Bedankt Panda! Ik zal er zijn. Lijkt me erg gezellig. Trutje het is mij niet gelukt om een foto te plaatsen. Zal later nog even proberen. Pippa is een beetje onrustig... Wat een leuke foto's! Stoer hoor.
je kan een foto in de tekst plaatsen d.m.v. de Url van de foto in je bericht te kopieren, selecteer die Url en druk op Img (staat bovenaan bij een nieuw bericht). Door foto's in gratis online albums te plaatsen kun je de Url gebruiken!. hopelijk hebben jullie er wat aan Hier een foto van Lisa, lekker doorslapen met oud & nieuw
Jaahh Jordy! Wat is hij al veranderd zeg, een voller gezichtje kan hem ineens zo anders doen lijken Ahh en Lisa...nog zo'n klein hummeltje!
Jacq, Sense: Eerst de foto's verkleinen totdat de breedte max 491 pixels heeft (dit is t maximum van wat deze site accepteerd) Dan uploaden bij bijvoorbeeld photobucket en dan krijg je daar onder de foto 3 links te staan die je kan kopieëren. De onderste IMG CODE kopieër je en plak je hier in het tekstvak Hopenlijk is t een beetje duidelijk.
Tnx Annemonique Je kunt hem nu eindelijk een keer eens een beetje lekker vastpakken zonder dat je bang bent dat ie breekt haha Kylian en Lisa zien er ook alweer zo schetigh uit, geweldig!
Middag allemaal, Angela, Annmonique, Femmy: wat mooie fotos van jullie kleine. Ik ga zo even proberen om een foto te plaatsen van Moira, even kijken of het mij lukt. Hier ook een onrustig nachtje, ze kwam om 00.30, 4.00, 6.00 en 10.45. Heb haar net gebadderd, omgekleed, en nu ligt ze weer op een oor. Ben wel moe, maar wil zelf nog niet slapen. Wou eerst even naar utrecht ...alvast een beetje oefenen voor vrijdag met de tram enzo. Ook even naar intertoys om de cadeaubonnen gerbuiken.
Meiden ik begrijp er niets van hoe je zo'n foto erin kan zetten. Ik weet ook niet waar ik zoiets moet uploaden. Ik zal nu even de superwoman foto in mijn normale album zetten...hahah.
Agos wat ligt Moira er lief bij! Die krasjes zijn bekend hoor, hier ook 1 die zich flink had opengekrast in het begin, zn nagels groeien megasnel! En zelfs met korte nagels krijgt hij het voor elkaar.
Wat een leuke foto's allemaal van jullie beebs! Ik zal t ook eens ff proberen straks met een nieuwe foto van Jill die ik zojuist heb gemaakt met haar babygym van Tijgertje! Jacq: Leuk dat je ook komt, t wordt nog druk strakkies Liefs Robine
Ik ga toch nog ff naar het centrum. Kyllian blijft maar verkouden en drinkt nu ook erg slecht. Even neusspray halen, misschien helpt het. Als ik terug kom zie ik hier ene heleboel nieuwe foto's he
Snap t niet, kan iemand iets duidelijker zijn dan photobucket en url etc.......... wil ook foto kunnen plaatsen!