November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Zo wat een leuke foto's allemaal! Ik heb geen zin om er mee te gaan zitten klooien, vind het al een gedoe om ze in m'n album te zetten.

Wat zijn jullie beebs allemaal al groot zeg! Emme kan nog bijna geen gewone kleertjes aan omdat echt alles te groot is - zelfs maat 56. Ze draagt nog veel van die zachte broekjes enzo. En dat terwijl ik een kast vol leuke spijkerbroekjes, tuinbroekjes etc heb :cry: .

Heb lekker de hele ochtend en middag geshopt met m'n moeder. In de kroeg wat gegeten en gedronken en Emme de fles gegeven. Het meiske vindt echt alles prima, heerlijk hoor! Wat shirtjes bij H&M gekocht en verder nog wat leuke kettingen in een andere winkel.

Pim

2. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Badankt voor de tip van de druppels ga het morgen halen! Wat een geweldige foto's van de kleintjes!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wat een mooie foto's allemaal!

Mooie kindjes hebben jullie op de wereld gezet hoor!

En Kelly: wat een bos haar! Geweldig!

4. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Wat een prachtige haartjes! Pippa lijkt wel kaal vergeleken bij Daynah.

5. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Jacq: Vergelijkbaar met ABC Dophilus is Orthiflor Junior, ook poeder wat je aan de flesvoeding toevoegt 1 x per dag, werkt ook goed !

Panda: Jee, wat een omslachtig gedoe zeg, en dat alleen omdat je een paar jaar in het buitenland hebt gewoond, pff... en die kinderbijslag in Frankrijk klinkt niet verkeerd :), helaas voor ons in Nederland

Wat een schattige foto's allemaal, ik blijf genieten. De meesten hebben nog een kapseltje van hele dunne haartjes maar enkelen hebben al een prachtige bos met haar !

Hmm, wij hebben vanavond lekker nasi gegeten en vanmiddag heb ik samen met Rick yoghurtcake gebakken, hmmm !

Morgen misschien ook even naar het inloopspreekuur, ik ben wel benieuwd hoeveel dat Marit gegroeid is, in lengte in elk geval wel want de kleren maat 56 hoef ik niet allemaal meer om te vouwen :D

6. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland

hihi dit is echt errug leuk, deze foto's zijn van een half uur geleden ongeveer.

7. Jacq wat een leuke foto van jou en Pippa. Geef je haar altijd zo te eten of is dit met een speciale reden.

8. [​IMG]

Jeetje wat is dit leuk zeg.

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Hihi, onze pagina's gaan in supertempo nu ! Echt leuk al die foto's !

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    kel die foto van Jacq is al heel oud hoor! ;)

11. Is dat zo

12. o ja ik zie het :oops:
    Dan ben ik aan het slapen nu ofzo

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly; wat een mooie foto van Daynah, en wat een mooie bos haar heeft ze al. Lieke is bijna kaal vergeleken met haar !

Robine; wat is Jill een schatje in pyama en dan die leuke slofjes zo cute.

Saskia; Timo is liefffffff met zn duimpje in de mond ! Mooi hoor !

14. Ja snel gaan de pagina's met al die foto's

15. [​IMG]

Mooi hoor die happy flowers.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik heb nog vier potjes dus als je wat wil overnemen..dan heb je ze vrijdag hihi.

17. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ah lief allemaal :) Timo met zijn duimpje, Daynah met haar happy flowers en geweldig bos haar :) Jill met haar pyjama aan.

Moira is echt een slaapkop vandaag. Zij is de hele dag aan het slapen! Had ze blijkbaar nodig. Hopelijk slaapt ze vanavond ook nog goed. We zien het nog wel.

Deel Deze Pagina