Meiden ik wil jullie morgen allemaal heel veel plezier wensen en een volgende keer kom ik zeker! Vind t ook knap van je hoor Angela dat je t aandurft zo'n eind, ik heb zelf ook last van nachtblindheid en weet hoe moeilijk t dan is in t donker te rijden zeker op onbekende pad. Ach ik ben gewoon een schijterd. Straks als het zomer is en langer licht en Timo is wat ouder dan kom ik echt hoor. Ik hoor jullie verhalen allemaal wel! Lfs. Saskia.
Shit wel een beetje wazig maar ik heb ook een oude camera met weinig megapixels, mss word t s tijd voor een nieuwe....
heej dames, Voor jullie is het morgen zover, zo te lezen heeft iedereen er veel zin in. Wordt vast gezellig, ik zal aan jullie denken! @ Robine: zo he, Jill heeft inderdaad een goed gevulde kast! Ik dacht dat Jayna veel had, maar zoveel als Jill! Jayna had de eerste weken haar kast ook behoorlijk vol, maar veel is er alweer uit, omdat ze niks meer van maatje 56 past. Ga ook maar weer even shoppen denk ik. Blijft zo leuk om voor die kleine meid kleren te kopen! Leuke schoentjes ook, vooral die laarsjes vind ik errug schattig! En succes met verder knutselen he! @ Kelly, bah ik hoorde het ook net van dat babylijkje. Krijg er gewoon de rillingen van. Wie zoiets doet is echt flink gestoord! @ Annemonique: jij dus ook lekker geshopt voor de kleine. Zeeman kost inderdaad haast niks. En er zit best veel leuks tussen. heb er ook 2 jurkjes en een spijkerbroekje voor Jayna weg. @ Angel: hebben de frietjes gesmaakt? Jordy dus veel gehuild vanmiddag. Hoe gaat het nu met hem? @ Saskia: wat een leuke foto's van de kids! Big smile, haha! Dat waren de reacties even voor nu. Jayna is echt een schat vandaag. Heeft afgelopen nacht trouwens door geslapen tot 06.30 vanmorgen in haar eigen kamer in het ledikant! Jippie! Hopelijk zet dat zo door voordat ik maandag weer moet gaan werken, ahum, al wil ik daar eigenlijk nog helemaal niet aan denken! Vanmorgen heeft Jayna lekker met haar papa gedoucht, daar geniet ze echt van. Jullie hadden het trouwens over de kleine bij laten schrijven in het paspoort....hebben wij ook nog niet gedaan, maar moet wel voor de zomer, omdat we naar gran canaria gaan. Een vrouw van de zwangerschapsgym vertelde dat ze echt een paar keer opnieuw foto's moesten moeten laten maken van het gemeentehuis omdat het niet goed was. Wat een gedoe dan zeg! Nou ik zal even een kopje koffie drinken, dames echt heel veel plezier morgen, geniet er van. het wordt vast leuk met al die beebs bij elkaar! Wij zullen morgen dus naar het ZH in Groningen voor de CT scan van mijn man. gaan daarna mara even naar de Ikea, maken we er toch nog een leuke dag van. Liefs Sämira
Meiden klaar voor de grote dag morgen? Ik heb er zin in.................... See ya tomorrow en voor degene die niet meegaan, de volgende keer ergens in de zomer doen we t wel op een andere plaats zodat sommigen dan niet zo ver hoeven te rijden en anderen dan juist wel weer verder moeten......... Liefs Robine
Zo ik heb weer hard gelopen vanavond. Goed he! Ik heb net de PDA met TomTom erop in de lader gezet voor morgen. Ik neem ook de wagen mee met reiswieg, kan Emme daar lekker in liggen in het cafe. Heeft ze gisteren ook gedaan en ze vond het prima. Robine, succes met het inplakken van de foto's. Knap hoor dat je zo aan het dieeten bent. Stom eigenlijk dat het die-eet heeft, terwijl je dan juist niet veel mag eten, haha! Rn jemig wat een schoenen heeft Jill! Semmi, veel succes morgen bij de CTscan van je man. Toch wel weer spannend lijkt me. Hoop dat alles goed is. Groningen is leuk shoppen, dus ook veel plezier gewenst. Ik had van een vriendinnetje een heel schattig vestje gekregen als kraamcadeau. Dat komt ook bijZeeman vandaan. Ze hebben idd leuk spul daar. Ik had vandaag weer eens een jurkje bij Emme geprobeerd, maar het ziet er niet uit. Ze is er echt nog te klein voor. Dus dat is morgen denk ik een van de weinige meiden die in een broek verschijnt, haha! Saskia, leuke foto's! Pim
Of naar een leuke kinderboerderij! Vinden de kids tegen die tijd vast leuk! En ik eigenlijk nog steeds . Pim
Haha of een dierentuin! 1 januari kon je trouwens gratis naar de dierentuin, leuk om volgend jaar te doen!
Vanavond was ik ff bang voor een stressavond, want Werner ging om half 7 weg en meestal gaat Rick om 7 uur in de douche en komt Marit tegelijk voor de fles. Maar Rick is tegen 7 uur in bad gegaan en precies toen ik hem op bed legde, werd Marit wakker. Joepie, heerlijk hoor toen haar de fles gegeven en mevrouw ligt nu de mobiel in de box te verkennen. De afgelopen 2 dagen sliep ze voor geen meter overdag, maar vandaag ging het prima, het sprongetje zal misschien voor bij zijn? Senseemillia: Hier dus ook 2 dagen een ramp met slapen en zo bij Marit, dus bij Jaime idd misschien ook een sprongetje  Wel lief hoor, die nieuwe geluiden. Wat je schrijft over de collega die niet meer terugkomt; zou jij eigenlijk ook willen stoppen met werken? Fajah: Wat knap zeg van Jaaron, heerlijk als hij idd van de luiers af is, yeah ! Zo leuk die foto van een bomvolle kledingkast, hier hetzelfde hoor , en die foto van een omkukelende Yorben, ah .smelt .. Salomina: Meid, jouw nachten blijven supervermoeiend he, vervelend voor je. Gerben neemt af en toe toch een nachtje van je over? Moet je wel doen hoor ! Ik zit nog 4 kg boven mijn gewicht voor de zwangerschap maar idd ook nog een hangbuik. Maandag ga ik voor de eerste keer naar Poweryoga. Man, wat zal ik spierpijn hebben volgende week want het is 5 jaar geleden dat ik gesport heb . Maar mijn goede voornemens moet ik wel in praktijk brengen he . Zelfs Rick staat nog niet bij ons op het paspoort of ID kaart, schandalig maar zijn we compleet vergeten . Mochten we naar het buitenland willen, dan moet 1 van ons toch echt om een nieuwe identiteitskaart . Robine: Ja, ik heb ook nacontrole bij de vk. Nog even napraten hoe de bevalling verlopen is, je baby showen natuurlijk en thats it. Best gezellig hoor . Bedankt voor de tip van maillotjes bij de Zeeman ! Angela: Ik geloof niet dat je nog iets vergeten bent met je voorbereiding voor morgen , komt helemaal goed ! Saskia: Lieve foto ! Pim ; Goed hoor dat je weer bent gaan hardlopen ! Marit heeft ook nog maar 2 jurkjes hoor, en daar kan ze nog in zwemmen , dus zij draagt voornamelijk broekjes. Samira: Succes morgen voor je man met de CT scan ! Wat zijn jullie kleerkasten netjes !! Bij mij storten de stapeltjes altijd om en zo .
Pfff wat een dag weer zeg. Ik word er moedeloos van. Ik hoop dat dit tijdelijk is en een sprong. Ze is zo moe maar wil niet slapen. Fles doet ze wel een uur over . En ze komt wel om de twee uur schreeuwen moord en brand dat ze honger heeft. Conny ik wil niet stoppen met werken hoor, maar heeeel graag een andere baan! Lekker dat je schema goed liep zeg! Wat kan dat dan schelen heh. Pim goed van je dat je weer bent gaan lopen! En handig zo'n pda met tom tom. Ik heb m ook maar hij ligt nog op mijn werk. Ik denk trouwens dat ik mijn tom tom ook maar meeneem . Beetje genant omdat ik in Utrecht woon maar heb Chiel ook nog gevraagd waar die garage is en die dacht ergens bij stairway to heaven (die tent van henk westbroek). Maar zeker weten wist hij het ook niet...hahahh Jeetje Semmi moet je maandag al weer werken.....balen zeg. Veel succes morgen met de ct scan. Nou ik ga chiel even helpen met ons huilertje. hoop dat ze zich morgen een beetje gedraagd en die sprong over is.
Vervelend zo'n vermoeiende dag Sen. Hier echt precies hetzelfde, dacht dat het over was maar vanmiddag begon hij gewoon weer. We zijn net weer bezig met het flesje geven en hij heeft pas 60cc op en spuugt het speentje nu steeds weer uit. We proberen er zo nog wat in te krijgen. De parkeergarage is idd vlakbij de stairway. Je gaat de straat van de stairway in, dan met de bocht mee naar rechts. In een zijstraat links zit de garage. Mariaplaats ken je toch wel? Daar zit de parkeergarage achter.
Nou meiden ik ben er klaar voor. Bring it on! hahaha Jordy is vandaag flink huilerig dus, hopenlijk morgen niet zo Hij ligt nu even bij Albert, maar hij is niet stil te krijgen. Ik lees dat meerdere kindjes vandaag een beetje uit hun doen zijn, dus misschien zijn ze ook wel zenuwachtig voor morgen Oja, volgende keer in Limburg ik ben er weer bij Hou t nu maar heel even kort, sorry dat ik geen reacties geef, maar ga met mijn manneke even lekker douchen, zet van te voren eerst de hete kranen aan zodat hij een beetje kan stomen, hopenlijk helpt hem dat een beetje. Daarna slapen zodat we goed uitgerust zijn voor morgen Ik zie/spreek jullie morgen! Liefs Angela.
Nou mariaplaats ken ik niet maar stairway wel ongeveer. Maar is dan dus vlakbij die bruidsboetiek covers? Erg heh ben ik. Wij gaan ook gewoon meestal naar de Neude of Janskerkhof of t Ledig Erf... . En woon ik nu al drie jaar in Utrecht...echt genant. Annemonique 60cc is ook weinig idd. Jaime sabbelt wel op de speen maar doet gewoon een uur over die fles echt frustrerend. Terwijl ze dan dus weer wel vandaag 5 x 165cc heeft gedronken dus dat is ok.
Damens ik wil jullie even veel plezier wensen voor morgen! Volgende keer probeer ik er ook bij te zijn als ik dan wel met de trein durf *hihi*
Oja nog 1 laatste tip voordat ik naar boven ga, heb net nog alles ff uitgekookt, maar als ergens opstaat: Do not boil met een groot kruis door een pan met kokend water, doe dit dan ook niet Had net ook t pompje uitgekookt van t neuspompje, maar deze is nu een beetje vervormd maarja hij doet t nog Ik haalde hem uit de pan ik denk wat is dit maarja had toch zoiets van dat moet toch ook uitgekookt worden of niet, is toch smerig? Dat bovenste wat t neusje ingaat zeg maar doe ik zoiezo uitkoken, maar vond dat t pompje zelf ook wel eens uitgekookt moest worden. Geen aanrader dus hahaha. Nou ik ben nu echt weg
Nou meiden morgen is het zover. Gelukkig dat iedereen er zin in heeft. Ik ook. Ik zal zo ff nog naar de route kijken. Daynah was d'r net ook weer hangerig, maar nu slaapt ze weer gelukkig. Tegen 0.00 uur de laatste voeding en dan hopen dat ze lekker doorslaapt. Ze drinkt wel weer wat meer ze zit nu op de 105 cc ongeveer, is nog niet veel maar ja beter dan 60cc. Robine: Wat knap van je dat gelijk begonnen bent met knippen en plakken. Ik heb hier nog alles liggen. Ik ga er volgende week mee beginnen. Ik vind het wel leuk om te doen. Ik doe het met de vakanties ook altijd. Lekker alles opnieuw beleven. Saskia: Leuke foto's van je mannetjes. Volgende keer gewoon meegaan hoor. Semmi: Jeetje maandag alweer werken dan ben je de eerste van ons. Suc6 morgen in het zkh. Conny: Rick ook nog niet bijgeschreven, maar gaan jullie niet op vakantie of blijven jullie in Nederland. Sensee: Je hoeft je niet te schamen hoor. Je kan nooit zo erg als mij zijn. Ik verdwaal in me eigen stad . Al een paar keer gebeurd. Erg toch. Angel: Ik vind het echt stoer dat je komt. Toppie hoor. Nou meiden ik zie jullie morgen heb er echt veel zin in. En nu maar hopen dat onze kindjes zich zullen gedragen en niet alleen maar aan het huilen zijn, dan worden ze bij Lofen ook gek en mogen we mss nooit meer komen. Lfs kelly
Ik zie jullie wel bij Lofen. Mijn zusje komt om 13:45 aan in Utrecht CS, even camera pakken en dan loop ik wel door. Annemonique & Sens ik stuur jullie even een pbtje met mijn mobiel nr - als ik er niet op tijd ben (als ik verdwaal bijv.) wil je mij dan even sms'en of bellen? Heb vandaag een mobiel gehaald bij Intertoys, was in de aanbieding voor 12,99 en een nijntje ding die je aan de box vast maakt. Heb mooi de cadeaubonnen opgemaakt. Ben ook geslaagd bij H&M voor 2 voeding t-shirts, lijkt me wel handig! En een nieuwe bh bij Livera. Nou dat is duur zeg! Jeetje, hoe groter je borsten, hoe duurder de BH. Niet normaal, en ziet er ook niet uit eigenlijk, tis helemaal niet mijn smaak. Ach ja, niemand ziet het behalve Moira en mijn man. Ben even in de V&D geweest om Moira te verschonen en voeden. Even rondgekeken, overal kleertjes in de aanbieding, maar ik heb niks gekocht. Goed he? Ik heb nog kleertjes zat, allemaal gekregen, dus hoef voorlopig niks bij te kopen. Leuke kast fotos allemaal. Ik heb de meeste kleertjes in de commode gelegd, de jurkjes hangen wel netjes in de kast. Moira heeft zich netjes gedragen de hele dag, alleen ze is nu heel erg hangerig. Jeetje. Gelukkig heeft Gerben morgen een intake in zwolle om 12, dus kan hij wat later weg. Dus vanavond kan hij mij lekker helpen met Moira. Ben helemaal op. En ik moet vanavond dus wel mijn schoonheidsslaap hebben he? Zeeman - die hebben idd leuke kleertjes. Moira zal morgen de jurkje aan hebben van de zeeman Bij Wibra zijn de kleertjes ook in de aanbieding, vanaf 3 euro. Ik kan daar niet altijd slagen, alleen voor pyjamas. Maillots heb ik idd van de zeeman gehaald. Voor degene die niet meegaan morgen, ik wens jullie alvast een hele fijne dag. Leef maar lekker uit met fotos plaatsen zal ik zeggen! Morgen avond zijn wij weer terug met veel fotos, dus kunnen jullie dan meegenieten Nou, ik ga gauw de was vouwen, en dan ga ik mijn nest in duiken - ergens tussen in moet ik Moira nog voeden. Tot morgen!
Sal: ik heb je mijn mobielnr. terug gepb't. Ik heb zelf jouw nummer en die van Robine voor het geval dat ik het niet kan vinden Naja voor het geval dat er iets is ofzo. Ik kom wel naar de de springweg toe. Ben al wel iets eerder in de stad, dus ik zal bij elke kinderwagen opletten of het iemand van hier is hihi. Tot morgen allemaal! Voor degenen die niet mee gaan ook tot morgen maar dan hier op het forum
Ik was nog ff aan het zoeken naar de garage Springweg op internet. Volgens mij heeft íe 2 uitgangen: De Springweg garage heeft twee uitgangen, neem voor alle musea de uitgang aan de Oudegracht. Voor zover ik Utrecht ken moeten we richting de oude gracht om naar het Domplein te komen. Zullen we bij de uitgang aan de Oude Gracht afspreken? Pim