November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedeavond allemaal,

Ik heb vandaag goedkeuring van me baas gekregen om voor mijn verlof 2 weken vakantie op te nemen en geloof het of niet hij ging zomaar in 1x akkoord. :D
    Ik schrok er gewoon van, want mijn naaste collega is dan met vakantie en dan is er 3 weken geen secretaresse voor de afdeling onroerend goed.
    Ik weet niet hoe ze het gaan oplossen, maar dat is niet mijn probleem meer. Ben echt zo blij ermee.

Jill: Leuk hé dat iedereen een kadootje geef. Hebben wij ook zo erg. We worden echt verwend zeg. Ik heb van het weekend een leuk kado gehad zeg. Dan kan je een voetafdruk en/of een handafdruk van je baby maken en dat moet je laten drogen. Zo leuk vond ik dat. Je heb het in verschillende kleuren. En het is weer wat anders dan kleding dacht ik.

Senseemillia: Ja erg hé van me voeten. Ik vind het ook echt niet meer leuk. Me moeder zei dat ik net klompvoetjes had. :rolleyes: Klopt eigenlijk ook wel.
    Ik kan me ook wel voorstellen hoor dat je er graag bij bent en dat alles goed gaat. Zou ik denk ik ook wel hebben, tenzij iemand graag wilt opletten natuurlijk, maar waar vind je die?

Charissa: Ik heb ook wel een aantal keer maagzuur gehad. Echt heel vervelend is dat. Ik heb het vooral als ik naar bed ga.

Ik moet zeggen dat mijn navel nog wel normaal is. Ik merk alleen dat mijn piercing strakker gaat zitten, maar ik heb er nog geen last van. Ik vind het alleen zonde om het eruit te halen. Ik moet eigenlijk even gaan kijken voor een zwangerschapspiercing (nog steeds :( )

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Pffff, even zitten! Vandaag de hele dag druk geweest en dat merk ik wel, ben weer heel erg misselijk. Moest (mocht) mijn zusje helpen schoonmaken in haar nieuwe huisje. Gek toch dat dat bij een ander altijd veel leuker is dan bij jezelf :D

Fijn dat je vakantie geregeld is Kelly! Hoe ze dat gaan oplossen zoeken ze maar lekker zelf uit, hihi.

Hier nog weinig cadeautjes, daarom kopen we zelf maar leuke dingen ;)
    Schoonma wil eerst weten of het een jongetje of een meisje wordt (ze hoopt een meisje zodat ze me afschuwelijke roze jurkjes kan geven) maar dat wil ik niet zeggen want mijn moeder wil het juist niet weten en ik ga het niet aan de een wel en aan de ander niet vertellen (vooral niet omdat ik dan waarschijnlijk afschuwelijke blauwe kleertjes van schoonma krijg, zucht...). Een voet- of handafdruk vind ik wel heel schattig!

Mijn navel is heel ondiep geworden. Het was altijd een raar bolletje in een vrij brede krater en nu is de krater heel wijd geworden en het bolletje bijna verdwenen.

Wat vreemd dat sommige mensen raar kijken :( Dat is mij nog niet opgevallen maar ik zie dat soort dingen ook nooit ;) Het valt me eerder op als mensen glimlachen en dat gebeurt best vaak. Zeker in Parijs, daar lijkt iedereen te smelten als ze mijn buik zien, heel grappig is dat. Maar dat kan ook komen omdat ze daar over het algemeen veel chagrijniger kijken dan hier dus dan valt dat verschil wel op. Kinderen beginnen trouwens ook vaak te stralen, heel schattig.

3. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Ik heb mooie foto's van de echo!!!!
    Heb nog niet al jullie berichten gelezen maar wel even snel een paar foto's van de 3/4 D echo geplaatst. 100% meisje!!!
    Ben zo blij met de kleine meid. Ze wordt trouwens geschat op 52 a 53cm en 7 a 7,5 pond. Dus voor een meisje best wel groot.
    Lfs

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Geweldig Jacq! Gefeliciteerd!

5. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    super die foto's Jacq!! echt heel mooi!

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Echt mooie foto's Jacq! Pfff krijg ik nu wel heel veel zin in vrijdag...

7. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    <3 dat handje! *smelt*

8. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Jacq: Wat een mooie foto's, lief hoor !! En geweldig dat je nu weer bevestigd hebt gekregen dat het een meisje is.

Panda: Haha, ja da's waar, schoonmaken bij een ander is altijd leuker, waarschijnlijk omdat je dan niet vooraf er tegenaan kijkt? ;)

Kelly: Super zeg dat je toestemming hebt voor je vakantie voor je verlof. Neem je vooraf 4 weken of 6 weken verlof? en dan dus +2 weken vakantie, heerlijk zeg.

Pim: Dat komt wel mooi uit ja, die opdracht. Hoef je niet eerder stil te zitten dan nodig is, heb je gewoon nog wat leuks te doen ;)

Bijna vergeten dat ik vanmorgen met Rick naar het cb moet, jaarlijkse afspraak, dus eigenlijk hadden we nog wat langer kunnen slapen ;)

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Jacq - mooie fotos!! En leuk om te weten dat het echt duidelijk een meisje is geworden. Gefeliciteerd!! :)

10. Jacq: Echt super mooie die echo's. Dat handje bij het gezicht echt heel schattig. Ik wil ook al. Ik moet nog even wachten.

Conny: Ik neem 4 weken vooraf en dan nog 2 weken vakantie vooraf. 6 oktober is mijn laatste dag en 21 november ben ik dan uitgerekend. Ik heb er al zo zin in.

Gisteren deed het koelingssysteem het niet. Wat bleek mijn baas heeft het uitgezet anders kost het teveel geld. Het is nu al weer zo warm. Het is toch niet normaal. Vanmorgen was het al 24 graden toen ik binnen kwam.

11. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Mooie echo Jacq!!!

Kelly, wat lekker zeg 6 weken vrij voor de uitgerekende datum!

Ik heb het nu echt gehad met de hitte! Merk dat ik niet goed slaap - terwijl het bij ons in huis toch goed te houden is - en daardoor alsmaar moeier wordt. Blegh!!

Pim

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Ik heb ook 6 weken van te voren vrij genomen! ben 5 oktober voor het laatst aan het werk, lijkt me ook even wennen maar dan kan ik eindelijk nog zo'n 6 vakantie's gaan inplakken :)

13. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Gisteren wezen shoppen voor de kleine. Wat leuke rompertjes gekocht, omslag hemdjes, spuugdoekjes, slobberpak. Ik heb de smaak wel te pakken. Heb voor mezelf ook nieuwe bh's gekocht, en een voedingskussen van de hema. Dacht ik, nu kan ik nog lekkerder slapen, maar integendeel, twas veel te warm. Ik naar buiten gegaan om 23:30 om even af te koelen. En dan om 1 uur weer proberen te slapen. Valt niet mee allemaal he?
    groetjes sal

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik stop 5 weken van te voren met werken, 12 oktober is dan mijn eerste verlofdag. Dan heb ik na de bevalling nog 11 weken staan, waar ik dan nog een weekje vakantie achterplak om op 12 weken te komen.

Leuk spul allemaal het Salomina! Ik heb ook een voedingskussen en ik vind het heerlijk liggen/zitten op de bank/stoel/bed. Zelf mijn man had 'm laatst in gebruik!!

Pim

15. Jill76

Jill76 Actief lid

30 mrt 2006
    194
    0
    0
    Jacq wat een prachtige echo!! Echt een lief meisje hoor. Ga maar lekker zwijmelen bij je foto's. Hebben jullie ook een dvd gekregen?? Over precies 1 week mogen wij ook!! Kan bijna niet meer wachten!
    Ga lekker t zwembad in. Voor degene die moeten werken......sterkte, weer een hete dag vandaag.

Liefs Jill

16. Ik zou ook zo graag het water in willen :cry:

Ik heb volgende week donderdagmiddag vrij genomen en dan ga ik lekker naar babypark in Gouda om te shoppen samen met mijn moeder.
    Ik heb er nu al weer zin in. Al die kleine dingetjes te kopen.

17. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Goede morgen damens,

Zo hier gaat alles goed :D Wel een beetje last van de warmte maarja dat hebben ook de niet zwangere. Verder heb ik af en toe last van vocht vasthouden wel heb ik veel last van maagzuur. Rennie's vlogen er door heen dus maar even de dokter geraadpleegd. Nu heb ik antagel ofzo het werkt wel :D.
    Gister van me schoonouders die disney poppetjes gekregen. Die kon je sparen bij de Coop. Het zijn echt leuke poppetjes haha :D.
    Heb ook weer even een nieuwe buikfoto geplaats en het lijkt wel of ik slanker ben dan dat ik was met 19 weken!

Kelly27: Wat lekker zeg 2 weken eerder verlof :)
    Ik heb nu al verlof haha maarja ik zit dan ook voor me rug in de ziektewet is ook niet alles he ;)

Panda: Idd schoonmaken bij een ander is altijd leuker als bij je eigen haha.

Jacq: Wat een mooi meisje !! Ik moet nog tot 14 augustus wachten voor de 3d echo.

Salomina: Leuk he al dat shoppen! Ik wil ook steeds wat kopen. Wij mogen van de week weer voor een badje gaan kijken en aankleedkussen enzo :)

Jill: Veel plezier in het zwembad! lekker hoor :)

Nou hopelijk ben ik niemand vergeten anders sorry daarvoor! Groetjesss

18. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik heb vandaag alweer babykleertjes gekocht :oops: Een shirtje met lange mouwen, een vestje en een knalrood jasje. Ik heb trouwens bijna niets in maat 50, alleen wat rompertjes. Vraag me namelijk af of dat wel de moeite waard is. Als op het laatst blijkt dat ie klein blijft (volgens de vk), schaf ik alsnog wel wat aan.

Mmm...zo'n voedingskussen klinkt wel heel erg goed. Ik heb nu allemaal constructies in bed met kussens. Gaat op zich wel maar er blijft niet veel ruimte over voor mijn lief ;) En omdraaien is ook zo'n gedoe, al die kussens weer opnieuw installeren.

Verlof hangt van mezelf af want we hebben een eigen bedrijf. Zijn al maanden bezig met het binnen hengelen van onze eerste klant en dat is vooral veel wachten, bellen, mailen. Intussen wel bezig met het opstellen van contracten en het lijkt erop dat ze in september gaan tekenen. Komt goed uit want het spaargeld raakt ooit een keer op en we willen nu eindelijk wel eens echt beginnen.
    Morgen weer naar Parijs (daar zit die klant) voor een bespreking. Gelukkig vind ik autorijden heerlijk.

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    He Channie, ik zie nu pas dat jij ook op 22 weken en 5 dagen zit! Nog 121 dagen te gaan!

20. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Idd! Het gaat hard he panda!

Deel Deze Pagina