vind de fotos toch wel leuk, is herinnering voor in dr plakboek hahahaha ze is eindelijk stil......................he he
leuk hoor, je ziet een klein stukje! Trutje ik zal even kijken wat ik al in mijn album heb en anders probeer ik ze (twee geloof ik) eraf te halen.
Hey dames, Was om kwart voor 8 thuis, alles goed gegaan. Jordy hele weg geslapen dus maar in 1x door gereden. Heeft net zijn flesje gehad en ga nu nog even snel met de meiden knuffelen en dan naar bed brengen. Kom zo terug
idd, toen Panda en ik er waren, krijgen wij de indruk dat de ene serveester niet doorhad dat we allemaal zouden komen met onze babies. Ze zei lachend tegen ons, lief jullie 2 met babies ... toen zei ik, ja maar allemaal nemen hun babies mee ... toen was ze gelijk stil. Ach het was knus, hele hoek voor ons
Volgens mij hebben jullie het echt leuk gehad! Leuk hoor om al die foto's te zien. Zijn ze niet gek geworden daar bij het lofen ?
ze hebben niks gedaan channie, alles stond al op tafel............ angel: fijn dat je weer thuis bent na die lange reis! panda ook weer veilig thuis?
Angela: Ben blij om te lezen dat je weer heelhuids thuis bent. Rust maar lekker uit meid! Ben ook benieuwd naar Panda idd Is Sappie inmiddels ook al thuis? Ik ga even een uurtje plat liggen, ben helemaal op. Mijn man en zus gaan de kennis ophalen van schiphol, en hij is er de hele weekend. Dus echt veel op forum zal ik er niet zijn dit weekend. Ik wens jullie allemaal een fijne weekend toe! Twas erg leuk om alle beebs gezien te hebben! Wat zijn ze allemaal verschillend he? Met verschillende huiltjes, hoestjes, haartjes ... geweldig allemaal! Meiden, we hebben echt knappe kindjes op de wereld gezet! En niet alleen degene die bij de meeting aanwezig waren hoor, alle november babies zijn knap! Dikke knuffel allemaal
He hoi allemaal, Was tegen 19.15 thuis ! Vond het super om jullie bijna allemaal eens in het echt te zien ! Had niet het gevoel dat ik jullie niet kende, heel apart, voelde best vertrouwd. En jullie hebben allemaal superleuke, mooie en vooral lieve beebjes ! Lieke was trouwens best van slag ! Ze ligt nu eindelijk in dr bed te slapen. Liefs Sap
Jullie hebben ook een eindje moeten rijden zeg! Lieke was ook veel wakker geweest! Hier nog 1 die thuis aangekomen heel moe was maar niet in slaap kon komen. Na een uurtje toch nog in slaap gevallen en nu is het nog steeds stil! (normaal zou hij nu rond 9 uur voor voeding komen)
hmmm Brent is niets anders dan normaal Behalve dat ie zichzelf zo onderscheet slaapt ie al lekker. Van een problemchild naar een makkelijk kindje. Heerlijk!
Arme Lieke en Kyllian, helemaal van t pad af die twee....... Ben weer druk aan t plakken en knippen in Jill dr baby fotoboek, nog maar 240 foto's te gaan
Ik moet ook nog foto's uit gaan zoeken, maar net als mn bevallingsverslagje zit ik dat ook uit te stellen. Hoop het wel tijdens mn verlof gedaan te hebben Suc6 met knippen en plakken Robine!
Channie/Fajah: Hihi, nee, ik ging niet mee naar de meeting vanwege de financiën. Omdat we net een nieuwe badkamer hebben besteld, zitten we ff krap bij kas, dus een volgende keer ben ik wel van de partij !! Senseemillia: Jammer zeg dat je je fototoestel vergeten was. Grappig dat iedereen hetzelfde ritme met de beebs had met de voedingen en zo. Fajah: Ah, zo sneu die prikken voor de kleintjes he. Ik hoop dat hij er niet te veel last van houdt. Samira: Spannend hoor dat je nog een week moet wachten op die uitslag, maar prachtig idd het verschil tussen vorig jaar en nu, samen met jullie eigen wondertje daar door de gangen te wandelen ! Annemonique: Wat leuk de boys naast elkaar ! Melliemel/Saskia: Groot gelijk hoor dat je ff definitief kiest voor de dec. Mamas , we zijn zulke fanatieke schrijvers En tuurlijk mag je hier komen lezen en schrijven tussendoor, graag zelfs ! Jacq: Leuk te horen dat je het zo geslaagd vond, jammer dat de fotos niet zo goed zijn als je hoopte, maar het ziet er wel hartstikke gezellig uit hoor ! Trutje: Haha, Brent heeft in elk geval netjes gewacht met poepen tot jullie thuis waren Robine: Mooie fotos ! Salomina: Haha, lachen die reactie van die serveerster, niet goed begrepen aan hun kant dus ! Meiden, wat leuk om al die verhalen en reacties en fotos te zien, kunnen de thuisblijvers op deze manier nog een beetje meegenieten. Hier een chaosdagje, Marit is helemaal het ritme kwijt en wilde voornamelijk huilen, fijn . Ook bleek onze droger toch definitief kapot dus een nieuwe besteld die morgen bezorgd wordt, dan merk je weer hoe snel je gewend bent aan zon apparaat. Dus de spaarpot raakt snel leeg zo. Om ruimte te maken moest nog een kast leeggehaald en gesloopt worden, dus de garage is in een hindernisbaan aan het veranderen Uiteindelijk heb ik Marit vanavond toch maar ingebakerd, was alweer weken geleden en tot nu toe slaapt ze, maar dat kan ook alleen pure vermoeidheid zijn
durf eigenlijk niet te slapen, ben bang dat als de visite er eenmaal is, dat ik niet meer uit mijn bed kan komen. erg he? Moira was net een half uur aan het jengelen geweest, van dat slaperig huil, maar nu is alles stil. Heb net even gespiekt en ze is knock out. Ze is ook een beetje van slag. Ik hoop echt dat ze vanavond goed slaapt. Robine: Success met inplakken! Ik moet er nog aan beginnen. Misschien wanneer Moira wat beter te pas is
ben ook weer thuis! bastian kreeg onderweg weer honger... en nu ligt ie alweer te lurken, vreetmonster. ik vond het geweldig om al die beebjes te zien! en de mama's natuurlijk. haha, brent toch! en trutje zei nog 'hij heeft al zes dagen niet gepoept' leuke foto's! jammer dat we de baby's niet bij elkaar hebben maar ja, we werden nogal plotseling uit het cafe gezet . ik had helemaal niet door dat het al zo laat was. kom zo terug, er wordt hier flink geknetterd...
Ha Sigietje Welkom ! Kan me voorstellen dat je helemaal niet aan werk wil denken meid! Hoe is het met Anne-Sophie? Ik heb haar foto gezien, volgens mij is ze een ontzettende lief meisje geworden. Heb je nog meer fotos van haar? Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet.
Ik was om 18.30 weer thuis. Emme heeft de hele terugweg liggen slapen. Thuis fles gehad en nu ligt ze nog te slapen! Annemonique plaats maar de foto van mij hoor. Trtuje ik heb een leuke van jou en Annemonique, maar die zal ik je wel even mailen omdat je het niet prettig vindt als ik 'm plaats. Ik ga zo de andere foto's in m'n album plaatsen. Ik vond het ook erg gezellig met z'n allen! Pim
Het gaat de goede kant op met Marit zo te lezen! Slaapt ze snachts nu wel goed door? en heeft ze nog last van krampjes?