November 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Aapie26, Feb 23, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conny

conny Bekend lid

Mar 11, 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Charissa: Ik had het op het andere topic ook al gelezen, maar laat je er niet onder kletsen vanmiddag he ! Je geeft het al lang genoeg aan dat je flink last hebt van je rug. Makkelijk gezegd van je teamleidster dat je nog zo lang 'moet', maar dat is puur eigenbelang van haar kant uit. Als jij niet fatsoenlijk kunt werken en zij hebben geen vervangend werk wat je wel kunt doen, dan hebben zij vet pech en ga je gewoon de ziektewet in. Kom nou, je zwangerschap moet je van kunnen genieten en met dit soort gedonder wordt dat moeilijk gemaakt door je werk. Jij probeert op alle manieren aan het werk te blijven ondanks je klachten en dan hebben ze maar te respecteren als het echt niet meer gaat. Kun je je vriend/man niet meenemen vanmiddag voor dat gesprek? Een vriendin van mij heeft dat wel gedaan omdat ze wist dat ze helemaal zou dichtklappen. In elk geval heel veel succes en ik zal aan je denken !

Angela: Haha, grappig, idee van schuurpapier in die kleine handjes, maar fijn dat je hem regelmatig voelt. En je hebt toch maar weer een tekening op de muur gezet, dus het is niet helemaal niks wat je gedaan hebt ;)

Femmy : Veel plezier vandaag !!!

Saskia; Rick's verjaardag was hartstikke leuk, heerlijk weer, de kinderen hebben zich lekker uitgeleefd, hij kreeg hartstikke leuke cadeaus dus maandag hebben we nog lekker nagenoten met de resterende taart en de cadeaus ;) Ik ben gelukkig wel een ochtendmens, en tja, dat heeft Rick dus ge-erfd :)

Panda: Gelukkig dat de officiele papierwinkel bijna geregeld is voor de baby-erkenning, weer een stukje regelwerk gedaan.

Ik ga zo naar de visboer rijden, want mijn baas vond het een leuk idee vandaag tijdens de lunch te tracteren op haringen of slaatjes. Nou waren de slaatjes een stuk populairder, zou wel eens met het weer te maken kunnen hebben? :D Ik heb maar een koelbox meegenomen, anders stinkt mijn auto nog dagen naar de haring denk ik ;)

2. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    @ Jacq

Ik moet wel lachen om je bericht dat je een maatje groter gaat kopen.
    Mijn zus was precies zo.
    Bij de echo hadden ze gezegd dat het kindje groter was dan normaal voor de duur van de ZS.
    Hij wordt 4 weken te vroeg geboren...... wat blijkt..... is hij veel kleiner dan normaal.
    Moest ze hals over kop nog maatje 46 (de eerste onder 50?) kopen (dat is echt klein en daar zwom hij nog in)
    Een echo geeft niet altijd het echte beeld weer.
    Ik zou zorgen dat je wel maatje 50 in huis hebt.

Verder heb je echt mooie plaatjes!!!!

Mijn echo vorige week maandag was een kleine teleurstelling.
    Iedere keer als hij het gezichtje in beeld had met 2D en hem omzette naar 3D draaide het kindje weg.
    Bij het kontje... idem dito.
    We hebben draaiende billen en heel veel achterhoofd gezien.

We mogen terugkomen, maar ik denk niet dat ik ons droppie dat nog een keer wil aandoen.

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Dank je wel allemaal voor de lieve woorden.
    Soms weet ik gewoon niet meer hoe ik het aan moet pakken en verder moet..
    En precies gezondheid is wel het belangrijkste, het voelde ook gewoon helemaal niet goed voor mijn lichaam.
    Maar ik ben gewoon heel bang dat er vanmiddag weer niets uitkomt, heb deze laatste weken zoveel beloftes gekregen waar niets waar is gemaakt.
    Mijn vriend gaf gisteren wel aan dat hij er anders wel heen zou stappen maar ik moet dit voor mezelf alleen doen en eens goed voor mezelf opkomen.

Dank je Salomina, ik heb het gevoel dat de buik kleiner is geworden... :rolleyes:

4. trutje

trutje Fanatiek lid

Apr 12, 2006
    3,411
    0
    0
    Meiden, sterkte met dit weer... Als jullie je net zo belabberd voelen als ik me voel mag je je lol wel op :(
    Nog steeds geen zwembad hier!

Conny, nog van harte gefeliciteerd met Rick :) Leuke dag gehad?

5. Jantien

Jantien Bekend lid

Feb 20, 2006
    906
    0
    0
    @tutje.

Belabberd door de warmte...... JAAAAAAHAAAA
    In mijn werkkamer is het inmiddels 30,5 graden en het is pas half 11. En ik moet nog tot minimaal half 5.
    Alles wat ik doe lijkt wel door dikke lucht heen te moeten gaan en kost 10x zoveel energie.

Meiden succes idd

6. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    @Saskia
    Fijn dat jullie de grote klussen er al op hebben zitten. Kun je nu lekker gaan afronden.

@Panda
    Ik heb nu ook dat ik op mijn werk tegen het bureau aan bump. Dan trek ik met mijn handen aan het bureau m'n bureaustoel aan. Beeb liet gister merken dit niet zo handig te vinden!!

@Femmy
    Heel veel plezier bij de echo straks!!

@Charissa
    Veel sterkte vanmiddag en goed voor jezelf opkomen hoor! Het wil nog wel eens helpen om niet te zeggen dat 'jij vindt dat zij .....', maar aan te geven 'ik ervaar dit als...........'. Je eigen ervaring kan door een ander bijna niet worden weersproken. Je voorkomt een welles/nietus discussie.

@Conny
    Mjammie haring en slaatjes! Neem voor mij ook maar mee!!!

Ik heb op het moment het gevoel dat mijn buik wat strakker komt te staan. Ben voor zekerheid maar nog meer gaan smeren (niet dat dat striemen kan voorkomen, maar het gaat om het idee)

Heb net bij de Hema online allerlei uitzetspulletjes (geen kleding, goed he!!) besteld. Lakentjes, moltons, spuugdoekjes, aankleedkussen en hoezen, hydrofiel luiers, etc. Alles wordt dan voor je verzameld en je kunt het binnen 5 dagen ophalen bij de Hema. Vond het wel zo makkelijk. Dan hoef ik niet 10 x terug omdat niet alles in de winkel is. Aardig bedragje weer trouwens!

En nog een vraagje voor de mama's onder ons: Kunnen in de magnetronsterilisator voor de Hema alle soorten flesjes of moet je echt het merk sterilisator hebben dat je ook voor flesjes gebruikt? Heb 'm nog maar niet besteld. Wacht even jullie antwoord af.

Pim

7. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Jammer Jantien van de echo!

Ik ben ook helemáááál klaar met dit weer! Hoop op onweersbuien en koelte!

Pim

8. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    wat een goeie tip van die onlineshop van de hema Pim!! zo kan je alles meteen handig bestellen !

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa: heel veel sterkte vanmiddag!

Femmy: veel plezier met de echo he...enuh ik heb me gisteravond toch een heerlijk geshopt bij de wehkamp ;)

Ik ben vandaag gelukkig vrij en ben ook weinig van plan. Behalve stofzuigen, want dat heb ik al een paar dagen uitgesteld.

10. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Vond ik ook. Bijna nooit is alles voorradig in de winkel en nu moet je wel even wachten, maar dan is ook alles er.

Je kunt alles zelfs thuis laten bezorgen (boven 50,-- gratis). Dan betaal je online met IDeal of creditcard. Maar omdat ik nog tegoedbonnen heb haal ik het zelf even op en lever ik meteen die bonnen in.

Pim

11. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    leuk annemonique ben je goed geslaagd?

dat vind ik nou ook zo handig dat we het zelf kunnen ophalen! (hema) tpg heb ik geen vertrouwen meer in dus ik laat niks meer thuisbezorgen! dus dan is dit een goeie oplossing en het scheelt een hoop speurwerk in de winkel.

12. Jill76

Jill76 Actief lid

Mar 30, 2006
    194
    0
    0
    Femmy Veel plezier vanmiddag. Je gaat ook naar baby view he?? Wij zijn volgende week dinsdag aan de beurt. ben benieuwd. Schrijf je je ervaringen hier op en vooral veel foto's willen we zien ;)
    Liefs Jill

Charissa: Succes en sterkte, kom maar op voor jou en de baby!

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Ik denk het wel, ook voor mn ventjuh, maar moet het nog even afwachten want het wordt morgen bezorgd.
    Dus bedankt voor de tip :p

14. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ja bij mij ook morgen!! en als het niet goed is dan kan je het ruilen!

bedankt Jill en natuurlijk zijn jullie 1 van de eerste die horen hoe het was, hopelijk ligt ze er goed voor! ja naar babyview in zoetermeer!! we willen ook graag de cdrom met extra foto's.

zo ga nu eerst ff in bad (met ijs ;) ) en daarna ff rusten, lekker zo'n middagje!!

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou het gesprek ging zo goed en er viel een last van mij af.
    Ze bood haar excuses wel aan dat ze er niets mee had gedaan.
    We hebben een paar punten opgeschreven en deze bespreek ze met mijn collega's, zodra het niet gaat moet ik het aangeven en gaan we 6uurtjes op een dag proberen.
    Maandag moet ik naar de arbo.
    Ben echt blij en ga nu lekker film kijken.

Femmy fijne rustige middag in bad en veel plezier vanavond!!!

Annemonique: Wehkamp heeft leuk spul he...vooral nu opruiming :)

16. Oooh gelukkig dat alles goed is gegaan. Ik hoop dat het allemaal ga werken voor je.
    Ik hen zelf ook last van mijn rug. Ik heb zelf een zittend beroep en kan dus niet lang genoeg zitten, dus ik doe af en toe wat anders, maar het werk blijft dan wel liggen. Ik heb het aangegeven en tot nu toe nog niks gehoord, maar dat komt ook nog wel een keer hoor.
    We zullen zien.

Hier op kantoor is het ook weer lekker warm. Ik ben blij dat ik zo weer naar huis toe kan. Heerlijk.

Liefs Kelly

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

Oct 13, 2005
    7,873
    0
    0
    Houten
    Fijn dat het een goed gesprek was Charissa!! :)

Ik heb zelf gelukkig weinig klachten. Alleen toen ik gisteren in de stad liep kreeg ik op een gegeven moment wel veel steken in mn lies/ onderkant buik. Denk dat 2 uur shoppen nu al wel iets teveel wordt ;)

18. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Charissa - ben net thuis en ging gelijk even kijken of je al wat gemeld had. En joepie!!!!! Ben blij dat de gesprek goed was verlopen. Hopelijk gaat het nu wel beter, en zo niet, gelijk weer even aangeven. Goed zo meid.
    Geniet maar lekker van de film, dat heb je zeker verdient.

19. Salomina

Salomina Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,225
    0
    0
    Pim - wat een super handig tip! Ik heb er nog nooit over gedacht dat je alles online kon bestellen. Ik ga er zeker nakijken en volgende week maar een bestelling plaatsen.

20. pim

pim Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    3,970
    0
    36
    Nijmegen
    Fijn Charissa dat het gesprek goed is verlopen!!

Pim

Share This Page