Jeetje Door, dat is echt geen gezeur hoor. Laat lekker je hart luchten hier. Doen we allemaal. Ik wens je familie veel sterkte. Gelukkig ook goed nieuws vanavond de grote avond voor jullie. Heel veel plezier vanavond en geniet er lekker van. Liefs Kelly
Hoi allemaal, Vanochtend waren we naar de ZH geweest voor nog een echo. Kon ik weer de baby zien. Mijn schoonouders stonden echt met een mond vol tanden, echt niet te geloven zeiden ze. Ze waren echt verbaasd. We konden mooi alles goed zien, en baby zwaaide ook nog een keer naar ons toe. Eenmaal thuis heb ik gauw alles ingescand en de beste 2 in mijn album geplaatst. Verder heb ik mijn schoonouders alle echo's meegegeven (kopies dan) zodat ze met volle trots aan al hun vrienden kunnen laten zien. Ze waren er echt blij mee. Nou zit ik even alles bij de lezen. Door: wat heb je een hoop op je bord gekregen. Ik sluit me bij de anderen aan, en wens je heel veel sterkte. Wel goed op jezelf letten, en luister wel goed naar je eigen lichaam. Saskia: ben heel benieuwed naar wat je te melden heb na de echo. Rugklachten: (ik weet niet meer wie er nou last van had) kan me heel goed voorstellen dat het heel erg vervelend is, i.v.m. werk en dagelijkse bezigheden. Ik hoop dat het allemaal wel goed komt. Hitte: Ik voel me net een opgesloten kip weer. Met alle deuren en ramen dicht is het nog 26 graden hier binnenhuis. Eenbadje opzetten buiten was een optie - maar toch weer niet, omdat ik dan toch helemaal in de zon komt te zitten. Het is nu nog wel uit te houden, maar ik wil graag naar buiten Ga misschien na 3 wel even een stuk fietsen. Success allemaal met de hitte vandaag. Groetjes Sal
Inderdaad. We hadden de keuze om naar Houten of Utrecht te gaan, en zei mijn man, dan maar naar Utrecht. Kunnen wij er makkelijker naar toe omdat we nog geen auto hebben. Samen Bevallen in Nieuwegein begon pas anderhalve maand later, en dat was te laat voor ons geweest. Jammer.
Ja, was heerlijk! Zijn naar Nieuw Zeeland, Australie, VS en Canada geweest. Door: helemaal niet vreemd dat je afvalt. Wel fijn dat je vanavond je beebje kunt zien, heel veel plezier! Salomina: da's lekker, een stukje fietsen! Daarna een frisse douche en een ijsje en met de beentjes omhoog
Nou hier ben ik dan weer. De echo was echt super! We hebben een DVD meegekregen en het is dus idd een jongetje. Geweldig toch! Zo mooi om het hoofdje (en eigenlijk alles) te zien. Ik heb 2 foto's in mijn album gezet, helaas als ik ze inscan zijn ze niet zo helder en ik krijg elke keer Sorry van deze foto is geen voorbeeld. Weet iemand hoe dit kan, bij jullie zie je gelijk de echo in beeld? Door ik wens jou heel veel sterkte met alle ellende. En probeer te genieten van de pretecho vanavond want dat is echt super! Meiden allemaal veel sterkte in de hitte! Groetjes.
Wat een schattig koppie heeft ie al. Ik weet zeker dat ie op je andere zoon gaat lijken (zie dat bovenlipje, zo schattig!)
Ja dat was exact wat ik dacht toen ik het las. Echt vervelend voor je Door. Ik vind dat je heel sterk bent. Lijkt me ook dubbel dat je aan de ene kant met zoveel rottigheid geconfronteerd wordt, maar ook blij wil zijn met je beeb. Veel sterkte. En pff meiden wat is het warm zeg. Ik heb echt serieus olifantenpootjes het doet ook best zeer. Ik werk iets korter nu en ga dan thusi met mijn benen omhoog, dat verlicht iets. Ik lees dan nog wat dingen thuis zodat ik toch aan mijn uren kom. Even hoor...had vanochtend een hoorzitting..Ik moet dan het besluit van B&W toelichten/verdedigen voor een bezwaarschriftencommissie. Komt die tegenpartij dus gewoon niet opdagen. Tja dat is dan voor mij een inkoppertje natuurlijk. Maar wat een sufferds zeg....De zaak loopt al zo lang nu en dan laten ze dit op zo'n manier gaan. Zonder afmelding of niks... HEbben jullie trouwens ook minder honger nu met dit weer? Ik hoop dat het snel wat af gaat koelen... Later vanavond post ik nog wel even een bericht. Nu eerst maar wat salade eten. Liefs Senseemillia
Wat is dat samen bevallen? Hoeveel lessen zijn dat? Ik sta nu voor een cursus fit zwanger oid ingeschreven, maar dat zijn echt ontzettend veel lessen (wel hier in de wijk). Ik las alleen laatst ergens dat het een vrij intensieve cursus is en daar heb ik niet zoveel trek in eigenlijk...
[quote="trutje] Wat een schattig koppie heeft ie al. Ik weet zeker dat ie op je andere zoon gaat lijken (zie dat bovenlipje, zo schattig!)[/quote] Idd ik heb het ook al gezegd, het gezicht ligt er helemaal in. Was vanmiddag bij mijn moeder en ook zij zei "Goh dat word een tweede Rick" leuk is dat he? Het worden echte broers. Ik ben stikgelukkig met mijn mannetjes en mijn grote mannetje natuurlijk! Trutje ga jij nog een pretecho laten doen?
Erg hé die olifantenvoeten. Ik herken het helemaal. Het ziet er niet uit eigenlijk, maar ja wat doen we eraan. Wel lekker dat je zelf kan beslissen dat je eerder weggaat en dat je thuis nog wat dingen kan doen, daar is mijn baas geen voorstander van. Ja in je vrije tijd dan, maar van 8.30 tot 17.00 moet je op kantoor zijn. Ik heb zelf ook honger hoor. Ik had nog was nasi van gisteren over, vond het zonde om weg te gooien. Has ik gisteren gemaakt, doe ik dus ook nooit meer als het zo warm is. Geniet jij maar lekker van je salade.
Wat een mooie foto's zeg. Leuk dat je al zo goed kan zien dat hij op Rick lijkt. Ik ben zelf ook zo benieuwd. Wij gaan 12 augustus voor de pretecho. Spannend!
Hoi Kelly Ik zie dat je de pretecho in Barendrecht laat doen. Daar zijn wij dus ook geweest. Echt super joh bij Babyview. En het duurde wel 3 kwartier In ieder geval alvast heel veel plezier en natuurlijk ook voor alle andere die nog voor de pretecho gaan. Je kunt trouwens sinds deze week pinnen bij Babyview, voorheen was dat niet, misschien een tip!
Ja ik zag het toevallig vandaag op internet staan dat je er kan pinnen. Ik ben echt benieuwd hoor. Hoe lang duurde je dvd?
Kijk maar even op www.samenbevallen.nl Het is een zwangerschapscursus die je samen met je partner volgt. Volgens mij was het Eur170 voor 10 lessen waarvan 1 van de lessen na de bevalling plaatsvindt. Mijn man wilde het ook heel graag met me delen, dus hebben we besloten om deze cursus te gaan volgen. Tis ook beter, want soms onthou ik dingen niet meer, en mijn man heeft dus de geheugen van een olifant, dus dat komt goed uit
Annemonique, ik zie dat we zojuist op dezelfde tijd dezelfde informatie hebt geschreven voor Senseemillia. Nou, we hebben lekker even gefietst, ben even in Nieuwegein wezen kijken voor een bikini of iets dergelijks, heb dus een gekocht bij Prenatal. Morgen maar even kijken of ik naar de zwembad ga. Verder niks gekocht, was wel even heerlijk om buiten te zijn, maar o o o wat was het warm. We hadden allebei gelijk 3 bekers water op toen we thuis kwamen. Saskia, wat een mooi koppie zeg. Echt gaaf. Jullie zijn nu zeker de dvd opnieuw aan het afspelen.