November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Da's beter! Bij ons (Nijmegen) niet te vinden hoor! Ik wacht nog wel ff. Maar loop er toch altijd even langs, zo schattig!

Pim

2. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik loop er ook altijd even langs. Ik moet er echt aan wennen dat ik nu voor een kleine gaat kopen, en dan voor mijn kleine ook nog. Ik moet er nog altijd van glimlachen als ik weer een rompertje oppak.

3. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ja geweldig gevoel he!

Ik hb trouwens gisteren mijn zwangerschapsondergoed binnen gekregen (had ik via interet besteld). Gróót!!!! Het is geen stringeTJE meer zeg maar. Maar het zit zalig!

Pim

4. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    @Pim,

Ik heb dat ook met de babykleertjes hoor.
    Ik heb al een heleboel tutkleertjes (hele leuke) gekregen.
    Verder heb ik een doos met maatje 50-56 geleend van mijn zus.

Wij hebben afgesproken dat we ons nu niet gek gaan kopen aan kleertjes, want we weten 1 niet wat het wordt en 2 het is nu zo'n zomermode dat we tegen de tijd van de geboorte nog aan de winterdingen moeten om te kopen.

We wachten lekker de geboorte af en de winkels zijn allemaal dichtbij genoeg om iets te kopen op het moment dat het nodig is.

En dat zwangerschaps ondergoed.
    Ik heb normaal maat 42 en ik heb onderbroeken (geen slips meer te noemen) of liever gezegd Fuiken van maat 44/46 en die zitten op mijn buik al strak.
    Daar koop ik me dus wel suf aan, kleding voor mezelf nu.
    Normaal verwen ik mezelf helemaal niet zo!!!!

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Mijn vk-praktijk organiseert regelmatig info-avonden over borstvoeding en mijn vk raadde me aan daar rond de 30e week heen te gaan. Daar zal ik alle info wel krijgen, neem ik aan. En tijdens de cursus Samen Bevallen wordt er ook aandacht aan besteed.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hier in Groningen zijn wel rompertjes met lange mouwen bij de Hema, heb er laatst een paar gekocht. En in de opruiming heb ik ook van alles gevonden :D Heb ook al wat broekjes en truitjes. Niet van dat echte winterspul maar wel 'tussenkleertjes'. Als het heel koud is gewoon een extra truitje erover of een maillootje eronder.

7. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik heb ook al aardig wat met lange mouwtjes en gisteren kreeg ik dan wat zomerkleertjes maar wel wat groter ;)

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik heb ook al een aantal pakjes gekregen, echt voor de winter en heb ook al best wat rompertjes gekocht. Ik heb de meeste wel met korte mouwtjes maar die heb ik gewoon een maatje groter gekocht 62-68 zodat ik die in het voorjaar kan gebruiken. Ik WIL gewoon dingen kopen en aangezien ik niet weet wat het wordt is de keuze beperkter.

Genieten jullie ook zo van dit weer? Ik heb mn zwembad opgezet en lig lekker in de bikini achter het huis. Wel met een grote zonnehoed op want ik wil geen pigmentvlekken in mn gezicht, dan maar niet zo'n bruin snuitje deze zomer. Volgende week vrijdag gaan we op vakantie, lekker 2 weken naar Spanje, joepie !!!

Nog 2 nachtjes slapen en dan mn 3d echo, SPANNEND !!!!

Groetjes Sappie

9. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    :confused: Je hebt ook vrij vandaag!!!
    Geniet er van :)

10. Ik wil ook vrij zijn vandaag :cry:

Ik zit nu achter mij pc op me werk en het is druk en nog erger het is mooi weer.
    En ik wordt gek van me baas vandaag. Wat kan die man moeilijk zijn zeg.

Het raam moest dicht anders wordt het te warm. :confused: Hij zit 4 kamers vederop. Af en toe :evil:

Maar goed ik ga van het weekend wel genieten van het mooie weer.

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik ben alleen vanmiddag vrij, alleen morgen nog werken en dan 3,5 week vakantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

12. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Annemonique: Sorry voor de verwisseling :oops: het was ook zoveel dat ik het even niet meer wist precies ;)

Panda: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben nu net terug van de screeningsecho en wat was het super weer.
    Ons mannetje is echt een mannetje zelfs ik zag het nu meteen haha.
    In anderhalve week was hij in gewicht wel wat bijgekomen, maar met groei blijft hij toch ietwat achter, niets om zorgen over te maken volgens de arts, maar was dus eigenlijk 24 november uitgeteld, met de pretecho was dit 29 november en nu was het al 5 december :( wel leuk sinterklaascadeau hahaha. Ik moest het volgens haar gewoon op 24 december houden, want het kon net zo goed zijn dat hij volgende maand een flinke scheut krijgt en dan toch gewoon op schema zou liggen.
    Verder was alles perfect in orde met ons jochie en hij was weer flink in beweging. Een paar keer flink gegaapt, gedronken (stevige drinker ;) ) gezwaaid, koprol en verstoppertje.
    Opeens keek hij onze kant uit, lachte breed en draaide met zijn oogjes, dit was zo geweldig lief!!!!!!
    Ze heeft ons een beetje op videoband gezet en heb jammergenoeg maar 1 foto meegekregen, maar al ingescant te zien in mijn album :D Hier was hij net zo aant lachen, maar ze is net te laat geweest met het fototje te maken en het mondje is alweer vrij gewoon, net hiervoor had hij echt een BIG smile :) :)
    Nou ik ga nog heel even nagenieten, ik krijg er geen genoeg van haha.

Liefs Angela.

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dankjewel Angela!

Ik zou me ook geen zorgen maken nee. Als ie zo lekker aan het bewegen is, zal het heus wel in orde zijn. De groeispurten lopen niet gelijk op en het kan ook ineens weer heel snel gaan.
    Mooie foto!

14. Ik zou me ook geen zorgen maken om de groei. Bij het begin zeiden ze tegen mij dat ik ook verder moest zijn, maar nu kom ik wel goed uit op de uitgerekende datum. 21 november.

Maar ik denk dat je 24 november bedoelt toch i.p.v. 24 december of heb ik dan wat gemist.

Mooie foto.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Leuke foto Angela ! En ik zou me idd ook geen zorgen maken. De volgende keer heeft ie misschien weer een flinke groeispurt gehad en ben je weer eerder uitgerekend.

16. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Tnx dames, nee ik maak me er ook geen zorgen over. Van de 2 dames zeiden ze (toen was er nog geen 20 weken echo) ook bij het navoelen van de buik dat het kleine, lichte dametjes zouden worden en de oudste was 2860gr en 50cm en de jongste was 48cm en woog 3000gr, dus dat was best netjes ;)

Het moet idd 24 november zijn Kelly hihi, zullen even de hormonen zijn geweest en zat nog even met mijn gedachten op die blauwe wolk, waardoor ik 1 en ander door elkaar haal hahaha.

Als straks mijn man terug is van zijn werk gaan we weer de videoband even bekijken, ik raak er niet op uitgekeken ;)

Liefs Angela.

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat een bijzondere echo Angela!! echt super :D

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb je die echo bij het echobureau Utrecht in de Ramstraat? Wij waren daar twee keer! Wie heb je Conny of Nicole?
    HEt is trouwens echt vlakbij hier! Wij wonen net aan de andere kant van de Biltstraat.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wij hebben 28 juli de pretecho. Ik denk dat we dan gelijk nog een afspraak maken voor over vier weken ofzo. Ik vind het zo bijzonder die echo. Leuk ook voor de opa's en oma's. Zou willen dat er vroeger van mij zo''n echo was gemaakt!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wij kopen alleen kleertjes die wel voor de winter geschikt zijn. Tenminste dat denk ik. Los van alle rompertjes enzo.
    We hebben ook al wat broekjes van dat fluweel en bv ook ribbroekjes. Fluwelen jurkje en pakjes met jasjes en shirtjes met lange mouwen. Ik ben zelf sowieso niet zo van de truien en mijn man ook niet.
    Echte zomerkleertjes kopen we niet.

Deel Deze Pagina