November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    veel plezier bij pirates of the caribbean 2 ! die lijkt me ook erg leuk en dat schijnt hij ook te zijn! mooie naam trouwens!

heb nog wel ff op balkon gezeten maar zonder windje was het bloedheet dus nu zitten we ff te gamen (playstation 2) en straks lekker macdonalds eten! :D

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Jill wat heb jij een onwijs mooie naam!

Lekker om nu naar Schevingen te gaan maar zal wel ontzettend druk zijn.

Wij hebben zondag meestal rustig aan. Mijn man heeft heel lang in Engeland gewerkt en als hij dan het weekend hier was moest hij zondag terug. Het is er eigenlijk een beetje ingebleven van het zondag rustig aan doen omdat we dan nog even samen waren. Meestal gingen we zo rond zes uur weer naar het vliegveld en dan was hij er de donderdag pas weer.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ik begin eind augustus met een cursus 'samen bevallen', samen met mn vriend dus :) Ben erg benieuwd.

Vandaag weer met de babykamer bezig geweest en hij is nu zo goed als klaar!! De meubels worden als het goed is binnen 2 weken bezorgd. Kan niet wachten tot we die in elkaar kunnen zetten! Dan dus alleen nog de details/lijstjes enzo :)

Ow ik wil trouwens ook thuis bevallen als het kan. Gewoon lekker in een vertrouwde omgeving!

Liefs Monique

4. Mijn schoonmoeder is ook Surinaams, dus ik vind het ook heerlijk als we daar weleens eten.
    Gisteren heb ik bakeljauw met telo gegeten. mmmmmm Heerlijk was het.

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    wat heb je dat leuk gedaan je buikfoto's Monique!.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dankje!! :D
    Ik moet hm trouwens vernieuwen, want er is weer een foto bijgekomen ;)

7. Senseemillia: hihihi dat is ook wel toevallig dan dat jullie dat ook wilde doen. Zou je echt een keer in Rotterdam moeten eten bij Sorgh en Hoop. Echt heerlijk daar.
    Heerlijk hoor om het zondag rustig aan te doen, daar is ie voor. Moet je man nog weleens weg of is hij nu altijd in Nederland?

Jill: Wat een mooie naam zeg. Ik ben benieuwd hoe die film is geweest. Deel 1 vond ik ook erg leuk. Stiekem vind ik Johnny Depp eigenlijk leuk :)

Vandaag vond ik het weer erg warm. Ik hoorde dat er weer een hittegolf aankomt, dus die opgezette voeten van me worden echt niet minder zo. :cry:
    Ga het nu ook wel vervelend vinden en last krijgen met lopen ervan. Aangezien ik al een tijdje op slippers loopt en slippers nou niet echt stevig zijn.

Leuk hoor dat iedereen foto's van haar gezicht erop ga zetten en de echte naam.
    Ik heet in het echt gewoon Kelly, dus ik heb geen andere naam.
    Ik ga even lekker een salade maken. Krijg nu wel een beetje trek.

Liefs kelly

8. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nou dames, mijn album is gevuld!

Foto's van mijn man en ik, honden, buik, kinderkamer in wording en echo. Ik laat de herkenbare foto's maar een aantal dagen staan. Vind het niet zo'n fijn idee, maar wel leuk om met jullie te delen.

Pim

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kelly gelukkig werkt mijn man niet meer in Engeland! VAnaf begin dit jaar heeft hij een andere baan hier in Nl. Moet soms wel wat reizen, maar het wekelijkse op en neer is niet meer nodig.
    Het heeft ook wel voordelen hoor in het buitenland werken...zo ging ik regelmatig een weekend naar Engeland. Tickets en al werden door zijn werkgever betaald! Erg vaak in Londen geweest..hihi.

Vandaag idd erg warm. Het waait ook niet ofzo.
    Hier herkenbaar met het vocht met die warmte. Ik had slippers gekocht van de week, maar zelfs die beginnen vandaag te knellen :( . Ben ook weer de standaard 2 kg bijgekomen van een op andere moment.

Jee Monique jij schiet ook al zo op met het kamertje! Ik ben benieuwd hoe die eruit ziet!

Femmy welk spel met de ps2? Erg leuk altijd die ps2.

Btw ik heb een foto in mijn album gezet. Aantal foto's op deze laptop (van man) is beperkt.. Al mijn foto's zitten boven op de compu, maar ik ga nu met de warmte niet de zolder op..het is niet te harden daar.
    Dus vandaar deze foto (kon ik van onze site weghalen..).

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Omdat ik toch bezig was met foto's uploaden heb ik wat foto's in mn album gezet om een indruk te krijgen van de kleuren enzo :)
    Gelijk maar een foto van mezelf erbij gedaan nu iedereen zichzelf laat zien haha.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Pim ook jou had ik me heel anders voorgesteld. Leuke foto's hoor en wat een grote kinderkamer zeg!!! En je had al eens gezegd dat je rood haar hebt, maar je hebt wel mooi rood haar. Niet heel extreem rood!
    Groetjes Senseemillia

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Leuk om al die foto's te zien Pim!!! :)

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Frisse kleuren in die kamer en ook al zo'n grote kamer!
    Ik zou echt bijna weer jaloers worden op al die grote aankomende babykamers.
    Ons aankomende babykamertje is 2 bij 2...tenzij we de baby op zolder laten slapen (kan wel na de verbouwing) maar ik vind dat zo ver weg... Mag je midden in de nacht nog slaperig een trap op lopen... :cry:

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Haha, wat leuk al die gezichten en kinderkamers.

Senseemillia, ik had me jou ook anders voorgesteld. Leuk je in het echt te zien! De kinderkamer is ongeveer 15 m2. Lekker ruim dus!

Annemonique, leuke kleuren en gezellig die schuine muren en dakramen.

Nou meiden, nog meer foto's!!!!!!!!!!!!!!

Pim

15. Wat een mooie buik heb je zeg. En dat badje gaan wij ook kopen. Leuk hoor.

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Dat is het badje van de Hema. Vond de kleur (limegroen) zo leuk. Let wel goed op de standaard. Ik heb er een paar opgemaakt in de Hema, want ze zijn niet allemaal stabiel (dan staat het bad te wiebelen).

Pim

17. Wel lekker dat zijn baas dat betaalde om naar Londen te gaan.

Ik ben gisteren ook weer wezen kijken voor slippers en andere schoenen, maar echt niks past me meer. Ik heb maat 38 en ben zelfs naar maat 40, 41 wezen kijken en dat paste mij ook niet. Het zit dan nog zo strak.
    Ik ben bang dat ik het deze zomer met 1 paar slippers moet doen. :cry:

Ach hou ik wel geld in me zak voor andere dingen. ;)

18. Annemonique: Wat een leuke kleuren zeg voor de babykamer. Lekker fris zeg. Bij ons is het nog echt een rommel in de babykamer. Als het dalijk wat opgeruimder is dan maak ik wel een foto.

Senseemillia: Onze babykamer is ook niet zo groot hoor. Wij hebben ook nog eens een inbouwkast in de babykamer staan, dus wordt ie nog kleiner.

Pim: Ik heb toevallig gistern een badstandaard van een vriendin gekregen, want anders zou ze hem weggooien en dat is zonde toch. Wel een goede tip van je het moet wel stabiel zijn.
    Ik zag het badje ook al bij Prenetal staan in alle kleuren.

19. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    senseemillia we doen graag adventure games we doen nu Kay, die is ook erg leuk! het is vooral lachen als het mn vriend niet lukt ;)

wat leuk om allemaal gezichten bij de namen te zien ! :D mijn echte naam is Femke maar ik gebruik altijd Femmy met gebruikersnamen enz. en vaak word ik ook zo genoemd ;)

20. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik let even niet op en we zijn weer een paar pagina's verder! Wij zijn erg druk met het huis, wordt erg mooi.
    Erg leuk om jullie foto's te zien. Je hebt toch van ieder een beeld gevormd maar het blijkt toch heel anders. Leuk!

Sappie wat een mooi kindje... een plaatje. Volgens mij ook een meisje hoor. Ben je een beetje in de zevende hemel?

Wij mogen de 24e. Moet even afwachten of mijn vriend terug is uit de VS. Anders moet ik het even vooruit schuiven (liever niet).
    Vandaag heerlijk naar het strand geweest met mijn zoontje en twee vriendinnen, lekker liggen kletsen. Heerlijk zo dichtbij het strand wonen (nog wel ten minste...). De verhuizing zal half aug plaats vinden denk ik.

Deel Deze Pagina