ja joh het is een richtlijn. sommige beebs hebben wat meer nodig en anderen wat minder. jaime drinkt 5x 165cc en gisteravond wilde ze ineens om tien uur nog extra ging er nog 80cc in.
hi meiden! ik ben ook een november mama. ons Anne-Sophietje is geboren op 2/11/06 en ik heb het zo ontzettend moeilijk deze dagen want op 8/2/07 moet ik terug gaan werken.... EIIIIIIIK ik wil echt niet! zie het helemaal niet zitten om mijn kleine meid de hele dag te moeten missen...
Kel komt vanzelf hoor. Ene kindje heeft het nu eenmaal eerder dan het ander. ineens gaat ze om meer vragen en worden de tijden tussen het slapen 's nachts langer..let maar op.
Meiden, heel veel plezier vanmiddag ! De meesten zullen al wel aan het reizen of inpakken zijn denk ik? Hier gaan de voedingen ineens ook een stuk beter. Ze komt nu om de 4 uur en tankt dan 150cc weg dus uitstekend. Gisteren woog ze 4680 gram en 54,7 cm lang. Goed te zien ook aan haar kleertjes, dat we die ineens niet meer om hoeven te slaan . Robine: Ah, lief shirtje zeg! Senseemillia: He jammer dat Jaime haar shirtje al in de wasmand heeft kunnen gooien, maar ze heeft vast genoeg andere schattige kleren ! Channie: Heerlijk zeg dat Giovanna zo lekker heeft doorgeslapen vannacht ! Fajah: Succes op het cb, Yorben kreeg nu toch ook vaccinaties? Salomina ; Balen dat het weer zo'n korte nacht geweest is, 2 uur is echt belabberd weinig zeg, arme jij ! Ah, haarklipjes, haha ,dat lijkt hier nog heeeeel ver weg Verder kan ik niet meer teruglezen, hier ligt Marit net weer op bed maar ze is een wakkere tante aan het worden dus geen zin om lang te slapen zo te horen . Geeft niks, zolang ze beneden maar niet de hele tijd moppert, dan vind ik het best Vanmorgen heb ik maar wat nieuwe sokjes voor haar gekocht bij de Zeeman, want die babysokjes zijn echt al te klein voor haar, de hielen zitten halverwege haar voetzooltjes zeg maar . Tot later !!!
ja ben benieuwd hoor! ook naar de foto's later ga nu proberen een dutje te doen, heb last van hoofdpijn!.
net terug van CB ,en yorben heeft zn inentingen gehad,zo zielig,hij heeft niet echt gehuild twas meer piepen dat hij deed,ik vond het erger dan hem geloof ik. hij weegt 4580gr en is 55 cm. alles was verder prima in orde. het is stil op het forum zeg haha,maar ja ze zitten nu allemaal te kletsen in Utrecht ,hoop dat jullie een leuke dag hebben. tot later.xxx
Conny ging uiteindelijk niet meer ik geloof om de afstand en omdat ze nachtblind is. Sorry als ik het fout heb Conny! Ben benieuwd hoe het is geweest of hoe het is hahaha.
ik zit met smart te wachten hoe het is geweest met de dames in utrecht! ben benieuwd of ze vanavond nog foto's plaatsen van vanmiddag.
Oh sorry ik ben al drie kwartier thuis... . Even auto van chiel weggezet en jaime eten gegeven. Ik vond de meeting erg leuk. Heel grappig om iedereen te zien. We waren toch best met veel dus helaas niet met iedereen kunnen kletsen. De stoet kinderwagens door Utrecht trok de aandacht...hiihi