Fijn Charissa, meestal zit je onwijs tegen zo een gesprek op en valt het allemaal uiteindelijk best mee. Nou ja, laat ze maar lekker t een en ander voor je aanpassen, de zorg is al zwaar genoeg, zeker als je ook nog eens zwanger bent. Ben vandaag weer bij de VK geweest en de dame groeit goed. Duurde wel even voor ze t hartje had gevonden aangezien onze dochter zo eigenwijs was dat ze telkens wegzwom als de doptone eraan kwam. Maakte me ook geen zorgen aangezien we haar elke dag meerdere malen per dag voelen en zien (aan de buitenkant)schoppen. Zo leuk he. Zit al steeds te fantaseren hoe het er volgend jaar utiziet om deze tijd en of ze dan lekker meedobbert in een bandje in t zwembad met een zonnehoedje op. Hahah, kun je je nog maar moeilijk voorstellen hoor. Ook zo iets, sinterklaas en kerst dit jaar zal hel anders zijn, dan hebben we allemaal een kindje van 1 a 2 maandjes oud. Leuk hoor. Nou ja, ik zwijmel maar lekker door. Liefs en tot vanavond..........ben nl razend benieuwd naar de echo van Femmy( geldt trouwens elke keer hoor als er iemand is geweest) Jill
Wat goed dat alles okay is en dat eigenwijze ken ik ook wel. Was laatst bij mij ook. De doptone kreeg gelijk 2 flinke schopjes. En dat fantaseren herken ik zeker weten. Ik doe het dagelijks. Hoe zou het volgend jaar zijn in de zomer. Heerlijk toch om daar over te dromen. De Kerst zal al zeker anders zijn. Zijn we op eens met zijn 3tjes. Toch wel gek als ik zo nadenk. Wel heel leuk en spannend.
Meld mij ook weer even 8) . De hitte is idd niet te harden zeg. Ik ben blij dat ik werk en wij een redelijk goede airco hebben! Ik was weer lekker druk deze week zeg..pff probeer het toch in de gaten te houden dat ik niet teveel loop te stressen want volgens mij is dat niet goed voor beeb. Pim die flessensterilisator heb ik ook bij de HEma vandaan. Ben er eigeniljk gewoon vanuit gegaan dat die universeel is en als ik die flesjes bekijk die ik heb ga ik er vanuit dat ze wel passen in dat ding. Jill hier ook zo wat jij zegt. Hoe ziet Sinterklaas er straks uit en kerst. Ik denk dat wij al echt wel kado's voor het meisje gaan kopen... Heb er nu al zin in..hihi. Mooie echo's hadden jullie weer zeg.. Wij gaan vrijdag voor een pretecho. Ben zeer benieuwd want ben dan 26 weken dus er zal wel wat vet op het meisje zitten al. Verder ligt ze hier nog steeds flink te schoppen en draaien. Ruggetje kan ik goed voelen aan de buitenkant en de trapjes zijn nog steeds altijd tegen mijn blaas . Van mij mag ze nu echt gaan oefenen in het omdraaien hoor. Op de blaas schoppen is ook echt niet prettig. Ik moet steeds naar de wc maar dan ben ik er en komt er bijna niks . Ik ga 28 september met verlof. Neem vier weken van tevoren en plak er nog een week vakantie voor. Kan dan gelijk aan de bak met de uitbouw, want die is dan klaar. Kelly de uitbouw is zeg maar zo: Wij wonen in een oud huis waar voor de gevel hoger is gemetseld dan achter. Achter loopt de gevel zeg maar tot het plafond van de begane grond, voor tot het plafond van de slaapkamer (hoge plafonds van 3.30 mtr. Ze metselen de gevel achter net zo hoog als die voor is. Dan komen er voor en achter twee schuine stukken (ewet niet precies meer hoeveel graden dacht 60 ofzo) en dan tussen de schuine stukken een plat dak. We krijgen dus een ruimte erbij net zo groot als de woonkamer. Nu is die ruimte net zo groot als ongeveer 1/3 van de woonkamer. Een flinke verbouwing, maar is beter dan verhuizen. We wonen hier nog maar twee jaar nu. Bovendien stijgt het huis aanzienlijk in waarde. Bij de taxatie werd geschat dat we m dan kunnen verkopen voor ruim 3,5 ton. Terwijl we m voor 212 hebben gekocht. De huizen hier zijn erg gewild dus dat is mooi. Verder hier niet veel te melden volgens mij. Behalve misschien nog dat mijn buik nu echt wel buik buik is geworden. Ik zal zo ff een foto in mijn album zetten. Groetjes Senseemillia
Senseemillia: Wow dat is wel een klus, maar het zal wel ontzettend mooi zijn als het af is en ja waarom verhuizen als de waarde al zo is gestegen en het belangrijkste is toch ook dat je naar zin je woont. Trouwens mooie buik zeg. Echt heel mooi rond. Ik zie dat je van piercing bent veranderd. Is het een zwangerschapspiercing? Ik moet die van mij ook eruit halen en een andere in doen. Heb jij hem gewoon bij een tattooshop gekocht of van internet?
Senseemillia; Ik zie bij jou ook al een streep verschijnen. Duidelijker dan die bij mij, je moet bij mij echt met een vergrootglas kijken om wat te zien lopen. Vreemd eigenlijk he zo een streep. Zat net even verderop ff in t forum te kijken en dan met name over de bevalling, nou daar staan lekkere verhalen bij zeg. Vooral de verhalen over de placenta vind ik zo ranzig. Heb ik al vanaf t begin. Zit niet op tegen de pijn van de weeen en bevalling, maar wel tegen die placenta en dat ze je kindje onder t bloed meteen op je buik leggen. Nu zegt iedereen wel : ''das toch mooi'', en ''t is je eigen kind dan vind je t niet erg'' allemaal cliche's, maar ik moet er niet aan denken. Van mij mogen ze de kleine meid wel eerst even wassen en dan aan ons geven. Ik weet niet, kan me daar nu al zo vreselijk druk om maken. Misschien vinden jullie dit raar, maar ik vind het een heel naar idee van die placenta en een bloederige baby op je lichaam. Denken jullie daar ook zo over, of ben je er nog niet echt me bezig?? Ben benieuwd waar Femmy blijft, wil dr foto's zien! Liefs Jill
Senseemilia, jij hebt een mooie buik!!!! Jill, ik ben ook al erg bezig met de bevalling en kan er zo tegenop zien Kerst en oud/nieuw kan ik me ook al op verheugen, lekker met ons drietjes. Voor het eerst met kerst en oud/nieuw vrij van werk
Hoi ! Jill:Hihi, moet stiekem wel lachen om jouw omschrijving van de 'ranzige' placenta en baby Ik heb er bij Rick geen seconde over gedacht of hij wel of niet vies/bloederig was toen hij op mijn buik gelegd werd en nee, hij was niet echt schoon , ik baalde juist toen hij weggehaald werd omdat hij gewassen en ik gehecht moest worden. Maar er zullen vast meer meiden zijn die er hetzelfde als jou over denken hoor ! Charissa: He heerlijk meid dat het gesprek goed verlopen is. Hopelijk gaan ze zich daar ook naar gedragen, dus zelf niet twijfelen om het weer aan te geven he ! Fijn dat alles vandaag weer goed was met jullie dame, en nou al eigenwijs, haha, dat belooft wat. Senseemillia: Prachtige buikfoto's hoor ! Niet fijn dat ze constant tegen je blaas aan het schoppen is, hopelijk gaat ze een andere favoriete houding kiezen binnenkort Ben vanmiddag wat eerder gestopt omdat ik het weer benauwd kreeg door de warmte, pff.. balen hoor. Hopelijk is het morgenochtend weer gezakt, want dat is mijn laatste dag werken deze week.
hier ben ik dan, ja we moesten natuurlijk eerst uitgebreid de dvd weer zien, heel het gesprek staat erop en duurt een half uur!! echt het was super, wat een wonder om dat te zien zeg!! we hebben zoveel gezien, zelfs de navelstreng en daar ook los een foto van meegekregen! we zijn echt helemaal verliefd op ons meisje (het is duidelijk een meisje) ze lag er goed voor en wat hebben we gelachen; zie de eerste foto (die ik straks zal plaatsen) jaja ze heeft nu al haar mening klaar de vrouw die de echo maakte zei dat ze die nog niet had in haar plakboek hahaha. ook zat ze de hele tijd te sabbelen op haar handjes en te duimen, en mijn moeder vroeg wat over wanneer de oogjes opengaan en ja hoor dat hebben we ook op foto (een klein spleetje) en een volle blaas gezien, ook zagen we dat ze lekker op mijn blaas zat te trappelen jullie zullen straks allemaal zo genieten (die nog voor de pretecho gaan) hier vast wat foto's van mij, kon niet zo snel kiezen (zie album).
Jill: hihihihihihi Wat een grappige omschrijving. Je ben niet de enige hoor. Ik heb precies hetzelfde en iedereen zegt dat is niet erg het is van jou. Maar ik zou ook nog zeggen het is toch allemaal glibberig en dan laat ik haar vallen ofzo. Ik ben daar best wel bang voor. Conny: wel vervelend dat benauwde gevoel. Ik heb het af en toe als ik thuis kom en ik ga even op de bank liggen op me rug dan krijg ik het benauwde gevoel en als ik op me zij lig weer niet. Heel raar eigenlijk.
Ik krijg alleen maar meer zin in 10 augustus als ik dat zie... Ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit ziet en hoe het is zo'n pretecho.
mooi he en dan die eerste daar steekt ze haar middelvinger op ik ga maar ff wat eten al heb ik niet veel trek.
Erg mooi je foto's Femmy, echt een meisje! Geniet maar lekker na. Ik werd een beetje ongeduldig door de echo het leek ineens zover tot november.
Ik had hem besteld via internet. Hier in de tattooshop hadden ze een soort lang wit ding. Die was op zich handig omdat het dopje zelf schroefdraad maakte ofzo in dat buisje. Ik vond deze wel grappig omdat ie roze is. Hij is wel rot indoen..
Moet er ook steeds vaker aan denken hoor. Het bloed op de baby vind ik niet zo erg, maar ik hoef die placenta niet te zien... Bij een vriendin van mij zeiden ze iets van het huisje van je baby en hielden dat ding zo omhoog met die moederkoek er nog in . De bevalling lijkt mij trouwens wel eng. Ik ben de laatste tijd vaker bang dat het mega mega pijn doet ...
Moet er ook steeds vaker aan denken hoor. Het bloed op de baby vind ik niet zo erg, maar ik hoef die placenta niet te zien... Bij een vriendin van mij zeiden ze iets van het huisje van je baby en hielden dat ding zo omhoog met die moederkoek er nog in . De bevalling lijkt mij trouwens wel eng. Ik ben de laatste tijd vaker bang dat het mega mega pijn doet ...
ja we zijn er ook erg blij mee we hebben sowieso 32 foto's op cd-rom (gaat mn vriend morgen scannen en afdrukken) en dan nog losse foto's in een mapje en de dvd, het is het geld dubbel en dwars waard, 1 minpuntje, geen airco maar dat vergeet je op dat moment wel