November 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door pim, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Panda: ik zat er ook echt op te wachten op die kakbeurt en was aan het hopen dat het niet in Utrecht zou gebeuren.
    Sappie: tis nu wel duidelijk wie er in de auto scheetjes aan het laten was he? :p

2. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hoe is het nu met Yorben? Hij groeit echt goed als ik dat zo lees. Alles dik in orde!

3. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Salomina ;Hihi, euhmm... mijn laatste berichtje is weer wat minder stralend, want vanaf eind van de morgen was het bal in huize Buckens, met iedereen hoor, het was gewoon chaos. Krampjes heeft ze totaal niet meer gehad sinds we met dat poeder Orthiflor Junior gestart zijn. Alleen had ik vandaag een M speen gepakt i.p.v. een S speen omdat ze een halfuur over een voeding deed, maar dat was te heftig dus toen wel krampen.

Haha, ik snap best dat je bang bent in slaap te vallen, toch een vermoeiend dagje met zo'n meeting.... :D

4. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Heftige dag voor jullie vandaag meid, en volgende week de uitslag. Ik duim voor jullie dat de resultaat net zo positief is als vorige jaar. Geniet lekker van Jayna, want die is echt een 'wondertje'.

5. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ben even alle berichtjes een voor een aan het lezen, hehehe .. jammer dat het minder was gegaan vanmiddag. Hoop dat morgen alles weer beter gaat in huize Buckens!

6. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    [​IMG]Daynah!

sensee en angela mag ik jullie fofootjes plaatsen?

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Orlando is weer lekker gegroeid Saskia. Hij ziet er echt een stuk ouder! Wat een lieverd is ie toch!
    Wij zijn echt een stelletje kletskouzen hier he? Het idd heel erg hard, ik kan soms ook niet bijhouden hoor! Denk dat als iedereen weer aan het werk is, dat de tempo een beetje afzakt. Laat je af en toe wel even een berichtje achter hoe het met Orlando gaat? en of er nieuwe fotos zijn bijgekomen in jou album? Dikke knuff!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  9. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    leuke foto van Pim!

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kelly heb er ook 1 van jou, plaatsen of doorsturen? ;)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow en die van Robine en Jill mocht ik ook plaatsen :)

12. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb de foto's van de meeting in m'n album staan!

Ik kijk trouwens niet echt vrolijk op de foto die Annemonique net heeft geplaatst, haha!

Pim

13. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Pim: Mooie foto's zeg, en zo lachen om overal die kinderwagens voor/achter/tussen te zien staan :D

Ik heb zelf ook eindelijk weer eens wat nieuwe foto's geplaatst in mijn album, HET spijkerjurkje van H&M past eindelijk een beetje fatsoenlijk :D

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat staat dat spijkerjurkje superschattig Conny! :)

15. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    leuke foto van jullie drietjes!

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Zo daar ben ik weer, ff snel wat gegeten en Jordy getroost, hij is een beetje van slag nog door al die mooie dames ;)
    Nu is hij stil en ligt nog een beetje te slapen bij papa. Ga dadelijk even met hem douchen en rond half 12 zijn laatste fles.

Dames ik vond t hartstikke top! Heel leuk alle mama's en beebjes live te zien :D
    Maar ik ben echt een stil muisje haha :) maar heb me goed vermaakt :thumup: Volgende keer ben ik er weer bij hoor!

Jacq: plaats maar hoor, no prob ;)

Vinden jullie t trouwens erg als ik jullie fototjes kopieƫr? Vindt ze helemaal super en dan kan ik ze ook in Jordy's album plakken, als jullie t liever niet hebben gewoon zeggen :D

Robine: Nog steeds aant plakken en knippen :confused: waar haal je de energie vandaan joh.

Conny: Balen zeg dat t bij jullie thuis een chaos was vandaag, hopenlijk morgen weer stukken beter ;)

Semmi: Gelukkig is alles goed gegaan, hoop dat de uitslag net zo goed zal zijn.

Fajah: Yorben wordt al een flinke kerel zeg! En volgende keer ben je er gewoon bij ;)

Channie: OOk jij de volgende keer meekomen hoor ;)

Mell: Ik begrijp je hoor, t is ook echt af en toe niet bij te houden en zeker niet als je op 2 plekken tegelijk mee doet. Ga zo nog even de nieuwe foto's van Orlando bekijken. Je houdt ons wel op de hoogte he ;)

Ow ik kan niet verder terug lezen, maar ben even de naam kwijt van de nieuwe november-mama. Weet wel nog dat de kleine meid Anne-Sophie (hopenlijk schrijf ik t goed) heet: In ieder geval van harte welkom hier!

Kan dus verder even niet terug lezen helaas, maar nogmaals, ik heb een topdag gehad! Tnx meiden!
    Ik spring nu even met Jordy onder de douche en als ie t toelaat kom ik daarna nog fftjes foto's kijken ;)

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    douche ze Angel!

Ennuh Conny wat een mooie blauwe ogen heeft Marit al :) Zal Jill morgen ook ff dr jurkje aandoen en een foto maken........

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    heeft ook mt 56 van jurk, maar is nog veel te groot.......... we hebben overigens dezelfde ;)

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Leuke foto's Conny!

Ik heb maar 1 foto van de meeting die min of meer gelukt is (als je rode ogen niet meetelt). Ik zet 'm in mijn album. Het lijkt hierop of het me vooral te doen was om het eten maar da's niet waar hoor :) De andere foto's zijn te wazig, toestel was niet goed ingesteld. Ik dacht al, wat doet ie gek.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    oja Conny en ook t zelfde t shirt zie ik nu, hahahah morgen is Jill een kopie van Marit, inclusief roze maillotje. Lol.

Deel Deze Pagina