker gemaakt met keiharde muziek van de onderburen. Even later begonnen de echte herrie. Ze zijn het hele pand aan het verbouwen, lijkt wel of ze alles aan het slopen zijn zoveel lawaai. Ik wilde eerst woedend uit bed stormen om ze met een drilboor op hun hoofden te timmeren maar ach...laat ook maar. Verbouwen maakt nu eenmaal lawaai en omdat het helemaal kaal is klinkt dat ontzettend door naar boven. Hoop wel dat ze snel klaar zijn. Gelukkig hebben ze een leuke radiozender :D

Ah, Bastian is wakker. Tot later!

17. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hij heeft ongeveer een half uur wakker in bedje gelegen, af en toe brabbelen tegen zijn knuffel, en is daarna in slaap gevallen. Goed he! :D Ok, hij heeft niet lang geslapen maar ben hier toch heel blij mee.

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Emme heeft gisteravond na de voeding van 2100 doorgeslapen tot 0600! Het lijkt er dus op dat het werkt met 5 voedingen. Ze heeft om 2100 150 cc met 5 scheppen gedronken en daar dus de hele nacht op gedaan.

Fajah, de een slaapt door en de ander zindelijk, mooi hoor!

Conny, fijn dat Marit ook goed heeft geslapen. Succes met je kraamvisite. Wij hebben bijna alles achter de rug. Heerlijk hoor.

Panda, zo he dat kan Emme echt nog niet zo ver omhoog op haar buik. Als ik haar op m'n arm heb wel, maar dat is makkelijker.

Angela, ook een fijne nacht gehad. En die Kaily, haha!

Annemonique, kun je vanmiddag een uurtje ofzo pakken om even bij te tanken?

Sal, wat goed dat je zo veel kolft. Lijkt me een hele opgaaf.

Ik ga vanmiddag met m'n moeder en Emme de stad in. Eens kijken of ik iets kan vinden in de opruiming.

Pim

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zozo Emme ook al doorgeslapen, wat goed zeg!
    Shopse vandaag Pim! Ik blijf expres nu maar van die uitverkoop vandaan hehe. Toch een voordeel van weer gaan werken, ik geef minder geld uit!

Bastian ookal zo slecht geslapen :(

Ik raak wel gewend aan die gebroken nachten ;) Overdag slapen lukt me niet. Heb ik altijd al slecht gekund, ook tijdens mn nachtdiensten. Ik maak er maar een lekker lui dagje van vandaag, gewoon thuis hangen :p

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mogguh, hier gister om kwart over negen de laatste voeding gegeven en om acht uru vanochtend heb ik Jaime wakker gemaakt. Is dat wel normaal? Hoeveel uur mag je een baby laten slapen of maakt dat nu niets meer uit nu ze wat ouder zijn?

Pim super zeg! Voelde je het toch goed aan heh een voeding minder. VEel plezier met shoppen vandaag! Idd lekker op koopjesjacht gaan.

Panda lief zeg dat brabbelen tegen een knuf. Het zijn ook echt van die babyvrienden de knuffels.
    Hier kunnen we ook heel duidelijk zien op wie Jaime lijkt...op mij. Als ik een foto zie van mij als baby is het echt twee druppels water.
    Succes met de verbouwing van je buren.

Angela succes met de poets maar volgens mij doe je genoeg in je huisje.

Annemonique succes met de vermoeiende dag. En idd anders vanmiddag effies slapen?

Fajah ook al weer een doorslaper! Voglens mij slapen veel beebs al lekker door. En Jaaron de hele nacht droog dat is echt super!

Conny jij ook een doorslaper! Heerlijk voor je volgens mij had je het wel ff nodig. Ben benieuwd wat je van de nuvaring vindt. Mijn zusje zweert erbij.

Sal Jaime ligt ook altijd met haar handen buiten de deken en heeft dan koude handjes als ik haar uit bed haal 's ochtends. Ze ligt sowieso altijd ver boven de dekens ;) .

Trutje leuke foto zeg. Ik zou ook wel foto's in de tkest willen plaatsen maar weet niet hoe dat moet. Ik heb nog een leuke die ik er vandaag ff op zal zetten. Jaime als superbaby (romper) ook gewoon echt met haar arm omhoog en een smile. Echt een lachen foto die Chiel van de week heeft gemaakt.

Jaime ligt nu in de box te praten met haar vrienden. Ze praat echt de laatste week veeeeeeeel. Ik had een soort octopusbeest gehad van mijn collega's is van lamaze om ontwikkeling te stimuleren van de baby. Nou het ding is voor vanaf 3 maanden en je gelooft het of niet maar langzamerhand begint ze hem echt leuk te vinden. Er zitten ook een soort ringen aan die ze in haar mond wil stoppen en een spiegel waar ze steeds in kijkt. Verder allerlei soorten stofjes met knispergeluiden.
    HEt rollen lukt haar echt niet. Zo zielig...ze komt echt ver vooral met haar bovenlijfje, maar ze krijgt haar beentjes niet om. Gister hielp ik haar effies en toen ze omrolde schrok ze er best een beetje van.

Jacq ik zal vanmiddag trouwens nog ff bellen met Lofen.

Ik ga ff kijken bij de brabbelaar.

Liefs Sens

Deel Deze Pagina