November 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by pim, Oct 29, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Jee Pim maak t nu niet spannender dan t al is hahaa, ik ga mijn nest doen aan de juiste uitgang te staan ;)
    Ik ga nu alles in de auto laden en dan al naar mijn moeder, meiden afzetten en Jordy daar rond 10 uur nog een flesje. Daarna richting Utrect :D
    Tot strakkies!

Liefs Angela.

2. jacq

jacq Bekend lid

Jan 9, 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Zo...de mannen zijn het huis uit, dus we hebben het rijk voor ons alleen. Nog even rustig op gang komen en dan een uur of half een richting Utrecht. Volgens de routeplanner zou het zo'n 40 min duren. Maar ik wil graag op tijd zijn en misschien moet die kleine rond 14u een flesje...
    Ben zo benieuwd en vind het ook best spannend. Zo gek om jullie in het echt te zien. Heb er zin in. Tot zo!

3. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Goeiemorgen! Had gisteren geen tijd meer om te posten, mijn moeder was jarig en ik heb voor haar gekookt. Vond ze geweldig, ze is altijd blij met kleine dingen :D

Bastian begint langzaam wakker te worden (hij is net zo'n uitslaper als ik, haha) dus ik spring eerst zelf onder de douche en ontferm me dan over hem.
    Wij gaan rond elf uur weg. Het is twee uur rijden dus dat moet wel lukken. Rond deze tijd duurt het zelden langer. Ik kan de route dromen, dat scheelt, moet alleen in Utrecht zelf even zoeken maar neem aan dat parkings wel aangegeven staan. Ik ga dus eerst naar uitgang Oude Gracht, zoals Pim zei, lijkt me ook het meest logisch.

Ik heb er zin in! Volgens mij wordt dat hartstikke leuk, al die baby's bij elkaar :D Ah, fototoestel! Ik pak 'm meteen...

Tot straks! En voor de dames die niet kunnen komen: fijne dag vandaag!

4. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Trouwens, volgens mij herkennen we elkaar het snelst aan de baby :)

5. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Ik heb er ook superveel zin in !
    Alles ligt al bijna klaar. Kom net onder de douche vandaan, dus gauw mn haren fohnen, Lieke in bad en op naar Utrecht ! :D .

Tot straks !

Liefs sap

6. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Haha iedereen aan het voorbereiden voor vanmiddag. Ik ook hoor. Ik rek de voeding van dadelijk even zodat ze pas rond een uurtje of 14.30 komt. Emme nog even badderen, zelf douchen, tas pakken en idd fototoestel niet vergeten (Alex wil jullie allemaal zien!). Ik rijd rond 12.45 weg.

Emme zit nu idd ook strak op 5 voedingen. Gisteravond om 21.30 uur de laatste gegeven en ze kwam pas om 6.30 weer :) .

Ik heb er zin in!

Pim

7. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    Meiden heel veel plezier vandaag in Utrecht! :D

8. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaja ik ben ook bijna klaar, althans met de strijk, nu ga ik ff douchen en dan Jill badderen en kunnen wij ook om uurtje of 1300 vertrekken. Hahaha, ga nu wel ff kijken hoe ik bij die garage moet komen, anders rijd ik wel een paar rondjes.......komt wel goed.

Jill sliep trouwens vannacht door van 22.00 tot 7.45! Al 3 nachten op rij slaapt ze door, jippie we krijgen wat meer nachtrust eindelijk :)

Nou meiden tot straks!

Liefs Robine

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier nog geen voorbereidingen, zit nog in pyjama haha. Kyllian is al wel aangekleed, die wilde niet langer slapen.
    Wilde eerder naar Utrecht gaan om nog even te shoppen, maar Kyllian zit vandag op een schema dat hij rond 1 uur voeding wil. Die dus maar thuis nog even geven en dan ga ik om half 2 weg.

Ik stelde al voor om bij de ingang af te spreken, aangezien er voor auto's maar 1 ingang is. Maargoed ik kijk nu wel waar jullie staan :p

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Ben zo jaloers op al jullie beebes. Iedereen heeft een goede nachtrust gehad lees ik. Hier een die ongeveer 2 uur slaap heeft gehad. Moira was vreselijk hangerig - precies op tid volgens Oei ik Groei ... jeetje. Ze wou ook heel vaak aangelegd worden. Zodra ik haar aanleg, gaat ze voor 5 min gierig drinken, en dan valt ze in slaap, en dan over half uur begint de pret weer. Ik vindt het niet erg als ze hangerig is, maar waarom uitgerekend alleen savonds? Desondanks een gebroken nacht, ligt ze nu pas heel goed te slapen. pffff ... Eindelijk rust in huize Tijkken.
    Arme Gerben, hij heeft vandaag een intake gesprek in Zwolle. Gelukkig heeft mijn zus die Nivea creme voor men gekocht voor hem, dus hoopt dat het helpt tegen zijn wallen!
    Maar dat zal de pret van vandaag niet onderdrukken hoor! Ik heb er onwijs veel zin in vanmiddag. Ik ga zo douchen, en dan ga ik Moira haar slaap storen voor een bad.

11. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Je kan ook in stad Kyllian zijn fles geven toch? Heb ik gisteren gedaan in V&D. Daar hebben ze ook een babyruimte, waar je met gemak je baby kan verschonen en zelf even naar WC gaan. Staat wel een wachtrij, maar ach, het is lekker prive :D Staat op de bovenste verdieping. Ga ik vandaag waarschijnlijk weer doen ... hangt vanaf Moira zich weer gaat melden.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Nou ik kijk nog wel wat ik doe, want ben nu weer flesje aan het geven maar hij heeft alweer een bui dat hij er driekwartier over gaat doen. Heeft nu pas 70cc op. Heb geen zin om zolang ergens in de stad met een flesje bezig te zijn, behalve bij Lofen dan dat zat wel moeten haha.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Annemonique ik ga ook de stad in vooraf effies denk ik. Zo eerst maar de busdienst bellen hoe ik er normaal in kan met zo'n wagen..hihi

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Misschien kom ik je dan wel tegen, want ik wil toch wel eerder erheen ;)
    Een kinderwagen past wel als je in het midden van de bus instapt toch?

Ik ga nu wel lopen stressen haha. Ik wil nog het huishouden hier doen, want morgenochtend komt er weer kraambezoek. Kattenbak is gedaan, nu eerst maar douchen en dan stofzuigen. Ownee is hier iemand verschonen, want ik ruik poep. Hij is ook in slaap gedonderd dus ik ga hm op bedje leggen.

15. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    dan kom ik jullie waarschijnlijk wel tegen! Want ik ga een poging doen om 12uur de deur uit te gaan. Wil n.l ook even rondneuzen en dan zusje ontmoeten. Hoop alleen dat mijn portemonee niet al te vaak opengaat vandaag :p Wil juist zoveel voor Moira kopen, maar ze groeit zo snel, bovendien heeft ze veel kleertjes gekregen. Ach we zien wel. Zag gisteren wel leuke haarclipjes voor mij bij de H&M dus wie weet ....

Tot strakkies

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

Feb 16, 2006
    5,317
    0
    0
    meiden ik wil jullie even heel veel plezier wensen vandaag in utrecht,ben jaloers op jullie,wou dat ik mee kon,maar moet straks naar dat stomme CB.

tot later en we willen wel veel foto's en uitgebreid verslag hé hahaah.

xxx

17. Robine

Robine VIP lid

Aug 8, 2006
    5,458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

denken jullie me vandaag zo te herkennen? Hopelijk houdt ze em schoon aangezien madame zo nog moet eten............

Liefs Robine

18. Iedereen aan het voorbereiden? Hier ook hoor. Heb er zin in.

Leuk dat shirt bij Jill is dat ook van Rainbow?

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

Nov 20, 2005
    8,645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat was dus hier net gebeurd. Het Jaime shirt gaat dus niet aan :( . Ben wel trots op dr want ze had wel 165cc in een kwartier opgedronken!

20. Channie

Channie Fanatiek lid

Oct 13, 2005
    4,149
    0
    0
    Volgende keer wil ik ook echt mee! Ben ook jaloers :oops: haha!

Giovanna zit nu al 3 dagen strak op 5 voedingen :D ik geef haar 4 van 150cc en 1 van 165cc dat is toch wel goed? Die laaste voeding was de 1ste 2 dagen ook 150 cc maar toen kwam ze al heel gauw weer en nu met die 165cc heeft ze van 22.30 tot 06.00 vanmorgen geslapen :D

Share This Page