November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    ja dat zal wel aandacht getrokken hebben al die kinderwagens hihi,en het was dus gezellig.en zag iedereen er een beetje uit zoals je verwacht had?
    en de stem erbij is ook wel raar zeker?

xxx

2. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Ook ik ben zeer benieuwd hoe jullie het gehad hebben hoor, wil natuurlijk ook graag foto's zien maar doe eerst maar lekker rustig aan hoor allemaal! Misschien is Angela zelfs nog aan het reizen? Voor haar was t toch iets van 3 uren rijden ofzo?

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee ik was mijn camera vergeten..had hem vanochtend in de oplader gedaan maar dus vergeten mee te nemen.

Maar echt leuk hoor om iedereen te zien. En al die beebs! En wagens!
    Eerst gingen de beebs toen we binnenkwamen wat huilen, iedereen de flessen pakken, ook heel grappig om te zien dat iedereen zo'n bakje van de prenatal gebruikt voor de flesvoeding, hup beebs ff stil.
    En grappig want toen we weggingen gingen ook de beebs even huilen.
    Maar vond het wel jammer dat ik niet met iedereen heel lang heb gesproken, meer met degene waarbij ik in de buurt zat.

Pim en Annemonique en volgens mij ook Jacq hebben wel foto's gemaakt.

4. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik geloof het hoor Sens dat t leuk was om iedereen te zien. Maar idd als je dan met een grote groep bent dan heb je weinig kans om iedereen te spreken, dat is dan wel weer jammer heh. De volgende keer kom ik ook echt hoor, mss over een paar maanden ofzo als het wat langer licht is 's-avonds haha.

Ik heb iig wel aan jullie gedacht vandaag vond t eigenlijk superjammer dat ik er niet bij was, stomme schijterd denk ik dan bij mezelf, de volgende keer gewoon GAAN!

5. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Fajah: Hoe is het met Yorben? Heeft ie last van zijn prikjes? Timo was een beetje hangerig ervan maar gelukkig niet echt ziek ofzo.....

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ze krijgen 2 prikken toch?
    Ik ben benieuwd Jaime moet dinsdag voor haar prikken..

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik zie ook wel tegen die prikjes op, maar misschien valt het reuze mee.

Ik vond de meeting ook gezellig! Grappig om iedereen in het echt te zien! :)
    Ik heb niet zoveel foto's gemaakt. Heb er wel een paar, ook 1 van jou sens. Zal ze naar degene die erop staan doorsturen dan kunnen zelf kijken of je ze wilt plaatsen of niet ;)

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh is die foto zo erg annemonique..hihi

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedeavond dames!

Ben erg benieuwd naar jullie verhalen over de meeting. Lijkt me inderdaad een mooi gezicht al die kinderwagens door Utrecht! Ik kijk uit naar de foto's, wie plaatst er als eerst eentje?
    Hier een druk dagje achter de rug. Vanmorgen eerst naar het ZH voor de ct scan van mijn man. Gelukkig waren we snel klaar. Jayna deed het hardstikke goed en heeft lekker door geslapen. Daarna nog even geshopt bij de Ikea en toen we thuis waren moesten we nog boodschappen doen.
    Volgende week donderdag moeten we weer naar het ZH voor de uitslag van de CT scan. Ben ik wel een beetje zenuwachtig voor. Vorig jaar in januari kregen we goed nieuws, dat mijn man geen nabehandeling nodig had. Laten we hopen dat weer alles goed is. Het was echt vreemd om nu een jaar later met onze kleine meid door het ziekenhuis te lopen. Hadden we ons toen nooit voor kunnen stellen dat er in een jaar zoveel kan veranderen!

@ Fajah, mooi dat alles weer goed was met Yorben. Zielig he die prikjes! Jayna moet 23 januari voor de tweede keer prikken. ben benieuwd hoeveel ze dan gegroeid is. 19 dec was ze 4535 gram en 58 cm. Ik heb het idee dat ze echt veel groeit op het moment.

Nou ik ga Jayna zo even voeden, want die is alweer driftig op haar vuistjes aan het sabbelen.....

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    De 2 oudste jongens maken kennis met elkaar :)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha neehoor, maar sommigen willen hun gezicht hier liever niet hebben misschien ;)
    Als je op msn komt stuur ik hm ff door!

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Was wel goed dat je dat kleed meegenomen had. Jammer dat er zo weinig ruimte was alsnog...
    Ik kom ff op msn zo.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat valt daar te zien?

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou aan het kleed heb ik niet zoveel gehad haha, maar wist ook niet hoe het cafe er van binnen uit zag. Misschien was er idd meer ruimte geweest, dan had ik hm gewoon lekker op het kleed gelegd. Maar was ook wel wat hard geweest op de vloer.

15. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi meiden,

orlando heeft afgelopen woensdag zijn prikjes gehad en het viel reuze mee hij heeft er geen last van gehad, alleen 's middags wat meer geslapen dan normaal. heb ook weer 3 foto's in mijn album staan.

verders ik ga toch bij de dec mama's blijven het is niet te doen om en hier en daar alles bij te houden sorry, :oops: maar toch zal ik af en toe is binnenstappen hier. vinden jullie toch nie erg?

gr saskia

ps; ik wil nog meer foto's zien van de meeting hihi :D

16. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    hoi, ben al weer even thuis. De terugreis ging veel sneller.Stom dat ik een paar keer verkeerd ben gereden ondanks of juist wel doordat ik op mijn tomtom af ging. Nou ja ik heb het toch gevonden. Wat leuk om (bijna) iedereen te zien. Eerst was het even de kat uit de boom kijken maar dat kwam later weer goed. We hadden eigenlijk een foto van alle baby's bijelkaar moeten maken, vergeten! Mijn foto's zijn trouwens niet zo goed gelukt. Ik was er al mee aan het stoeien maar het verkleinen lukte wel, het overzetten niet. Zal zo weer verder gaan.
    Kom zo weer terug...

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Gelukkig dat het meeviel met de prikjes van Orlando! Ga zo ff je foto's kijken :)

Jaime is zo'n lief poppetje!

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jacq bedankt voor je cadeautje! Echt lief :)
    Mag ik pippa posten? Volgens mij heb ik ook een foto van haar.

Lieve foto's Melliemel! En een bekend truitje die gestreepte ;)

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja het kadootje was heel leuk Jacq. Jaime heeft m net al in dr handje gehad!

20. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ja leuk!
    Ik heb een paar foto's in mijn album staan. Ik moet eerst nog wat ruimte maken, hoe kan ik foto's in mijn album deleten?

Deel Deze Pagina