November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja heerlijk toch. We zijn over de helft. Nog even en we hebben het in onze armen :D

2. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Veel plezier Sappie!

3. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Geniet er maar lekker van Sappie. Ik ben benieuwed naar de fotos.

4. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    heel veel plezier Sappie al ben je waarschijnlijk nu al bijna naar je kindje aan het kijken ;) ik ben heel benieuwd!!

fijne dag iedereen ik ben eerst nog aan het schoonmaken maar vanmiddag maar eens kijken of het uit te houden is in de zon!

5. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Veel plezier Sappie en laat ons niet te lang wachten met de foto's!!!!!

Geniet lekker van de zon allemaal!

Liefs Jill

6. Wentje

Wentje Actief lid

29 jan 2006
    113
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik meld me ook weer na lange tijd afwezig te zijn geweest wegens omstandigheden. Heb wel zo af en toe alles bij gelezen, maar niet meegepost.
    Iedereen gefeli met de uitslag jongen of meisje. Het lijkt me wel heel erg leuk om te weten wat het wordt, maar anderzijds vind ik dit ook weer zo leuk om pas te horen als het kindje geboren is. We hebben zelf 1,5 week terug de pretecho gehad, en afgelopen woensdag de medische 20-weken echo. Alles goedgekeurd, gelukkig. Is toch wel een spannende echo hoor, vind ikzelf. Ik voel de kleine sinds een ruime 1,5 week, en mijn vriend (bijna man, we gaan over 1,5 toch trouwen) kon het een aantal dagen erna ook al voelen. Sindsdien voelen we het allebei elke dagen. De kleine beeb is heel erg bewegelijk. Vooral als ik op mijn rug ga liggen. Ben een aantal weken geleden met joga begonnen. Vond het eerst best zweverig, maar het is toch wel heerlijk rustgevend.

Ik heb erg gelachen om het luierverhaal, voor 8 tot 14 kilo. Had mijn vriend ook kunnen overkomen. Ik heb destijds zo gelachen toen vrienden van ons hun eerste kleine kregen. Toen ze 2 maanden was waren ze bij ons op visite. Mijn vriend vroeg wat ze wilden drinken, en er kwam toen heel droog en onschuldig uit: ennuh...wat drinkt die kleine meid eigenlijk? Nou, je kon me wegdragen. Ik lag helemaal in een deuk!!! :D :D :D

Maargoed, verder gaat hier alles goed. Nog 1 weekje werken, dan 4 weken vakantie. Daarna nog 10 weekjes werken, en dan zwangerschapsverlof. Ik probeer 4 weken van tevoren te stoppen. Veel van jullie stoppen 6 weken van tevoren, of niet???

Ik denk dat we zodadelijk nog even lekker wat babyspulletjes gaan shoppen. Gezellie!!!

Groetjes Wendy,

7. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden

Daar ben ik dan weer !! HET WAS IN 1 WOORD GEWELDIG !!!!!!!! :D :D
    Wat hebben wij ontzettend genoten, echt een aanrader !!
    We wilden niet weten wat het wordt maar denken een meisje gezien te hebben. Maar goed, weten we dus niet zeker.
    Ik zal nu mn foto's in mn album zetten. We hebben 10 foto's meegekregen, zo mooi !!! En een hele dvd waar de hele sessie met geluid op staat.

Ben zoooooooooooo blij !!! :D

8. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Jeetje Sappie, die kleine van jullie is lenig zeg. Een voetje naast het hoofd of zie ik dat verkeerd? Supergaaf hoor die foto's, het lijkt mij ook een meisje als je zo het gezichtje bekijkt, maar je weet t nooit. Wat een mooie foto's, kan nu zelf ook niet meer wachten. Wij zijn 1 augustus aan de beurt. Wees maar trots op die foto's, mooie herinnering voor later!

Ik word gek hier in huis. Mijn schoonvader is al 4 dagen aan t klussen in onze slaapkamer, verven ,nieuw raam erin, balkon vernieuwen allerlei klusjes. We komen al weken niet aan een weekend samen toe( mijn man en ik dan) en om nou in t zwembad te gaan liggen als ze aan t klussen zijn vind ik ook asociaal. En als dit klaar is kunnen we weer aan de badkamer beginnen, want daar komt een bad in ipv de douche die we nu hebben. Daarna weer de babykamer.........GEK WORD IK ERVAN! Maar goed, t resultaat mag er wel zijn over ene paar weekjes. Als de kleine komt is alles weer keurig.

Nou ik ga weer verder met balen. Fijn weekend en tot later.

Liefs Jill

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Mooi foto's Sappie! Mijn vriend liep voorbij toen ik ze bekeek en zei ook al 'he, een meisje'.
    Ongelooflijk lenig, die kleintjes, ze kunnen zich echt helemaal opvouwen.

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Sappie wat een prachtige foto's zeg! hoevaak heb je dvd al gekeken ;) en hoelang duurde het? ik kan ook niet meer wachten zeg! 26 juli zijn we aan de beurt!

en Jill nog even volhouden! voor je het weet is de verbouwing achter de rug en kan je rustig genieten.

11. Wat een mooie foto zeg. En erg lenig. Ik zou ook zeggen een meisje, maar zeker weten doe je het nooit.

Hoe lang doet de dvd?
    Je heb vast en zeker al een paar keer gekeken.
    Zou ik ook doen hoor.

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik heb de dvd net met mn ouders en zusje bekeken en net ook al met mn schoonouders, en het blijft geweldig !!! :D

De dvd duurt ongeveer een half uur !

Alvast heeeeel veeeeel plezier de 26ste !!! Ben zeer benieuwd naar jullie foto's.

Sappie

13. Vervelend hoor, maar je moet maar zo denken dalijk heb je een prachtig huis en het is toch niet zo heel erg om even naar het zwembad te gaan. Je kan tenslotte toch niet lopen sjouwen en meehelpen.

Wij zijn deze week begonnen met de babykamer te verven. Echt heel leuk dat lime groen. Als het af is zal ik wel een foto plaatsen. Eventjes dacht ik wel zo dat is wel groen, maar ik vind het wel heel leuk

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow sappie echt enorm mooie foto's en idd zo lening zeg. Een lief gezichtje heeft jullie baby ook.
    Ik vind het altijd moeilijk om aan het gezicht te zien of het een jongen of een meisje is.. Spannend hoor!

Wij moeten nog even geduld hebben. 28 juli zijn wij aan de beurt.
    Gek eigenlijk dat je dan voor die 20 weken echo zo'n beetje de zenuwen hebt en nu niet. Alleen daarom al zou je het moeten doen heh zo'n pretecho!

Liefs Senseemillia

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Woaw dat is leuk een half uur zeg!! en zie je dan alleen 4D beeld?

16. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik heb trouwens ook weer wat buikfoto's, vond het zelf al zo hard gaan maar op foto's zie je het nog beter, ook 1 van mezelf helemaal in beeld, weer eens wat anders :)
    en hier in zoetermeer is er een lokale zender waar je ook berichten heen kan sturen die dan heel het weekend te zien zijn, dat kon ik natuurlijk niet laten en zo is onze kleine nu al beroemd ;) (ook foto van in mijn album)

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Leuke foto's weer femmy en grappig ook om je helemaal te zien. Ik zal dat ook eens doen.
    Die foto van de echo met de tv is helemaal geweldig. Zou die goed bewaren!

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Je ziet 2d en 4D afgewisseld, ze switchen steeds van het 1 naar het ander.

19. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Sappie: Prachtige foto's hoor ! Gelukkig dat alles goed was. Grappig dat je misschien gezien hebt dat het een meisje is, ach, alles ziet er heel mooi uit, da's het belangrijkste !

Femmy: Mooie foto's hoor, prachtige buik. Wat hebben jullie een gedurfd behang (?) met die blauwe blokken, heel mooi !

Jill: Die irritatie over voortdurende verbouwing herken ik helemaal. Al ben ik juist gefrustreerd als er een weekend niks gebeurd is, omdat er nog zoveel moet gebeuren ;) Ik voel me trouwens ook schuldig hoor als ik niks doe terwijl de mannen aan het klussen zijn, maar inmiddels heb ik wel geleerd om me niet te gaan forceren om ook iets te doen.

Vandaag dus de electra af van de nieuwe kamer en het plafond eruit van Rick's nieuwe kamer. Dan hopelijk deze week het dakraam erin, en dan een stucadoor regelen.

Verder weinig te melden, dus tot later !!!

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Sappie, ik heb net de fotos bekeken, mooi hoor. Heel duidelijk, en volgens mij genieten jullie ontzettend van de DVD.
    Groetjes Sal

Deel Deze Pagina