en doet ie t? ow wat ben ik goed www.photobucket.com registreren en dan uploaden en dan de URL link kopieren......was stuk duidelijker geweest dames Sensee: Nu kun jij t ook hoor!
Ow wat vind ik t leuk, alleen is nu mn trui inmiddels ondergespuugd van enthousiasme en heeft mama er een handdoekje onder gelegd vanwege t kwijlen....maar leuk is t wel hoor Liefs Jill
Sorry voor de foute onduidelijke uitleg dames gelukkig is t nu wel duidelijk Hier nog een foto van mijn kleine held:
Oja by the way, ik had voor t eerst vanmorgen een ervaring met een ondergepoepte baby tot aan dr rug............gedver, ze was net uit bad, flesje en daar ging de spuitpoep......zo naar dr ruggetje.......kon ze weer in bad en mama maar wassen.................kookwas deze keer Wassen jullie trouwens nogsteeds alle babykleertjes zonder wasverzachter? Ik niet hoor, gooi haar was gewoon bij die van ons....... ennuh JILL HEEFT OOK DOORGESLAPEN VAN 2230-600! Heerlijk!
Yessssss! Go Jill Go Jill! Smerig heh die poepluiers als het mis gaat. Ik had m vorige keer ook bij Jaime. Had ik luier verschoond en niks gezien op dr rug, ik dacht wat stink je toch...helemaal omhoog gegaan.
Ja leuk is tie heh. haha Ik had dat express aangedaan omdat we naar mijn schoonouders gingen en mijn schoonvader een hekel heeft aan het koningshuis..
hebben jullie trouwens al de verkleiner die in de maxicosi zit eruit gehaald? Wij nog niet, Jill verzuipt nog in die stoel. Ik ga ff wandelen naar de winkel met de wagen, ff frisse neus halen met Jill Liefs Robine
leuke foto's allemaal! leuk die babygym van Tijgertje! en ja wij hebben de verkleiner in de maxi cosi er al uitgehaald, ze groeit zo snel ik denk dat ze nu alweer 58/59 cm is! ze heeft nu ook maatje 62 aan!. Leuk vestje heeft Jaime aan, die hebben we ook voor Lisa Net lag ze weer heel lang naar me te lachen, vooral als ik bepaalde geluiden maak, het geeft zo'n mooi gevoel om dat te zien he.
Wat een leuke foto's allemaal! Ik zou zo ook ff kijken of het me lukt Ben net trug van het consultatie buro en wat is ze toch weer gegroeid zeg! Ze weegt nu 4815gr en is 58cm! Gaat echt snel! Vannacht heeft ze weer niet doorgeslapen ze kwam vanaf 23.00 gewoon om 04.30 weer..achjaa af en toe doet ze het ben ik ook tevreden mee
Haha, en ik maar denken waarom die pagina's zo hard gaan sinds vanmorgen, wat een schattige beebs hebben we toch ! De wazige kraamvisite viel mee, ze had haar dochter meegenomen met diens dochtertje van 10 maanden dus best gezellig Ik ga nu mijn dochter de fles geven die vandaag ineens op voedingen om de 4 uur zit, wauw !!