November 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Aapie26, 23 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacq

jacq Bekend lid

9 jan 2006
    735
    0
    0
    amsterdam
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Wat is zo"n 3/4D echo toch prachtig he! Het duurde ook best lang, 45 min. Ik heb een cd met 45 foto's en een dvd van beeld en geluid. Je zag dat ze een duidelijke voorkeur had ging met haar rechter handje steeds naar haar mondje en haar linker arm omhoog. Ze ligt lekker in een stuit tegen mij aan. Joppe was ook een stuit dus ben benieuwd hoe dat over zo'n 12 weken is. Heb toen een keizersnede gehad na 5 dagen weeen en een niet vorderende ontsluiting. Maar het staat nog ver van mijn bedje.
    Ben ook erg benieuwd naar jullie echo's!
    Ik denk dat ik maar maat 56 ga kopen ipv 50. Het wordt een lange meid!

Jill wat een mooie foto van je man en jou, had ik nog niet gezien! Mooi stel hoor.

Channie Mooi buikje hoor!

Panda begint jouw buikje al te groeien? Zag er nog erg bescheiden uit bij 21 weken!

Pim fijn dat je een leuke opdracht heb gekregen! Werkt prettig als je zo bent gemotiveerd.

Charissa en Kelly soms helpt gele vla of als het heel erg is een drankje (antagel) halen tegen maagzuur. Melk helpt in iedergeval niet!

Heb het zo warm, morgen lekker vrij.

Liefs

2. Channie: mooi buikje heb je hoor. Wat gaat het opeens snel hé.

Panda: Ik heb zelf 3 pakjes van maat 50 gekregen. Zelf koop ik ze ook niet. Misschien is het kindje wel 52 cm dan pas het maat 50 toch niet meer. Leuk hé al die babykleertjes.

Jacq: Ooh die wist ik nog niet van de gele vla. Ga ik maar eens kopen. Ik moet zeggen dat ik het niet vaak heb. Heel af en toe gelukkig.

3. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    vanavond zijn we weer bij de verloskundige geweest en mochten we weer naar het hartje luisteren! ik ben nu in totaal 5 kilo aangekomen en mijn bloeddruk was ook goed! ze heeft ook nog wat andere middeltjes tegen maagzuur opgeschreven dus dat is ook fijn, en morgen hebben we de 3D echo dus daar kijken we natuurlijk al naar uit! en heb net voor mezelf wat leuke dingen bij wehkamp besteld want er zijn echt hele leuke aanbiedingen!!!
    fijne avond iedereen!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Zo ik ben er ook weer, sinds maandagavond deed internet het hier niet meer :(

Jacg hele mooie foto's!!! :)
    Nu word ik nog nieuwsgieriger naar onze pretecho! We moeten nog 2 weken geduld hebben en hopelijk weten we dan wel het geslacht want ik wil zo graag nog meer kunnen shoppen met die uitverkoop! :D
    Maat 50 heb ik ook (nog) niets van, behalve rompers in maat 50/56. Ik wacht ook eerst af of ze een beetje kunnen schatten of het een kleintje of een grote wordt :)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    femmy veel plezier morgen bij de 3D echo! :)
    Ik ga ook ff bij wehkamp spieken ;)

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dank je wel! we gaan ook voor de extra cdrom met foto's!

er staat op de homepage een advertentie over aanbiedingen "vanaf 5 euro" zitten leuke dingen tussen en goedkoop!

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Lief en ik zijn onlangs naar het gemeentehuis geweest, hij heeft eindelijk beebje erkend (dat bleef er telkens bij). En ik heb net alvast het aanvraagformulier voor het ouderlijk gezag ondertekend. Dat raadde de ambtenaar aan want stel dat er iets met mij gebeurt, dan gaat beebje in ieder geval automatisch naar mijn vriend toe. Daar had ik zelf natuurlijk nooit aan gedacht dus ik was blij dat hij het zei.

Vind je? Dat ligt dan waarschijnlijk aan de foto want ik vond zelf dat ik al enorm was :D Nu groeit ie gestaag verder, elke dag een stukje groter. Mijn baarmoeder komt nu net een stukje boven de navel uit.
    Sinds kort bump ik ook tegen de tafel aan als ik wil aanschuiven. Dat gaat dus niet meer.

Veel plezier femmy!

8. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi allemaal,

Hier weer ff een berichtje van mijn kant. En idd dames wat is het warm zeg! Ik vind het nu echt niet leuk meer :cry:

Na morgen komt dan de verkoeling zeggen ze, nou ik hoop het van harte.

Jacq: Wat een ontzettend mooie foto's zeg, echt geweldig.

Trutje: Van jou ook een mooie buikfoto!

Channie: Idd lijkt buikje wat minder gegroeid maar dat kan ook komen door je houding op de foto, bij de ene sta je wat meer achterovergebogen.

Conny: Hoe was de verjaardag van Rick? Wat is hij trouwens een vroege vogel zeg! Pff moet er niet aan denken, maar dat komt ook wel omdat ik zelf totaal geen ochtendmens ben. Gelukkig slaapt mijn Rick meestal wel tot een uurtje of 8. ;)

Panda: Je hebt gelijk om dan maar helemaal niets te zeggen over het geslacht want de een wel en de ander niet werkt ook niet. Bij mij weten mijn moeder en mijn schoonouders het allebei. Voor de rest ook niemand hoor, k zeg ook gewoon dat ik het niet weet anders krijg je toch altijd van die irritante vragen.....

Pim: Wat fijn voor je van die opdracht, dan weet je in ieder geval nog wat je te doen staat en het is nog leuk ook. :)

Senseemillia: Wat een verbouwing zeg, komt er dan een soort van dakkapel op of wat is precies de bedoeling? Bij ons hebben ze 14 juli 2 dakkapellen geplaatst, dit was in 1 dag gebeurd :confused: maar dan moet de boel nog afgetimmerd worden, we zijn nu zover dat onze kamer helemaal klaar is (nieuw plafond, geverfd, behangen e.d.) en Rick zijn kamer moet nog gelakt, behangen en nieuw vinyl moet er gelegd worden maar aangezien onze schilder (oom van mijn man) met vakantie is word dit wel half aug. eer dat het klaar is maar dat is niet erg, ben al blij dat alles voor de rest een beetje gebeurd is.

Salomina: Leuk zeg op zoek naar een auto! Zeker om verschillende proefritjes te maken.

Wij hebben vandaag ook weer lekker wat uitgegeven, hebben een nieuwe vriezer gekocht, degene die er nu staat is al een jaar of 15 (zoiets), is nog van schoonouders geweest, die hebben altijd een frietzaak gehad. We waren bang dat ie het toch binnenkort gaat begeven dus vandaar!

Nou dames verder ff niets te melden, spreek jullie binnenkort wel weer.

Groetjes Saskia.

9. SaskiaB

SaskiaB Bekend lid

24 mrt 2006
    547
    0
    0
    Zuid Holland
    O toch nog wat vergeten, Femmy heel veel plezier morgen! :D

10. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Femmy, veel plezier bij de echo morgen. Ben benieuwed naar je fotos.
    Groetjes Sal

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Jacq: Wat een mooie foto's zeg, zo schattig om te zien.

Kelly: 18 weken verlof, heerlijk zeg!!!

Channie: Je buikje is supermooi hoor, en denk dat het best wel groeit alleen heb je misschien inderdaad net een iets andere houding waardoor het lijkt dat het kleiner is.

Femmy: Fijn dat alles weer goed was tijdens de controle bij de vk. En héél veel plezier morgen tijdens de echo. Geniet er maar lekker van.

Panda: Lekker he dat nu alles geregeld is voor babypanda dadelijk. Daar heb je al geen omkijken naar.

Ook ik wordt nu echt een beetje moedeloos van dit weer. Gisteren kwam er al niet veel uit me en vandaag heb ik net zoveel gedaan :rolleyes: Niets dus.
    Wel heb ik weer een tekening erbij gezet op de babykamer, maarja zo schiet dat ook niet echt op.
    Gelukkig begint ons manneke zich wel steeds vaker en veel duidelijker te melden. Vandaag was echt grappig, je zag het hobbelen en bobbelen op wel 2 verschillende plekken. Ook kreeg ik opeens het gevoel dat hij schuurpapier in zijn handjes ofzo had want hij schuurde zo langs de binnekant af, raar gevoel, maarja ik vind het altijd fijn als ik hem weer voel gaan, dus dat neem ik er graag bij ;)
    Dadelijk maar eens koud douchen en met de ventilator aan in bed kruipen, morgen wordt weer een warme, vermoeiende dag :(

Liefs Angela.

12. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Goeiemorgen
    pfff zit nu al te zweten op mijn werk!! gelukkig maar een half dagje, had ik ff zin in, de echo is pas om 1745 maar dan kan ik even lekker rustig aan doen! laat de regen nou maar snel komen!! ben ook superbenieuwd naar de echo, we gaan met een hele groep :D mn vriend en ik (natuurlijk) mn ma, schoonma, schoonzus en goeie vriendin!! hopelijk hebben ze daar airco ;)
    meiden nog ff volhouden met dit weer!

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Verschrikkelijk dit weer... ben het ook helemaal zat!!!
    Ik heb zo opgezette voeten die zeer doen als ik loop.

Femmy heel veel plezier vanmiddag/avond bij de echo!

Channie, jij hebt een mooie buik hoor, precies wat angel zegt misschien heb je een andere houding op de foto's.

Angel mijn beeb laat zich nu ook steeds meer voelen mooi he ;) , soms kan die heel druk zijn, voor mij wel een goed teken..
    Ik heb soms dat ik 2 dagen niets voel wel erg onzeker wordt.

Ik heb zulk trammelant op het werk, moet vanmiddag op gesprek bij de teamleidster, ik moet me sterk houden en weet niet of het lukt.
    En nu eens goed voor mezelf opkomen!!!

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Charissa heel veel succes vanmiddag bij je gesprek bij de teamleidster! wat voor trammelant heb je?

15. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Dank je Femmy, heb ik wel nodig...
    Ik heb vanaf week 18 al rugklachten en harde buiken, het werk word lichamelijk gewoon te zwaar.
    Nu heb ik dit tientallen keren aangegeven.
    Maar er wordt niets op uit gedaan, je moet nog zolang tot aan je verlof hoor ik continue.
    Nu heb ik me dinsdag ziekgemeld en arbo-dienst gebeld.
    Toen ik dit aangaf op het werk werd mijn teamleidster boos en hoe ik dat achter haar rug om kon doen.
    Nu komt het erop neer dat het allemaal mijn schuld is en ik eerder aan had moet geven dat het niet meer ging :rolleyes:
    Dus nou wil ze dat ik vanmiddag voor gesprek kom... en ik ben hier helemaal geen held in. :oops:

16. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Charissa: veel success vanmiddag. Zet em op! Trammelant op het werk is nooit leuk. Enne, sterkte ook met je voeten!

17. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Dank je Salomina ;)
    Ben wel heel blij dat er nu eindelijk iets gedaan wordt, moet je niet kijken hoe.

18. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    je hebt het dus al vaak aangegeven? dan snap ik niet dat ze dat niet "begrijpen" het is niet niks hoor!
    nogmaals jij staat 100% in je recht, je gezondheid is het belangrijkste en dat is een feit.

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Ik sluit me bij Femmy aan. Je staat idd 100% in je recht.

20. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    p.s Charissa - mooie buikje heb je!!

Deel Deze Pagina