Hier in Nieuwegein waait het wel even lekker door. Heb alle ramen en deuren opengezet. Heerlijk. Het is wel bewolkt buiten, misschien regent het nog even vanmiddag. Ik hoop het wel. Fijne dag allemaal Liefs sal
Jippie de regen is hier ook gevallen, helaas is t ook meteen weer rond de 28 graden! Smerig weer, bah. Van mij mag er een stevige noord oosten wind komen,met veel verkoeling. Trutje: Rustig aan doen hoor, wat een vervelend bericht. Femmy: Ja wij gaan ook in Zoetermeer. Charissa: Hou je je een beetje in het blijft leuk he dat shoppen voor de kleine, ik wacht wel even tot de winkels ook weer wat koeler zijn. Had gisteren weer een lekkende borst. Het bleef komen, alleen rechts tot nog toe. Dacht ineens dat ik had zitten kwijlen bij t drinken, maat nee t was echt een lekkende tiet Nou dat was tie weer even, tot later, Liefs Jill
Hier nog geen regen te bekennen ! Jantien, ik zou het antwoord op je vraag niet weten. Vanochtend liet ik de honden uit en toen riep ik één van hen bij me. Kreeg gelijk een stomp van beeb, ik maakte kennelijk te veel lawaai op de vroege ochtend, haha! Hier nog geen lekkende borsten. Maar als ik jullie verhalen zo lees haal ik toch voor de zekerheid maar wat van die compressen. Gelukkig was je thuis Jill, zie me al zitten op m'n werk met een vlek..... Pim
Hahaha Jill je kan het ook zo leuk zeggen ik heb nog geen last van lekkages of een lekkende tiet gehad! ik was wel van plan borstvoeding te geven, heb gevraagd aan de verloskundige hoelang je dat in ieder geval kan geven en die zij 6 weken dus dat zou mooi zijn (want ik ga daarna ook niet op mijn werk kolven). Ik weet trouwens niet of ik de placenta wil zien, ze hoeven hem zeker niet op mijn buik neer te leggen, ik hou ook niet van al dat bloederige, maar denk dat ik het op dat moment niet eens in de gaten heb.
Jantien, ik vond dit op internet. Misschien heb je er wat aan: Wanneer je zwanger bent, moeten de drinkregels iets worden aangepast. Je hebt immers niet alleen voor jezelf te zorgen, maar ook voor dat kleine hummeltje in jouw buik. Bovenop je normale vochtbehoefte heb je dan ongeveer 30 tot 50 ml extra vocht nodig, voor de ontwikkeling van de foetus en de aanmaak van vruchtwater. Wist je overigens dat een glas water voor je opstaat bij sommige vrouwen prima helpt tegen ochtendmisselijkheid? 30 - 50 ml....en ik me maar suf drinken, maar dat is dus voornamelijk voor onszelf en niet voor de beeb. Pim
Pim: Ik heb die compressen nog niet gehaald hoor, maar weet ook niet of ik ze dan s nachts in zou doen, dat zou betekenen dat je met een bh aan moet slapen, nou das lekker. Ik verschoon als t heel erg wordt mijn bed nog wel een keertje extra want om nou met een bh aan te slapen lijkt me niks. Althans, ik neem aan dat de compressen in een bh gedragen moeten worden?? Misschien zit ik er wel helemaal naast. Al met al was dit pas de tweede keer en wederom in de avond, ik wacht af wanneer ze weer gaan lopen en als t uit de hand loopt haal ik die dingen wel voor mijn incontinente borsten. Femmy; Ik ga t ook gewoon proberen, is t niks dan kunnen we altijd overstappen op een flesje. Andersom gaat dan niet meer, eerst fles en dan borst. Dus waarom niet proberen. Maar dat kolven hoeft van mij ook niet. Dan denk ik alweer na over hoe dat moet als je naar een verjaardag gaat oid, dan ga ik lekker boven of ergens anders zitten want om nou pontificaal in t midden van de kamer je kindje aan te leggen is ook niet echt hetgene dat ik ervan voorstel. Jullie zullen mij wel een zeikerd vinden..eerst nachtmerries over de placenta en nu weer afgezonderde bv. hahaha, maar volgens mij moet je gewoon doen wat je en de baby zelf t lekkerst en fijnst lijkt. Liefs Jill p.s. t is hier alweer warm!!!!!!!!!!!!!!!!! pffffff luchten helpt niet, huis blijft warm
@Pim bedankt. Ik heb de vraag ook gesteld aan de vk hier op het forum. Ik zit vanochtend al op 2,5 liter water. Gewoon omdat ik stik van de dorst momenteel. Als ik plas is mijn urine supersuper lichtgeel, bijna water. Dus vandaag heb ik geen tekort. Wel heb ik een abonnement bij het toilet. Hihi
Jill: Ik vind niet dat je aan het zeiken bent hoor, je brengt telkens nieuwe onderwerpen aan, goed toch? Ik zou ook niet in een volle kamer met visite bv gaan geven, dan maar even in een kamertje apart. Die pads moeten idd in je bh. Voor 's nachts heb ik verschillende ervaringen gehoord. Als je echt heel veel lekt, doen meiden wel een bh met pads aan. Ikzelf lekte niet zoveel, dus geen bh aan maar dan mijn nachthemd wat vaker verschonen Pim: Hihi, da's duidelijk idd, die kleine is geen ochtendmens of houdt niet van lawaai Salomina: Fijn zeg dat het bij jullie al aan het afkoelen is, hopelijk blijft de warmte nou even weg. Brandalarm was dus vals alarm. Zojuist is de eerste kandidaat op gesprek gekomen voor mijn vervanging, ik ben benieuwd. Eerst gaan de bazen het gesprek aan, en bij het 2e gesprek zal ik waarschijnlijk wel bijzitten. Zoals mijn baas zei: Conny gaat binnenkort met zwangerschapsverlof. Help ! Dat klinkt ineens dichtbij, maar idd, nog 2,5 maand en dan is het zover !
Vind ik ook hoor Jill, ik ga het ook gewoon proberen, ikzelf doe het liever ook niet in het openbaar maar gewoon prive of even apart in een kamertje, een collega vond dat belachelijk, zijn vrouw deed het ook lekker op het terras, tja ieder zijn ding!. en je bent echt geen zeikerd, ik ben het ook met je eens, sowieso moet iedereen dat ook zelf weten.
@conny Ik had gister ook zoiets. Ik ging een afspraak maken voor een patient van mij voor over 3 maanden. Dan ben ik er niet meer. Oeps, maar wel leuk dat het zo dichtbij komt hoor.
Jantien: Van jou weten we eigenlijk niet zoveel. We hebben jou ook nog niet op een foto gezien.......of toch wel eventjes?? Wat doe jij voor werk dan??Aangezien je t over een patient hebt. Ben niet zo nieuwsgierig hoor. Beetje maar Liefs Jill
Nieuwsgieriggheid is om te voeden: Daar komtie. Ik ben technisch oogheelkundig assisitent. Ik doe voor de oogartsen in het ziekenhuis alle vooronderzoeken die zij nodig hebben om een goede diagnose te kunnen stellen. Ik heb van mezelf geen foto en van mijn eerste echo heb ik ze wel in mijn fotomapje staan. De pretecho was teleurstellend veel rug achterhoofd en een heftig wiebelende kont. Niets gezien dus! Als je nog meer wilt weten............ kom maar op met je nieuwsgierige vragen hoor!!!!!!!!
Voor mij ook geen bh in bed hoor! Bah. Volgens mij heb je tegenwoordig ook van die compressen die je als het ware op je borsten plakt. Je hoeft dan niet persé een BH aan. Je kunt ze meerdere keren gebruiken.Die heten volgens mij Lilypadz. Zijn wel duurder volgens mij. Helemaal niet gek hoor als je even weggaat om de baby borstvoeding te geven. Dat ga ik ook doen. Zie het niet zitten om te voeden met anderen om me heen. Ik had gisteren idd ook een aantal procedures die weer gaan lopen op het moment dat ik met verlof ga. Vreemd hoor. Van één procedure vind ik het helemáááál niet erg, dat is zo'n rotdossier! Haha. Pim
Joeppiee!!! Ik zie een paar druppels regen op de raam. Hopelijk wordt het nog veel meer Ik ga ook bv geven, althans proberen. Ik weet nog niet of ik braaf genoeg bent om op terras bv ga geven. Het hangt van de moment af denk ik. Lilypads heb ik ook van gehoord, weet niet waar ze te verkrijgen zijn. Heb nu nog de compressen van de hema gehaald, altijd een paar in mijn tas, voor het geval dat. Je weet maar nooit. Ik heb er eentje geprobeerd, en het voelt wel raar aan. Als je een strakke t-shirt of bloes aan heb dan zie je ook de randje van de compress .. tssssk. Dan maar wat losse bovenkleding aan doen.
Jantien: Krijg je nog wel een nieuwe pretecho dan?? Meestal doen ze dat toch als de baby zich niet goed heeft laten zien? Bedankt voor je openhartigheid nu weten we meteen weer meer van je. Salomina: Ik zie nu pas dat wij tegelijk zijn uitgerekend. Spannend he, wie o wie zal t eerst bevallen?? Ik heb steeds een vermoeden dat die van ons op 30 oktober komt en anders 11-11 (gekkengetal, lol), maar we zullen de natuur toch op zn beloop moeten laten. Ga zo even bij de HEMA kijken voor zoogcompressen. Moet toch nog meer dingen halen dus kan weer lekker ff geld uitgeven. Is jullie haar ook zo dik tijdens de zwangerschap?? Ik ga zo toch maar ff naar de kapper weer een beetje model laten knippen, want het wordt nu wel erg dik en lang. Misschien ook nog een beetje oplichten, ik zie zo wel. Heb half 3 afspraak gemaakt, kan ik mooi daarvoor nog ff de HEMA afstruinen voor leuke baby dingetjes Liefs Jill
Toevallig een vrije dag om te klussen... Het schiet al aardig op Maar idd, niet veel tijd om rust te nemen (niet genoeg iig) Jantien, volgens mij ververst het lichaam het vruchtwater elke 2-3 uur dus blijven drinken is wel noodzakelijk. Nog 9 wk exact en dan ga ik met zwangerschapsverlof! Gaat echt te snel gewoon (het dikker worden ook trouwens het verschil met vorige week is toch wel weer te zien!) Mijn haar is niets dikker of dunner dan normaal. Ik heb altijd een heel dikke blonde bos gehad, ik zie geen verschil. Niemand eigenlijk. Had het er toevallig nog met mijn moeke over vanochtend. Mijn moek doet trouwens heel onverschillig over dat ik zwanger ben, maar ondertussen is ze hartstikke in haar hoofd bezig met oma worden. Superschattig om te zien Ze zorgt dat ik mijn oude kleren die ik graag draag kan blijven dragen en is geweoon hartstikke lief aan het stofzuigen nu Zo'n moeder wens ik iedereen toe!
Jeetje wat schrijven we toch veel. Ik ben gisteren na 20.00 uur niet meer online geweest en we zijn gelijk 3 pagina's verder. En wat is het weer warm hé. Het heeft vanmorgen geregend hier in Rotterdam, maar het is lekker benauwd nu. Ik word ook zo gek van me voeten ze doen echt pijn nu. Femmy: wat een ontzettende gave foto's zeg. Ik moet nog even 2 weken wachten, maar ik heb er zo zin in. Senseemillia: Waar heb je je piercing besteld. Weet je het adres nog? Kan ik ook even kijken. Trutje: Ik hoop dat alles een beetje goed gaat met je. Ga lekker rusten. Het is veel te warm om ons druk te maken. Denk aan je gezondheid en de beeb Jill: Ze zeggen dat na je bevalling heel veel haar uitval kan hebben, dan zijn we weer het kwijt Wel vervelend hoor dat je nu al lekborsten heb. Ik heb voor de zekerheid al van die compressen gekocht. je weet maar nooit he. Ik ga weer even verder met me werk. Helaas. Fijne dag allemaal
@Jill Ja we hebben een 3d echo aangeboden gekregen, maar dat willen we ond droppie niet nog een keer aandoen.