Annemonique volgens mij wet jij die garage nog beter dan ik! Zal je zien dat ik m niet kan vinden...hahah. Ik denk dat ik morgen wel met de bus kom. Even kijken hoe dat gaat met die wagen dan. Dacht eerst de buikdrager maar dan moet ik haar constant vasthouden en met de high tea is dat ook niet handig. Nou dametje is weer wakker hoor . Brullen brullen dat ze wil eten en weer 3 kwartier zitten sabbelen en nu maar 90cc gedronken . Ik las net in oei ik groei dat ze met 11-12 weken een sprong weer hebben.. Misschien is het dit dan wel?
Ze maakt trouwens ook heel wazige geluiden..nieuwe geluiden. lijkt dan of ze gaat huilen maar dan wordt het weer een zachte whaaaaal...aaarrrr
:O Vanmorgen de stad in geweest en weer gescoord. Helaas alleen voor Brent. De Hema heeft nu ook de kleertjes voor 50%. Zo lieve spulletjes Ik heb ook wat stoere kleertjes gekocht voor het vriendinnetje van Brent. Ben benieuwd of het haar zal staan <3 Dalijk nogmaals de stad in, ik heb nl. geen fax en moet toch echt faxen. Daarna ga ik misschien toch nog proberen zelf nieuwe kleding te vinden. Mijn lichaam is echt nog veel te breed. Ik heb me ergens aan het einde van de zwangerschap toen wel gewogen (iets van +19 of 20 kg) en volgens mij moet ik er nog wel 10... :'(
Zo alle foto's weer opgehaald, nu ga ik lekker knutselen. Kop thee erbij, Jill beneden tevreden in dr box met volle maag starend naar Tijgertje van de babygym en de hond naast me. Just a perfect day......... Morgen zien we elkaar Of we zijn alweer gillend weggelopen allemaal omdat we allemaal huilende baby's hebben en niks aan elkaar te vertellen hebben . Zal wel meevallen he. Sensee: Wacht je morgen ff tot iedereen er is svp? Ik weet niet hoeveel mensen daar komen om te verzamelen, allemaal? Ik ga 1300 rijden en neem lekker de wandelwagen met bak mee, kan ze lekker liggen in t restaurant, want heel de tijd in die maxi cosi vind ik niks. Ruimte zat in de auto, moet lukken. Nou ik ga plakken en knippen, tot later! Ennuh die kledingkast zal ik ook ff fotograferen, lol. Ben net weer ff bij Zeeman naar binnen gestapt en daar hebben ze dus echt leuke baby dingen voor geen geld. Heb weer veel gescoord in mt 62 alvast en was weer 17 euro kwijt hahhaha. Echt een lachertje die prijzen daar. Maar goed, nu aan de knutsel. Dames die van maillotjes houden bij de Zeeman heb je dus hele leuke baby maillots in bonte kleurtjes...........voor 3 euro stuk. Liefs robine
Robine ik heb gereserveerd tussen 14.15 en 14.30 aankomst dus komt wel goed. Goeie tip trutje van de hema, ik ga ook eens even kijken eerdaags. En robine zeeman de maillotjes zo goedkoop . Ook maar ff een paar scoren. Ik las net in mijn werkmail dat een collega vertrekt. Ze is nu nog met bevallingsverlof en komt dus helemaal niet terug. De mazzelaar. Heeft ze goed geregeld.
hihi ben ook nog ff bij de zeeman geweest. Daynah is om 15.15 uur wakker geworden flesje gegeven en nu slaapt ze weer in me arm.Vandaag heeft ze haar vlinderspijkerjurkje aan. Elke keer als ik een foto wil maken ligt ze te slapen.
Jill dr schoenen en pantoffeltjes voorraadje alleen de roze muizen pantoffels ontbreken want die heeft ze nu aan............ Die roze schoentjes in t midden zijn krijgertjes, vind die niet zo leuk, maar die laarsjes rechts en die pumaatjes links zijn super
hoor net dat er een babylijkje is gevonden in Den Bosch. Hoe bestaat het toch dat mensen zoiets doen. Echt gruwelijk gewoon.
en alleen dr t shirtjes in maatje 50-62, de rest ligt nog in laden eronder. En er zit een hoop in de was moet nog gestreken worden......
Hier van de week ook wat bij de Hema en Zeeman gehaald. Bij de zeeman een vestje voor 3 euro en een shirtje 6 euro...echt geen geld. Bij de Hema 3 spijkerbroekjes en een shirt voor de halve prijs. Ook een goed gevulde kast Robine! Zou ze het allemaal wel minimaal 1x aan kunnen
ja zekers ik heb alleen een broekje en een roze fleecedekentje gekocht. Ze hebben idd leuke dingen daar voor geen geld en die maillot zijn ook leuk
Tnx Annemonique, gaat vast helemaal goedkomen dus en bij de ingang dus op elkaar wachten Robine: Dat zou wat zijn he als we daar allemaal stilletjes zitten en niks te vertellen hebben haha. Ikzelf heb een opel station, dus je zou zeggen ook genoeg ruimte, maar mijn kinderwagen neemt dus echt de hele achterbak in beslag, in breedte en hoogte ook bijna en aangezien ik de achteruitkijkspiegel (sjees wat een woord ) veel gebruik durf ik dat niet aan ale: Tevens nachtblind en rij dus ook nooit alleen als t donker is, heb daar nu dus ook de meeste zenuwen voor, maar we zetten door, heb er zo'n zin in! Is het nog gelukt met knippen en plakken? Iedereen lekker geshopt zo te lezen en wat een kleertjes allemaal in de kasten die kids van ons kunnen echt wel 3x per dag schone kleren aan. Ik ga de frietepan eens aanzetten hier, Albert eet op t werk dus hou t vandaag lekker makkelijk voor de meiden en mezelf. Jortdy slaapt nu eindelijk na een middagje huilen ocharm Tot vanavond en alvast smakelijk eten voor iedereen! Liefs Angela.
Frietpan?Hou op daarmee! Hier weer blaadjes sla en vlees........ Ben trots op je Angel dat je morgen zo een stuk gaat rijden, doe maar voorzichtig aan! Ennuh, t plakken en knippen gaat nog wel een paar dagen duren aangezien ik 260 fotos te verwerken heb en al 2 albums heb moeten aanschaffen. Er moet natuurlijk alles in, kaartjes, bevallingsverhaal, kraamverslag, fotó's etc, duurt nog wel ff want wil t perfect maken! Nou meiden, ik ga mn huilende Jilly ff troosten, Tot vanavond of anders morgen LiVE! Liefs Robine