Oh dat is echt heel grappig om te zien dat Lisa nog zo'n ukkie is. Gewoon hoe ze kijkt. Fem genieten want het gaat echt snel! Ik ben ook heel benieuwd vrijdag naar jullie en alle beebs!
hoi hoi, Zo he wat is het druk geweest zomaar 9 pagina's verder. Het was iig gezellig zag ik. Leuk al die foto's van jullie kindjes. Jullie mogen er trots op zijn. Jacq: Leuk dat je ook komt vrijdag. Gezellig. Angel: Leuk heh ongi weer zijn. NOT. Bij mij wilt het nog niet ech doorzetten volgens mij. Verlies nog af en toe bruinverlies. Ik moest wel lachen om die verstopte pennen. Sal: Daynah slaapt ook met haar handjes boven de dekens en die zijn idd dan koud. Conny: Heerlijk zeg dat Marit heeft doorgeslapen. Pim: Emme ook doorgeslapen op 5 voedingen. Lekker hoor. Ik dacht alleen dat er nooit meer dan 8 uur tussen mocht zitten. Of als ze wat ouder zijn maakt dat dan niet meer uit? Channie: Fijn dat alles weer goed was bij het cb. Wat een haar heeft Giovanni zeg. Meiden ik heb een taxi voor vrijdag. Aangezien me auto zo raar doet, wordt ik gebracht. Goed heh. Ik had nl geen zin in het ov, maar ik wil er zo graag bij zijn. Me vriend heeft zich opgeofferd en gaat mij brengen en dan gaat hij winkelen. Ben wel blij hoor....je zal net zien dan sta ik daar om weer naar huis te gaan en dan start ie niet Weet iemand of dat de garage aan de Springweg als adres heeft Strosteeg 83, 3511 VR Utrecht? Dan kan ik nl de route gaan uitprinten. Ik zal dadelijk ook nog ff kijken of het mij lukt met die foto'. Ga nu eerst Daynah in bad doen. Tot later. Lfs Kelly
Die vrouw van felicitas wou ook hier komen maar ik heb net als Fem gezegd dat ik daar geen zin in heb.
Heej dames, Jeetje, alweer 15 pagina's bij geschreven sinds nieuwejaarsdag. Wij zijn beide dagen weg geweest. 1 jan bij mijn ouders en gister bij mijn schoonouders in de buurt van rotterdam, dus een eindje rijden voor ons. Tja en als je dan 2 daagjes niet online bent, mis je echt veel! Het lukt me niet om alles terug te lezen, maar zal eerst toch even proberen om te reageren. @ Fajah: ik las dat je man nu weet welke tattoo hij wil. Wel gewaagd hoor! Ben erg benieuwd hoe de tattoo wordt. De tattoo van mijn man staat in mijn album trouwens. Die serie over de tsunami lijkt mij ook wel interessant. Heb nog geen voorstukjes gezien, maar wel gehoord dat ie er op kwam. @ Sense: hoe is het nu met Jaime? Zielig hoor dat ze al bijna de hele dag huilt. Hopelijk voelt ze zich gauw weer beter. @ Femmy: groot gelijk heb je hoor dat die vrouw van felicitas niet over de vloer hoeft te komen. Ik heb het wel toeglaten, maar had er echt spijt van. Ze bleef maar doorzeuren over alle leuke aanbeidingen.grrrrrrr. Niet doen dus! Wat een lieve foto's zeg, echt een schatje! @ Robine, wat een leuke foto's ook weer van Jill. Ze is echt alweer gegroeid! @ Kelly: ook Daynah heeft dus koude handjes in hara bedje. Jayna precies zo, altijd haar handjes boven de dekentjes. De ongi zet dus nog niet echt door bij je. Bij min nog helemaal geen tekenen van ongi worden. Ben erg benieuwd wanneer dat weer gaat gebeuren, of niet.......daar moeten we toch nog maar even niet aan denken! Verder kan ik ven niet terug lezen. De meeting komt nu wel heel dichtbij he dames!Bij deze wil ik iedereen alvast heel veel plezier wensen! Hier gaat het zijn gangetje. Jayna sliep gister voor het eerst 'nachts in haar ledikant ipv haar wiegje bij ons. Wel een beetje vreemd, maar ze sliep meteen in. Kwam 'snachts wel een keer en was vanmorgen vroeg om 05.30, maar zo voor de eerste keer 's nachts in haar ledikant viel het me niks tegen. Vandaag is ze weer erg vrolijk. Ze is steeds meer wakker en wordt elke dag een stukje wijzer. Ze lacht zoveel, kijkt naar haar handjes, praat op haar manier. Het wordt echt steeds leuker! Nou ik zal mijn meisje zo even voeden, want zo te horen is het daar weer tijd voor!
@ Panda, over de BV. Ook Jayna is een trage drinker hoor. In het begin begint ze hele gretig, maar ze valt al gauw in slaap. Doordat ik zoveel melk heb, drinkt ze vaak 1 kant. Als ze 1 kant leeg drinkt en in slapa valt, probeer ik haar wakker te maken en bied de andere kant nog aan. Dan ben ook ik zo'n half uur bezig. Soms erg vermoeiend.
Ze verklaarde mij voor gek dat ik het afzei, ze zegt "ben je bang voor me" nou ik ben niet bang voor een oud omaa'tje (zo noemde ze zichzelf) zij zou eerder bang moeten zijn als ze in mijn huis is maar goed als mensen zo gaan beginnen komt ze er al helemaal niet in!.
Sensee. bedankt voor het bellen. En gelukkig was het geen probleem. Ik ga zo toch weer eens proberen te stoeien met de foto's... hangt wel een baby op mijn buik. Ze heeft last van haar buikje. Hoe heten die druppels die jullie gebruiken die je via internet kunt bestellen? Cinababy werkt niet zo vind ik.
heb nog 2 foto's van jayna geplaatst. 1 met haar eerste staartje. wel heel mini, maar mijn schoonzus als kapster kon het niet laten....haha
Drie jaar ongeveer, da's toch niet zo lang. Ik begrijp ook niet waarom ze zo moeilijk doen. Zal het maar braaf invullen allemaal. Weet alleen de exacte data niet en dat moet wel. Wat een gedoe. Schattig Semmi! Mini of niet, het ís een staartje Jacq: bedoel je Sab Simplex? Ik geloof tenminste dat het zo heet. Ik gebruik ABC Dophilus, werkt ook. Bastian laat nu wel heel veel winden... Femmy: wat een raar mens, zou ik ook niet binnelaten, haha. Kelly: jij ook een taxi, haha. Goed geregeld!
Jacq ABC Dophilus werkt ook goed. Ik heb het in een reform winkel gekocht maar volgens mij kan je het ook bij de Etos of DA drogist kopen. Daynah was binnen 2 daagjes van haar krampjes af.
Ja ik zweer ook bij ABC Dorphilus, Jill is sinds ik t gebruik krampjes vrij en een heel ander meisje. Net weer ff gerend, ben gebroken........20min aan een stuk, ik word steeds beter Leuke fotos van Jayna Semmi! Echt een staartje hahaha. Nou dat gaat bij Jill voorlopig niet lukken met 1 mm haar.Lol tot morgen lfs robine
Kel je moet de onderste link kopieren, ik deed het eerst ook verkeerd, pakte de eerste ipv de laatste